Alla kategorier Begagnade bilar Stockholms län Täby BD Bil Täby

BD Bil Täby

TILLVERKARVÄGEN 13, 187 66 Arninge — Visa karta

Välkommen till BD Bil AB, om du är intresserad av en snabb och billig bilaffär så har du kommit helt rätt. Antingen får du pengar för din bil på en gång eller så kan du dra av samma värde när du köper en bil av oss. Vi tar emot alla modeller från alla märken. När du kommer till BD Bil vet du att du kommer göra en snabb och smidig affär, vi är även mycket snabba på att återkoppla med en korrekt värdering av din bil. Vi sätter in pengar direkt för din bil på önskat konto och löser eventuella skulder som fnns på bilen. Vi tar även hand om ägarbyte och avregistrerar din bil hos transportstyrelsen. Dessutom ser vi till att din försäkring automatiskt sägs upp.

När det kommer till Garantier har vi en trafiksäkerhetsgaranti på 1 månad eller 100 mil. Den här garantin omfattas av samtliga bilar som har sålts av BD Bil Stockholm Bil AB. Den gäller på bilar för över 30.000:-, bilar i den lägre kategorin säljs utan garantier. BD Bil arbetar även exklusivt med DNB Finans. Tillsammans skräddarsyr vi din finansiering på bästa möjliga sätt oavsett val av bil. Under de bilar som finns i lager kan du direkt räkna ut vad finansiering av din nya bil skulle kosta dig. Givetvis ser vi till att din nya bil är försäkrad vid leverans där vårt samarbete med Trygg-Hansa dessutom ger dig en helförsäkring 2 veckor från det datum bilen levereras, du får också 35% rabatt på din premie under det första halvåret om du senare vill fortsätta.

Vi tillhandahåller flera sätt att betala för din bil, enkelt och säkert. Vi tar emot både betalningar via bankgiro samt betalningar via Swish. Du hittar oss på Tillverkarvägen 13 i Arninge, varmt välkommen!
Lör-Sön: 10:00-16:00

Läs vad 349 kunder tycker om BD Bil Täby

• 2019-06-25

REBECCA S skrev om BD Bil Täby
    Köpte min nya Ford av Patricia och det var en smidig affär med mycket bra service! Läs mer
  • 2019-06-15

Jonas V skrev om Viktor Basaric en del av BD Bil Täby
    Vill tacka BD Bil i Täby för en fantastisk service och mottagande! Blev väl omhändertagen och kan rekommendera dem starkt! Är kanonnöjd med bilen och deras hjälp! Läs mer
  • 2019-06-14

Staffan W skrev om Michell Balok en del av BD Bil Täby
    Köpte en WV GOLF All Track 2016 8500 mil
    Blev mycket fint bemött av Michell och fick stort förtroende för honom direkt.
    Förväntningarna var att bilförsäljare är slipade typer - det är dom
    men men Michel är riktigt vass, han lyssnar tålmodigt och svarar korrekt vänligt trots mina prutningsförsök och låter mig ändå pruta lite litegran.
    Micell är absolut en mycket bra representant för BD Bil i Täby Läs mer
  • 2019-06-14

AMANDA B skrev om BD Bil Täby
    Köpte min Volvo V40 av Patricia på Bdbil! Jag är supernöjd med bilaffären smidigt och enkelt precis som jag vill ha det. Patricia gav service i toppklass från första samtalet till leverans av bil! Jag kan starkt rekommendera både Bdbil och Patricia! Läs mer
  • NEETESH A

2019-06-14

NEETESH A skrev om BD Bil Täby
    Very unprofessional!!!
    Too many false information, wrong commitment, No co operation , no value to customer, very rude, Never buy KJU661, Never go to BD Bil. Patricia is too bad in handling customer and her commitments. Jimmy is a Egoist guy.

Here is my personal experience story with them

I have updated more in my story as i got a call from BD Bil for saying sorry about incident and also returning my money back.
    Erik has finally taken care of me and his company. Läs mer
  • 2019-06-05

Janusz W skrev om Michell Balok en del av BD Bil Täby
    God, professionell information. Trevlig kontakt. Läs mer
  • 2019-05-26

Paavo H skrev om Michell Balok en del av BD Bil Täby
    I bought a car (VW Passat Ecofuel 2010) from Michell Balok. After I bought it, I got a lot of information about the car, he sent me photos of every little scratch. I got pictures of sevice book and information about major repairs made by previous owners. Michell also drove the car to workshop and they checked the timing chain for me with a computer.
    Michell answered every question what I asked, he sent a lot of pictures also.
    He told me exactly what was happening with car papers.
    The deal was really easy, I paid reserve payment and they ordered the necessary papers for car export to Finland.
    I paid the rest of the car three days before picking it up.
    The car was exactly what Michell promised it to be. It was in a really good condition!
    Trustworthy seller and company.
    Excellent service in english too.

As we say in Finland, 6/5 stars seller! Läs mer
  • Pär L

2019-05-22

Pär L skrev om Jimmy Olsén en del av BD Bil Täby
    Vi var ute efter en begagnad Ford Ranger till vår verksamhet och kom då i kontakt med Jimmy som ställde upp och ordnade så att det blev en väldigt smidig affär, trots att avståndet var 70-80 mil.
    Bilen som levererades en lördag förmiddag, motsvarade precis våra förväntningar när den dök upp hos oss.
    Om BD Bil skulle ha en bil som vi söker nästa gång det är dags så skulle jag inte tveka att återigen göra en affär med dom. Läs mer
  • 2019-05-09

Jan Christer S skrev om Michell Balok en del av BD Bil Täby
    Kom in och var intresserad av en Ford, blev väldigt bra bemött av Michell redan från början. Var väldigt förtroende ingivande och trevlig. Fick väldigt bra information gällande allt runt bilen och köpet i sig.
    Jag kommer säkert att återkomma till denna firma. Läs mer
  • 2019-05-07

Ekman-Jensen M skrev om Michell Balok en del av BD Bil Täby
    Vi fick hjälp av säljare Michell Badok.
    Vi hade hittat en Caddy hos dom som vi var intresserade av.
    Extremt bra säljare, väldigt mån om kundens bästa och att kunden ska vara medveten om allt med bilen.
    Kunde inte vara mer nöjd med servicen och kommer helt klart välja BD bil i arninge nästa gång det är dags för en person/ transportbil.

Och bilen, ja kan inte säga mer än att vi är super nöjda med den. Den gör sitt jobb, inga dolda fel vad vi märkt av.

Stort tack till Michell och BD bil för en riktigt bra affär. Läs mer
  • 2019-05-07

Linn R skrev om Michell Balok en del av BD Bil Täby
    Köpte bil
    Mycket bra bemött
    Tillgänglig säljare som var mycket serviceinriktad
    Kunnig och trevlig säljare
    Mycket positiv! Läs mer
  • Sune Ö

2019-05-02

Sune Ö skrev om Michell Balok en del av BD Bil Täby
    Vi köpte en begagnad bil från DB bil Täby av Michell Balok. Köpet skedde per mail och telefon. Vi såg aldrig bilen förrän den var framme i Finland där vi bor.
    Vi fick mycket gott förtroende för försäljaren som gav oss bra information om bilen men också hade kunskap om de praktiska saker om vilka papper som behövs när man tar en bil från ett annat land.
    Tilläggas kan att vi är mycket nöjda med vår nya bil!
    MVH Carola&Sune Örn Läs mer
  • 2019-04-29

Dick Kenneth L skrev om Michell Balok en del av BD Bil Täby
    Bilköp
    Mkt nöjd med bemötandet, från telefonsamtal till besök i butik.
    Förväntningarna var att hitta bil med bra pris. Fick ej pris som var bra men helt okey.
    Allt dom allt var det en bra upplevelse.
    Skulle tänka mig att köpa bil där nästa gång också. Läs mer
  • Marco S

2019-04-29

Marco S skrev om Michell Balok en del av BD Bil Täby
    Audi A4 Allroad 2.0 TDI Q DRAG PROLINE

Fick omgående en del problem med bilen men Michell har skött det proffigt och galant. Ärendet är inte riktigt avslutat ännu men litar till 100% på Michel BD bil i Täby. Läs mer
  • 2019-04-29

Ronald N skrev om Michell Balok en del av BD Bil Täby
    We have buyed a car for Export. Michael did give a very good service and honest information. Läs mer
  • 2019-04-24

Ida L skrev om Michell Balok en del av BD Bil Täby
    Köpte min första bil av Michell på BD Bil och blev otroligt bra bemöt. Redan från första samtalet fram tills att jag köpt bilen och även återkoppling senare.
    Bra service och trevligt bemötande 👍🏼 Läs mer
  • 2019-04-20

Frida J skrev om Filip Stankovic en del av BD Bil Täby
    Köpt min FinFina Passat där🤗Himla bra bemötande. Oroligt trevlig och lätta och ha att göra med. Rekommenderar verkligen denna bilfirma. Läs mer
  • 2019-04-18

Majid H skrev om Michell Balok en del av BD Bil Täby
    Hej. Jag har köpt en bil hos er och bemötande av michell balok som jag hade kontakt med var utmärkt och jag är nöjd med både köpet och bemötandet. Läs mer
  • 2019-04-11

Mathias H skrev om Michell Balok en del av BD Bil Täby
    Michell va på hugget och väldigt tillmötes gående under våra samtal både via Mail samt över mobil.
    Han kändes genuine interesse och hjälpte till på alla sätt och vis trots en jobbig kund som jag med en massa frågor osv.

Det blev ingen bil för mig men jag är väldigt nöjd med hans bemötande och support,kommer glädjeligen kontakta Michell längre fram om det blir Bil köp som passar mig då hos dom.

Tack Michell suveränt arbete mot kund!
    Positiv attityd lönar sig på längden
    (Det sista vi som kunder vill ha kontakt med är en säljare som inte lyssnar utan bara plöjer på för att sälja)

/ M Läs mer
  • 2019-04-02

Klaver C skrev om Michell Balok en del av BD Bil Täby
    Köpte en VW Caddy. Bemötandet var mycket trevligt. Hela affären hanterades otroligt smidigt. Vi är väldigt nöjda! Läs mer
  • 2019-03-24

Gunilla A skrev om Jimmy Olsén en del av BD Bil Täby
    Jimmy och hans kollegor på Bd bil är otroligt trevliga och duktiga. Jag åkte dit för att titta på en specifik bil som hade blivit såld precis innan jag kom. Jimmy visade då en liknade bil som jag tyckte om ännu mer. Jag bytte också min bil och allting gick smidigt och enkelt. Kan verkligen rekommendera Jimmy och Bd bil till alla som vill ha bra service och trygghet vid ett bilköp. Läs mer
  • 2019-03-23

Volodymyr D skrev om Jimmy Olsén en del av BD Bil Täby
    Köpte en trafic av Jimmy och kan rekomendera honom och företaget. Service skulle göras men det löste dom inan jag hämta bilen. Läs mer
  • Urban K

2019-03-23

Urban K skrev om Michell Balok en del av BD Bil Täby
    Va och köpte en Passat Alltrack av Michelle.
    Väldigt proffsigt och trevligt bemötande både när jag va och titta på bilen och även när han lämna ut den till mig.
    Har inte fått något liknande bemötande på någon annan bilfirma.
    Kan starkt rekommendera BD BIL i Täby. Läs mer
  • 2019-03-22

Rebecca A skrev om Michell Balok en del av BD Bil Täby
    Köpte en Seat Leon Cupra. Hade kollat upp den online innan. Hade inte bokat in att kolla på den innan vi åkte dit, men det var inga problem! Trevligt bemötande från alla vi träffade. Michell var proffsig från början, gav ett seriöst och ärligt intryck, kändes inte smörigt säljig som vissa kan vara. Bilen saknade vinterdäck, skulle genomföra kontrollbesiktning samt att det var dags för service. Allt detta såg Michell till att ordna innan jag fick hämta ut bilen. Bra och smidigt kontakt inför att jag hämtade bilen. Jag är väldigt nöjd! Läs mer
  • Selma Nur E

2019-03-22

Selma Nur E skrev om Michell Balok en del av BD Bil Täby
    Super bra bemötande och jätte trevlig säljare! Vi är jätte nöjda med bilen. Otroligt duktig och proffsig säljare..... Läs mer
  • 2019-03-17

Louise R skrev om Michell Balok en del av BD Bil Täby
    Åkte till BD-bil för att titta på en Vw Polo. Men när vi väl var där fastnade vi istället för en Volvo V40, (som vi också hade som alternativ från början).
    Bestämde oss rätt snart för att Volvo V40 får det bli. Mer bil och komfort för pengarna.
    Michell Baloc på BD-bil gjorde ett fantastiskt jobb och tog reda på alla de frågor vi hade om bilen. Vi gick även igenom bilen på plats med Michell i lugn och ro. Noggranna som vi är upptäckte vi ett par saker som behövde fixas på bilen och det var inga problem att få detta ordnat av BD-bil.
    ⭐Kan verkligen rekommendera att köpa bil av just Michell Baloc.⭐
    Med ett väldigt trevligt och professionellt bemötande tog han sig tid för att vi skulle bli så nöjda som möjligt med vårat bil köp.
    Tack Michell🏅 Läs mer
  • Tobias D

2019-03-16

Tobias D skrev om Michell Balok en del av BD Bil Täby
    Jag var inne och köpte en bil och fick det bästa bemötande man kan få, sätter kunden i fokus och är helt ärlig! Har aldrig vart så nöjd som jag var när jag åkte från företaget. Helt klart bäst! Läs mer
  • 2019-03-13

Kicki Margareta L skrev om Michell Balok en del av BD Bil Täby
    Bra bemötande, service , hjälpsam.
    Gav ett bra tryggt intryck, inte jobbigt säljsnack utan saklig.
    Gav mig också tid att reflektera om jag skulle köpa eller inte. Läs mer
  • Ibrahim M

2019-03-09

Ibrahim M skrev om Michell Balok en del av BD Bil Täby
    Jag köpte en Volkswagen Passat Alltrack och blev bemött på ett mycket trevligt och hjälpsamt sätt från och med dagen jag fick syn på bilen online fram tills dagen jag köpte bilen. Från alla på anläggningen men speciellt av säljaren Michell. Kände inte alls till företaget sedan tidigare så jag visste inte vad jag skulle förvänta mig och måste säga att dom tog mer ön väl hand om mig. Något värt att nämna att säljaren michell hörde av sig efter några veckor för att se hur allt gick med bilen och detta visar hur mycket företaget bryr sig om sina kunder. Läs mer
    Michell B gillar detta
  • 2019-02-05

Foad A skrev om Viktor Basaric en del av BD Bil Täby
    Jag är jätte nöjd.
    Bilen va inte besiktad men det gick att ordna snabbt efter att jag hade bestämt mig för köp.,

Känns jätte bra i stora hela,, Viktor väldigt trevlig!!

Med vänlig hälsning,
    Fidde Läs mer
  • 2019-01-18

Jerker V skrev om Viktor Basaric en del av BD Bil Täby
    Viktor var tillmötesgående, trevlig och ärlig från första sekund. Är otroligt nöjd med bilköpet och kan verkligen rekommendera BD bil och Viktor. Läs mer
    2019-01-28 BD Bil svarar Jerker V
    Hej Jerker!
    Tusen tack för din fina recension och vi tackar för den fina affären. Viktor hälsar så mycket och hoppas att du hittar tillbaka till oss igen! Njut av din V70 och ha en fin helg!

• Mattias A

2019-01-05

Verifierad kundrelation
    Mattias A skrev om BD Bil Täby
    Mycket fräsch anläggning och trevlig personal, tack för enkel affär och ett extra tack till Viktor Läs mer
    2019-01-28 BD Bil svarar Mattias A
    Hej Mattias!

Kul att du gillade vår anläggning och våra fantastiska medarbetare. Vi tackar dig för den smidiga affären och hoppas på ett möte igen!
    Viktor hälsar så mycket!

• 2018-12-30

Matilda E skrev om Filip Stankovic en del av BD Bil Täby
    Trevlig säljare som var kunnig och hjälpte oss att hitta den rätta bilen. Tack Filip och tack Bdbil! Läs mer
    2019-01-31 BD Bil svarar Matilda E
    Hej Matilda!

Tack så mycket för ditt omdöme. Vad kul att ni är nöjda. Vi gläds av att få höra att ni fått rätt service och är nöjda med er nya bil!

• 2018-12-30

Henrik A skrev om Filip Stankovic en del av BD Bil Täby
    Kortfattat, en riktigt trevlig upplevelse och affären kändes trygg. Tack så mycket Filip till vår nya drömbil. 👍 Läs mer
    2019-01-31 BD Bil svarar Henrik A
    Hej Henrik!

Tack själv för den fina recensionen. Kul att Filip kunde hjälpa er att hitta er drömbil.

Ni är alltid varmt välkomna åter! :)

• 2018-12-29

Matilda Isabelle A skrev om Filip Stankovic en del av BD Bil Täby
    Köpt en Landrover Discovery
    Blev väl bemött
    Upplevde att personalen som trevlig och tillmötesgående
    Nöjda med vårat köp Läs mer
    2019-01-31 BD Bil svarar Matilda Isabelle A
    Hej Matilda!

Stort tack att du tog tiden till att recensera oss Matilda. Alltid lika roligt för oss att höra när våra kunder är nöjda! Hoppas att er resa hem till Malmö gick bra.

• 2018-12-27

Filip H skrev om Jimmy Olsén en del av BD Bil Täby
    Mycket bra bilfirma! Jimmy var trevlig och proffsig han hade en fingertoppskänsla för kunden. Vi skulle kolla på en A3a men jimmy föreslog en Bmw kombi istället då A3a vart lite liten.
    Tack för en bra och snabb affär, rekommenderar definitivt jimmy och bdbil. Läs mer
  • 2018-12-26

Kristoffer H skrev om Jimmy Olsén en del av BD Bil Täby
    jättebra service på denna firma. Bilen var insnöad och inparkerad men jimmy tog ut den och borstade av bilen. Det var denna service och jimmys bemötande som gjorde att jag köpte bilen.
    Tack för en bra affär! Läs mer

Omar K skrev om Jimmy Olsén en del av BD Bil Täby
    Jättetrevlig säljare. Jag köpte en bil som inte blivit servad men jimmy fixade det och när jag hämtad bilen så var den nyservad.
    Tack för en bra affär Läs mer

Stefan L skrev om Filip Stankovic en del av BD Bil Täby
    Ett företag jag skulle tipsa mina vänner om... Filip var en otroligt härlig person och en säljare som inte tar för stor plats utan svarar lugnt och sakligt på ev frågor...
    Man känner sig välkommen tillbaka. Läs mer
    2019-01-31 BD Bil svarar Stefan L
    Hej Stefan!

Oerhört trevligt att höra om din upplevelse hos oss. Vi vill tacka dig för den fina recensionen och ser fram emot att se dig hos oss igen! :)

Johan J skrev om Filip Stankovic en del av BD Bil Täby
    Mycket trevlig säljare! Proffesionellt bemötande. Vi köpte bilen på distans och den motsvarade deras beskrivning. Även smidigt med inbyte. Supernöjda!👍🏻 Läs mer
    2019-01-31 BD Bil svarar Johan J
    Hej Johan!

Stort tack för recensionen.

Roligt att höra att distansköpet motsvarade era förväntningar och att affären gick smidigt!

Lycka till med nya bilen och kör försiktigt! :)

Josefine W skrev om Jimmy Olsén en del av BD Bil Täby
    Böt in min gamla audi och köpte en nyare. Jimmy var trevlig och affären gick smidigt Läs mer
  • 2018-12-18

Victor H skrev om Erik Sönnerfors en del av BD Bil Täby
    Väldigt nöjd med köpet av en Audi A7, Erik var trevlig och kunnig och bilen uppnådde förväntningarna. Läs mer
  • 2018-12-18

My N skrev om Erik Sönnerfors en del av BD Bil Täby
    Köpte en passat, mycket glatt och trevligt bemötande, ärlig och kunnig personal som tänker på köparen. Besöket var över förväntningarna. Läs mer
  • 2018-12-15

Merja F skrev om Erik Sönnerfors en del av BD Bil Täby
    Köpte bil. Bra service och inte för aggresivt säljande. Läs mer
  • Emil M

2018-12-12

Emil M skrev om Viktor Basaric en del av BD Bil Täby
    Trevliga och skickliga försäljare Viktor på bd bil hjälpte mig att hitta min bil en VW passat som jag e riktigt nöjd med gick väldigt lätt och smidigt med köpet. Fick dessutom bilen levererad hem
    Fantastiskt bra service Läs mer
    2019-01-28 BD Bil svarar Emil M
    Hej Emil!

Nöjet är helt och hållet på vår sida! Tack för en fin affär och vi hoppas att du hittar tillbaka till oss igen, annars får vi leta oss ut till Er igen! :)
    PS: Viktor tackar för croissanterna!

• 2018-12-10

Hawrin H skrev om Viktor Basaric en del av BD Bil Täby
    Mitt första bilköp hos BD bil. Är mer än nöjd. Fick snabba svar på mina frågor och allting kändes tryggt.

Nästa bilköp kommer definitivt köpas från BD bil :)))) Läs mer
    2019-01-28 BD Bil svarar Hawrin H
    Hej Hawrin!

Tusen tack för den fina affären och de fina orden! Vi fick också ett fantastiskt fint intryck av dig och hoppas vi får ses igen! Viktor hälsar så mycket!
  • 2018-12-10

Nils K skrev om Jimmy Olsén en del av BD Bil Täby
    Trevlig säljare och seriös bilfirma. Smidigt och enkelt. Toppbetyg till både Jimmy och Bdbil! Läs mer
  • 2018-12-06

Magnus D skrev om BD Bil Täby
    Jag köpte en Audi q7 från Bdbil. Blev trevligt bemött och fick grymt bra service.
    En givare gick sönder efter några veckor men de gick på garanti och de löste sig väldigt fort.
    Grymt jobbat mvh Magnus Läs mer
  • Ådne L

2018-12-06

Ådne L skrev om BD Bil Täby
    Jeg kontaktet firmaet BDbil og viste interesse for en Caddy NEM201. Forhandlet med en bilselger som heter Jimmy. Han ble plutselig borte og fikk kontakt med en annen selger som heter Viktor. Min erfaring etter handelen er svært skuffende. Oppfordrer ingen å kjøpe bil i dette firma. Bilen var ikke gjennomgått som en skulle forvente av et bilfirma som ønsker å selge biler.
    Jeg kjørte helt fra Strømstad til Stockholm for å hente bilen og hadde håpet på å hadde møtt et mer seriøst firma enn BD bil Stockholm. Svært lite av det Viktor forsikret meg om, stemte med virkeligheten. Følte da jeg gikk ut av døren at jeg var blitt lurt og 1 dag etter kjøpet får jeg bekreftet at jeg var blitt lurt av Viktor.
    Min anbefaling til bilkjøpere...hold dere langt unna BDbil Stockholm. Dette firma er svært så useriøs...i allefall med Viktor som bilselger. Läs mer
    2018-12-06 BD Bil svarar Ådne L
    Hej!
    Vi beklagar att du känner dig missnöjd med oss som företag. Givetvis lurar vi inte kunder.
    Vi har haft en dialog med dig över mail där det framkom tydligt att du velat reklamera stenskott i rutan och dörruppslag som fanns på bilen vid tillfället du var här och undersökte varan.
    Vi hoppas att du förstår att du hade en full rättvis visning på bilen då visningen inte var tidsbegränsad eller hindrad på något annat vis. Du provkörde även bilen på plats.

Med andra ord valde du att acceptera bilens skick efter test och kontroll samt fullfölja köpet genom erlagd slutbetalning.
    Vi har alltså inte dolt dessa skavanker för dig. Bilen är begagnad och den beskrivning du fick av objektet stämde överens
    med verkligheten.

BD Bil
    2018-12-06 Ådne L svarar BD Bil
    Jag er svärt skuffat over handeln med dig. Svärt lite av det du siar er til at stola på. Det fölet jag da jag mötte dig og det får jag bekreftat nå. Du vet som jag at bilen sto ute, det regnat og delvis mörkt. Stensprang i rutan borde du vist mig, hade du värt en trovärdig säljare. Det er fortsatt 4 kritiske brist i rutan. Om du menar not annat visar det din oärlighet eller som jag menar...du har inte gått genom bilen ordentlig. Du så at den gula lampan lyste. På min innbyttebil så vi at en luspära måste byttas. På den bilen jag kjöpte hos dere var det ingen päre som var fel. Da må det selvfölgelig vara not annat og mera alvorli. Dette visar igen at du icke hade klargjort bilen. Det samme när det en skruv i däcket. Dette borde du sett om du hade klargjort bilen. Slag i understället på bilen borde dere ha registrerat om dere hade klargjort bilen.
    Når det gjelder tvättning av bilen utv. så har dere sikkert også gjort det, men svärt så dårlig. Biltvättfirma i Strömstad måtte bruke lang tid og kjemikalier for å få den ren.
    Igjen...anbefaller ingen kjöpe bil hos er.
    2018-12-06 Ådne L svarar BD Bil
    Jeg kjörte helt fra Strömstad til Stockholm for å hente bilen. vi avtalet tid jeg skulle väre hos dere. Da forventer jeg av et seriöst firma at de klargjörer bilen for avhenting. Der sviktat dere grovt. Sommarhjulet lå i bagasjen tom for luft. Hvem kunna drömme om at dere legger ved sommarhjul som er deformerat. 3 gnager måtte du gjöre om kjöpskontrakten da den ikke var etter avtale. Nei....svärt så useriöst bilfirma. Anbefaller ingen kjöpe bil av BDbil Stockholm.
    Läs mer genom att expandera tråden +
  • 2018-11-29

Fredrik H skrev om Jimmy Olsén en del av BD Bil Täby
    Köpte en Audi A2 och fick bra service samt bemötande. Bilen var smutsigare på klädsel än vad som beskrevs på telefon, därför blev det inte högsta betyg. Läs mer
Filip Stankovic
Erik Sönnerfors