BD Bil Strängnäs

BD Bil Strängnäs

En del av BD bil - www.bdbil.se
Funderar du på att byta, sälja eller köpa bil?

Här kan du få pengar direkt för bilen du vill sälja, eller byta in den som en del av betalningen för din nästa bil. Vi säljer både helt nya och bättre begagnade bilar, så kom gärna förbi och titta på de bilar vi har i lager.

När det gäller finansiering jobbar vi med DNB finans och vi hjälper dig hitta en optimal finansieringslösning som passar dig och bilen. Vi har även samarbete med Trygg Hansa på försäkringssidan och erbjuder förmånliga villkor även där. Du kan självklart också köpa till garantier och extrautrustning till din bil.

Vi tar inte emot kontanter, men betalning via bankgiro eller SWISH går utmärkt. Kom bara ihåg att ta med bankdosa eller mobilt Bank-ID!

Välkommen in till oss på BD Bil i Strängnäs!

Läs vad 299 kunder tycker om BD Bil Strängnäs 2

• LINDA B
    skrev om Jordan Jankovic en del av BD Bil Strängnäs
    2021-12-02
    Trevlig säljare som även efter köp finns kvar för kunden. Fortsätt med det! Då vill man komma åter. 😊
    Tack!
    2021-10-31
    Hittade BD bil på blocket. Hörde av mig via infomailen och fick kontakt med Jordan. Han levererade bra service hela vägen. Uppskattar ärlighet och hög service då jag själv arbetar inom sälj. Han var både kunnig, lyhörd och serviceminded trots sin unga ålder. Enkelt och smidigt inbyte av min gamla husbil blev det med. Är grymt nöjd med min nya bil på 9,3m😇 kan varmt rekommendera denna firma och Jordan👊🏼
  • skrev om Peter Loob en del av BD Bil Strängnäs
    2021-10-13
    Jag är mycket nöjd med försäljningen av min
    Husbil , Min kontakt med Peter Loob har fungerat
    Mycket bra och mina förväntningar och det som vi
    kommit överens om har uppnåtts till fullo.
    2021-10-05
    Helt ok försäljare hjälpsam och trevlig
  • WAHEED S
    skrev om Hasan Kinali en del av BD Bil Strängnäs
    2021-10-03
    Köpte en qashqai idag. En smidigt och snabbt bilaffär. Upplevde ett riktigt gott bemötande. Reklamerar starkt
  • skrev om Stefan Hansen en del av BD Bil Strängnäs
    2021-09-29
    Mycket bra bemötande av Stefan, glad och trevlig och kunnig, det man kan önska är kanske att informera lite mer om vad som pågår och vad som händer, men jag vet att han är ganska upptagen. Affären när jag sålde min husbil gick snabbt och bra, jag är mycket nöjd.
    Mvh Kenneth
  • skrev om Peter Loob en del av BD Bil Strängnäs
    2021-09-28
    BD bil hämtade & förmedlade min husbil blixtsnabbt efter att jag försökt sälja den privat under längre tid.
    Dom bidrar med sin erfarenhet & trygghet för att köparna ska känna sej trygga med sin investering.
    Jag hade lite speciella önskemål ang. betalning vilket Peter löste till full belåtenhet.
    Gör gärna affärer med dom igen.
    2021-08-12
    Mycket trevligt bemötande, gott kaffe och jag är jätte nöjd med min nya bil!
    2021-08-10
    Riktigt trevligt ställe och bra service, är helnöjd med min Audi A6 2,0tdi Röd :) förutom att polering av bilen var under all kritik. Man tycker att dem kunde ha gjort något åt det, dragit av på summan eller erbjudit någon rekondfirma där man bor så dem betalar för det. Annars var det ett toppen ställe
    2021-08-09
    Trevligt bemötande och bra svar på frågor man har. Utmärkt ställe att handla bil på 😄
    2021-07-23
    En stark rekommendation till BD Bil som skötte en proffsig affär från början till slut. Vi köpte vår Iveco lätt lastbil genom Tim Axelsson i Strängnäs som var responsiv, ärlig och smidig att göra affärer med.
  • skrev om BD Bil Strängnäs
    2021-07-22
    Köpt en bil av BD bil i Strängnäs . Bilen var en jättefin bil men tyvärr hade varken företaget eller jag upptäckt att det fanns ett fel på bilen . Säljaren Tim Axelsson samt Försäljningschefen Dejan har varit mycket trevliga och tillmötesgående att felet skulle rättas till . Vi har idag kommit överens om hur det ska gå till och jag som kund är nöjd. Jag känner att detta företaget gör allt vad dom kan för att få en nöjd kund . Jag skulle definitivt säga att jag är nöjd med företaget och personalen och framför allt med bilen jag köpte .
  • 2021-07-20
    "Råkade" tydligen köpa ett måndagsexemplar. Ingen varningstriangel, expantionkärlet limmat, glykol läkte från kärlet, spindelleden hö glapp, 20 % bromsverkan bakbromsar, ingen service gjort på två år. Tack vare Mekonomen i Rönninge som fixade bromsarna innan jag reste bort, annars så skulle jag inte skriva detta. Nästa gång, det blir aldrig mer bd bil allafall. Oproffsig bemötande.
    2021-07-20
    Supernöjd med service och bemötande när jag köpte min range rover av Jordan, han är proffsig och trevlig och köpet gick smidigt. Även väldigt nöjd med bilen, en riktig drömbil!
    2021-07-19
    Helt ok, jag hoppas nya bilen är lika bra! 🙃
    2021-07-16
    Mycket tillmötesgående säljare, informativ och hjälpsam. Kan rekommenderas
    2021-07-15
    Nu har både jag o sambon köpt bil hos Bd i Strängnäs. Vi hade inte möjlighet att komma in direkt så Tim gick igenom bilen på videosamtal. Allt gick snabbt och smidigt och bilen var enligt förväntan när vi kom fram. Vi kommer definitivt tillbaka när det är dags igen.
    2021-07-12
    Köpte en Ford ranger Wildtrak och hade väldigt smidigt och trevlig affär.
    2021-07-11
    En trevlig kille som gör ett riktigt bra jobb.
    2021-07-11
    Jordan va trevlig och vi löste det praktiska tillsammans. Väldigt nöjd med affären och även med bilen.
    Mvh Anders Persson i Löa
    2021-07-11
    Jag och min fru hade funderat en tid på att köpa husbil. Vi hade tittat på några tänkbara objekt. När vi hamnade hos BD bil AB kände vi direkt att det var ett seriöst företag och deras säljare Tim var mycket trevlig och tillmötesgående. Vi hittade en väldigt fin husbil vi gillade. Det som gjorde att vi tordes slå till och göra affär var Tim som skapade förtroende från första ögonblicket.
    2021-07-10
    Jag blev väl bemött när jag köpte min Peugeot expert och är så nöjd över köpet . Hälsn Henry Högberg
    2021-07-09
    Mycket bra bemötande. 100% bra service. Kommer garanterat rekommendera er till nära och kära!
    10 poäng på Tim han skötte allt perfekt 😁👍
    2021-07-09
    Blev bra bemött, bra skött av Jordan. Jag har höga förväntningar och blev inte besviken. De får fyra av fem stjärnor av mig. Jag köpte en Caddy Life 2016.
    2021-07-08
    Väldigt bra bemötande.
    Professionell säljare, väldigt lätt att ha att göra med, inget säljar snack.
    Fick Ta del av bilen själv utan någon som försöker sälja in den.
    2021-06-23
    Bemötandet var helt ok. Detta var 3:gången jag gjorde affär med BD. Tim genomförde affären på ett smidigt sätt. Efter 3 dagar uppstod ett fel på frambromsarna som jag ringde ok påpekade. Inom 24 timmar hade jag nya bromsar fram utan kostnad. All heder 👍
    2021-06-13
    Tim verkade genuint intresserad av att hjälpa oss på bästa sätt. Han var trevlig och gav ett ärligt intryck. Vi är mycket nöjda med affären.
    2021-06-12
    Trevlig och proffsig
    2021-06-11
    Mycket trevlig försäljare, mötte upp och levererade enl ök!
    2021-06-10
    Grym kundservice! Smidig bilaffär. Jordan är duktig på att möte kund på ett lugnt och serviceorienterat och lösningsorientetat sätt.
    2021-06-09
    Är tyvärr inte så seriös som han utger sig att vara, trevlig? Nja snarare över trevlig vilket en säljare inte ska klä sig med. Håller inte avtalad tid.
    Hej Björn – Arne.
    Jag måste säga att det är väldigt tråkigt att ni känner på detta vis.
    Jag är en person som bemöter alla människor så som jag själv vill bli bemött.
    Tyvärr blev bilen ni tänkt köpa såld till någon annan som hann före. Jag ringde då upp er och informerade för att ni inte skulle åka hit i onödan.
    Ni tackade för att jag ringde upp och sa detta till er.
    Hasan Kinali
    2021-06-04
    Hasan var supertrevlig och smidig!
    2021-05-28
    Extremt smidigt distansbilköp och grymt fin service, kommunikation och återkoppling med Jordan.
    2021-05-26
    Det bästa bilföretaget, personalen är trevlig och ärlig och mycket bra
    2021-05-24
    Vi köpte en MB gl320 och var precis ute efter den modellen, ringde och blev väldigt vänligt bemött och vi var varmt välkomna och provköra och kika på bilen, svarade på alla frågor vi hade och alla som man mötte var jätte trevliga, vi hade fått bilen redan samma dag men det strulade lite med bank så vi fick kvitto och så åkte vi hem och överförde pengarna och dagen efter hämtade jag bilen på morgonen. Super trevlig säljare och var noga med allt! Vi är super nöjda med bilen och var väldigt bra att säljaren ringde några dagar efter man har haft bilen och har känt av den ordentligt och frågade om allt var som det skulle och om vi var nöjda. Rekommenderas strax BD bil i Strängnäs!
    2021-05-13
    Kändes genuint ärlig hela vägen.
    2021-05-10
    Snabbaste och enklaste bilaffär jag gjort! Otroligt bra kommunikation och bästa hjälpen tack vare Jordan!
    Kommer absolut fortsätta handla bilar av honom, kunde inte få bättre hjälp! 😌
    2021-04-12
    Vi köpte en bil på BD bil av Hasan. Otroligt fin service från ankomst till avfärd. Jag blev verkligen överraskad av servicen och bemötandet på ett positivt sätt. Jag kommer absolut att köpa fler bilar av Hasan.
    2021-04-08
    Bra , köpte Vito, på distans, utmärkt service och Hasan
    2021-04-07
    Inför vårt husbilsköp lotsades vi igenom processen på ett mycket serviceinriktat sätt av säljaren Hasan Kinali på BD Bil i Strängnäs. Hasans professionella och personliga bemötande var en avgörande faktor för köpet. Vi kan varmt rekommendera BD Bil för ditt nästa fordonsköp och Hasan Kinali i synnerhet. BD Bil blir vårt självklara val när vi köper vårt nästa fordon!
    Mvh Hans Leis och Ines Vergara Rodriguez
    2021-04-01
    Köpte en Mercedes. Försäljaren var mycket trevlig, men det finns en del saker vi inte är helt nöjda med när det gäller köpet överlag. Försäljaren sa att sommardäcken skulle hålla minst ett par säsonger, vilket visade sig inte stämma då två av hjulen var helt blanka. Dessa har vi dock fått utbytta, efter att vi påpekade detta. Vinterdäcken som redan satt på bilen fick vi köpa med för några tusenlappar och de skulle vara i mycket bra skick och hålla flera säsonger. Inte heller det stämde utan vi kommer behöva köpa nya hjul till nästa säsong. Bilen skulle vara rekondad vilket den kanske var, men mycket slarvigt isåfall då tex insidan av rutan var full med fläckar, fingeravtryck och man kunde tydligt se var infoskylten suttit. Även skuffen var full av smuts (inte dammsugen). Sen skulle bilen också vara nyservad, det var försäljaren noga med att berätta för oss flera gånger. Det visade sig sen dock att servicen som var utförd var ett simpelt oljebyte. Trots enbart oljebyte var servicelampan nollställd, vilket resulterade i att vi fick betala flera tusen för att serva den hos en auktoriserad verkstad själva. Där kunde de ju se att det var en större service än enbart oljebyte som skulle utföras.
    Försäljaren var som sagt trevlig, men vi kommer vända oss till en annan bilfirma i framtiden när vi ska köpa bil.
    2021-04-01
    Den snabbaste och enklaste bilaffär jag gjort. Rak, ärlig och tydlig kommunikation där man håller det man lovar. Mina bästa rekommendationer till BD Bil och Hasan Kinali samt övriga medarbetare jag haft kontakt med.
    2021-03-06
    Ett väldigt proffsig och hjälpsam säljare. Kan verkligen rekommendera BD-Bil och då förstås Hassan som säljare.
    Väldigt trevlig säljare.
    Bra bemötande.
    2021-03-05
    Fantastiskt bemötande supernöjd ny bilägare!
    Husbilsköp.
    Hasan var otroligt trevlig och är en bra försäljare!
    Med honom kan jag göra fler affärer!
    2021-02-20
    Hej blev väldigt bra bemött av hassan på bd bil efter min 120 mil långa resa för att hämta en bil taxin kom och plockade upp mig på tågstationen eftersom han själv inte han hämta upp mig han hade fullt upp med kunder men när jag kom dit i taxin som hassan på bdbil betala vart jag jätte bra bemött jätte nöjd verkligen kommer åka 120 mil nästa bil köp utan tvekan
    2021-02-11
    Hasan var trevlig, lugn och gav god service vid köp av vår fina husbil! Det enda vi saknar är bubblet efter att köpet var klart😉
  • skrev om BD Bil Strängnäs
    2021-02-05
    Intressant är att kunder som inte är nöjda verkar inte erhålla länk efter köp för att lämna omdöme!
    Nej, undvik den här firman!
    Informerar inte kunden om vad som gäller, sedan när kunden är missnöjd gömmer dom sig bakom det finstilta i kontraktet.
    Rekommenderas inte!