Alla kategorier Bilförsäljning Södermanland Strängnäs BD Bil Strängnäs

BD Bil Strängnäs

Gesällvägen 4, 645 41 Strängnäs — Visa karta

Funderar du på att byta, sälja eller köpa bil?

Här kan du få pengar direkt för bilen du vill sälja, eller byta in den som en del av betalningen för din nästa bil. Vi säljer både helt nya och bättre begagnade bilar, så kom gärna förbi och titta på de bilar vi har i lager.

När det gäller finansiering jobbar vi med DNB finans och vi hjälper dig hitta en optimal finansieringslösning som passar dig och bilen. Vi har även samarbete med Trygg Hansa på försäkringssidan och erbjuder förmånliga villkor även där. Du kan självklart också köpa till garantier och extrautrustning till din bil.

Vi tar inte emot kontanter, men betalning via bankgiro eller SWISH går utmärkt. Kom bara ihåg att ta med bankdosa eller mobilt Bank-ID!

Välkommen in till oss på BD Bil i Strängnäs!
Lör-Sön: 10:00-16:00

Läs vad 91 kunder tycker om BD Bil Strängnäs

• Anna G
    Anna G skrev om Alexander Nordby en del av BD Bil Strängnäs
    Fantastiskt proffsigt och trevligt bemötande! Kan rekommendera Alexander till alla! Läs mer
  • Lovisa B
    Lovisa B skrev om Alexander Nordby en del av BD Bil Strängnäs
    Köpte en Audi A6.
    Bra bemötande, fick provköra 4 bilar innan jag bestämde mig. Bra säljare.
    Rekommenderas! Läs mer
  • Rickard J skrev om Alexander Nordby en del av BD Bil Strängnäs
    Köpte en privatbil av Alexander. Väldigt kunnig person som snabbt kunde svara på alla de frågor som vi hade. Stort plus för den tålmodighet han hade med allt velande från våran sida om det var den bilen vi verkligen ville ha. Det blev en mycket bra affär! Läs mer
  • Agneta P skrev om Hasan Kinali en del av BD Bil Strängnäs
    Hade inga förväntningar men blev jättenöjd
    Trevligt bemötande och en smidig affär
    Vi återkom dagen efter och köpte en till bil
    Det säger väl allt
    Agneta Läs mer
  • Kenneth P skrev om Hasan Kinali en del av BD Bil Strängnäs
    Hej! Jag blev väldigt väl omhändertagen,och bemött av en mycket kompetent personal. Den bilen som jag köpte har dom förväntningar som jag trodde att den skulle ha.

Med vänlig hälsning,
    Kenneth Palm Läs mer
  • Roc D skrev om BD Bil Strängnäs
    Jag köpte en VW Passat på BD Bil i Strängnäs och blev bra omhändertagen av Hasan Kinali. Han hade stor fokus på att jag som kund skall känna mig trygg och att affären skall gå smidigt. Tack Hasan ! Mvh Roc Läs mer
  • Per Johan K skrev om Hasan Kinali en del av BD Bil Strängnäs
    Jag köpte en BMW 520
    Jag fick min första kontakt med Hasan på BD bil genom telefon.
    Förväntan är att de ska vara lätta att nå och svara på de frågor jag har samt informera om det är någonting jag behöver veta innan jag bestämmer mig för att åka 10 mil för att titta på en bil.

När jag fick kontakt med BD bil upplevde jag att Hasan var hjälpsam och kundorienterad.
    Han informerade även att det fanns en repa på bilen som han lovade att lacka om jag tyckte om bilen. Nu visade det sig att Hasan tittade på en liknande bil som jag ringde och frågade på. Den bil jag sedan köpte hade inte en sådan repa..
    Vid provkörningen av den bil jag köpt upplevde jag obalans i däcken och att bromsarna tog ojämt.
    Hasan såg till att balansera däcken och lovade att BD bil skulle åtgärda det fel som jag upplevde som ojämn bromsverkan ”skakningar” om det inte upphör. Trolig orsak kunde vara nya bromsbelägg.
    Idag var jag på återbesök hos BD bil då skakningarna inte upphört.
    Hasan och en mekaniker provkörde båda bilen. Resultatet är att BD bil tar på sig ansvaret och kommer att utan kostnad för mig att åtgärda de fel som är på bilen.

Därför vill jag ge Hasan och BD bil högsta betyg för ett gott kundbemötande och för att de skapat trygghet i affären från första kontakt och även när det uppstått problem.

/Per Läs mer
  • Rasmus H skrev om Hasan Kinali en del av BD Bil Strängnäs
    Riktigt bra bemötande och smidigt köp av bil, rekommenderar starkt Läs mer
  • Henrik G
    Henrik G skrev om Hasan Kinali en del av BD Bil Strängnäs
    Köpte en begagnad bil av Hasan, bemötandet var utmärkt både under och efter affären, trots att det visade sig i efterhand att bilen inte riktigt motsvarade förväntningarna. Hasan såg till att på ett föredömligt sätt lyssna på mina synpunkter och föra min talan för att på bästa sätt tillmötesgå mina önskemål så att jag numera är en nöjd kund. Kompensationen från företaget för att laga fel på bilen kunde ha varit större, men på det stora hela är jag mycket nöjd med det vi kom överens om. Läs mer
  • Peter E skrev om Hasan Kinali en del av BD Bil Strängnäs
    Vi köpte en privatbil och en bil till företaget och är riktigt nöjda med servicen och bilarna! Tack BDbil och tack Hasan för bilarna och bemötandet! Läs mer
  • Yngve R
    Yngve R skrev om Hasan Kinali en del av BD Bil Strängnäs
    Köpte bil
    Bra bemötande
    Tyvärr så vart inte bilen besiktigad som överenskommet och den var inte ser vad som sas
    Kommer att vara noggrannare nästa gång om det blir något mer bilköp Läs mer
  • Robert H skrev om Hasan Kinali en del av BD Bil Strängnäs
    Köpte 1 bil.
    Blev bra bemött och dom var mycket trevliga och hjälpsamma.
    Blev mycket nöjd med mitt köp. Läs mer
  • Björn E skrev om Alexander Nordby en del av BD Bil Strängnäs
    Tack för en mkt bra service trots att jag som kund krånglande med mitt bilköp. Så ett stort tack till säljaren Alexander och hans tålmodiga chef😀 Läs mer
  • Linda M
    Linda M skrev om BD Bil Strängnäs
    Superbra service! Snabb och smidig affär! Kontakt med Dejan och Hasan son båda är jätte trevliga! Rekommenderas starkt! Läs mer
  • Harald B skrev om Alexander Nordby en del av BD Bil Strängnäs
    Jag köpte en begagnad toyota land cruiser 90 prado. Jag köpte min första bil och hade många frågor och Alexander svarade på allt och tvekade alldrig på att hjälpa med alla mina frågor! Jag bor i luleå och fick köpa den på distans och det tillsamans med mitt första bilköp skapade lite nervositet i början, men det försvann snabt efter jag börja prata med dom. Är otroligt nöjd med deras bemötande. Tack för allt!

/Harald Läs mer
  • Rebecca M skrev om BD Bil Strängnäs
    Jag köpte en Ford Fiesta. Blev väl bemött på alla sätt och vis! Det hela gick snabbt och enkelt. Jag är mycket nöjd med allt. Läs mer
    2018-09-16 BD Bil Strängnäs svarar Rebecca M
    Tack Rebecca! Tack för recensionen. Grattis och tack för en snabb affär! :)
  • Jan-Åke J skrev om BD Bil Strängnäs
    Jättebra mottagande glada o trevliga vid vårat köp en Mercedes cab bra information Helnöjda med allt Läs mer
    2018-09-14 BD Bil Strängnäs svarar Jan-Åke J
    Tack så jättemycket för den fina recensionen Jan Åke!
    Och grattis till en fin Cab.
    Önskar er en trevlig helg.
  • Ramiz T skrev om BD Bil Strängnäs
    Vi köpte en Audi A4, och vi är jättenöjd med bilaffären! Läs mer
    2018-09-12 BD Bil Strängnäs svarar Ramiz T
    Tack Ramiz för en snabb och smidig affär! :)
    Grattis till en riktigt fin bil.
  • Jan B skrev om BD Bil Strängnäs
    Trevlig säljare 😄
    Härlig bil Läs mer
    2018-09-05 BD Bil Strängnäs svarar Jan B
    Tack Jan.
    Jo, din bil är verkligen härlig och unik. Grattis ! :)
  • Mikael R skrev om BD Bil Strängnäs
    Bra trevlig kille vi komm överens via mejl och telefon Läs mer
    2018-09-04 BD Bil Strängnäs svarar Mikael R
    Tack Mikael.
    Tack för en trevlig och snabb affär, och önskar er ett stort lycka till med affärerna. :)
  • Magnus E
    Magnus E skrev om BD Bil Strängnäs
    Jättebra och trevligt bemötande, tydlig rak och bra svar på alla frågor vi hadde, och gott kaffe! Läs mer
    2018-09-02 BD Bil Strängnäs svarar Magnus E
    Tack så mycket Magnus. Alltid kul att göra affärer med trevliga människor.
    Kul att kaffet smakade gott, det kan jag dock inte ta äran för! Önskar er en fortsatt trevlig helg, och grattis till en fin bil. :)
  • Tony B
    Tony B skrev om BD Bil Strängnäs
    Bil inköp
    Bästa sätt
    Förväntningarna blev bättre än väntat
    Kanon dag Läs mer
  • Tony B
    Tony B skrev om BD Bil Strängnäs
    Bil inköp
    Bästa mottagande man kan få.
    Förväntningarna blev bättre än väntat.
    Bra dag ! Läs mer
    2018-08-31 BD Bil Strängnäs svarar Tony B
    Tack så hemskt mycket Tony!!
    Det värmer att höra.
    Önskar er en trevlig helg och ett stort grattis till bilen. Ni gjorde ett mycket bra val. :)
  • Pontus A skrev om BD Bil Strängnäs
    Väldigt ärliga, sköna att snacka med, och inget var omöjligt. Väldigt nöjd överlag! Läs mer
    2018-08-24 BD Bil Strängnäs svarar Pontus A
    Ett STORT tack för den recensionen Pontus! Jag är helt glad att både du och kära damen kommer att njuta av din BMW. :)
  • Johan M skrev om BD Bil Strängnäs
    Utmärkt bemötande och jag fick priset jag ville till slut B-) Läs mer
    2018-08-23 BD Bil Strängnäs svarar Johan M
    Tack så mycket för den fina recensionen!
    Hoppas att ni är nöjda med bilen, och jag tackar för en smidig affär. :)
  • Rolf R skrev om BD Bil Strängnäs
    Utmärkt bemötande, vi är mycket nöjda och han tog sig tid med oss och visade och lyssnade ordentligt vad vi ville ha för bil. Det blir högsta betyg! Läs mer
    2018-08-23 BD Bil Strängnäs svarar Rolf R
    Tackar Rolf, och tackar för trevligt bemötande tillbaka! :)
  • Annika Ö skrev om BD Bil Strängnäs
    Bra, dock lite missnöjd med rekonden som de gjorde om men fortfarande är den lite smutsig! Vinterdäcken blev inte rengjorda... Läs mer
    2018-08-23 BD Bil Strängnäs svarar Annika Ö
    Tack för recensionen Annika, och hoppas att ni blev nöjd med senaste tvätten.
    Njut av nya bilen nu, :)
  • Kjell Arne O skrev om Hasan Kinali en del av BD Bil Strängnäs
    Hasan upplever jag som trevlig sympatisk och med kundens bästa som ledstjärna. Läs mer
  • Daniel F skrev om BD Bil Strängnäs
    Trevligt bemötande och villig att hjälpa till att hitta bra lösningar. Läs mer
    2018-08-23 BD Bil Strängnäs svarar Daniel F
    Tack för recensionen Daniel, och önskar er ett stort grattis med er nya bil!
  • Sven L skrev om Alexander Nordby en del av BD Bil Strängnäs
    Köpte en Golf. De brister bilen hade åtgärdades direkt av BD Bil innan köpet utan något tjafs när de påtalades. Läs mer
  • Alexander Ö skrev om BD Bil Strängnäs
    Toppen säljare och allt gick smidigt. Läs mer
  • Roger P
    Roger P skrev om Alexander Nordby en del av BD Bil Strängnäs
    En trevlig och kunnig säljare😊 Läs mer
  • Lennart S
    Lennart S skrev om Hasan Kinali en del av BD Bil Strängnäs
    Köpte en Transit Custom Av Hasan. Mycket trevligt bemött och smidig affär. Läs mer
  • Nicklas P skrev om Hasan Kinali en del av BD Bil Strängnäs
    Köpte grymm bil..hassan va guld. Läs mer
  • Tommy S skrev om Alexander Nordby en del av BD Bil Strängnäs
    Köpte bil och vi hade lite strul men personalen på bd-bil hanterade det mycket profetionellt. Säljaren Alexander är saklig och lysnar på kunden. Han är en topp säljare Läs mer
  • Kresimir P skrev om BD Bil Strängnäs
    alla beröm för tjänsten
    Du är bäste👍👌💪🏻 Läs mer
  • Lars N skrev om Hasan Kinali en del av BD Bil Strängnäs
    Köpte husbil.
    Ett företag jag skulle tipsa mina vänner om...Hasan var en otroligt härlig person och en säljare som inte tar för stor plats utan svarar lugnt och sakligt på ev frågor...
    Man känner sig välkommen tillbaka.
    // Lars Läs mer
  • Christoffer E skrev om Alexander Nordby en del av BD Bil Strängnäs
    Grymt nöjd med den nya bilen, snabb å smidig affär med säljaren Alexander. Läs mer
  • Erika L skrev om Alexander Nordby en del av BD Bil Strängnäs
    Jag köpte en liten Citroën, blev väldigt väl bemött på alla sätt och vis! Det gick snabbt och enkelt och jag är helnöjd med allt. Kan verkligen rekommendera andra att köpa bil där! / erika Läs mer
  • Victor S skrev om Alexander Nordby en del av BD Bil Strängnäs
    Köpte bil, bra service, fick den hemlevererad både i samband med provkörning och köp. Läs mer
  • Annelie L skrev om Alexander Nordby en del av BD Bil Strängnäs
    Köpte en Skoda Fabia. Kände inte till företaget sedan tidigare. Tycker att bemötandet var trevligt och det var en väldigt okomplicerad affär. Skulle absolut kunna rekommendera företaget för andra. Läs mer
  • Max M skrev om BD Bil Strängnäs
    Leasing av firmabil.
    Trevligt bemötande av intresserade säljare.
    Lär återkomma när det är dags för ny bil. Läs mer
  • Peter L skrev om Alexander Nordby en del av BD Bil Strängnäs
    Trevligt bemötande direkt när man kliver in i butiken.
    Hade kollat på 2 bilar de hade inne. Fick kolla in båda utan problem. Kom tillbaka o testkörde och fastnade för en av bilarna.
    De va lätta att ha att göra med.
    Toppen bra, köper gärna min bästa bil där också. Läs mer
  • Kamaran Z
    Kamaran Z skrev om BD Bil Strängnäs
    Det var det bästa bemötandet som man kunde få. Allting gick hur bra som helst. Servicen likaså. Jag är helt nöjd med affären och jag rekommenderar varmt BD Bil Strängnäs. Läs mer
  • Mikael N
    Mikael N skrev om Alexander Nordby en del av BD Bil Strängnäs
    Bra och trevligt bemötande. Saknade varudeklaration på bilen vilket hade gjort bedömningen lättare. Men man har ju sex månader på sig att reklamera eventuella fel. Men i det stora hela var det bra. Läs mer
  • Gustav H skrev om BD Bil Strängnäs
    Proffsig och trevlig- rekommenderas! Läs mer
  • Johanne V skrev om Hasan Kinali en del av BD Bil Strängnäs
    Jag köpte en begagnad bil hos BD Bil. Av försäljare Hasan Kinali blev jag mycket bra bemött. Hasan va hjälpsam, lugn och trevlig, egenskaper som jag viktar högt. Jag är mycket nöjd med mitt köp. Läs mer
  • Jonas N skrev om Alexander Nordby en del av BD Bil Strängnäs
    Bra bemötande o trevlig säljare. Kunnig och lyhörd . Läs mer
  • Mattias J skrev om Hasan Kinali en del av BD Bil Strängnäs
    Köpte en liten arbetsbil och den rullar ännu,inga konstigheter precis vad Hasan sa.... Läs mer
  • Alexander A skrev om Hasan Kinali en del av BD Bil Strängnäs
    Köpte en nyare bil av BD Bil i Täby och blev trevligt bemött av Hasan. Hasan var mkt tillmötesgående och professionell. Fick extra 2-årsgaranti.
    Mkt nöjd med BD Bil överlag. Läs mer
Hasan Kinali