Alla kategorier Begagnade bilar Stockholms län Huddinge Bilia Segeltorp

Bilia Segeltorp

Häradsvägen 255, 141 72 Segeltorp — Visa karta

Bilia säljer nya Volvo, Renault, Ford och Hyundai. Dessutom har vi tusentals begagnade bilar, över 50 verkstäder och hyrbilar för alla behov.

Läs vad 6 kunder tycker om Bilia Segeltorp

• Annica Ö skrev om Bilia Segeltorp
    En fantastisk upplevelse och underbart bemötande. Ni är otroliga. Så tacksam. Kvinnan med exmannen Läs mer
  • Hans S skrev om Bilia Segeltorp
    En veritabel skitverkstad!!! min bil blev bärgad till plåtverkstaden efter en påkörning! 2 veckor efter ringer dom med besked om att bilen är klar! Hämtar upp bilen efter att mannen i receptionen säger att dom har personalbrist så vi kan INTE besiktiga reparationen!! Ehhh bilen har fler fel efter rep än innan och försäkringsbolaget är inkopplat och snart även en jurist
    SOM SAGT EN SKITVERKSTAD!!!!!! Läs mer
  • Stefan O skrev om Bilia Segeltorp
    Är på bilsemester när ett hjullager börjar låta. Bilia Segeltorp fixar med kort varsel och semestern är räddad. Tackar för det. Läs mer
  • Eric skrev om Bilia Segeltorp
    Först strulade allt men en duktig verkmästare ordnade upp allt till belåtenhet. 1 + 5 = 6 delat i två omdömen blir 3. Läs mer
  • Magnus skrev om Bilia Segeltorp
    Två gånger har jag behövt att åka in och fixa ett och samma problem :( Om inte verkstadschefen hade hoppat in efter 4 veckors dribbel med tider och vilka delar som skulle servas hade det nog inte löst sig. Finns en kille vid namn Rickard där - han är riktigt serviceminded - eloge till honom och Jimme som är verkstadschef, ajaj inte bra hanterat av dina servicetekniker! Läs mer
  • Lars  S
    Lars S skrev om Bilia Segeltorp
    Rekomenders ej, min mamma skulle serva sin bil hos bilia i segeltorp. Bilen servades, men när sedan Volvo själva ville kontrollera servicen så visade det sig att allt de "tagit betalt för" ej var utfört.

Rekomenderas med andra ord ej! Läs mer

Bästa försäljarna av begagnade bilar i Huddinge:

Upplandsgatan 82, 11344, STOCKHOLM