Alla kategorier Bilförsäljning Södermanland Strängnäs BD Bil Strängnäs

BD Bil Strängnäs

Gesällvägen 4, 645 41 Strängnäs — Visa karta

Funderar du på att byta, sälja eller köpa bil?

Här kan du få pengar direkt för bilen du vill sälja, eller byta in den som en del av betalningen för din nästa bil. Vi säljer både helt nya och bättre begagnade bilar, så kom gärna förbi och titta på de bilar vi har i lager.

När det gäller finansiering jobbar vi med DNB finans och vi hjälper dig hitta en optimal finansieringslösning som passar dig och bilen. Vi har även samarbete med Trygg Hansa på försäkringssidan och erbjuder förmånliga villkor även där. Du kan självklart också köpa till garantier och extrautrustning till din bil.

Vi tar inte emot kontanter, men betalning via bankgiro eller SWISH går utmärkt. Kom bara ihåg att ta med bankdosa eller mobilt Bank-ID!

Välkommen in till oss på BD Bil i Strängnäs!
Lör-Sön: 10:00-16:00

Läs vad 78 kunder tycker om BD Bil Strängnäs

• Linda M
    Linda M skrev om BD Bil Strängnäs
    Superbra service! Snabb och smidig affär! Kontakt med Dejan och Hasan son båda är jätte trevliga! Rekommenderas starkt! Läs mer
  • Harald B
    Harald B skrev om Alexander Nordby en del av BD Bil Strängnäs
    Jag köpte en begagnad toyota land cruiser 90 prado. Jag köpte min första bil och hade många frågor och Alexander svarade på allt och tvekade alldrig på att hjälpa med alla mina frågor! Jag bor i luleå och fick köpa den på distans och det tillsamans med mitt första bilköp skapade lite nervositet i början, men det försvann snabt efter jag börja prata med dom. Är otroligt nöjd med deras bemötande. Tack för allt!

/Harald Läs mer
  • Rebecca M
    Rebecca M skrev om BD Bil Strängnäs
    Jag köpte en Ford Fiesta. Blev väl bemött på alla sätt och vis! Det hela gick snabbt och enkelt. Jag är mycket nöjd med allt. Läs mer
    2018-09-16 BD Bil Strängnäs svarar Rebecca M
    Tack Rebecca! Tack för recensionen. Grattis och tack för en snabb affär! :)
  • Jan-Åke J
    Jan-Åke J skrev om BD Bil Strängnäs
    Jättebra mottagande glada o trevliga vid vårat köp en Mercedes cab bra information Helnöjda med allt Läs mer
    2018-09-14 BD Bil Strängnäs svarar Jan-Åke J
    Tack så jättemycket för den fina recensionen Jan Åke!
    Och grattis till en fin Cab.
    Önskar er en trevlig helg.
  • Ramiz T
    Ramiz T skrev om BD Bil Strängnäs
    Vi köpte en Audi A4, och vi är jättenöjd med bilaffären! Läs mer
    2018-09-12 BD Bil Strängnäs svarar Ramiz T
    Tack Ramiz för en snabb och smidig affär! :)
    Grattis till en riktigt fin bil.
  • Jan B
    Jan B skrev om BD Bil Strängnäs
    Trevlig säljare 😄
    Härlig bil Läs mer
    2018-09-05 BD Bil Strängnäs svarar Jan B
    Tack Jan.
    Jo, din bil är verkligen härlig och unik. Grattis ! :)
  • Mikael R
    Mikael R skrev om BD Bil Strängnäs
    Bra trevlig kille vi komm överens via mejl och telefon Läs mer
    2018-09-04 BD Bil Strängnäs svarar Mikael R
    Tack Mikael.
    Tack för en trevlig och snabb affär, och önskar er ett stort lycka till med affärerna. :)
  • Magnus E
    Magnus E skrev om BD Bil Strängnäs
    Jättebra och trevligt bemötande, tydlig rak och bra svar på alla frågor vi hadde, och gott kaffe! Läs mer
    2018-09-02 BD Bil Strängnäs svarar Magnus E
    Tack så mycket Magnus. Alltid kul att göra affärer med trevliga människor.
    Kul att kaffet smakade gott, det kan jag dock inte ta äran för! Önskar er en fortsatt trevlig helg, och grattis till en fin bil. :)
  • Tony B
    Tony B skrev om BD Bil Strängnäs
    Bil inköp
    Bästa sätt
    Förväntningarna blev bättre än väntat
    Kanon dag Läs mer
  • Tony B
    Tony B skrev om BD Bil Strängnäs
    Bil inköp
    Bästa mottagande man kan få.
    Förväntningarna blev bättre än väntat.
    Bra dag ! Läs mer
    2018-08-31 BD Bil Strängnäs svarar Tony B
    Tack så hemskt mycket Tony!!
    Det värmer att höra.
    Önskar er en trevlig helg och ett stort grattis till bilen. Ni gjorde ett mycket bra val. :)
  • Pontus A
    Pontus A skrev om BD Bil Strängnäs
    Väldigt ärliga, sköna att snacka med, och inget var omöjligt. Väldigt nöjd överlag! Läs mer
    2018-08-24 BD Bil Strängnäs svarar Pontus A
    Ett STORT tack för den recensionen Pontus! Jag är helt glad att både du och kära damen kommer att njuta av din BMW. :)
  • Johan M
    Johan M skrev om BD Bil Strängnäs
    Utmärkt bemötande och jag fick priset jag ville till slut B-) Läs mer
    2018-08-23 BD Bil Strängnäs svarar Johan M
    Tack så mycket för den fina recensionen!
    Hoppas att ni är nöjda med bilen, och jag tackar för en smidig affär. :)
  • Rolf R
    Rolf R skrev om BD Bil Strängnäs
    Utmärkt bemötande, vi är mycket nöjda och han tog sig tid med oss och visade och lyssnade ordentligt vad vi ville ha för bil. Det blir högsta betyg! Läs mer
    2018-08-23 BD Bil Strängnäs svarar Rolf R
    Tackar Rolf, och tackar för trevligt bemötande tillbaka! :)
  • Annika Ö
    Annika Ö skrev om BD Bil Strängnäs
    Bra, dock lite missnöjd med rekonden som de gjorde om men fortfarande är den lite smutsig! Vinterdäcken blev inte rengjorda... Läs mer
    2018-08-23 BD Bil Strängnäs svarar Annika Ö
    Tack för recensionen Annika, och hoppas att ni blev nöjd med senaste tvätten.
    Njut av nya bilen nu, :)
  • Kjell Arne O
    Kjell Arne O skrev om Hasan Kinali en del av BD Bil Strängnäs
    Hasan upplever jag som trevlig sympatisk och med kundens bästa som ledstjärna. Läs mer
  • Daniel F
    Daniel F skrev om BD Bil Strängnäs
    Trevligt bemötande och villig att hjälpa till att hitta bra lösningar. Läs mer
    2018-08-23 BD Bil Strängnäs svarar Daniel F
    Tack för recensionen Daniel, och önskar er ett stort grattis med er nya bil!
  • Sven L
    Sven L skrev om Alexander Nordby en del av BD Bil Strängnäs
    Köpte en Golf. De brister bilen hade åtgärdades direkt av BD Bil innan köpet utan något tjafs när de påtalades. Läs mer
  • Alexander Ö
    Alexander Ö skrev om BD Bil Strängnäs
    Toppen säljare och allt gick smidigt. Läs mer
  • Roger P
    Roger P skrev om Alexander Nordby en del av BD Bil Strängnäs
    En trevlig och kunnig säljare😊 Läs mer
  • Lennart S
    Lennart S skrev om Hasan Kinali en del av BD Bil Strängnäs
    Köpte en Transit Custom Av Hasan. Mycket trevligt bemött och smidig affär. Läs mer
  • Nicklas P
    Nicklas P skrev om Hasan Kinali en del av BD Bil Strängnäs
    Köpte grymm bil..hassan va guld. Läs mer
  • Tommy S
    Tommy S skrev om Alexander Nordby en del av BD Bil Strängnäs
    Köpte bil och vi hade lite strul men personalen på bd-bil hanterade det mycket profetionellt. Säljaren Alexander är saklig och lysnar på kunden. Han är en topp säljare Läs mer
  • Kresimir P
    Kresimir P skrev om BD Bil Strängnäs
    alla beröm för tjänsten
    Du är bäste👍👌💪🏻 Läs mer
  • Lars N
    Lars N skrev om Hasan Kinali en del av BD Bil Strängnäs
    Köpte husbil.
    Ett företag jag skulle tipsa mina vänner om...Hasan var en otroligt härlig person och en säljare som inte tar för stor plats utan svarar lugnt och sakligt på ev frågor...
    Man känner sig välkommen tillbaka.
    // Lars Läs mer
  • Christoffer E
    Christoffer E skrev om Alexander Nordby en del av BD Bil Strängnäs
    Grymt nöjd med den nya bilen, snabb å smidig affär med säljaren Alexander. Läs mer
  • Erika L
    Erika L skrev om Alexander Nordby en del av BD Bil Strängnäs
    Jag köpte en liten Citroën, blev väldigt väl bemött på alla sätt och vis! Det gick snabbt och enkelt och jag är helnöjd med allt. Kan verkligen rekommendera andra att köpa bil där! / erika Läs mer
  • Victor S
    Victor S skrev om Alexander Nordby en del av BD Bil Strängnäs
    Köpte bil, bra service, fick den hemlevererad både i samband med provkörning och köp. Läs mer
  • Annelie L
    Annelie L skrev om Alexander Nordby en del av BD Bil Strängnäs
    Köpte en Skoda Fabia. Kände inte till företaget sedan tidigare. Tycker att bemötandet var trevligt och det var en väldigt okomplicerad affär. Skulle absolut kunna rekommendera företaget för andra. Läs mer
  • Max M
    Max M skrev om BD Bil Strängnäs
    Leasing av firmabil.
    Trevligt bemötande av intresserade säljare.
    Lär återkomma när det är dags för ny bil. Läs mer
  • Peter L
    Peter L skrev om Alexander Nordby en del av BD Bil Strängnäs
    Trevligt bemötande direkt när man kliver in i butiken.
    Hade kollat på 2 bilar de hade inne. Fick kolla in båda utan problem. Kom tillbaka o testkörde och fastnade för en av bilarna.
    De va lätta att ha att göra med.
    Toppen bra, köper gärna min bästa bil där också. Läs mer
  • Kamaran Z
    Kamaran Z skrev om BD Bil Strängnäs
    Det var det bästa bemötandet som man kunde få. Allting gick hur bra som helst. Servicen likaså. Jag är helt nöjd med affären och jag rekommenderar varmt BD Bil Strängnäs. Läs mer
  • Mikael N
    Mikael N skrev om Alexander Nordby en del av BD Bil Strängnäs
    Bra och trevligt bemötande. Saknade varudeklaration på bilen vilket hade gjort bedömningen lättare. Men man har ju sex månader på sig att reklamera eventuella fel. Men i det stora hela var det bra. Läs mer
  • Gustav H
    Gustav H skrev om BD Bil Strängnäs
    Proffsig och trevlig- rekommenderas! Läs mer
  • Johanne V
    Johanne V skrev om Hasan Kinali en del av BD Bil Strängnäs
    Jag köpte en begagnad bil hos BD Bil. Av försäljare Hasan Kinali blev jag mycket bra bemött. Hasan va hjälpsam, lugn och trevlig, egenskaper som jag viktar högt. Jag är mycket nöjd med mitt köp. Läs mer
  • Jonas N
    Jonas N skrev om Alexander Nordby en del av BD Bil Strängnäs
    Bra bemötande o trevlig säljare. Kunnig och lyhörd . Läs mer
  • Mattias J
    Mattias J skrev om Hasan Kinali en del av BD Bil Strängnäs
    Köpte en liten arbetsbil och den rullar ännu,inga konstigheter precis vad Hasan sa.... Läs mer
  • Alexander A
    Alexander A skrev om Hasan Kinali en del av BD Bil Strängnäs
    Köpte en nyare bil av BD Bil i Täby och blev trevligt bemött av Hasan. Hasan var mkt tillmötesgående och professionell. Fick extra 2-årsgaranti.
    Mkt nöjd med BD Bil överlag. Läs mer
  • Orhan A
    Orhan A skrev om Hasan Kinali en del av BD Bil Strängnäs
    Gedigen service och bemötande. Ett leende igenom hela processen av bilhandeln.

Förutom en fin bil som vi fick hjälp att köpa, skaffade vi oss en ny bekantskap som kommer med säkerhet leda till framtida och återkommande besök.

En nöjd kund
    A.K. Läs mer
  • Sebastian O
    Sebastian O skrev om Hasan Kinali en del av BD Bil Strängnäs
    Han hjälpte mig att köpa min första bil, fick ett bra bemötande och trevlig att prata med. Han var inte så inläst på bilmodellen men hjälpte till så gott det gick. Handlar gärna mer av honom. Läs mer
  • Mikael A
    Mikael A skrev om BD Bil Strängnäs
    Tack för bra bemötande och riktigt bra service! Läs mer
  • Rebecca J
    Rebecca J skrev om Hasan Kinali en del av BD Bil Strängnäs
    Hasan är service minded, lösningsorienterad, proffissionell och ödmjuk. Jag är väldigt nöjd med min köpupplevelse!

Hela intrycket av BD Bil i Stängnäs var att de kändes trevliga och tillmötesgående. Läs mer
  • Kent Q
    Rekommenderar BD bil i Strängnäs Läs mer
  • Rune O
    Rune O skrev om Hasan Kinali en del av BD Bil Strängnäs
    Jag köpte en beg Volvo V70
    Jag hade bett dom ringa mig när dom fick in en beg bil dom ringde upp, jag kom och tittade. Bra bemötande trevlig kille. Jätte nöjd med hela köp upplevelsen. Läs mer
  • Lars Göran S
    Lars Göran S skrev om Hasan Kinali en del av BD Bil Strängnäs
    Jag köpte en bil av BD bil AB

Säljaren var mycket trevlig och hjälpsam. Hassan ringde senare och kollade att var ok.
    Ett bra färetag att köpa bil på. Läs mer
  • Lars N
    Lars N skrev om Hasan Kinali en del av BD Bil Strängnäs
    Jag köpte bilen över nätet. Fick bra info om det jag frågade om. Snabb och effektiv hantering av Hassan med ett positivt bemötande. Blev glatt överraskad när han mötte mig vid tåget.
    Sammanfattningsvis är jag nöjd med affären och rekommenderar Hassan som en trevlig och omtänksam försäljare och person.
    /Lars Läs mer
  • Christian H
    Christian H skrev om BD Bil Strängnäs
    Tack Hasan för ett gätte bra mottagande i torsdags när jag kom till er för att kolla på bil i strängnäs.Trots att det rengna så tveka du inte en sekund på att följa med mig ut och visa mig dom bilar som jag ville titta på.
    Och det blev ett köp 😁
    Tack en engång Hasan Läs mer
  • Virginia A
    Virginia A skrev om BD Bil Strängnäs
    Ett trevligt bemötande där man känner sig väl omhändertagen som kund! Läs mer
  • Sakis G
    Sakis G skrev om Dejan Savic en del av BD Bil Strängnäs
    Måste säga att det var nog den smidigaste affären jag gjort! Dejan var fantastisk och tillmötesgående! Vi kunde kompromissa och mötas halv väga! Rekommenderar STARKT BD Bil och Dejan! Grymt bra service och vem gillar inte när säljaren är soft och rolig?! 5/5 stjärnor! Toppklass! Läs mer
  • André D
    André D skrev om BD Bil Strängnäs
    Var in och köpte en bil här i slutet av Januari. Säljaren Ermin hjälpte mig med allt man kan tänka sig! En mycket trevlig filur dendär killen. Mycket tacksam för det goa bemötande jag möttes av på plats. MVH // En mycket nöjd kund. Läs mer
  • Sanella
    Sanella skrev om BD Bil Strängnäs
    Stort tack till BD Bil Strängnäs för en mycket smidig och trygg bilaffär. Säljaren Ermin visade otrolig kunskap och bjöd på ett fantastiskt bemötande från start. Läs mer
Dejan Savic
Hasan Kinali