BD Bil Strängnäs

Gesällvägen 4, 645 41 Strängnäs — Visa karta

Funderar du på att byta, sälja eller köpa bil?

Här kan du få pengar direkt för bilen du vill sälja, eller byta in den som en del av betalningen för din nästa bil. Vi säljer både helt nya och bättre begagnade bilar, så kom gärna förbi och titta på de bilar vi har i lager.

När det gäller finansiering jobbar vi med DNB finans och vi hjälper dig hitta en optimal finansieringslösning som passar dig och bilen. Vi har även samarbete med Trygg Hansa på försäkringssidan och erbjuder förmånliga villkor även där. Du kan självklart också köpa till garantier och extrautrustning till din bil.

Vi tar inte emot kontanter, men betalning via bankgiro eller SWISH går utmärkt. Kom bara ihåg att ta med bankdosa eller mobilt Bank-ID!

Välkommen in till oss på BD Bil i Strängnäs!
Öppet just nu
Lör-Sön: 10:00-16:00

Läs vad 204 kunder tycker om BD Bil Strängnäs

• 2020-02-24

TOMMY Z skrev om BD Bil Strängnäs
    Köpte 3år gammal bil av BD bil i Strängnäs, bilen hade bla kondensproblem och immade då igen, blev skickad till deras samarbetspartners verkstad i spånga (över 3 mil) utan lånebil och flera km från närmaste biluthyrning. Efter 2st misslyckade försök och otaliga mail med att komma till rätta med problemet så blev jag äntligen (efter mycket tjat) vid försök 3 lovad en lånebil om jag körde min bil till deras filial i Täby (bilen skulle sen repareras i spånga igen), får ut ett lik till bil mitt i vintern, dåliga vinterdäck, ingen spolarvätska och ingen bensin, fick börja hemfärden med att åka till en lokal verkstad (BD bil i Täbys samarbetspartner), för att byta framlampa då jag vägrade köra i vintermörkret med bara en strålkastare. Såklart lyckades inte verkstan laga min bil den gången heller. Jag fick lägga ner massor med tid och betala drivmedel fram och tillbaka utan erbjudande om kompensation trots att jag påtalade det. Till slut lämnad jag på eget bevåg in den hos min lokala auktoriserade bilverkstad, fick lånebil direkt och felet (ACC enheten) byttes så att felet blev avhjälpt.
    Kommer aldrig att köpa en bil av ett så oseriöst företag som BD BIL. Vem som helst kan vara trevlig och sälja en bil, men det är när det blir dåligt som deras rätta ansikte kommer fram. BD BIL visade tydligt sitt. Tänker du köpa bil? Första frågan som du ställer bör då vara: Vad händer om det nu visar sig att den är defekt?
    Ett ytterligare råd, få det skriftligt! Läs mer
  • 2020-02-20

Anna W skrev om Stefan Hansen en del av BD Bil Strängnäs
    Enkel och smidig process
    Bra kommunikation, snabba svar på frågor osv Läs mer
  • 2020-02-15

Kristoffer R skrev om Tobias Palesjö en del av BD Bil Strängnäs
    Väldigt trevlig ock engagerad säljare som har gott den extra milen för att beskriva för kunden om bilen. En stor tumme upp! Läs mer
  • 2020-02-13

Per M skrev om Stefan Hansen en del av BD Bil Strängnäs
    Jag köpte en husbil. Och blev jättebra bemött av Stefan. Han var jättetrevlig och hade ett bra kunnande om husbilar samt att han lade in skydd på golven i visningsbilarna som gav ett bra intryck att BD bil är rädd om bilarna. Men lite värme i bilarna som står ute vore bra.
    Alla på företaget var glada och tillmötesgående samt hjälpsamma.👍👍 Läs mer
    2020-02-17 Stefan M svarar Per M
    Tack så mycket Per för detta. Jag hoppas ni får trevligt i eran nya fina Burstner 920G som vi fick leverera till er och hoppas resan hem till Göteborg gick bra. Ha det så bra.
  • 2020-02-11

Conny S skrev om Stefan Hansen en del av BD Bil Strängnäs
    Stefan som har hand om husbilar är kanonbra att ha o göra med följer upp affären och ser till att allt är till belåtenhet löser ev problem på ett föredömligt sätt. Läs mer
    2020-02-17 Stefan M svarar Conny S
    Tack Conny för dom fina orden det värmer. Det var trevligt att ni valde oss som leverantör till eran fina husbil och jag hoppas ni får många fina minnen i den.
  • 2020-01-13

Krister H skrev om BD Bil Strängnäs
    Köpte BMW
    Bra bemötande. kunnig snabb.
    Bra företag.
    Utmärkt inget att klaga på jag köper nog min nästa bil här ochså Läs mer
  • 2020-01-10

Peter G skrev om BD Bil Strängnäs
    Jag köpte en BMW 530D GT och allting gick toppenbra Läs mer
  • 2020-01-09

Suzana L skrev om Dejan Garaca en del av BD Bil Strängnäs
    Jag har bytt in min bil och har fått jättefint bemötande på alla sätt från Dejan på BD Bil. Han var proffsig och löste de frågor som dök upp under inbytet. Kan varmt rekommendera BD Bil för framtida försäljningar och inköp av bilar.
    Med vänlig hälsning, Suzana Lajic Läs mer
  • 2020-01-02

Aris Z skrev om Dejan Garaca en del av BD Bil Strängnäs
    Köpte en bättre begagnad bil via BD bil i Strängnäs och anser att bilaffären gick väldigt smidigt och överaskande snabbt. Super deal. Varmt bemött av Dejan Garaca en trevlig och proffsig säljare. Hela bilaffären genomfördes under en och samma dag då frugan och jag kom för att provköra bilen. Konkurenskraftigt pris också. En bilaffär att rekommendera. Läs mer
  • 2020-01-02

Tobias P skrev om Tobias Palesjö en del av BD Bil Strängnäs
    Min far köpte en amarok, snabb värdering av inbytesbilen och bra bemötande, det mesta var klart innan vi kom. Det enda som finns att anmärka på var att han inte var insatt i just det fordonet och hade inte jättebra koll, men har förståelse för att man inte kan en bil som var såpass ny inkommen och när man håller på med flertalet olika bilar. Läs mer
  • 2019-12-25

Michael Ö skrev om Tobias Palesjö en del av BD Bil Strängnäs
    Proffsigt och trevligt 5 av 5 levde helt klart upp till mina förväntningar! Läs mer
  • 2019-12-22

Ali A skrev om Tobias Palesjö en del av BD Bil Strängnäs
    Schysst bemötande och smidig affär. Seriös från första kontakten. Besvarade alla frågor direkt. En positiv upplevelse. Läs mer
  • 2019-12-21

Tom S skrev om BD Bil Strängnäs
    Köpte en bil, jag blev bra bemött per telefon, väl på plats skötte jag de mesta själv (med egen vilja) då jag vill kolla på bilen ifred, hade jag några frågor så fick jag snabba svar, jag har ej förväntningar på säljare så ja mina förväntningar levde dem upp till.
    Enda negativa är att jag hade velat haft förvarning med bild/förklaring på skavanker innan jag åker så långt för att titta på bilen. Läs mer
  • 2019-12-19

Peter N skrev om Tobias Palesjö en del av BD Bil Strängnäs
    Tobias är en Talang.! Trevlig och har ett gott bemötande!👍 Läs mer
  • 2019-12-16

Marcus O skrev om Tobias Palesjö en del av BD Bil Strängnäs
    Köpte en Pickup, Chevrolet Avalanche.
    När jag kom till platsen enligt överenskommen dag och tid så vad bilen översnöad och precis framkörd.
    Helhetsintrycket var dock väldigt bra och jag är fortfarande nöjd med bilen, dock framkom det lite småskavanker och sånt som inte gick att se pga is och snö...
    Trevlig och frammåt personal i övrigt.
    Fick några mindre problem med pickupen starx efter hemkomst men efter kontakt med säljaren löstes det smidigt.
    Tack för en trevlig och än så länge bra affär.
    Mvh/ Marcus Läs mer
  • 2019-12-13

Roger L skrev om Tobias Palesjö en del av BD Bil Strängnäs
    En mycket proffsig och trevlig kille som var väldigt tydlig och gav ett seriöst intryck Läs mer
  • 2019-12-10

Dawoud A skrev om Tobias Palesjö en del av BD Bil Strängnäs
    Trevligt och tillmötesgående. Läs mer
  • 2019-12-08

Jesper L skrev om Tobias Palesjö en del av BD Bil Strängnäs
    Köpte en Caddy Maxi Life.

Affären gick väldigt snabbt och smidigt tack vare Tobias.
    Han bemötte mig, som är lite svårflörtad, väldigt väl o trevligt så jag kände mig välkommen o ville fortsätta affären.

Trots att han är lite ny som säljare. Så kändes han bekväm och drivande.
    Så jag anser han kommer att bli mycket kompetent bilförsäljare med tiden.

Blev väl bemött av dom övriga säljarna på BD Bil. Läs mer
  • 2019-12-05

Robert skrev om BD Bil Strängnäs
    Fick ett trevligt bemötande, samt bra respons vid mina kontakter med säljaren när jag köpte min bil. Snabb och trevlig affär ! Läs mer
  • 2019-11-15

Cleas G skrev om Tobias Palesjö en del av BD Bil Strängnäs
    Utmärkt service, trevlig personal och gott bemötande! Glada och hjälpsamma. Jag är riktigt nöjd 😊 Läs mer
  • 2019-10-30

Tim G skrev om Erik Sönnerfors en del av BD Bil Täby
    Fick hjälp av Erik när jag köpte min nya Audi A6. Utmärkt service och korrekta ärliga svar. Dom löste de små punkterna som skulle ordnas innan leverans snabbt och smidigt. Tack Erik och BD bil! Läs mer
  • 2019-10-10

Sebastian K skrev om Dejan Garaca en del av BD Bil Strängnäs
    Kan starkt rekomendera BD bil och medarbetaren Dejan Garaca!
    Bytte in min bil mot en ny ochallt gick otroligt smidigt.

De bjöd tillochmed på vinterdäck utan att jag ens behövde fråga!

5 stjärnor! Jag kommer tillbaka när det är dags för ny bil :) Läs mer
  • 2019-10-01

Susanne F skrev om Dejan Garaca en del av BD Bil Strängnäs
    Vi skulle ”bara titta” och åkte därifrån med ny bil. Trevligt bemötande och inga störiga ”säljarmaner”. Vi är förvånansvärt nöjda. Läs mer
  • Dave O

2019-09-28

Dave O skrev om Alexander Nordby en del av BD Bil Strängnäs
    Hittade bilen jag letat efter så länge hos BD bil, kom dit och blev jättebra bemött hos dom grymt professionella och services minded, rekommendera BD bil Läs mer
  • 2019-09-16

Erik E skrev om Alexander Nordby en del av BD Bil Strängnäs
    Jag köpte en Audi S5 Sportback på BD Bil i Strängnäs. Alexander gav mycket proffsig service under mitt första besök där vi gick igenom bilen och köpet grundligt. När jag hämtade bilen hade han inte lika generöst med tid och överlämnandet blev rätt hastigt. Alexander är en bra säljare och gav snabb respons vid frågor inför köpet. Jag kan rekommendera honom vid kontakt med BD Bil. Läs mer
  • Byron O

2019-09-13

Byron O skrev om Dejan Garaca en del av BD Bil Strängnäs
    Köpte en civic hybrid. Sen första kontakten via telefon var personalen (Dejan) väldigt trevligt och hjälpsam.
    Jag visste att det här skulle vara ett seriösa företag. Det var precis så och mycket mer.
    Jag kan bara säga att jag rekommenderar BD Bil Strängnäs 100% och om ni har möjligheten att träffa Dejan ni ska förstå vad jag menar. Läs mer
  • 2019-09-11

Nils Ola P skrev om Dejan Garaca en del av BD Bil Strängnäs
    Säljaren tog snabb kontakt. = utmärkt

Letade efter en arbetsbil, säljaren var mycket hjälpsam = utmärkt Läs mer
  • 2019-09-09

Alexander M skrev om Dejan Garaca en del av BD Bil Strängnäs
    Fick ett väldigt bra bemötande av en superkunnig försäljare. Köpte en VW alltrack för ett tag av Dejan Garaca som mötte mina krav på en bil perfekt. Finans möjligheterna var många. Väldigt nöjd kund. Läs mer
  • 2019-08-12

Robin G skrev om Alexander Nordby en del av BD Bil Strängnäs
    Toppen säljare det blev en smidig och bra affär utan några komplikationer. //jätte nöjd kund Läs mer
  • Lars erik t

2019-07-18

Lars erik t skrev om Ayman Fatot en del av BD Bil Strängnäs
    Var in och köpte en Skoda Fabia RS av Ayman Fatot då bilen vi har är på verkstad och ingen vet vad det är för fel på den.
    Vart ett trevligt bemötande och ett snabbt köp.

Blir det fler bilköp kommer dessa göras på BD bil i Strängnäs.

Kan starkt rekommendera. Läs mer
  • 2019-07-11

Lars G skrev om Ayman Fatot en del av BD Bil Strängnäs
    Köpte en tiguan och det var bra vi blev visade bilens egenskaper och är nöjda Läs mer
  • 2019-07-10

El Houari B skrev om BD Bil Strängnäs
    Det bästa säljare jag har varit med om
    Jag kan rekommendera mina vänner oC kollegor Läs mer
    Jasmin B gillar detta
  • 2019-07-08

Miriam R skrev om Ayman Fatot en del av BD Bil Strängnäs
    Grymt bemötande, superkunnig säljare,,
    Smidigt inbyte av bil och jättenöjd med mitt köp. Läs mer
  • 2019-07-07

Håkan P skrev om Ayman Fatot en del av BD Bil Strängnäs
    Bra service och snabb handlingstid👍👍 Läs mer
  • 2019-06-14

Simon A skrev om Alexander Nordby en del av BD Bil Strängnäs
    Supersmidig affär med en bra säljare Läs mer
  • 2019-06-07

Thomas F skrev om Alexander Nordby en del av BD Bil Strängnäs
    Köpte en bil
    Bemötande helt ok Läs mer
  • 2019-05-24

anna maria a skrev om Ayman Fatot en del av BD Bil Strängnäs
    Trevligt bemötande vid bilköpet Läs mer
  • Mats K

2019-05-24

Mats K skrev om Ayman Fatot en del av BD Bil Strängnäs
    Köpte en bil jättebra bemött trevlig positiv förväntningarna var som tänkt en bil hall ja dom levde upp till den min upplevelse som ja nämnde ovan en bil hall positivt fanns bara en bilnyckel när vi skulle hämta bilen men sen ringde han fanns en till skulle skicka men den har inte kommit en? Hoppas bara att den kommer annars var det bara+++++++++++++ Läs mer
  • 2019-05-22

rolf ronny o skrev om Ayman Fatot en del av BD Bil Strängnäs
    Köpt en bil. Bemötande helt ok, jag kom hem med vad jag ville ha, bra upplevelse och jag kommer att köpa bil där Läs mer
  • 2019-04-20

Lars Kenneth K skrev om Ayman Fatot en del av BD Bil Strängnäs
    Utmärkta säljare med glimten i ögat.
    Bra kundbemötande samt serviceminded. Hjälper kunden in i det sista. Sjukt nöjda å vi kommer tillbaka va så säkra. Mvh Stoffe & Marie-Louise från
    Mariefred Läs mer
  • Peter S

2019-04-02

Peter S skrev om Alexander Nordby en del av BD Bil Strängnäs
    Var och köpte mig en arbetsbil, VW-transporter och fick det bästa bemötandet man kan få igenom hela proceduren. Alexander får högsta betyg i Allt.
    Psst.... vi kommer att åka och köpa en bil till frugan också där :-) Läs mer
  • 2019-03-19

Joacim B skrev om BD Bil Strängnäs
    Riktigt trevligt bemötande, grymt bra service och smidig i både affär och kontakt. Läs mer
  • 2019-03-12

Niclas M skrev om Alexander Nordby en del av BD Bil Strängnäs
    Köpte en Fiat Ducati
    Ja blev väldigt trevligt bemött
    Bra service å väldigt tillmötesgående. Läs mer
  • 2019-02-28

Robert S skrev om Alexander Nordby en del av BD Bil Strängnäs
    Duktig och trevlig säljare som va väldigt kunnig. Rekommenderar BD-Bil! Läs mer

Simon G skrev om Ayman Fatot en del av BD Bil Strängnäs
    Vi fick rätt bil till rätt pris, Fiat freemont. Vi visste inget om bilen. Efter hjälp utav BD bil så var det det självklara valet för oss. Läs mer

Sebastian J skrev om Ayman Fatot en del av BD Bil Strängnäs
    Audi A5 köpte jag utav Ayman och är supernöjd. Fick bilen skickad till Göteborg. Bilen var som den beskrevs över telefon. Läs mer

Jessica F skrev om Ayman Fatot en del av BD Bil Strängnäs
    Köpte en bmw520 otroligt nöjd med bemötandet, affären var snabb och smidig. Läs mer

Leila M skrev om Ayman Fatot en del av BD Bil Strängnäs
    Super nöjd med mitt köp och bästa tänkbara service från säljaren Eyman:) Läs mer

Maria J skrev om Ayman Fatot en del av BD Bil Strängnäs
    Grymt bra bemötande! Supertrevlig kille och nöjd med mitt köp! Läs mer

Dennis Y skrev om Alexander Nordby en del av BD Bil Strängnäs
    Duktiga säljare 👍👍 bra bemötnimg Läs mer