Alla kategorier Bilförsäljning Södermanland Strängnäs BD Bil Strängnäs

BD Bil Strängnäs

Gesällvägen 4, 645 41 Strängnäs — Visa karta

Funderar du på att byta, sälja eller köpa bil?

Här kan du få pengar direkt för bilen du vill sälja, eller byta in den som en del av betalningen för din nästa bil. Vi säljer både helt nya och bättre begagnade bilar, så kom gärna förbi och titta på de bilar vi har i lager.

När det gäller finansiering jobbar vi med DNB finans och vi hjälper dig hitta en optimal finansieringslösning som passar dig och bilen. Vi har även samarbete med Trygg Hansa på försäkringssidan och erbjuder förmånliga villkor även där. Du kan självklart också köpa till garantier och extrautrustning till din bil.

Vi tar inte emot kontanter, men betalning via bankgiro eller SWISH går utmärkt. Kom bara ihåg att ta med bankdosa eller mobilt Bank-ID!

Välkommen in till oss på BD Bil i Strängnäs!
Lör-Sön: 10:00-16:00

Läs vad 134 kunder tycker om BD Bil Strängnäs

Malek M skrev om Hasan Kinali en del av BD Bil Strängnäs
    Jag hittade en bil på BD bil Strängnäs som jag tyckte såg intressant o ringde o pratade med en av deras försäljare Hasan Kinali som lät jätte trevlig i telefon o service o bemötande som jag fick var gjorde att jag bestämde mig för att köpa bilen.
    Kinali lät mycket professionell o erfaren o svarade på alla frågor som jag hade o han lät övertygande o trovärdig så jag åkte o köpte bilen samma dag hoppas att alla försäljare var som Kinali jag har sen rekommenderat mina bekanta att ta kontakt med BD bil o Kinali speciellt o de han tankar på att byta/köpa bil.
    Jag kommer definitivt tillbaka till Kinali BD bil i fortsättningen.
    Och vi ses igen när jag ska köpa bil nästa gång.
    Mvh Malek Malkoun
    Mycket nöjd kund. Läs mer

Line Helén E skrev om Hasan Kinali en del av BD Bil Strängnäs
    Vi mötes av en mkt glad och trevlig säljare som var väldigt tillmötesgående och hjälpsam och kunde svara på alla våra frågor:) Han levde verkligen upp till våra förväntningar!!! Läs mer

Thomas J skrev om Hasan Kinali en del av BD Bil Strängnäs
    Vi köpte en bil. Vi blev väldigt bra bemötta och mina förväntningar överträffades. Riktigt bra service. Tack mvh Thomas Läs mer
  • Ricky A

2019-01-20

Ricky A skrev om Hasan Kinali en del av BD Bil Strängnäs
    Köpte en BMW 520D m sport, blev bemött av en glad och hjälpsam säljare. Väldigt kunnig i det han gjorde och serviceinriktad.

Mina förväntningar var att dom skulle kunna svara på det jag undrade om bilen vilket dom kunde göra utan några problem. Hade låga förväntningar vad gällde service och bemötande men hasan hade verkligen allt detta och ännu mer. Läs mer
  • 2019-01-07

Björn N skrev om Alexander Nordby en del av BD Bil Strängnäs
    Jag åkte in till deras bilfirma för att kolla på en Ford Mondeo sedan. Blev snabbt hänvisar till ett billigare och bättre bil av personal på plats. Han var väldigt profdisionel och hjälpsam och såg till så det skulle kännas så bra som möjligt för kunden. Riktigt seriösa och trevliga. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • 2019-01-06

Karl-Alfred B skrev om Alexander Nordby en del av BD Bil Strängnäs
    Köpte min första bil en BMW 525d, mycket trevlig personal och bemötande samt proffsligt uppträdande och firma.
    I lag mycket nöjd, dem kanske skulle informerat om de små brister som fanns på bilen annars är jag nöjd Läs mer
  • 2019-01-06

Roger S skrev om Alexander Nordby en del av BD Bil Strängnäs
    Trevlig säljare som gav ett seriöst intryck. Snabb och smidig affär. Läs mer
  • 2018-12-30

TIMESAVER IT AB T skrev om Ayman Fatot en del av BD Bil Strängnäs
    Köpte en Land Rover Defender av Ayman. Ärligt och trevligt bemötande utan påträngande "säljprat" vilket jag uppskattade mycket. Kände till bilmodellen och fick i lugn och ro gå igenom bilen som jag ville inkl. provkörning. Mycket bra service också då det uppstod formella problem pga helgdag och transportstyrelsen inte fanns tillgänglig. Skulle gärna rekommendera dem till andra.

Stort tack BD Bil i Strängnäs! Läs mer
  • 2018-12-27

Merja F skrev om Hasan Kinali en del av BD Bil Strängnäs
    Vi köpte en Mini Cooper utav BD bil då vi fick en känsla av att man hade bra kunskap om bilar och behandlade oss på ett trevligt sätt. Supertack för toppenservice vid köp och även inbyte av vår bil till dig Erik på BD och även till Hassan som avslutade affären. Hälsningar Merja Fri Läs mer

Fanny S skrev om Ayman Fatot en del av BD Bil Strängnäs
    10 av 10 stjärnor till BD bil!
    Tack för bilköpet. Läs mer
  • Enlil D

2018-12-26

Enlil D skrev om Hasan Kinali en del av BD Bil Strängnäs
    Jag köpte en snygg Bmw. Bemötandet av företaget var felfritt med trevlig service. Man fick svar på sina frågor och kände sig trygg hela vägen. Mina förväntningar var såklart höga när man ska köpa en bil, men företaget levde upp till dem utan problem. Man vill bli servad, besvarad, bemött och trygg från början till slut. BD Bil skötte det galant! Läs mer

Yvonne B skrev om Hasan Kinali en del av BD Bil Strängnäs
    Köpte en bil utav Hasan i Bdbil Strängnäs. Blev bemött proffesionellt och sakligt. Säljaren var kunnig och beskrev utförligt om bilen vi köpte. Affären var snabb och smidig.
    Rekommenderar starkt BDBIL och Hasan som säljare. Är defenitivt en återkommande kund till mitt nästa bilköp. Läs mer

Johan S skrev om Ayman Fatot en del av BD Bil Strängnäs
    Snabb och smidigt köp utav av en Kia sorento, klockrent bemötande och kunskap ifrån säljare. Samtliga på BD BIL är super trevliga! Rekommenderas starkt! Läs mer

Agnes A skrev om Hasan Kinali en del av BD Bil Strängnäs
    Jag köpte en BMW och är nöjd med bilen. Jag blev väldigt bra bemött av Hasan. Företaget och bilen levde upp till mina förväntningar och jag är väldigt nöjd. Jag kan rekommendera Hasan och BDBil som ärliga och kunniga. Mvh Läs mer
  • Dinko B

Tack för en snabb och trevlig affär 👋🏻 Läs mer
  • Thomas L

2018-12-23

Thomas L skrev om Alexander Nordby en del av BD Bil Strängnäs
    Bra bemött trevlig personal kanon Läs mer
  • 2018-12-20

Djonn A skrev om Alexander Nordby en del av BD Bil Strängnäs
    Jag köpte en VW caravelle .jag blev väldigt bra bemöt och fick till en affär väldigt snabbt av en bra säljare som fixade med bra villkor som ränta. skulle gärna köpa en bil till av Alexander när det sker så ska jag göra det. Läs mer
  • 2018-12-18

Roine L skrev om Alexander Nordby en del av BD Bil Strängnäs
    Köpte en transport bil av märket Renault hade problem med höger strålkastare men detta har Alexander löst via mekonomen här i Nyköping.

Bemötandet från Alexander var mycket positivt enkel och rak dialog även fast jag hade bil som de löste in med återbetalning.

Har inte haft med företaget att göra tidigare, men de hade ett stort utbud av transport bilar så därför åkte jag ditt med tanke på att hitta någon transport bil. Läs mer
  • 2018-12-16

Sami S skrev om Alexander Nordby en del av BD Bil Strängnäs
    Köpte en passat 2.0tdi 15. Kändes som ett profetionellt och bra bemötande där vårt behov stod i centrum. Och vi gick därifrån som nöjda kunder och nya passat ägare. Rekomenderas varmt. Läs mer
  • Victoria v

2018-12-16

Victoria v skrev om BD Bil Strängnäs
    Sålde 2 bilar snabbt och enkelt. Trevligt bemötande.

Victoria Läs mer
  • 2018-12-12

John K skrev om Ayman Fatot en del av BD Bil Strängnäs
    Köpte en Mercedes E200 ifrån Ayman. Toppen bemötande, snabb och smidig affär.
    Väldigt kunnig om bilar. Läs mer
  • 2018-12-08

Ann Katrin B skrev om Hasan Kinali en del av BD Bil Strängnäs
    Sopernöjd med både bil och säljare på BDbil.
    Toppen!👌 Läs mer
  • 2018-12-06

Jennifer B skrev om Hasan Kinali en del av BD Bil Strängnäs
    Jätte trevlig och bra bemötande samt bra affär mvh Läs mer
  • 2018-12-04

Modou B skrev om Hasan Kinali en del av BD Bil Strängnäs
    Säljeren var underbart. Bra bemötande super bra service och jag kan stark rekommendera honom och BD Bil alla dar i veckan. Ni kommer aldrig ångra er. Tack för eran fina service Läs mer
  • 2018-12-04

ROLAND E skrev om Ayman Fatot en del av BD Bil Strängnäs
    Vi köpte en bil ( Fiat Freemont ). Tänkte bara titta lite på vad som fanns till salu. Hade tänkt köpa bil först nästa år.
    Tack vare det trevliga och proffsiga bemötandet blev det affär
    direkt.
    Vi är mycket nöjda och kan verkligen rekommendera Ayman
    Fatot och BD Bil Strängnäs.

Med vänlig hälsning
    Gunilla och Roland Läs mer
  • Anna G

2018-11-10

Anna G skrev om Alexander Nordby en del av BD Bil Strängnäs
    Fantastiskt proffsigt och trevligt bemötande! Kan rekommendera Alexander till alla! Läs mer
  • Lovisa B

2018-11-10

Lovisa B skrev om Alexander Nordby en del av BD Bil Strängnäs
    Köpte en Audi A6.
    Bra bemötande, fick provköra 4 bilar innan jag bestämde mig. Bra säljare.
    Rekommenderas! Läs mer
  • 2018-11-10

Rickard J skrev om Alexander Nordby en del av BD Bil Strängnäs
    Köpte en privatbil av Alexander. Väldigt kunnig person som snabbt kunde svara på alla de frågor som vi hade. Stort plus för den tålmodighet han hade med allt velande från våran sida om det var den bilen vi verkligen ville ha. Det blev en mycket bra affär! Läs mer
  • 2018-11-08

Agneta P skrev om Hasan Kinali en del av BD Bil Strängnäs
    Hade inga förväntningar men blev jättenöjd
    Trevligt bemötande och en smidig affär
    Vi återkom dagen efter och köpte en till bil
    Det säger väl allt
    Agneta Läs mer
  • 2018-11-08

Kenneth P skrev om Hasan Kinali en del av BD Bil Strängnäs
    Hej! Jag blev väldigt väl omhändertagen,och bemött av en mycket kompetent personal. Den bilen som jag köpte har dom förväntningar som jag trodde att den skulle ha.

Med vänlig hälsning,
    Kenneth Palm Läs mer
  • 2018-10-25

Roc D skrev om BD Bil Strängnäs
    Jag köpte en VW Passat på BD Bil i Strängnäs och blev bra omhändertagen av Hasan Kinali. Han hade stor fokus på att jag som kund skall känna mig trygg och att affären skall gå smidigt. Tack Hasan ! Mvh Roc Läs mer
  • 2018-10-16

Per Johan K skrev om Hasan Kinali en del av BD Bil Strängnäs
    Jag köpte en BMW 520
    Jag fick min första kontakt med Hasan på BD bil genom telefon.
    Förväntan är att de ska vara lätta att nå och svara på de frågor jag har samt informera om det är någonting jag behöver veta innan jag bestämmer mig för att åka 10 mil för att titta på en bil.

När jag fick kontakt med BD bil upplevde jag att Hasan var hjälpsam och kundorienterad.
    Han informerade även att det fanns en repa på bilen som han lovade att lacka om jag tyckte om bilen. Nu visade det sig att Hasan tittade på en liknande bil som jag ringde och frågade på. Den bil jag sedan köpte hade inte en sådan repa..
    Vid provkörningen av den bil jag köpt upplevde jag obalans i däcken och att bromsarna tog ojämt.
    Hasan såg till att balansera däcken och lovade att BD bil skulle åtgärda det fel som jag upplevde som ojämn bromsverkan ”skakningar” om det inte upphör. Trolig orsak kunde vara nya bromsbelägg.
    Idag var jag på återbesök hos BD bil då skakningarna inte upphört.
    Hasan och en mekaniker provkörde båda bilen. Resultatet är att BD bil tar på sig ansvaret och kommer att utan kostnad för mig att åtgärda de fel som är på bilen.

Därför vill jag ge Hasan och BD bil högsta betyg för ett gott kundbemötande och för att de skapat trygghet i affären från första kontakt och även när det uppstått problem.

/Per Läs mer
  • 2018-10-16

Rasmus H skrev om Hasan Kinali en del av BD Bil Strängnäs
    Riktigt bra bemötande och smidigt köp av bil, rekommenderar starkt Läs mer
  • Henrik G

2018-10-10

Henrik G skrev om Hasan Kinali en del av BD Bil Strängnäs
    Köpte en begagnad bil av Hasan, bemötandet var utmärkt både under och efter affären, trots att det visade sig i efterhand att bilen inte riktigt motsvarade förväntningarna. Hasan såg till att på ett föredömligt sätt lyssna på mina synpunkter och föra min talan för att på bästa sätt tillmötesgå mina önskemål så att jag numera är en nöjd kund. Kompensationen från företaget för att laga fel på bilen kunde ha varit större, men på det stora hela är jag mycket nöjd med det vi kom överens om. Läs mer
  • 2018-10-03

Peter E skrev om Hasan Kinali en del av BD Bil Strängnäs
    Vi köpte en privatbil och en bil till företaget och är riktigt nöjda med servicen och bilarna! Tack BDbil och tack Hasan för bilarna och bemötandet! Läs mer
  • Yngve R

2018-10-02

Yngve R skrev om Hasan Kinali en del av BD Bil Strängnäs
    Köpte bil
    Bra bemötande
    Tyvärr så vart inte bilen besiktigad som överenskommet och den var inte ser vad som sas
    Kommer att vara noggrannare nästa gång om det blir något mer bilköp Läs mer
  • 2018-10-02

Robert H skrev om Hasan Kinali en del av BD Bil Strängnäs
    Köpte 1 bil.
    Blev bra bemött och dom var mycket trevliga och hjälpsamma.
    Blev mycket nöjd med mitt köp. Läs mer
  • 2018-09-24

JESPER J skrev om Ayman Fatot en del av BD Bil Strängnäs
    Köpte en beg bil. Snabb och bra mailkontakt. Visste vad jag ville ha och en snabb affär. Säljaren trevlig och lätt att göra affär med. Kändes inte så seriöst, engagerat eller kunnigt. Van vid förtroendeingivande, traditionella, fokuserade säljare. Men snabb och enkel. Läs mer
  • 2018-09-24

Björn E skrev om Alexander Nordby en del av BD Bil Strängnäs
    Tack för en mkt bra service trots att jag som kund krånglande med mitt bilköp. Så ett stort tack till säljaren Alexander och hans tålmodiga chef😀 Läs mer
  • Linda M

2018-09-19

Linda M skrev om BD Bil Strängnäs
    Superbra service! Snabb och smidig affär! Kontakt med Dejan och Hasan son båda är jätte trevliga! Rekommenderas starkt! Läs mer
  • 2018-09-16

Harald B skrev om Alexander Nordby en del av BD Bil Strängnäs
    Jag köpte en begagnad toyota land cruiser 90 prado. Jag köpte min första bil och hade många frågor och Alexander svarade på allt och tvekade alldrig på att hjälpa med alla mina frågor! Jag bor i luleå och fick köpa den på distans och det tillsamans med mitt första bilköp skapade lite nervositet i början, men det försvann snabt efter jag börja prata med dom. Är otroligt nöjd med deras bemötande. Tack för allt!

/Harald Läs mer
  • 2018-09-16

Rebecca M skrev om BD Bil Strängnäs
    Jag köpte en Ford Fiesta. Blev väl bemött på alla sätt och vis! Det hela gick snabbt och enkelt. Jag är mycket nöjd med allt. Läs mer
    2018-09-16 BD Bil Strängnäs svarar Rebecca M
    Tack Rebecca! Tack för recensionen. Grattis och tack för en snabb affär! :)
  • 2018-09-14

Jan-Åke J skrev om BD Bil Strängnäs
    Jättebra mottagande glada o trevliga vid vårat köp en Mercedes cab bra information Helnöjda med allt Läs mer
    2018-09-14 BD Bil Strängnäs svarar Jan-Åke J
    Tack så jättemycket för den fina recensionen Jan Åke!
    Och grattis till en fin Cab.
    Önskar er en trevlig helg.
  • 2018-09-07

Ramiz T skrev om BD Bil Strängnäs
    Vi köpte en Audi A4, och vi är jättenöjd med bilaffären! Läs mer
    2018-09-12 BD Bil Strängnäs svarar Ramiz T
    Tack Ramiz för en snabb och smidig affär! :)
    Grattis till en riktigt fin bil.
  • 2018-09-05

Jan B skrev om BD Bil Strängnäs
    Trevlig säljare 😄
    Härlig bil Läs mer
    2018-09-05 BD Bil Strängnäs svarar Jan B
    Tack Jan.
    Jo, din bil är verkligen härlig och unik. Grattis ! :)

Åsa A skrev om Ayman Fatot en del av BD Bil Strängnäs
    BD bils säljare var snabb med att svara på frågor vi hade och det gick att bolla olika frågor oftast på ett smidigt sätt. Läs mer

Jonas Henry G skrev om Ayman Fatot en del av BD Bil Strängnäs
    Riktigt härligt och glatt gäng!
    Väldigt tillmötesgående och ärliga!
    Är allergiskt mot typiska säljare, dock här Upplevde jag inte det! Man vill ju kunna andas och tänka utan att bli tjatad på ;)
    Super nöjda med vår Q7 :D
    Top betyg till Ayman och BD bil!!! Läs mer

Mikael R skrev om BD Bil Strängnäs
    Bra trevlig kille vi komm överens via mejl och telefon Läs mer
    2018-09-04 BD Bil Strängnäs svarar Mikael R
    Tack Mikael.
    Tack för en trevlig och snabb affär, och önskar er ett stort lycka till med affärerna. :)
  • Magnus E

2018-09-01

Magnus E skrev om BD Bil Strängnäs
    Jättebra och trevligt bemötande, tydlig rak och bra svar på alla frågor vi hadde, och gott kaffe! Läs mer
    2018-09-02 BD Bil Strängnäs svarar Magnus E
    Tack så mycket Magnus. Alltid kul att göra affärer med trevliga människor.
    Kul att kaffet smakade gott, det kan jag dock inte ta äran för! Önskar er en fortsatt trevlig helg, och grattis till en fin bil. :)
  • Thomas M

2018-09-01

Thomas M skrev om Ayman Fatot en del av BD Bil Strängnäs
    Jag kom i glad och lämnade lyckligare Läs mer
Hasan Kinali
Ayman Fatot