Bilia Group AB

1.0

3 omdömen om Bilia Group AB

Ossi K
Skrev om Bilia Group AB

Riktigt okunniga på reservdelar är de. Blir att åka till Eskilstuna i fortsättningen.

STHLM BIL
4.8/5 i betyg av 209 omdömen 4.8 av 209 omdömen

Stefan Å
Skrev om Bilia Group AB

Ringer in och bokar service, precis tagit över bilen så jag har ingen bakgrund, killen som jag pratar med säjer att dom ser på nyckeln vad som ska göras när jag lämnar den, så långt allt väl. Kommer kl 7 på morgonen och ska lämna bilen, då påtalas att något skall bytas på garanti och den delen finns inte hemma, jag påtalar då att jag behöver bilen pga resa dagen efter och att den åtgärden då får göras senare, då får jag info att dom ringer under dagen och ger mig besked. Kl 15:00 ringer jag tillbaka för jag har då inget...

Daniel Steen
Skrev om Bilia Group AB

Fotografera bilen innan verkstadsbesök på Bilia Group Segeltorp samt gå igenom skador som finns på bilen och få kundmottagaren att dokumentera de skador som finns innan besök. Jag gjorde inte det och får stå för byte av ett repat/skadat säkerhetsbälte, 50 % rabatt på bytet av bälte var det man kunde erbjuda som goodwill för något verkstan saboterat.

Wowto Sweden AB
4.8/5 i betyg av 1028 omdömen 4.8 av 1028 omdömen