Alla kategorier Bilförsäljning Södermanland Strängnäs BD Bil Strängnäs

BD Bil Strängnäs

Gesällvägen 4, 645 41 Strängnäs — Visa karta

Funderar du på att byta, sälja eller köpa bil?

Här kan du få pengar direkt för bilen du vill sälja, eller byta in den som en del av betalningen för din nästa bil. Vi säljer både helt nya och bättre begagnade bilar, så kom gärna förbi och titta på de bilar vi har i lager.

När det gäller finansiering jobbar vi med DNB finans och vi hjälper dig hitta en optimal finansieringslösning som passar dig och bilen. Vi har även samarbete med Trygg Hansa på försäkringssidan och erbjuder förmånliga villkor även där. Du kan självklart också köpa till garantier och extrautrustning till din bil.

Vi tar inte emot kontanter, men betalning via bankgiro eller SWISH går utmärkt. Kom bara ihåg att ta med bankdosa eller mobilt Bank-ID!

Välkommen in till oss på BD Bil i Strängnäs!
Lör-Sön: 10:00-16:00

Läs vad 183 kunder tycker om BD Bil Strängnäs

Marie R skrev om Hasan Kinali en del av BD Bil Strängnäs
    Jag köpte en xc-60
    Mycket trevligt bemötande med snabb återkoppling
    Fordonet var framställt när vi kom bara o provköra direkt
    Bra kontakt under tiden vi provkörde fordonet
    Bra hjälp med swischöverföring när det strulade för oss
    Bra återkoppling när fordonet var levererat Läs mer

Bo-Göran L skrev om Hasan Kinali en del av BD Bil Strängnäs
    Bra bemött av säljaren, snabb och smidig affär. Läs mer

Gustav A skrev om Hasan Kinali en del av BD Bil Strängnäs
    Jätte bra bemötande och snabb och bra bil affär Läs mer
  • 2019-06-14

Simon A skrev om Alexander Nordby en del av BD Bil Strängnäs
    Supersmidig affär med en bra säljare Läs mer
  • 2019-06-07

Thomas F skrev om Alexander Nordby en del av BD Bil Strängnäs
    Köpte en bil
    Bemötande helt ok Läs mer
  • 2019-05-24

anna maria a skrev om Ayman Fatot en del av BD Bil Strängnäs
    Trevligt bemötande vid bilköpet Läs mer
  • MATS K

2019-05-24

MATS K skrev om Ayman Fatot en del av BD Bil Strängnäs
    Köpte en bil jättebra bemött trevlig positiv förväntningarna var som tänkt en bil hall ja dom levde upp till den min upplevelse som ja nämnde ovan en bil hall positivt fanns bara en bilnyckel när vi skulle hämta bilen men sen ringde han fanns en till skulle skicka men den har inte kommit en? Hoppas bara att den kommer annars var det bara+++++++++++++ Läs mer
  • 2019-05-22

rolf ronny o skrev om Ayman Fatot en del av BD Bil Strängnäs
    Köpt en bil. Bemötande helt ok, jag kom hem med vad jag ville ha, bra upplevelse och jag kommer att köpa bil där Läs mer
  • Ahmed H

2019-05-06

Ahmed H skrev om Jasmin Beso en del av BD Bil Strängnäs
    Har varit i många bilfirmor men fått en väldigt dålig upplevelse dock så var det tvärtom hos BD Bil AB, har aldrig varit med om en sån bra service och kundvård. En stor eloge till Jasmin Beso som var en sjukt bra, kunnig och trevlig säljare som hittade en bil med den utrustningen som jag önskade samt en bil som verkligen passade mina behov. Läs mer
  • 2019-05-04

Henrik H skrev om Hasan Kinali en del av BD Bil Strängnäs
    Fantastisk service, och trots att säljaren var ledig levererade han bilen till Nynäshamn! Läs mer
  • Stefan A

2019-05-03

Stefan A skrev om Hasan Kinali en del av BD Bil Strängnäs
    Jag och min fru har köpt en skåpbil. Jag tycker att bilen är jättebra. Bemötandet är perfekt och jag kan tänka att köpa eller anlita dom till att sälja min bil kanonbra Läs mer
  • 2019-05-03

Agneta A skrev om Hasan Kinali en del av BD Bil Strängnäs
    Jag har köpt en skåpbil. Jag är jättenöjd och tycker att säljare Hasan är en jättebra säljare av 10 så sätter jag 10 kanonbra. Läs mer
  • 2019-04-20

Lars Kenneth K skrev om Ayman Fatot en del av BD Bil Strängnäs
    Utmärkta säljare med glimten i ögat.
    Bra kundbemötande samt serviceminded. Hjälper kunden in i det sista. Sjukt nöjda å vi kommer tillbaka va så säkra. Mvh Stoffe & Marie-Louise från
    Mariefred Läs mer
  • 2019-04-14

Lars-Olof B skrev om Hasan Kinali en del av BD Bil Strängnäs
    Mycket bra bemötande vi köpet av Ford RS
    Gott kaffe fin bil
    En trevlig söndag i Strängnäs Läs mer
  • 2019-04-14

Erik B skrev om Hasan Kinali en del av BD Bil Strängnäs
    Kanonbra bemötande och trevlig säljare! Jättefin bil och är säker på att jag kommer att bli jättenöjd! Jag kan rekommendera säljaren! Läs mer
  • Johan O

2019-04-12

Johan O skrev om Hasan Kinali en del av BD Bil Strängnäs
    Trevlig, lättsam och hjälpsam. Mycket info per telefon med bilder och kända fel. Läs mer
  • 2019-04-08

Elin Johanna S skrev om Hasan Kinali en del av BD Bil Strängnäs
    Smidig affär och trevlig säljare! Läs mer
  • 2019-04-08

Karl-Henrik S skrev om Hasan Kinali en del av BD Bil Strängnäs
    Påläst , ärlig och snabb . Kundmedveten, Läs mer
  • Peter S

2019-04-02

Peter S skrev om Alexander Nordby en del av BD Bil Strängnäs
    Var och köpte mig en arbetsbil, VW-transporter och fick det bästa bemötandet man kan få igenom hela proceduren. Alexander får högsta betyg i Allt.
    Psst.... vi kommer att åka och köpa en bil till frugan också där :-) Läs mer
  • 2019-03-30

Paulina Ö skrev om Hasan Kinali en del av BD Bil Strängnäs
    Köpte en Volvo ifrån dom och bilen va exakt som dom beskrivit den över telefon. Säljaren jag hade hette Hasan och han va riktigt trevlig och vet vad service är! Kommer helt klart rekommendera att köpa bil av dom! Läs mer
  • Ingela B

2019-03-30

Ingela B skrev om Hasan Kinali en del av BD Bil Strängnäs
    Köpte en Volvo V70. Otroligt bra bemötande. Supertrevlig säljare. Förtroendeingivande. Överträffade mina förväntningar totalt. Läs mer
  • 2019-03-30

Karl Henrik P skrev om Hasan Kinali en del av BD Bil Strängnäs
    Trevligt bemötande och bra service. Köpte en lite äldre bil och fick ärliga svar om bilen utan den vanliga känslan av mygel. Mycket nöjd! Läs mer
  • 2019-03-25

Monika A skrev om Jasmin Beso en del av BD Bil Strängnäs
    Tack Jasmin för engagemang
    och trevligt, proffsigt bemötande när jag köpte bil hos er! Monika A Läs mer
  • 2019-03-25

Rasmus H skrev om Hasan Kinali en del av BD Bil Strängnäs
    Härliga personer som vet vad dom håller på med Läs mer
  • 2019-03-19

Joacim B skrev om Jasmin Beso en del av BD Bil Strängnäs
    Riktigt trevligt bemötande, grymt bra service och smidig i både affär och kontakt. Läs mer
  • 2019-03-19

Joakim O skrev om Hasan Kinali en del av BD Bil Strängnäs
    Köpte min Transportbil hos BD bil.
    Säljaren Hasan uppträdde mycket proffesionellt. Han hade även stort tålamod. Till och med jag blir trött på mig själv ibland. Samt att jag kan var ganska svår att bemöta.

Hittade BD Bil efter jag hade varit hos flertalet bilhandlare med begagnade bilar i Eskilstuna, Västerås och Strängnäs och dessa skötte sig helt klart mest proffsigt och det kändes inte som dom försökte luras bara för att sälja. Dom andra bilföretagen hittade inge besiktningspapprena eller försökte lura en på självklara saker men BD Bil hade sakerna på plats och både dom och jag vet att med lite otur så går en begagnad bil sönder.

Tack BD Bil nu hoppas vi bilen håller länge Läs mer
  • 2019-03-13

Camilla B skrev om Hasan Kinali en del av BD Bil Strängnäs
    Kia picanto. Mycket nöjd. Efter nedslag på besiktning fixade dom felen och besiktade om bilen. Läs mer
  • 2019-03-12

Niclas M skrev om Alexander Nordby en del av BD Bil Strängnäs
    Köpte en Fiat Ducati
    Ja blev väldigt trevligt bemött
    Bra service å väldigt tillmötesgående. Läs mer
  • 2019-02-28

Robert S skrev om Alexander Nordby en del av BD Bil Strängnäs
    Duktig och trevlig säljare som va väldigt kunnig. Rekommenderar BD-Bil! Läs mer

Simon G skrev om Ayman Fatot en del av BD Bil Strängnäs
    Vi fick rätt bil till rätt pris, Fiat freemont. Vi visste inget om bilen. Efter hjälp utav BD bil så var det det självklara valet för oss. Läs mer

Sebastian J skrev om Ayman Fatot en del av BD Bil Strängnäs
    Audi A5 köpte jag utav Ayman och är supernöjd. Fick bilen skickad till Göteborg. Bilen var som den beskrevs över telefon. Läs mer

Jessica F skrev om Ayman Fatot en del av BD Bil Strängnäs
    Köpte en bmw520 otroligt nöjd med bemötandet, affären var snabb och smidig. Läs mer

Leila M skrev om Ayman Fatot en del av BD Bil Strängnäs
    Super nöjd med mitt köp och bästa tänkbara service från säljaren Eyman:) Läs mer

Maria J skrev om Ayman Fatot en del av BD Bil Strängnäs
    Grymt bra bemötande! Supertrevlig kille och nöjd med mitt köp! Läs mer

Dennis Y skrev om Alexander Nordby en del av BD Bil Strängnäs
    Duktiga säljare 👍👍 bra bemötnimg Läs mer
  • 2019-02-23

Enoch S skrev om Hasan Kinali en del av BD Bil Strängnäs
    This guy has an amazing personality. Made me feel welcome and got me an amazing car I highly recommend him.🙂 Läs mer
  • 2019-02-19

Adam B skrev om Alexander Nordby en del av BD Bil Strängnäs
    Toppen säljare Alexander
    Kom bra överens !
    Förtjänar bra lönehöjning
    Mvh adam Läs mer
  • 2019-02-18

Pernilla A skrev om Alexander Nordby en del av BD Bil Strängnäs
    Köpte en begagnad bil. Utmärkt kontakt och snabba svar från säljaren. Läs mer
  • 2019-02-08

Anton M skrev om Hasan Kinali en del av BD Bil Strängnäs
    Bra service fixade vinterdäck trots det inte fanns med till bilen Läs mer
  • 2019-02-07

Kristina C skrev om Hasan Kinali en del av BD Bil Strängnäs
    Mina förväntningar på service branschvana och bemötande har med råge överskridit önskemål från försäljare Hasan Kinski Vill på det varmaste rekommendera honom till alla som går i bilköpartankar Läs mer
  • 2019-02-05

Sabina E skrev om Hasan Kinali en del av BD Bil Strängnäs
    Köpte en Skoda fabia:)
    Supertrevlig säljare!! Läs mer
  • 2019-02-04

Erik Fredrik E skrev om Hasan Kinali en del av BD Bil Strängnäs
    Kanon trevlig säljare!
    Var aldrig några problem under affären Läs mer
  • 2019-02-02

Anton S skrev om Alexander Nordby en del av BD Bil Strängnäs
    Jag köpte en volkswagen passat. Vi blev väldigt bra bemötta. Vi fick bra hjälp och snabba svar dagen innan vi skulle besöka butiken då vi bor en bit bort. När vi väl kom dit levde bilen upp till de förväntningar vi hade vilket jag värdesätter när man åker många mil för att köpa den. Läs mer
  • 2019-02-02

Niklas N skrev om Hasan Kinali en del av BD Bil Strängnäs
    Jättetrevlig. Ödmjuk. Kille som mötte upp på tågstation Hasan kinali .bilen var som han hade beskrivit den jag kommer garanterat köpa fler bilar av denna firma. Niklas Läs mer
  • 2019-01-31

Anna T skrev om Hasan Kinali en del av BD Bil Strängnäs
    Vi köpte en BMW. Vi vart riktigt imponerade av ett proffsigt bemötande och kunskapen av säljare Hasan. Vi var väldigt belåtna med hjälpen vi fick och han levde verkligen upp till våra förväntningar. Vi kan starkt rekommendera Hasan och Bdbil. Läs mer
  • 2019-01-23

Ebba K skrev om Alexander Nordby en del av BD Bil Strängnäs
    Vi va ute efter ny bil men visste inte riktigt vad vi ville ha. Alexander va väldigt kunnig och guidade oss fram till en bil vi nu är riktigt nöjd med. Rekommenderar starkt Alexander och BD-bil. Läs mer
    2019-01-30 BD Bil svarar Ebba K
    Hej Ebba!

Tack för din fina recension. Alexander vill tacka er för affären och för de goda hembakade bullarna! Hoppas på att få se er i våra lokaler igen!

Med vänlig hälsning, BD BIl
  • 2019-01-23

Verifierad kundrelation
    Niklas N skrev om BD Bil Strängnäs
    BD BIL Strängnäs hej bokar tid 3 dagar innan jag skulle komma och titta på en s500l .åker 50 mil och möts av en bil som inte ens tvättats.sen stod den med rutorna nere för den gick inte att låsa upp.erik sönnerfors säljare Läs mer
    2019-01-24 Dejan B svarar Niklas N
    Hej Mattias O!

Efter samtal med alla berörda samt genomgång av SMS konversationer som Du haft med vår personal har vi kommit fram till följande.
    Du ringde in och efter ett längre samtal med vår säljare valde du att boka visning på denna bil. Väl på plats valde du efter en noggrann kontroll av bilen att reservera vår Mercedes mot att vi uppfyller 3 krav som du hade.
    1. Fylla på spolarvätska.
    2. Byta lampa till nummerskyltsbelysningen.
    3. Byta batteri i nyckel.

När dessa 3 punkter blev åtgärdade skulle du hämta bilen på vår anläggning i Strängnäs.
    Detta skrevs givetvis in i avtalet.

Vi upplevde dig som väldigt glad när du åkte hem med kontraktet i handen.

Sedan åkte Erik iväg på semester och du fick hjälp av vår kollega Hasan. I samband med detta skriver du via SMS att du hittat en annan bil på en annan firma och vill att vi sänker priset på vår bil. Det kan vi givetvis inte göra i efterhand.
    Vi erbjöd dig då gratis leverans av bilen, alternativt bränsle som täcker resan. Detta i ren s.k. "goodwill". Ditt svar var då "Om den andra firman går ner 10 till på sin bil så får väl eran snikna bilfirma behålla handpenningen och jag får äran att skriva recension på reco :)"

Vi tycker att det är beklagligt att du upplevde bilen som smutsig. Vi skall se över detta. Vidare tycker vi att det är beklagligt att affären inte fullföljdes. Dock anser vi att vi gjort det som står i vår makt att hitta en lösning som passar alla.

Vi hoppas att våra vägar korsas igen och att vi får möjligheten att gå hela vägen med Dig.

Vi har ring flertalet gånger utan framgång. Du får gärna kontakta oss på info@bdbil.se alternativt 08 410 100 34.

2019-02-02 Niklas N svarar Dejan B
    Jag har nu köpt bilen. Tack BDBil för att vi kom överens och att ni är så ödmjuka. Jag tackar så mycket. Jag kommer absolut att komma tillbaka och köpa bil från Hasan och BDBil. Hasan är ärlig och ödmjuk och gjorde så att jag blev riktigt nöjd med köpet. Ni får 5 stjärnor från mig. MVH Niklas.
    Läs mer genom att expandera tråden +
  • 2019-01-22

Niklas S skrev om Alexander Nordby en del av BD Bil Strängnäs
    Trevligt mottagande och hjälpsam personal. Läs mer
    2019-01-30 BD Bil svarar Niklas S
    Hej Niklas!

Tack för din recension. Alexander tackar för en smidig affär och vi hoppas på att er nya
    MC tar dig på många roliga resor!

• 2019-01-22

Alexander J skrev om Alexander Nordby en del av BD Bil Strängnäs
    Mycket trevligt bemötande och kunnig säljare. Alexander va väldigt smidig och vi är mycket nöjda med köpet! Läs mer
    2019-01-30 BD Bil svarar Alexander J
    Hej Alexander!

Kul att få veta att du är mer än nöjd med oss! Alexander vill tacka för den smidiga affären och han önskar att er resa till Åre blir lyckad!

• 2019-01-20

Malek M skrev om Hasan Kinali en del av BD Bil Strängnäs
    Jag hittade en bil på BD bil Strängnäs som jag tyckte såg intressant o ringde o pratade med en av deras försäljare Hasan Kinali som lät jätte trevlig i telefon o service o bemötande som jag fick var gjorde att jag bestämde mig för att köpa bilen.
    Kinali lät mycket professionell o erfaren o svarade på alla frågor som jag hade o han lät övertygande o trovärdig så jag åkte o köpte bilen samma dag hoppas att alla försäljare var som Kinali jag har sen rekommenderat mina bekanta att ta kontakt med BD bil o Kinali speciellt o de han tankar på att byta/köpa bil.
    Jag kommer definitivt tillbaka till Kinali BD bil i fortsättningen.
    Och vi ses igen när jag ska köpa bil nästa gång.
    Mvh Malek Malkoun
    Mycket nöjd kund. Läs mer