BD Bil Strängnäs

BD Bil Strängnäs

En del av BD bil - www.bdbil.se
Funderar du på att byta, sälja eller köpa bil?

Här kan du få pengar direkt för bilen du vill sälja, eller byta in den som en del av betalningen för din nästa bil. Vi säljer både helt nya och bättre begagnade bilar, så kom gärna förbi och titta på de bilar vi har i lager.

När det gäller finansiering jobbar vi med DNB finans och vi hjälper dig hitta en optimal finansieringslösning som passar dig och bilen. Vi har även samarbete med Trygg Hansa på försäkringssidan och erbjuder förmånliga villkor även där. Du kan självklart också köpa till garantier och extrautrustning till din bil.

Vi tar inte emot kontanter, men betalning via bankgiro eller SWISH går utmärkt. Kom bara ihåg att ta med bankdosa eller mobilt Bank-ID!

Välkommen in till oss på BD Bil i Strängnäs!

Läs vad 261 kunder tycker om BD Bil Strängnäs 2

2021-04-12
    Vi köpte en bil på BD bil av Hasan. Otroligt fin service från ankomst till avfärd. Jag blev verkligen överraskad av servicen och bemötandet på ett positivt sätt. Jag kommer absolut att köpa fler bilar av Hasan.
    2021-04-08
    Bra , köpte Vito, på distans, utmärkt service och Hasan
    2021-04-07
    Inför vårt husbilsköp lotsades vi igenom processen på ett mycket serviceinriktat sätt av säljaren Hasan Kinali på BD Bil i Strängnäs. Hasans professionella och personliga bemötande var en avgörande faktor för köpet. Vi kan varmt rekommendera BD Bil för ditt nästa fordonsköp och Hasan Kinali i synnerhet. BD Bil blir vårt självklara val när vi köper vårt nästa fordon!
    Mvh Hans Leis och Ines Vergara Rodriguez
    2021-04-01
    Köpte en Mercedes. Försäljaren var mycket trevlig, men det finns en del saker vi inte är helt nöjda med när det gäller köpet överlag. Försäljaren sa att sommardäcken skulle hålla minst ett par säsonger, vilket visade sig inte stämma då två av hjulen var helt blanka. Dessa har vi dock fått utbytta, efter att vi påpekade detta. Vinterdäcken som redan satt på bilen fick vi köpa med för några tusenlappar och de skulle vara i mycket bra skick och hålla flera säsonger. Inte heller det stämde utan vi kommer behöva köpa nya hjul till nästa säsong. Bilen skulle vara rekondad vilket den kanske var, men mycket slarvigt isåfall då tex insidan av rutan var full med fläckar, fingeravtryck och man kunde tydligt se var infoskylten suttit. Även skuffen var full av smuts (inte dammsugen). Sen skulle bilen också vara nyservad, det var försäljaren noga med att berätta för oss flera gånger. Det visade sig sen dock att servicen som var utförd var ett simpelt oljebyte. Trots enbart oljebyte var servicelampan nollställd, vilket resulterade i att vi fick betala flera tusen för att serva den hos en auktoriserad verkstad själva. Där kunde de ju se att det var en större service än enbart oljebyte som skulle utföras.
    Försäljaren var som sagt trevlig, men vi kommer vända oss till en annan bilfirma i framtiden när vi ska köpa bil.
    2021-04-01
    Den snabbaste och enklaste bilaffär jag gjort. Rak, ärlig och tydlig kommunikation där man håller det man lovar. Mina bästa rekommendationer till BD Bil och Hasan Kinali samt övriga medarbetare jag haft kontakt med.
    2021-03-06
    Ett väldigt proffsig och hjälpsam säljare. Kan verkligen rekommendera BD-Bil och då förstås Hassan som säljare.
    Väldigt trevlig säljare.
    Bra bemötande.
    2021-03-05
    Fantastiskt bemötande supernöjd ny bilägare!
    Husbilsköp.
    Hasan var otroligt trevlig och är en bra försäljare!
    Med honom kan jag göra fler affärer!
    2021-02-20
    Hej blev väldigt bra bemött av hassan på bd bil efter min 120 mil långa resa för att hämta en bil taxin kom och plockade upp mig på tågstationen eftersom han själv inte han hämta upp mig han hade fullt upp med kunder men när jag kom dit i taxin som hassan på bdbil betala vart jag jätte bra bemött jätte nöjd verkligen kommer åka 120 mil nästa bil köp utan tvekan
    2021-02-11
    Hasan var trevlig, lugn och gav god service vid köp av vår fina husbil! Det enda vi saknar är bubblet efter att köpet var klart😉
    2021-02-05
    Intressant är att kunder som inte är nöjda verkar inte erhålla länk efter köp för att lämna omdöme!
    Nej, undvik den här firman!
    Informerar inte kunden om vad som gäller, sedan när kunden är missnöjd gömmer dom sig bakom det finstilta i kontraktet.
    Rekommenderas inte!
  • Lars E
    skrev om Hasan Kinali en del av BD Bil Strängnäs
    2021-01-30
    Vi köpte en Renault Grand Scenic

Väldigt bra bemötande av Hasan, mycket trevlig, förtroendeingivande och sympatisk. Löste allt på bästa tänkbara sätt.

Vi sökte en sjusitsig familjebuss och Hasan presenterade flera tänkbara alternativ. Vi fastnade alltså till slut för en Renault. Transport av bilen skedde snabbt och utan bekymmer, bilen levererades i perfekt skick.

Det här var en mycket bra köpupplevelse!

Mvh Lars & Alexandra Esping
    2021-01-18
    Köpte en bil av Hasan och fick ett väldigt proffsigt och trevligt bemötande.
    Jag tycker att han och BD Bil levde upp till mina förväntningar och jag kan rekommendera dem varmt!
    2021-01-16
    Trevlig och hjälpsam försäljare
    2021-01-15
    Köpte en bil utav Hasan på BDBil.
    Klockren service och ett fantastiskt bemötande.
    Ett strålande bemötande från att jag klev in i butiken. Kommer absolut att återkomma i framtiden.
    2021-01-04
    Riktigt bra bilhandlare, köpt 1 personbil & en ny husbil på 2 månader
  • skrev om Tim Axelsson  en del av BD Bil Strängnäs
    2020-11-27
    Var inne hos BD Bil för att införskaffa en bil till mitt nystartade företag. Blev mycket bra bemött av säljaren som visade upp ett engagerat intryck och hjälpte mig i mitt val till min nya bil.
    2020-10-26
    Köpte en Citroën C5.
    Blev bra bemött och servicen va på topp.
    Företaget levde bra upp till mina förväntningar.
    2020-10-25
    Hej jag fick hjälp utav Simon när jag var inne och handlade bil hos er. Kunnig, trevlig och hjälpsam säljare håll hårt i honom.
    2020-10-23
    Trevlig och engagerad säljare. Hjälpsam och mycket kunnig om sin sak. Väldigt nöjd med upplevelsen.
    2020-10-23
    Väldigt bra bemötande, kunnig säljare, fick hjälp med alla mina frågor.
    2020-10-22
    Jag köpte 1 begangnad Peagut.
    Tycker att ja blev väl bemött, och att bemötandet var fortsatt bra efter affären.
    Hade inga förväntningar direkt, letade bara efter 1 beganad bil som skulle passa mig. Å den fanns där.
    Trevligt bemötande som sagt, å ha skulle rekomendera folk att gå dit.
    2020-10-22
    Trevlig o glad inga konstigheter. Åkte därifrån med ett leende på läpparna .. i 300 blås! Fuck YEAH
    2020-10-22
    Köpte beg bil , på ett väldigt trevligt sätt, det var en smidig affär, vi fick god kontakt
    2020-10-21
    Riktigt bra service!
    Jag köpte en Audi Q7 och bytte in min lilla BMW 118, supernöjd med mellanpriset. Bilen var i exakt det skick som säljaren beskrev det. Tack till Ayman och gänget för det klockrena bemötandet. Kan starkt rekommendera bd bil.
    2020-10-21
    Vilken fantastisk upplevelse!!! Supernöjd med min nya Volvo och så nöjd med proffsiga säljaren!
    2020-10-07
    Köpte en bil där , vart bra bemötta. Riktigt trevliga FÖRST!
    När problemen på bilen började krypa fram så var dom inte alls lika trevliga.
    Dom tog in bilen för lagning, skickade upp den till Stockholm och skulle byta 6 grejer på bilen.
    När vi får tillbaka bilen är de bara 2 bytta.
    Bortförklaringar hit och bortförklaringar dit kom dom med. Vi valde att byta grejerna själva och aldrig någonsin rekommendera bd bil i Strängnäs till någon!!
    Kan se trevligt o bra ut men under den fasaden va de bara skit!
    Hejsan Anneli! Vad tråkigt att du fått en sådan upplevelse, detta är inte likt oss och inte heller så vi jobbar. Kan ha blivit ett missförstånd? Vi är redo att göra rätt ifrån oss och lösa problemet. Vilken bil gäller detta? Kan du kontakta oss på Strangnas@bdbil.se så ser vi till att hjälpa dig. Önskar dig en trevlig dag! BD Bil Strängnäs
  • 2020-09-23
    Jag tycker det är oacceptabelt att er försäljare inte står vid sitt löfte. Jag känner mig blåst helt enkelt. Hade han nämnt handpenning hade jag betalat det.

Ämne: Re: BD Bil AB Strängnäs, Intresseanmälan från Bilweb
    Hej Bo,
    Som jag förstår det så är du beredd att erbjuda 62.000kr utan inbyte?
    När har vi affär om jag får OK på ovanstående?

Hej!
    Ja, jag är beredd att köpa den för 62000. Vad jag förstår finns bilen i Strängnäs och jag bor sex mil norr om Karlstad. Jag har kollat kommunikationerna och det är inte alldeles enkla. Men jag kan ta mig till Strängnäs först på onsdag.
    Jag betalar bilen kontant genom swish när jag sett den.

Hej Bo,
    Jag har fått godkänt på att släppa den för 62.000kr men då är det som den står! Vänligen ring min kollega Dejan innan ankomst:
    Jag är nämligen inte i Strängnäs på onsdag men Dejan är informerad!

Det låter bra. Jag ringer Dejan från tåget. Är det långt från station till BD Bil?

Hej Bo,
    Nej det är inte speciellt långt och jag är ganska övertygad om att Dejan kan ordna en skjuts åt dig om du ringer med tillräcklig framförhållning. :)

Hej Bo,
    Jag vill tyvärr meddela att bilen blev såld precis innan stängning idag till fullt pris.
    Lycka till med bilköpet!

Det där var jävligt fult gjort. Vi hade en överenskommelse (se ovan)

Hej Bo,
    Vad jag förstod det som så var du inte beredd att köpa bilen förrns du sett den och jag kan inte reservera en bil på endast muntlig överenskommelse utan då behöver jag en handpenning.
    Tråkigt att det blivit ett missförstånd oss emellan!

(PS Handpenning har aldrig nämnts. Och det vore ju konstigt om jag betalade bilen i förskott.)
    2020-09-16
    Försäljning av vår husbil (förmedling).
    Vi blev väldigt bra bemötta och vi fick högt förtroende och kände oss trygga.
    Vi kunde alltid ringa och fråga om det var något vi undrade över,och det var aldrig besvärligt.
    Vi är väldigt nöjda, och kan varmt rekommedera Stefan Hansen.
  • Annsofie A
    skrev om BD Bil Strängnäs
    2020-08-04
    Det är svårt att köpa bil, man vet aldrig om bilhandlaren döljer nåt eller kör med värsta säljsnacket. Inget av detta stämmer på Tobias. Väldigt trevlig, tillmötesgående och påläst! En av få tillfällen jag köpt bil och inte känt mig lurad när jag åkt därifrån! Kommer absolut kolla in era bilar när det blir dags att byta min andra bil. Tack!
    2020-07-13
    Köpte en subaru sti - 13 över telefon med Tobias. Han var en riktig klippa.
    Han var proffsig och seriös. Gav mig gott intryck på engång, han gav god information om bilen och ordnade en snabb och smidig affär. Han ordnade även snabbare leverans åt mig då jag ville ha hem bilen snabbare än vad vanligt vis hade varit. Något han inte hade behövt göra, men han löste det. Så är väldigt nöjd med bilen och Tobias kund service. Kan starkt rekommendera
  • Christin E
    skrev om BD Bil Strängnäs
    2020-07-05
    Jag köpte en Porsche Cayenne av Tobias Palesjö, och fick ett fantastiskt fint bemötande. Personligt utan att bli för "säljigt". Det kändes väldigt bra att köpa bil av honom, tyckte både jag och mina pojkar, som var med. Jag blev också bemött utifrån mitt intresse för bilar, istället för utifrån det faktum att jag är kvinna, vilket väldigt få bilförsäljare lyckas med - de frågar oftast bara om jag gillar färgen på bilen etc. 10 av 10⭐️
    2020-06-30
    Sålde en husbil. Fick bra bemötade och kände mig trygg i affären. Försäljningen gick fort och allt flöt på smidigt. Jag är mycket nöjd och skulle både kunna köpa och sälja nästa bil där.
  • Christer J
    skrev om Stefan Hansen en del av BD Bil Strängnäs
    2020-06-27
    Vi sålde vår husbil genom BD Bil Strängnäs. Vi fick ett positivt bemötande av Stefan och den blev såld inom en vecka till ett pris som vi var nöjda med.
    2020-06-24
    Mycket bra service! Enkelt att få tag på telefon. Svarade på alla frågor. Otroligt smidig affär.
    2020-06-24
    Stefan Hansen på BD bil sålde min husbil.
    Han är en lättsam och trevlig person att ha att göra med. Han verkar arbeta intensivt med sina uppdrag och ligger nog inte på latsidan.
    Tyvärr blev min bil såld alldeles för billigt men det var ju jag själv som gjorde det valet. Mycket svårt att kolla hur mkt ett företag går med vinst när man själv går med förlust?
    2020-06-23
    Stefan hjälpte oss med förmedling av vår husbil. Detta har utförts riktigt bra och seriöst. Från första samtal till såld husbil har allt fungerat enligt önskemål. Jag är mycket nöjd med den hjälp vi har fått👍
    2020-06-23
    Stefan på BD bil va kanon att ha att göra med.
    Försäljningen av husbilen gick jättebra.
  • Per-Arne P
    skrev om Stefan Hansen en del av BD Bil Strängnäs
    2020-06-23
    BD Bil sålde min husbil en nyare LMC.
    Jag blev uppringd av en försäljare Stefan mycket trevlig,
    jag ville att dom började sälja bilen en fredag inget problem Stefan kom och hämtade bilen omgående i Nyköping, vilken service precis som jag vill ha det. Vi kom överens om ett försäljningspris jag fick nästan det utlovade, jag är mycket nöjd med hela affären BD Bil fixade allt

Per-Arne
    2020-06-23
    Han sålde en Husbil åt oss funkade bra.
  • skrev om Dejan Garaca en del av BD Bil Strängnäs
    2020-06-22
    Köpte en Mini Cooper Clubman av BD bil och blev grymt bra bemött av Dejan Garaca. Allt fungerade klockrent, från kontakt till slutförd affär, extra plus var att bilen levererades hem! Kommer definitivt kolla med BD bil vid framtida bilköp!
    2020-06-01
    Trevligt bemötande och sjukt hjälpsam med allt.
  • Anders B
    skrev om Dejan Garaca en del av BD Bil Strängnäs
    2020-05-30
    Köpte Beg Bil. Bra, fungerade enkelt och smidigt, trevlig service!
    2020-05-21
    Jag blev uppringd av Tobias efter att ha mailat om intresse på en bil. Omedelbart fick jag en bra kontakt med Tobias. Vi kom överens på telefon om ett bra utgångsläge för bilköpet för att stämma av att vi var på samma plan rent affärsmässigt. Väl där blev jag varmt välkomnad och han visade mig bilen noggrant och svarade på alla frågor samt följde med på provkörningen vilket jag efterfrågade. Han tog sig god tid och arbetade över till klockan 19:45 en FREDAG för att hjälpa mig med bilköpet. Vänd er till honom om ni vill göra en seriös affär!
    2020-05-08
    Grymt bra service, lätt att ha med och trevlig!
    2020-05-04
    Köpte en bil utav honom. Jättetrevlig och kunnig säljare som gör allt för kunden. Sjukt bra bemötande och riktigt hjälpsam. Bra och ärlig info om bilens skick och utrustning innan besök. Riktigt bra försäljare jag skulle kunna ha och göra med igen!
    2020-04-18
    Trevligt personligt bemötande lyhörd, serviceminded och lösningsorienterad.
    2020-04-09
    Fick problem med ett däck, men Tobias fixa ett nytt utan några som helst problem
    2020-04-05
    Köpte en bil BD bil AB.
    Företaget (säljaren) var mycket seriöst och levererade bilen på vår adress. Jag rekommenderar Er att kontakta företaget vid Ert nästa bilköp+++++