Bilia Segeltorp

Häradsvägen 255, 141 72 Segeltorp — Visa karta

2.7 i betyg av av 11 omdömen

Bilia säljer nya Volvo, Renault, Ford och Hyundai. Dessutom har vi tusentals begagnade bilar, över 50 verkstäder och hyrbilar för alla behov.

Läs vad 11 kunder tycker om Bilia Segeltorp

• Boguslaw O

2020-08-21

Boguslaw O skrev om Bilia Segeltorp
    Enligt min bedömning bästa Bilia i Stockholm. Kompetent och tillmötesgående personal. Varm tack till Erdem Tumturk som är fantastisk och ger bästa möjliga service. Läs mer
    Lindholm Bil AB
    4.6 / 5 i betyg — 91 omdömen
    Badge2020
    "Köpte en bil, bilen hade legat ute till försäljning på blocket och där var det en viss felinformation som man vart informerad om när man kom"
  • Stefan H

2020-07-22

Stefan H skrev om Bilia Segeltorp
    Veckan innan besiktning så gick EGR-ventilen sönder fick ta bärgning till Bilia. bokade en service samtidigt som dom skulle fixa ventilen.
    Slutsumma efter 50 % rabatt på ventilen blev 16,000:- .
    Hämtade ut bilen och när jag stod utanför den så lät den konstigt. Det var en slang ovanpå kylaren som hängde ner i fläkten. På måndagen så var det dax för besiktning. den fick en 2:a för läckande bromsolja.
    Kompensation för dålig service va det inte tal om. Svaret jag fick va ( vi fixade felet och släckte 2:an )
    Va va det jag betalade för vid servicen?
    Rekommenderar ej Volvo originalverkstäder. Bytt från Upplands Motor till Bilia. Men nu så får man byta till något Japanskt. Läs mer
  • Claes Rickard S

2019-09-05

Claes Rickard S skrev om Bilia Segeltorp
    Om du har Roy och Rogers mack i närheten så välj den före Bilia Segeltorp! Jag lämnade in min 320 GT 190719 och den står kvar där fortfarande (190905). Min bil hade råkat ut för modellens standardfel med EGR-ventilen. Jag har ringt minst 15 ggr och får hela tiden prata med olika handläggare som kör med olika bud "din bil står först i kö", "har vi tur så tar vi in din bil idag", "du har köplats 20". Bilen är nu felsökt och reparerad till viss del. Nu har man visst hittat nya fel. Läs mer
    Haninge Bilpark
    4.7 / 5 i betyg — 807 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Bra, trevligt, proffsigt och tryggt! Jag köpte en begagnad Volvo från Haninge bilpark som såg fin ut, och vid en närmare inspektion efter"
    Leo Alexander B
  • Lars Jonas W

2019-06-20

Lars Jonas W skrev om Bilia Segeltorp
    Köpte en begagnad Renault Clio som gått 4000 mil. 20 mil efter hämtning släppte oljepluggen varpå familjen fick evakueras och bilen bärgas i södra dalarna. Motorn gick sönder och vi blev utan vår nyköpta bil redan efter en vecka. Bilia Segeltorp tog dock sitt garantiansvar utan bekymmer och gjorde allt man kunde förvänta sig av en bra återförsäljare. Återkopplingen var hela tiden bra utan att man behövde jaga någon person själv för återkoppling. Även om köpet blev en initial besvikelse har Bilia skött sig bättre än många återförsäljare över lag gör idag. Läs mer
  • 2019-03-10

August B skrev om Bilia Segeltorp
    Jag hoppas att jag kan varna andra som funderar på att leasa bil här. Vidrigt bemötande, säljaren hittar på egna priset och tar inget ansvar för vad dom lovar. Läs mer
    Tullinge Bil
    4.5 / 5 i betyg — 295 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Gjort alla mina bilköp hittills hos dom och kan varmt rekommendera Dom, otroligt bra service och kundbemötande tack Daniel och co."
  • 2018-11-16

Annica Ö skrev om Bilia Segeltorp
    En fantastisk upplevelse och underbart bemötande. Ni är otroliga. Så tacksam. Kvinnan med exmannen Läs mer
  • 2018-09-23

Hans S skrev om Bilia Segeltorp
    En veritabel skitverkstad!!! min bil blev bärgad till plåtverkstaden efter en påkörning! 2 veckor efter ringer dom med besked om att bilen är klar! Hämtar upp bilen efter att mannen i receptionen säger att dom har personalbrist så vi kan INTE besiktiga reparationen!! Ehhh bilen har fler fel efter rep än innan och försäkringsbolaget är inkopplat och snart även en jurist
    SOM SAGT EN SKITVERKSTAD!!!!!! Läs mer
    Fordonsbolaget
    4.8 / 5 i betyg — 583 omdömen
    Badge2020
    "Fantastiskt service! Från första kontakt via mail till affär! Måste ge bilförsäljaren David extra beröm för sin professionella service"
  • 2018-07-23

Stefan O skrev om Bilia Segeltorp
    Är på bilsemester när ett hjullager börjar låta. Bilia Segeltorp fixar med kort varsel och semestern är räddad. Tackar för det. Läs mer
  • 2017-07-13

Eric skrev om Bilia Segeltorp
    Först strulade allt men en duktig verkmästare ordnade upp allt till belåtenhet. 1 + 5 = 6 delat i två omdömen blir 3. Läs mer
    STHLM BIL
    4.8 / 5 i betyg — 109 omdömen
    Badge2020
    "Nice car, good price and excellent service. 100% nöjd. Thanks alot."
    Taxi 0046 A
  • 2013-02-11

Magnus skrev om Bilia Segeltorp
    Två gånger har jag behövt att åka in och fixa ett och samma problem :( Om inte verkstadschefen hade hoppat in efter 4 veckors dribbel med tider och vilka delar som skulle servas hade det nog inte löst sig. Finns en kille vid namn Rickard där - han är riktigt serviceminded - eloge till honom och Jimme som är verkstadschef, ajaj inte bra hanterat av dina servicetekniker! Läs mer
  • Lars  S

2008-10-02

Lars S skrev om Bilia Segeltorp
    Rekomenders ej, min mamma skulle serva sin bil hos bilia i segeltorp. Bilen servades, men när sedan Volvo själva ville kontrollera servicen så visade det sig att allt de "tagit betalt för" ej var utfört.

Rekomenderas med andra ord ej! Läs mer
    Bilförmedlingen Stockholm
    4.7 / 5 i betyg — 269 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Fick förmedlingshjälp när jag skulle sälja min bil, fick snabb och professionell hjälp med annonsering mm Bilen blev såld snabbt och jag ko"
    Andreas B

Bästa Försäljarna av begagnade bilar nära Bilia Segeltorp:

Karin P Karin P tycker:
“När gamla bilen började ge upp...” Läs mer
STHLM BIL (250m)
Tullinge Bil (1.3km)