Bilia Group AB
1.0 i betyg av av
3 omdömen
Är det här ditt företag?
Här tar du kontroll över ditt företags Recosida, uppdaterar info och testa att samla in omdömen helt utan kostnad.
Uppdatera ditt företag3 omdömen om Bilia Group AB
-
skrev om Bilia Group AB
Riktigt okunniga på reservdelar är de. Blir att åka till Eskilstuna i fortsättningen.
-
-
skrev om Bilia Group AB
Ringer in och bokar service, precis tagit över bilen så jag har ingen bakgrund, killen som jag pratar med säjer att dom ser på nyckeln vad som ska göras när jag lämnar den, så långt allt väl.
Kommer kl 7 på morgonen och ska lämna bilen, då påtalas att något skall bytas på garanti och den delen finns inte hemma, jag påtalar då att jag behöver bilen pga resa dagen efter och att den åtgärden då får göras senare, då får jag info att dom ringer under dagen och ger mig besked. Kl 15:00 ringer jag tillbaka för jag har då inget hört och då visar det sig att dom inte ens har tagit in bilen för servicejobbet. Hur tänker dom då? känns inte som dom är serviceinriktade alls när sånt här händer, jodå dom erbjuder mig en tvätt gratis som kompensation för att jag skall komma tillbaka en annan dag och göra servicen. Tror inte det ;-) . Nån som har ett bra tips på en riktig verkstad för BMW i närheten av kungens kurva ?
Ha en bra dag alla, jag ska ha det iaf. -
skrev om Bilia Group AB
Fotografera bilen innan verkstadsbesök på Bilia Group Segeltorp samt gå igenom skador som finns på bilen och få kundmottagaren att dokumentera de skador som finns innan besök. Jag gjorde inte det och får stå för byte av ett repat/skadat säkerhetsbälte, 50 % rabatt på bytet av bälte var det man kunde erbjuda som goodwill för något verkstan saboterat.
-