BD Bil Strängnäs

Gesällvägen 4, 645 41 Strängnäs — Visa karta

Funderar du på att byta, sälja eller köpa bil?

Här kan du få pengar direkt för bilen du vill sälja, eller byta in den som en del av betalningen för din nästa bil. Vi säljer både helt nya och bättre begagnade bilar, så kom gärna förbi och titta på de bilar vi har i lager.

När det gäller finansiering jobbar vi med DNB finans och vi hjälper dig hitta en optimal finansieringslösning som passar dig och bilen. Vi har även samarbete med Trygg Hansa på försäkringssidan och erbjuder förmånliga villkor även där. Du kan självklart också köpa till garantier och extrautrustning till din bil.

Vi tar inte emot kontanter, men betalning via bankgiro eller SWISH går utmärkt. Kom bara ihåg att ta med bankdosa eller mobilt Bank-ID!

Välkommen in till oss på BD Bil i Strängnäs!
Öppet just nu
Lör-Sön: 10:00-16:00

Läs vad 189 kunder tycker om BD Bil Strängnäs

• 2019-12-13

Roger L skrev om Tobias Palesjö en del av BD Bil Strängnäs
    En mycket proffsig och trevlig kille som var väldigt tydlig och gav ett seriöst intryck Läs mer
  • 2019-12-10

Dawoud A skrev om Tobias Palesjö en del av BD Bil Strängnäs
    Trevligt och tillmötesgående. Läs mer
  • 2019-12-08

Jesper L skrev om Tobias Palesjö en del av BD Bil Strängnäs
    Köpte en Caddy Maxi Life.

Affären gick väldigt snabbt och smidigt tack vare Tobias.
    Han bemötte mig, som är lite svårflörtad, väldigt väl o trevligt så jag kände mig välkommen o ville fortsätta affären.

Trots att han är lite ny som säljare. Så kändes han bekväm och drivande.
    Så jag anser han kommer att bli mycket kompetent bilförsäljare med tiden.

Blev väl bemött av dom övriga säljarna på BD Bil. Läs mer
  • 2019-12-05

Robert skrev om Anders Hagman en del av BD Bil Strängnäs
    Fick ett trevligt bemötande, samt bra respons vid mina kontakter med säljaren när jag köpte min bil. Snabb och trevlig affär ! Läs mer
  • 2019-11-15

Cleas G skrev om Tobias Palesjö en del av BD Bil Strängnäs
    Utmärkt service, trevlig personal och gott bemötande! Glada och hjälpsamma. Jag är riktigt nöjd 😊 Läs mer
  • 2019-10-30

Tim G skrev om Erik Sönnerfors en del av BD Bil Täby
    Fick hjälp av Erik när jag köpte min nya Audi A6. Utmärkt service och korrekta ärliga svar. Dom löste de små punkterna som skulle ordnas innan leverans snabbt och smidigt. Tack Erik och BD bil! Läs mer
  • 2019-10-10

Sebastian K skrev om Dejan Garaca en del av BD Bil Strängnäs
    Kan starkt rekomendera BD bil och medarbetaren Dejan Garaca!
    Bytte in min bil mot en ny ochallt gick otroligt smidigt.

De bjöd tillochmed på vinterdäck utan att jag ens behövde fråga!

5 stjärnor! Jag kommer tillbaka när det är dags för ny bil :) Läs mer
  • 2019-10-01

Susanne F skrev om Dejan Garaca en del av BD Bil Strängnäs
    Vi skulle ”bara titta” och åkte därifrån med ny bil. Trevligt bemötande och inga störiga ”säljarmaner”. Vi är förvånansvärt nöjda. Läs mer
  • Dave O

2019-09-28

Dave O skrev om Alexander Nordby en del av BD Bil Strängnäs
    Hittade bilen jag letat efter så länge hos BD bil, kom dit och blev jättebra bemött hos dom grymt professionella och services minded, rekommendera BD bil Läs mer
  • 2019-09-16

Erik E skrev om Alexander Nordby en del av BD Bil Strängnäs
    Jag köpte en Audi S5 Sportback på BD Bil i Strängnäs. Alexander gav mycket proffsig service under mitt första besök där vi gick igenom bilen och köpet grundligt. När jag hämtade bilen hade han inte lika generöst med tid och överlämnandet blev rätt hastigt. Alexander är en bra säljare och gav snabb respons vid frågor inför köpet. Jag kan rekommendera honom vid kontakt med BD Bil. Läs mer
  • Byron O

2019-09-13

Byron O skrev om Dejan Garaca en del av BD Bil Strängnäs
    Köpte en civic hybrid. Sen första kontakten via telefon var personalen (Dejan) väldigt trevligt och hjälpsam.
    Jag visste att det här skulle vara ett seriösa företag. Det var precis så och mycket mer.
    Jag kan bara säga att jag rekommenderar BD Bil Strängnäs 100% och om ni har möjligheten att träffa Dejan ni ska förstå vad jag menar. Läs mer
  • 2019-09-11

Nils Ola P skrev om Dejan Garaca en del av BD Bil Strängnäs
    Säljaren tog snabb kontakt. = utmärkt

Letade efter en arbetsbil, säljaren var mycket hjälpsam = utmärkt Läs mer
  • 2019-09-09

Alexander M skrev om Dejan Garaca en del av BD Bil Strängnäs
    Fick ett väldigt bra bemötande av en superkunnig försäljare. Köpte en VW alltrack för ett tag av Dejan Garaca som mötte mina krav på en bil perfekt. Finans möjligheterna var många. Väldigt nöjd kund. Läs mer
  • 2019-08-12

Robin G skrev om Alexander Nordby en del av BD Bil Strängnäs
    Toppen säljare det blev en smidig och bra affär utan några komplikationer. //jätte nöjd kund Läs mer
  • Lars erik t

2019-07-18

Lars erik t skrev om Ayman Fatot en del av BD Bil Strängnäs
    Var in och köpte en Skoda Fabia RS av Ayman Fatot då bilen vi har är på verkstad och ingen vet vad det är för fel på den.
    Vart ett trevligt bemötande och ett snabbt köp.

Blir det fler bilköp kommer dessa göras på BD bil i Strängnäs.

Kan starkt rekommendera. Läs mer
  • 2019-07-11

Lars G skrev om Ayman Fatot en del av BD Bil Strängnäs
    Köpte en tiguan och det var bra vi blev visade bilens egenskaper och är nöjda Läs mer
  • 2019-07-10

El Houari B skrev om BD Bil Strängnäs
    Det bästa säljare jag har varit med om
    Jag kan rekommendera mina vänner oC kollegor Läs mer
    Jasmin B gillar detta
  • 2019-07-08

Miriam R skrev om Ayman Fatot en del av BD Bil Strängnäs
    Grymt bemötande, superkunnig säljare,,
    Smidigt inbyte av bil och jättenöjd med mitt köp. Läs mer
  • 2019-07-07

Håkan P skrev om Ayman Fatot en del av BD Bil Strängnäs
    Bra service och snabb handlingstid👍👍 Läs mer
  • 2019-06-14

Simon A skrev om Alexander Nordby en del av BD Bil Strängnäs
    Supersmidig affär med en bra säljare Läs mer
  • 2019-06-07

Thomas F skrev om Alexander Nordby en del av BD Bil Strängnäs
    Köpte en bil
    Bemötande helt ok Läs mer
  • 2019-05-24

anna maria a skrev om Ayman Fatot en del av BD Bil Strängnäs
    Trevligt bemötande vid bilköpet Läs mer
  • Mats K

2019-05-24

Mats K skrev om Ayman Fatot en del av BD Bil Strängnäs
    Köpte en bil jättebra bemött trevlig positiv förväntningarna var som tänkt en bil hall ja dom levde upp till den min upplevelse som ja nämnde ovan en bil hall positivt fanns bara en bilnyckel när vi skulle hämta bilen men sen ringde han fanns en till skulle skicka men den har inte kommit en? Hoppas bara att den kommer annars var det bara+++++++++++++ Läs mer
  • 2019-05-22

rolf ronny o skrev om Ayman Fatot en del av BD Bil Strängnäs
    Köpt en bil. Bemötande helt ok, jag kom hem med vad jag ville ha, bra upplevelse och jag kommer att köpa bil där Läs mer
  • 2019-04-20

Lars Kenneth K skrev om Ayman Fatot en del av BD Bil Strängnäs
    Utmärkta säljare med glimten i ögat.
    Bra kundbemötande samt serviceminded. Hjälper kunden in i det sista. Sjukt nöjda å vi kommer tillbaka va så säkra. Mvh Stoffe & Marie-Louise från
    Mariefred Läs mer
  • Peter S

2019-04-02

Peter S skrev om Alexander Nordby en del av BD Bil Strängnäs
    Var och köpte mig en arbetsbil, VW-transporter och fick det bästa bemötandet man kan få igenom hela proceduren. Alexander får högsta betyg i Allt.
    Psst.... vi kommer att åka och köpa en bil till frugan också där :-) Läs mer
  • 2019-03-19

Joacim B skrev om BD Bil Strängnäs
    Riktigt trevligt bemötande, grymt bra service och smidig i både affär och kontakt. Läs mer
  • 2019-03-12

Niclas M skrev om Alexander Nordby en del av BD Bil Strängnäs
    Köpte en Fiat Ducati
    Ja blev väldigt trevligt bemött
    Bra service å väldigt tillmötesgående. Läs mer
  • 2019-02-28

Robert S skrev om Alexander Nordby en del av BD Bil Strängnäs
    Duktig och trevlig säljare som va väldigt kunnig. Rekommenderar BD-Bil! Läs mer

Simon G skrev om Ayman Fatot en del av BD Bil Strängnäs
    Vi fick rätt bil till rätt pris, Fiat freemont. Vi visste inget om bilen. Efter hjälp utav BD bil så var det det självklara valet för oss. Läs mer

Sebastian J skrev om Ayman Fatot en del av BD Bil Strängnäs
    Audi A5 köpte jag utav Ayman och är supernöjd. Fick bilen skickad till Göteborg. Bilen var som den beskrevs över telefon. Läs mer

Jessica F skrev om Ayman Fatot en del av BD Bil Strängnäs
    Köpte en bmw520 otroligt nöjd med bemötandet, affären var snabb och smidig. Läs mer

Leila M skrev om Ayman Fatot en del av BD Bil Strängnäs
    Super nöjd med mitt köp och bästa tänkbara service från säljaren Eyman:) Läs mer

Maria J skrev om Ayman Fatot en del av BD Bil Strängnäs
    Grymt bra bemötande! Supertrevlig kille och nöjd med mitt köp! Läs mer

Dennis Y skrev om Alexander Nordby en del av BD Bil Strängnäs

Förtjänar bra lönehöjning
    Mvh adam Läs mer
  • 2019-02-18

Pernilla A skrev om Alexander Nordby en del av BD Bil Strängnäs
    Köpte en begagnad bil. Utmärkt kontakt och snabba svar från säljaren. Läs mer
  • 2019-02-02

Anton S skrev om Alexander Nordby en del av BD Bil Strängnäs
    Jag köpte en volkswagen passat. Vi blev väldigt bra bemötta. Vi fick bra hjälp och snabba svar dagen innan vi skulle besöka butiken då vi bor en bit bort. När vi väl kom dit levde bilen upp till de förväntningar vi hade vilket jag värdesätter när man åker många mil för att köpa den. Läs mer
  • 2019-01-23

Ebba K skrev om Alexander Nordby en del av BD Bil Strängnäs
    Vi va ute efter ny bil men visste inte riktigt vad vi ville ha. Alexander va väldigt kunnig och guidade oss fram till en bil vi nu är riktigt nöjd med. Rekommenderar starkt Alexander och BD-bil. Läs mer
    2019-01-30 BD Bil svarar Ebba K
    Hej Ebba!

Tack för din fina recension. Alexander vill tacka er för affären och för de goda hembakade bullarna! Hoppas på att få se er i våra lokaler igen!

Med vänlig hälsning, BD BIl
  • 2019-01-23

Verifierad kundrelation
    Niklas N skrev om BD Bil Strängnäs
    BD BIL Strängnäs hej bokar tid 3 dagar innan jag skulle komma och titta på en s500l .åker 50 mil och möts av en bil som inte ens tvättats.sen stod den med rutorna nere för den gick inte att låsa upp.erik sönnerfors säljare Läs mer
    2019-01-24 Dejan B svarar Niklas N
    Hej Mattias O!

Efter samtal med alla berörda samt genomgång av SMS konversationer som Du haft med vår personal har vi kommit fram till följande.
    Du ringde in och efter ett längre samtal med vår säljare valde du att boka visning på denna bil. Väl på plats valde du efter en noggrann kontroll av bilen att reservera vår Mercedes mot att vi uppfyller 3 krav som du hade.
    1. Fylla på spolarvätska.
    2. Byta lampa till nummerskyltsbelysningen.
    3. Byta batteri i nyckel.

När dessa 3 punkter blev åtgärdade skulle du hämta bilen på vår anläggning i Strängnäs.
    Detta skrevs givetvis in i avtalet.

Vi upplevde dig som väldigt glad när du åkte hem med kontraktet i handen.

Sedan åkte Erik iväg på semester och du fick hjälp av vår kollega Hasan. I samband med detta skriver du via SMS att du hittat en annan bil på en annan firma och vill att vi sänker priset på vår bil. Det kan vi givetvis inte göra i efterhand.
    Vi erbjöd dig då gratis leverans av bilen, alternativt bränsle som täcker resan. Detta i ren s.k. "goodwill". Ditt svar var då "Om den andra firman går ner 10 till på sin bil så får väl eran snikna bilfirma behålla handpenningen och jag får äran att skriva recension på reco :)"

Vi tycker att det är beklagligt att du upplevde bilen som smutsig. Vi skall se över detta. Vidare tycker vi att det är beklagligt att affären inte fullföljdes. Dock anser vi att vi gjort det som står i vår makt att hitta en lösning som passar alla.

Vi hoppas att våra vägar korsas igen och att vi får möjligheten att gå hela vägen med Dig.

Vi har ring flertalet gånger utan framgång. Du får gärna kontakta oss på info@bdbil.se alternativt 08 410 100 34.

2019-01-28 Niklas N svarar Dejan B
    Jag har nu köpt bilen. Tack BDBil för att vi kom överens och att ni är så ödmjuka. Jag tackar så mycket. Jag kommer absolut att komma tillbaka och köpa bil från Hasan och BDBil. Hasan är ärlig och ödmjuk och gjorde så att jag blev riktigt nöjd med köpet. Ni får 5 stjärnor från mig. MVH Niklas.
    Läs mer genom att expandera tråden +
  • 2019-01-22

Niklas S skrev om Alexander Nordby en del av BD Bil Strängnäs
    Trevligt mottagande och hjälpsam personal. Läs mer
    2019-01-30 BD Bil svarar Niklas S
    Hej Niklas!

Tack för din recension. Alexander tackar för en smidig affär och vi hoppas på att er nya
    MC tar dig på många roliga resor!

• 2019-01-22

Alexander J skrev om Alexander Nordby en del av BD Bil Strängnäs
    Mycket trevligt bemötande och kunnig säljare. Alexander va väldigt smidig och vi är mycket nöjda med köpet! Läs mer
    2019-01-30 BD Bil svarar Alexander J
    Hej Alexander!

Kul att få veta att du är mer än nöjd med oss! Alexander vill tacka för den smidiga affären och han önskar att er resa till Åre blir lyckad!

• 2019-01-07

Björn N skrev om Alexander Nordby en del av BD Bil Strängnäs
    Jag åkte in till deras bilfirma för att kolla på en Ford Mondeo sedan. Blev snabbt hänvisar till ett billigare och bättre bil av personal på plats. Han var väldigt profdisionel och hjälpsam och såg till så det skulle kännas så bra som möjligt för kunden. Riktigt seriösa och trevliga. Rekommenderas varmt! Läs mer
    2019-01-30 BD Bil svarar Björn N
    Hej Björn!

Vad kul att höra om hur nöjd du är med Alexander och oss! Alexander tackar så mycket för din fina recension och hoppas på att få sälja till er igen. Vi önskar att få se dig hos oss igen!

• 2019-01-06

Karl-Alfred B skrev om Alexander Nordby en del av BD Bil Strängnäs
    Köpte min första bil en BMW 525d, mycket trevlig personal och bemötande samt proffsligt uppträdande och firma.
    I lag mycket nöjd, dem kanske skulle informerat om de små brister som fanns på bilen annars är jag nöjd Läs mer
  • 2019-01-06

Roger S skrev om Alexander Nordby en del av BD Bil Strängnäs
    Trevlig säljare som gav ett seriöst intryck. Snabb och smidig affär. Läs mer
  • 2018-12-30

TIMESAVER IT AB T skrev om Ayman Fatot en del av BD Bil Strängnäs
    Köpte en Land Rover Defender av Ayman. Ärligt och trevligt bemötande utan påträngande "säljprat" vilket jag uppskattade mycket. Kände till bilmodellen och fick i lugn och ro gå igenom bilen som jag ville inkl. provkörning. Mycket bra service också då det uppstod formella problem pga helgdag och transportstyrelsen inte fanns tillgänglig. Skulle gärna rekommendera dem till andra.

Stort tack BD Bil i Strängnäs! Läs mer
    2019-01-24 BD Bil svarar TIMESAVER IT AB T
    Hej!

Vi börjar med ett stort tack till er Timesaver IT! Tack för förtroendet och den smidiga affären trots problemen med registrering som uppstod pga helgdag.
    Vi hoppas att ni trivs med er fina Defender och att vi får möjlighet att ses igen!

Tack, BD Bil
  • 2018-12-26

Fanny S skrev om Ayman Fatot en del av BD Bil Strängnäs
    10 av 10 stjärnor till BD bil!
    Tack för bilköpet. Läs mer
    2019-01-24 BD Bil svarar Fanny S
    Hej Fanny!

Vad kul att få ett sånt bra omdöme.Tack för att du har valt att handla av oss och tack för att du har tagit tiden att ge oss en fin recension.

• 2018-12-26

Johan S skrev om Ayman Fatot en del av BD Bil Strängnäs
    Snabb och smidigt köp utav av en Kia sorento, klockrent bemötande och kunskap ifrån säljare. Samtliga på BD BIL är super trevliga! Rekommenderas starkt! Läs mer
  • Dinko B

Tack för en snabb och trevlig affär 👋🏻 Läs mer
  • Thomas L

2018-12-23

Thomas L skrev om Alexander Nordby en del av BD Bil Strängnäs
    Bra bemött trevlig personal kanon Läs mer
Erik Sönnerfors
Ayman Fatot