Beauty Care

Beauty Care

4 omdömen om Beauty Care

Pejang T
Skrev om Beauty Care

Det var väldigt enkelt att hitta och det fanns gott om parkering precis framför ingången. Min terapeut var punktlig och mycket professionell, hon förklarade noggrant varje steg av behandlingen och jag rekommenderar henne starkt till alla män som känner en viss oro inför smärtan vid laserbehandling. Hon är otroligt skicklig och jag kommer definitivt att fortsätta min behandling med henne.

Monas Klippotek
4.8/5 i betyg av 176 omdömen 4.8 av 176 omdömen

MARYAM M
Skrev om Beauty Care

Trevligt och professionellt bemötande. Väldigt bra resultat efter två behandlingar ( hårborttagning med laser). Idag gjorde jag även första behandlingen för hela ansikte med microneedling. Super nöjd och väldigt bra resultat redan efter ett par timmar, jag rekommenderar varmt.

helen l
Skrev om Beauty Care

ett ställe jag kan rekommendera om man vill bli len och hår fri :-)

Beauty & Medical Team
4.7/5 i betyg av 613 omdömen 4.7 av 613 omdömen

melinda r
Skrev om Beauty Care

hej vill man ta bort hår, blodkärl mm så vill jag rekommendera beauty care i kista, dem har låga priser jämnfört med andra kliniker. ==== vi är 2 systar som har gjort laser behandlingar hos en tjej på beauty care i kista, vi är supernöjda. både med behandlingen och bemötandet.