Alla kategorier Botox Stockholms län Sollentuna BC Kliniken

BC Kliniken

Fortunavägen 1E, 191 35 Sollentuna — Visa karta

5.0 i betyg av av 8 omdömen
Letar du efter en klinik som erbjuder både medicinska och estetiska behandlingar med fillers?

Här hos Dr Birgitta Cokorilo, legitimerad läkare och specialist i allmänmedicin, kan du få hjälp med båda delar. Vare sig du vill behandla rynkor, ådernät, migrän eller spänningshuvudvärk kan du här hitta en behandlingsmetod som passar. Fillers, botulinum och neurologiska behandlingar mot medicinska smärttillstånd är några av de alternativ vi erbjuder.

Vår mottagning ligger i trevliga Sollentuna och erbjuder konsultation både på dag- och kvällstid. Välkommen att kontakta oss för mer information!

Läs vad 8 kunder tycker om BC Kliniken

• Madeleine S

2018-05-30

Madeleine S skrev om BC Kliniken
    Fyllt mina läppar hos Birgitta! Verkligen super nöjd :)
    Noggrann, kunnig och ett öga för perfektion. Kommer bara gå hit i fortsättningen.

Mina varmaste rekommendationer. Läs mer

Angelica R skrev om BC Kliniken
    Har varit hos Birgitta två gånger och gjort botoxbehandling. Otroligt härlig person som man känner sig trygg hos! Läs mer

Jenny S skrev om BC Kliniken
    Gjorde botox och fillers. Kände mig väl omhändertagen, trygg och är väldigt nöjd med resultatet. Läs mer

Jenny M skrev om BC Kliniken
    Helt underbar service. Kände mig väldigt trygg och bekväm! Läs mer

Leila R skrev om BC Kliniken
    Var där för Botox och fillers...alltid varit nöjd och alltid ett hjärtligt bemötande...alltid varit nöjd med mina behandlingar.. Läs mer

Therese R skrev om BC Kliniken
    Hej, ett jätte trevligt bemötande som alltid hos Birgitta 😊 återkommer gärna. Läs mer
  • 2017-09-25

Gunilla M skrev om BC Kliniken
    Trevligt och proffsigt bemötande .
    Resultatet blev precis som jag ville .
    Kan varmt rekommendera BC kliniken 😊 Läs mer
  • 2017-09-25

Sofie S skrev om BC Kliniken
    Mycket nöjd med bemötande och resultat. Birgitta är väldigt kunnig och noggrann, tar sig tid till varje kund och lyssnar noga på funderingar och önskemål. Kommer garanterat tillbaka när det är dags igen. Läs mer

Bästa rynkborttagarna i Sollentuna:

Ulla L Ulla L tycker: