Alla kategorier Bilförsäljning Södermanland Strängnäs BD Bil Strängnäs

BD Bil Strängnäs

Gesällvägen 4, 645 41 Strängnäs — Visa karta

Funderar du på att byta, sälja eller köpa bil?

Här kan du få pengar direkt för bilen du vill sälja, eller byta in den som en del av betalningen för din nästa bil. Vi säljer både helt nya och bättre begagnade bilar, så kom gärna förbi och titta på de bilar vi har i lager.

När det gäller finansiering jobbar vi med DNB finans och vi hjälper dig hitta en optimal finansieringslösning som passar dig och bilen. Vi har även samarbete med Trygg Hansa på försäkringssidan och erbjuder förmånliga villkor även där. Du kan självklart också köpa till garantier och extrautrustning till din bil.

Vi tar inte emot kontanter, men betalning via bankgiro eller SWISH går utmärkt. Kom bara ihåg att ta med bankdosa eller mobilt Bank-ID!

Välkommen in till oss på BD Bil i Strängnäs!
Lör-Sön: 10:00-16:00

Läs vad 28 kunder tycker om BD Bil Strängnäs

• Oliver M
    Oliver M skrev om Ermin Ljuca en del av BD Bil Strängnäs
    Trevlig och väldigt kunnig!
    Kände mig trygg under hela förhandlingen! Läs mer
  • Albin L
    Albin L skrev om Ermin Ljuca en del av BD Bil Strängnäs
    Fantastiskt bra bemötande! Fick svar på alla frågor direkt och det var aldrig några problem med något!
    Kan starkt rekommendera firman och Ermin, som tar servicen till en helt ny nivå! :P Läs mer
  • Isidor C
    Isidor C skrev om Ermin Ljuca en del av BD Bil Strängnäs
    Det var väldigt bra bemötande och väl tjänsten och jag är tacksam för det. Läs mer
  • Henrietta W
    Henrietta W skrev om Ermin Ljuca en del av BD Bil Strängnäs
    Glad och trevlig. Inte stöddig eller nonchalant, cool kille.
    Lyssnade på önskemålen och gjorde allt för att hitta rätt. Mycket proffsig! Läs mer
  • Emma
    Emma skrev om BD Bil Strängnäs
    Jag och min partner var och kollade på bil igår och blev väldigt väl bemötta av Ermin.
    Jättetrevlig och charmig kille. Man kunde verkligen skratta gott med varandra. Vi kommer garanterar att rekommendera BD BIL till familj och vänner när det ska handlas bil. Och kaffet var underbart också. Läs mer
  • Suzanne T
    Suzanne T skrev om Ermin Ljuca en del av BD Bil Strängnäs
    Social lättsam gör sitt bästa för att man ska känna sig välkommen och nöjd som kund vi önskar honom lycka till framöver och vi kommer gärna tillbaka samt att vi kommer att rekommendera bd bil i Strängnäs Läs mer
  • Semir H
    Semir H skrev om Ermin Ljuca en del av BD Bil Strängnäs
    Ja fick ett jätte bra bemötande, jätte trevlig person! Läs mer
  • Daniel H
    Daniel H skrev om Ermin Ljuca en del av BD Bil Strängnäs
    Efter några kittlande minuters spänning när inte betalningen kunde genomföras, började tankarna och idéerna rulla, men efter kontakt med kreditbolaget som hänvisade till en bank/postgiro app, så lyckades vi slutligen genomföra överföringen.

Tyckte Ermin var mycket trevlig och tillmötesgående som säljare och var lugn även när vi fick problem med överföringen.

Ett stort plus var att han väntade in oss som var 4 timmar bort från Strängnäs. :)

Daniel Läs mer
  • Haris H
    Haris H skrev om Ermin Ljuca en del av BD Bil Strängnäs
    Ermin är en helt utomordentlig försäljare som alltid tänker på kundens bästa. Han sköter allt smidigt & enkelt med ett stort leende på läpparna. Har man några frågor så ser Ermin alltid till att ha det rätta svaret. Läs mer
  • Mustafa A
    Mustafa A skrev om Ermin Ljuca en del av BD Bil Strängnäs
    Väldigt kunnig inom sitt område och en otroligt trevlig säljare. Han gör allt för att kunden ska bli nöjd, erbjöd sig att bjuda mig och min partner på mat när vi berättade att vi var hungriga. Fick väldigt bra bemötande från första sekund, vilket vi inte fick på tidigare bilfirmor. 5 stjärnor till firman och 5 stjärnor till Ermin! Är mycket nöjd med mitt bilköp, och kommer definitivt köpa bil hos de igen. Läs mer
  • Joakim K
    Joakim K skrev om Dejan Savic en del av BD Bil Strängnäs
    Trevlig, allert, glad och säljande. Positiv person Läs mer
  • THOMAS S
    THOMAS S skrev om Dejan Savic en del av BD Bil Strängnäs
    Jag kan bara säga att köpa bil av Dejan var en fröjd! Från första handslaget tills vi hade gjort affär kändes bra, Världsklass helt enkelt! Läs mer
  • EREN S
    EREN S skrev om Dejan Savic en del av BD Bil Strängnäs
    Suverän service! Lättsam affär utan krångel. Läs mer
  • Dzano H
    Dzano H skrev om Dejan Savic en del av BD Bil Strängnäs
    Trevlig firma vare sig det gäller första bemötandet, frågor samt all hantering och pappersarbete kring affären. Dejan är en bra försäljare som kör raka puckar - uppskattas.
    Skönt med en firma som osar seriositet bland alla ruffel och bågfirmor i branschen!

Tusen tack för all hjälp så ses vi när det är dags att byta bil :). Läs mer
  • lars å
    lars å skrev om BD Bil Strängnäs
    Jag var ute för att köpa en bil. Mina krav på bilen var specifika.
    Hittade en på nätet som passade mitt behov hos BD Bil AB i deras Strängnäs butik.
    Talade med en säljare som lovade att hålla bilen till jag han dit (ca 1,5 tim.)
    Vi togs emot av en trevlig "säljare" som inte var påstridig utan svarade på mina frågor, de han inte hade ett direkt svar på återkom han med svar på en gång han själv fick svar. Inga förseningar där.
    Detta hände på en söndag.
    Bilen var inte kontroll besiktigad vilket jag påtalade.
    "Det FIXAR vi du har bilen klar till i morgon"
    För utom ett verkligt trevligt bemötande så hämtades jag av representant från företaget när bilen var klar enligt överenskommelse.
    De visade ett skolexempel på hur man gör kunden nöjd, inte bara med köpet utan mer där till!
    Jag har tidigare varit nöjd vid mina bilaffärer men efter detta köp, så får den "vanliga bilsäljaren " svårt !
    Betyget är 5++ Läs mer
  • Rodde R
    Rodde R skrev om BD Bil Strängnäs
    Jag brukar ofta vara försiktig med att göra affärer med människor man inte känner sedan tidigare, detta gjorde mig försiktig vid valet av bilhandlare.

Jag sökte upp flera olika bilhandlare i Länet och valde därefter ut BD bil strängnäs som leverantör för min nya bil. Detta val var ett utav de bättre valen man gjort på länge !

Det började med rättvis värdering av min bil som inköp, därefter hjälpte Dejan ( säljaren) mig med allt för att få min bilaffär igenom, rättvist från start till mål! Ingen försäljningsprat, inga vita lögner, bara "raka kort" under hela processen! Även återkopplingen uppskattades enormt! Och bilen, ja, en riktigt bra bil !

Jag och min familj rekommenderar Dejan och Bd Bil Strängnäs till alla som behöver rätt vägledning och bra villkor med raka puckar fram start till mål !

Tack Dejan och Tack BD- Teamet ! Läs mer
  • marie k
    marie k skrev om Dejan Savic en del av BD Bil Strängnäs
    Mycket bra service och bemötande. Läs mer
  • tim y
    tim y skrev om Dejan Savic en del av BD Bil Strängnäs
    Bra bemötande, vänliga personal. De kunde wvara på våra frågor och genomförde bilagfären snabbt och effektivt. Läs mer
  • Pierre l
    Pierre l skrev om Dejan Savic en del av BD Bil Strängnäs
    Mycket bra bemötande
    Och trevliga säljare Läs mer
  • marie s
    marie s skrev om Dejan Savic en del av BD Bil Strängnäs
    En kanon bra säljare. Trevlig och artig, kunnig på sitt område. Bara positivt med tanke på att vi köpte en bil av honom. Läs mer
  • Anders B
    Anders B skrev om Dejan Savic en del av BD Bil Strängnäs
    Bra bemötande, skapligt snabb hantering, trevlig kille. Läs mer
  • Jonathan C
    Jonathan C skrev om Dejan Savic en del av BD Bil Strängnäs
    Säljaren är professionell och väldigt trevlig. En utmärkt försäljare som lyssnade till mina behov istället för att sälja på mig den dyraste bilen. TACK Dejan Savic och BD Bil för en snabb och trevlig affär! Läs mer
  • Merethe I
    Merethe I skrev om Dejan Savic en del av BD Bil Strängnäs
    Mycket trevligtid bemötande. Inga problem med de önskemål jag hade. Snabbt och enkelt handläggare av bilköpet. Bra och lättförståelig information.
    Högsta betyg från en supernöjd kund 👍😊 Läs mer
  • nikola s
    nikola s skrev om Dejan Savic en del av BD Bil Strängnäs
    Dejan är riktigt trevlig och svarar snabbt. Bilköpet gjordes väldigt smidigt och jag håller med föregående personer om att det aldrig kändes påtvingat. Fick även låta sommarbilen stå kvar hos dom tills vädret tillät sommardäck.
    Mindre än 5/5 vore inte rätt! Läs mer
  • Renato L
    Renato L skrev om BD Bil Strängnäs
    Otroligt bra bemötande! Jättenöjd med min nya bil och stor eloge till grabbarna som jobbar där, servicen är på topp och man känner att man gjort sitt livs bästa köp. Mycket hjälpsamma och inte alls påstridiga som många andra kan vara. Kommer definitiv köpa min nästa bil där och kan start rekommendera denna bilfirma. Dem stänger 19.00 ändå satt vi där till 21.30, visar verkligen hur hängivna dessa grabbar är! Tack så mycket! Läs mer
  • annelie b
    annelie b skrev om Dejan Savic en del av BD Bil Strängnäs
    Allt gick smidigt när vi bytte in våran bil. Trevligt bemötande och jätte nöjda med våran nya bil 😊 Läs mer
  • niklas s
    niklas s skrev om Dejan Savic en del av BD Bil Strängnäs
    Bra jobbat! mvh Niklas i Båstad Läs mer
  • Camilla P
    Camilla P skrev om Dejan Savic en del av BD Bil Strängnäs
    Mycket bra bemötande. Trots att de knappt hunnit öppna än skötte säljaren affären smidigt och proffsigt. Jag upplevde det som att de var lyhörda och verkligen lyssnade på mina önskemål och funderingar utan att pressa fram en försäljning. Det ingav verkligen förtroende och var en av orsakerna till att jag äntligen slog till på en ny bil. Säljaren lät mig till och med prova att montera mina bilbarnstolar och provlasta syskonvagnen utan ens en antydan till suck, något jag knappt själv klarar, utan uppmuntrade istället att jag skulle göra vad som krävdes för att jag skulle känna mig säker på mitt val, så jag kan inte ge annat än högsta betyg! Kommer definitivt vända mig till BD Bil igen den dagen det åter är dags för bilbyte. Läs mer
Dejan Savic
Ermin Ljuca