Bilia Group AB

Läs vad 3 kunder tycker om Bilia Group AB

• Ossi K

2019-07-16

Ossi K skrev om Bilia Group AB
    Riktigt okunniga på reservdelar är de. Blir att åka till Eskilstuna i fortsättningen. Läs mer
  • Reco tipsar!
    Carson Sverige
    4.5 / 5 i betyg — 621 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Köpte en bil (Givetvis en Volvo) 😍 Jätte trevligt bemötande! Rekommenderar till vänner. Kaffe och även annan dryck bjöds det på lugn jät"
  • 2019-04-09

Stefan Å skrev om Bilia Group AB
    Ringer in och bokar service, precis tagit över bilen så jag har ingen bakgrund, killen som jag pratar med säjer att dom ser på nyckeln vad som ska göras när jag lämnar den, så långt allt väl.
    Kommer kl 7 på morgonen och ska lämna bilen, då påtalas att något skall bytas på garanti och den delen finns inte hemma, jag påtalar då att jag behöver bilen pga resa dagen efter och att den åtgärden då får göras senare, då får jag info att dom ringer under dagen och ger mig besked. Kl 15:00 ringer jag tillbaka för jag har då inget hört och då visar det sig att dom inte ens har tagit in bilen för servicejobbet. Hur tänker dom då? känns inte som dom är serviceinriktade alls när sånt här händer, jodå dom erbjuder mig en tvätt gratis som kompensation för att jag skall komma tillbaka en annan dag och göra servicen. Tror inte det ;-) . Nån som har ett bra tips på en riktig verkstad för BMW i närheten av kungens kurva ?
    Ha en bra dag alla, jag ska ha det iaf. Läs mer
  • 2019-02-20

Daniel Steen skrev om Bilia Group AB
    Fotografera bilen innan verkstadsbesök på Bilia Group Segeltorp samt gå igenom skador som finns på bilen och få kundmottagaren att dokumentera de skador som finns innan besök. Jag gjorde inte det och får stå för byte av ett repat/skadat säkerhetsbälte, 50 % rabatt på bytet av bälte var det man kunde erbjuda som goodwill för något verkstan saboterat. Läs mer
  • Reco tipsar!
    Bilförmedlingen Stockholm
    4.7 / 5 i betyg — 270 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Fick förmedlingshjälp när jag skulle sälja min bil, fick snabb och professionell hjälp med annonsering mm Bilen blev såld snabbt och jag ko"
    Andreas B

Bästa Försäljarna av begagnade bilar nära Bilia Group AB:

Karin P Karin P tycker:
“När gamla bilen började ge upp...” Läs mer
STHLM BIL (461m)
Tullinge Bil (982m)