Alla kategorier Begagnade bilar Stockholms län Täby BD Bil inköp

BD Bil inköp

Tillverkargatan 13, 187 66 Arninge — Visa karta

Välkommen till BD Bil!

BD Bil är det lilla företaget som på sikt kommit att växa snabbt. Genom hårt arbete och ett stänk av entreprenörsanda säljer vi begagnade fordon till ett förmånligt pris. Vårt fokus ligger främst på personbilar och transportbilar.

Vi har gått från att ha 6 bilar och idag besitter vi en kapacitet på över 200 bilar i lager. Vi som jobbar på BD Bil är ett gäng drivna medarbetare i olika åldrar och vi vidareutbildar oss ständigt internt för att kunna tillgodose dina behov som kund. En av våra största avdelningar är vår inköpsavdelning som ser till att våra anläggningar ständigt är fyllda med nya objekt.

Vi köper i princip alla bilar oavsett modell, mil eller ålder. Med oss får du en extremt smidig affär, trygga avtal, pengar direkt på kontot och hämtning per omgående. Vi garanterar en oerhört enkel affär. Ring eller maila oss för en värdering på just din bil.
Lör-Sön: 10:00-16:00

Läs vad 17 kunder tycker om BD Bil inköp

• 2019-09-19

Adnan b skrev om Ziad Solaka en del av BD Bil inköp
    Snabbt smidigt professionellt toppen killar! Läs mer
  • 2019-09-16

Mats J skrev om Ziad Solaka en del av BD Bil inköp
    Väldigt bra bemötande, en snabb och enkel affär. Rent ut sagt kalas bra Läs mer
  • Mats S

2019-09-11

Mats S skrev om Ziad Solaka en del av BD Bil inköp
    Sålde en bil, och allt gick smidig så jag är jätte nöjd. Läs mer
  • 2019-07-16

Karl-oskar P skrev om Ziad Solaka en del av BD Bil inköp
    Problemfri affär. Professionell hantering. Läs mer
  • 2019-06-28

marcus b skrev om Ziad Solaka en del av BD Bil inköp
    Jag blev bemött professionellt och allt löstes smidigt. Jag kan tänka mig att återkomma. Läs mer
  • George M

2019-06-26

George M skrev om Ziad Solaka en del av BD Bil inköp
    Mycket bra och trevlig person och säljare Läs mer
  • 2019-06-14

Johannes h skrev om Ziad Solaka en del av BD Bil inköp
    Det var en ny erfarenhet för mig att sälja bil till bilfirma och det var en erfarenhet som gav mersmak.

Jag bor en bra bit ifrån Täby och ville veta vad jag gav mig in på så frågorna var många men det var inga problem för Ziad, Filip och Viktor som hjälpte mig med outtömligt tålamod tills jag inte längre hade en enda fråga kvar att ställa.

Allt det praktiska med pengar på kontot och ägarbyte fungerade klockrent.

För er som funderar på om ni törs sälja er bil till BD Bil så är mitt råd väldigt enkelt: Kolla upp räkenskaperna för BD Bil på nätet och läs ett fritt urval av dessa omdömen och gör matematiken.
    I mitt fall blev svaret ett solklart JA. Läs mer
  • Ali Yousef A

2019-05-21

Ali Yousef A skrev om Ziad Solaka en del av BD Bil inköp
    En bra bemötte ,fick duktig säljare som vet vad han vill .
    Jag har upplevt en bra affär och hoppas vi ses igen .

Stort Tack till Ziad. Läs mer
  • 2019-01-31

Gabriel J skrev om Ziad Solaka en del av BD Bil inköp
    Köpte min golf GTD och allt gick smidigt till. Kanon grymma killar som är ärliga och proffsiga. Rekommenderar Ziad Solaka för er som ska köpa en ny bil eller sälja. Tack för en snabb och smidig affär. 👍👍 Läs mer
  • 2018-12-02

Peter J skrev om Ziad Solaka en del av BD Bil inköp
    Fick rekommendation av en bekant att höra av mig till Ziad när jag skulle sälja bilen!
    Gav BD Bil ett försök och jag är så nöjd.
    Affären gick exakt som Ziad förklarade.
    En riktigt trevlig och kunnig kille dock hade jag velat att Ziad kom till mig och hämta bilen.
    Därav en MYCKET stark 4:a.
    Men jag är jätte nöjd med hela proceduren och rekomenderar Ziad och hela BD BIL varmt!

Varma hälsningar
    Peter Läs mer
    2019-01-28 BD Bil svarar Peter J
    Hej Peter!

Vi är jätteglada att du gav oss ett försök och lika så gällande recensionen. Tack för det!
    Kul att du blev hänvisad till oss och att du kan tänks dig att hänvisa oss vidare till andra som vill sälja sin bil på ett smidigt sätt.
    Ziad hälsar så mycket och vi hoppas att vi får möjligheten att träffas igen. Nästa gång får vi se till att hämta bilen så att vi får 5 stjärnor :)

Ha det bäst!

Med vänlig hälsning, BD Bil
  • 2018-11-18

Simon skrev om Ziad Solaka en del av BD Bil inköp
    Tack så mycket för den smidiga affären!!
    Fick lite mindre än vad jag jag hade förväntat mig av bilen.
    Men otroligt nöjd med affären.
    Hade en bild av att bilhandlare var jobbiga köpare men du motbevisa detta Ziad.
    Återigen tack så mycket Ziad för allt.
    Med detta professionella arbete kommer du långt!

Med vänliga hälsningar
    Simon Läs mer
    2019-01-28 BD Bil svarar Simon
    Hej Simon!

Vad kul att vi lyckats kompensera det något lägre inköpspriset med bra service!
    Vår målsättning på BD Bil Inköp är att vara så smidiga som det bara går. Din recension är ett kvitto på att vi lyckats med det och det tackar vi för!
    Ziad hälsar så mycket och hälsar även till din släkting som hänvisade dig till oss! Hoppas Scania behandlar både dig och grabben bra :)

Med vänlig hälsning, BD Bil
  • 2018-10-11

Damir S skrev om Ziad Solaka en del av BD Bil inköp
    Riktigt trevlig kille, professionell i sitt arbete. Smidig och snabb affär. Kan rekommendera alla. 👍🏻Tack Ziad Läs mer
    2019-01-28 BD Bil svarar Damir S
    Hej Damir!

Tack för din recension och rekommendation! Ziad vill tacka att affären blev väldigt smidig och hoppas på fler affärer med dig! :)

Med Vänlig Hälsning, BD Bil
  • Claes M

2018-09-18

Claes M skrev om Ziad Solaka en del av BD Bil inköp
    Professionell och ärlig - två bra egenskaper som Ziad har och som gjorde bilaffären snabb och korrekt. Kan varmt rekommendera Ziad och BD bil när du skall sälja din bil. Tack Ziad/Claes Läs mer
    2019-01-28 BD Bil svarar Claes M
    Hej Claes!

Kul att höra att du är nöjd med din affär. Ziad vill tacka för fikat, den smidiga affären och din tydlighet. Han hoppas på att det blir mer affärer i framtiden!

Med Vänlig Hälsning, BD Bil
  • 2018-08-07

Isa A skrev om Ziad Solaka en del av BD Bil inköp
    En expert och fantastiskt kille Ziad!
    Vi gjorde upp bilaffär väldigt smidigt, rekommenderar starkt och kommer definitivt kontakta er vid nästa affär. Läs mer
  • 2018-08-02

Pierre S skrev om Ziad Solaka en del av BD Bil inköp
    Sålde just bilen till dessa killar..Funkade helt perfekt med allt och mycket trevliga att ha och göra med..Kan verkligen rekommenderas... 👍👍 Läs mer
  • 2018-07-21

Sargon K skrev om Ziad Solaka en del av BD Bil inköp
    Extremt trevlig kille.
    Professionell vet exakt vad han gör.
    Ziad har en förmåga att se till att jag som säljare känner mig trygg fast än vi hade olika banker!
    Rekommenderar alla att ta kontakt med Ziad innan försök till att sälja på blocket. Läs mer
  • 2018-07-21

Rivan J skrev om Ziad Solaka en del av BD Bil inköp
    Mycket trevligt , professionell och trygg att göra affär med dig! Jag är super nöjd med affären och kommer definitivt kontakta er när det är dags att sälja min nya bil . Tack för denna gången! Läs mer
    Rivan J gillar detta
Ziad Solaka