Bellaflora Blommor

Bellaflora Blommor

3 omdömen om Bellaflora Blommor

Ursula S
Skrev om Bellaflora Blommor

Blev fantastiskt bemött, trevlig personal, bra utbud, tog emot mina blomstercheckar från Euroflorist. (Hade tidigare på dagen blivit otrevligt och bryskt bemött av en man med machofasoner i tunnelbaneaffären vid Fridhemsplan). Kommer i fortsättningen ALLTID att besöka denna trevliga affär BELLAFLORA på Fleminggatan med fräscha blommor och trevliga människor..Tack och mamma blev glad över den fina buketten!!!

Inger A
Skrev om Bellaflora Blommor

Har köpt blommor där ofta - alltid fräscha och vackra - och fått återkoppling från de som fått blommor sig tillsända att de varit vackert komponerade och hållit länge. Njutning att se skyltfönstret och växterna som arrangerats på trottoaren.

K
Skrev om Bellaflora Blommor

Åh, jag är så imponerad av utbudet i den här butiken. De följer åstidsväxlingarna och lyckas alltid ha det man vill ha hemma, även det som man inte visste att man vill ha. Det är livsfarligt att gå förbi deras trottoardisplay av krukväxter, utplanteringsväxter och snittblommor om man inte vill komma därifrån med ett spontaninköp. Har köpt blommor i present till mina vänner här massor av gånger, och de är min stapelförsäljare av jord till mina balkonglådor (de har riktig kvalitetsjord, bättre än Weibulls och Hasselfors jord). Klart bästa blomsterbutiken i området, dessutom med trevlig personal.