Bilsalongen i Skåne AB

Bilsalongen i Skåne AB

Ring 0415-411 00 www.bilsalongenskane.se

Välkommen till BilSalongen i Skåne! Här erbjuder vi dig en helhetslösning när du ska byta bil. Vi säljer begagnade bilar av nyare årsmodell och vårt fordonslager är alltid väl uppdaterat. Utöver det ser vi till att du bara behöver en kontakt när det gäller din bil genom att vi har både modernt utrustad verkstad och rekonditioneringshall...

23 omdömen om Bilsalongen i Skåne AB

Nicklas J
Skrev om Bilsalongen i Skåne AB

Mkt bra bemötande Fick den hjälp jag behövde Mkt nöjd med mitt bilköp

Supreme Autoservice
4.8/5 i betyg av 163 omdömen 4.8 av 163 omdömen
Badge2023

Bästa servicen med extremt ärlig och tillförlitlig personal som går den extra milen för att hjälpa dig! Kan varmt rekommendera denna verkst

Charlotte Anna Kristina L Charlotte Anna Kristina L
Andre A
Skrev om Bilsalongen i Skåne AB

Trevlig o serviceminded säljare. Håller vad de lovar. Lyssnar på mig som kund och ger goda råd. Flera bra finansiella förslag.

Hasse
Skrev om Bilsalongen i Skåne AB

Hjärtligt bemötande! Inget annat än positivt att säga om gänget på Bilsalongen i Skåne AB. Servicen är långt över vad man är van vid. Tack så mycket för all hjälp jag har fått och för en bil i toppskick in och utvändigt. Med vänliga hälsningar

Speedy Bilservice Limhamn
4.8/5 i betyg av 626 omdömen 4.8 av 626 omdömen

Very good service, amazing! Highly professional, quick and efficient. High courtesy. Strongly recommended!

Leaseplan S Leaseplan S
Mats Ingvar N
Skrev om Bilsalongen i Skåne AB

Bra bemötande ock hopas att jag har köpt en bra bil

Peter P
Skrev om Bilsalongen i Skåne AB

Trevlig personal, bra bemötande och tillmötesgående, kort och gott jag är ganska nöjd, känner att jag kanske kunde fått mer information om bilen jag tänkte, och köpte.

JKs bil & motor
4.7/5 i betyg av 987 omdömen 4.7 av 987 omdömen

Trevliga och kunniga. Hade dock bokat lånebil, som inte fanns på plats. Men de var så pass snabba att det inte behövdes.

Hans Martin Tobias R Hans Martin Tobias R
Petrit G
Skrev om Bilsalongen i Skåne AB

Mycket bra! Bra service, behjälplig och väldigt tydligt.

Kennie T
Skrev om Bilsalongen i Skåne AB

Supertrevligt bemötande, tog kontakt via mail och fick väldigt snabbt svar med bra information. Köpet genomfördes helt utan problem och jag körde från Bilsalongen både supernöjd och med en ny fin bil.

Speedy Bilservice Helsingborg
4.7/5 i betyg av 1198 omdömen 4.7 av 1198 omdömen

Snabbt och enkelt från början till slut:)

Carolina Mia Chatarin H Carolina Mia Chatarin H
Deniz K
Skrev om Bilsalongen i Skåne AB

Så himla bra bemötande och god service. Rekommenderar detta företag för alla som vill få den hjälp dem behöver.

Tommy L
Skrev om Bilsalongen i Skåne AB

Jag behövde en ny bil och fick syn på en hos bilsalongen i Hörby som kunde passa. Jjag fick mycket bra information om bilen. Man kände sig välkommen och dom tog väl hand om en. Jag har rekommenderat mina vänner om er Mvh Tommy

Speedy Bilservice Åhus
4.8/5 i betyg av 792 omdömen 4.8 av 792 omdömen

Ombesiktning- bromsrör bl a - fick en bra känsla trots hög kostnad- men både Robin o företaget kändes seriöst- så tummen upp👍

Margareta Ann-sofie H Margareta Ann-sofie H
Emma S
Skrev om Bilsalongen i Skåne AB

Jag fick ett jätte fint bemötande av Bilsalongen. Hjälpsamma och ärliga! Jag köpte en Peugeot 207 CC och är helnöjd med denna! Har bara positivt att säga och kan varmt rekommendera dem.

Svar från Bilsalongen i Skåne AB

Hej Emma S! Tack för din Reco-mendation. Hoppas du får en fortsatt trevlig dag! Med Vänliga hälsningar, Bilsalongen i Skåne AB

Tomas N
Skrev om Bilsalongen i Skåne AB

Bra bemötande och bra priser på bra bilar.

Svar från Bilsalongen i Skåne AB

Hej Tomas N! Tack för din reco-mendation. Hoppas du får en fortsatt trevlig dag! Med Vänliga hälsningar, Bilsalongen i Skåne AB

Speedy Bilservice Malmö
4.8/5 i betyg av 2126 omdömen 4.8 av 2126 omdömen

Bra service och trevlig personal

Jonny R
Skrev om Bilsalongen i Skåne AB

Köpte en beg bil och hade sett den på internet. Åkte dit en helg och gjorde en affär på den. Mycket tillmötesgående men för mycket " bilförsäljaresnack" men fullt nöjd. Jag återkommer gärna.

Svar från Bilsalongen i Skåne AB

Hej Jonny R! Tack för din reco-mendation. Hoppas du får en fortsatt trevlig dag! Med Vänliga hälsningar, Bilsalongen i Skåne AB

Tommy A
Skrev om Bilsalongen i Skåne AB

Ett litet företag med ett väldigt stort bemötande

Svar från Bilsalongen i Skåne AB

Hej Tommy A! Tack för din reco-mendation. Hoppas du får en fortsatt trevlig dag! Med Vänliga hälsningar, Bilsalongen i Skåne AB

Speedy Bilservice Lund
4.8/5 i betyg av 2135 omdömen 4.8 av 2135 omdömen

Har en längre tid anlitat Speedy(Lund) och dess tjänster. Jag har alltid bemötts på bästa trevliga och professionella kunniga viägledande vi

Fredrik L Fredrik L
Glenn Alejandro Angove A
Skrev om Bilsalongen i Skåne AB

Väldigt bra bemötande och ett fantastiskt service

Svar från Bilsalongen i Skåne AB

Hej Glenn! Tack för din reco-mendation. Hoppas du får en fortsatt trevlig dag! Med Vänliga hälsningar, Bilsalongen i Skåne AB

Jasmin K
Skrev om Bilsalongen i Skåne AB

Service utöver det vanliga. Tack för en smidig affär!

Svar från Bilsalongen i Skåne AB

Hej Jasmin! Tack för din reco-mendation. Hoppas du får en fortsatt trevlig dag! Med Vänliga hälsningar, Bilsalongen i Skåne AB

Peder E
Skrev om Bilsalongen i Skåne AB

Verksamheten erbjuder god service genom sitt helhetskoncept, bilförsäljning - finansiering, verkstad samt rekonditionering.. Företagsledare med personal ger ett välkomnande bemötande.

Svar från Bilsalongen i Skåne AB

Hej Peder! Tack för din reco-mendation. Hoppas du får en fortsatt trevlig dag! Med Vänliga hälsningar, Bilsalongen i Skåne AB

Kristina F
Skrev om Bilsalongen i Skåne AB

Serviceminded bilaffär! Oerhört trevlig personal. Helt enkelt bästa bilhandlarn!

Svar från Bilsalongen i Skåne AB

Hej Kristina! Tack för din reco-mendation. Hoppas du får en fortsatt trevlig dag! Med Vänliga hälsningar, Bilsalongen i Skåne AB

Leif M
Skrev om Bilsalongen i Skåne AB

Jag tycker det var en riktigt bra bilfirma !

Svar från Bilsalongen i Skåne AB

Hej Leif! Tack för din reco-mendation. Hoppas du får en fortsatt trevlig dag! Med Vänliga hälsningar, Bilsalongen i Skåne AB

Linette O
Skrev om Bilsalongen i Skåne AB

Bra service och bemötande trevlig personal

Svar från Bilsalongen i Skåne AB

Hej Linette! Tack för din reco-mendation. Hoppas du får en fortsatt trevlig dag! Med Vänliga hälsningar, Bilsalongen i Skåne AB

Andreas N
Skrev om Bilsalongen i Skåne AB

Körde bara runt för att kolla bilar. Hade sett en riktig pärla här, tyvärr fattades det lite saker för att det skulle vara "wow" (bla dragkrok). Alberto fixade detta på mindre än ett dygn, och är MYCKET "serviceminded". (Hade problem att hämta min nya bil på ordinarie öppetid då jag har +10 mil till Hörby, men Alberto öppnade upp på sin fritid, bara för mig) Kommer lätt handla min nästa bil här!

Svar från Bilsalongen i Skåne AB

Hej Andreas! Tack för din reco-mendation. Hoppas du får en fortsatt trevlig dag! Och lycka till med din nya BMW 330, du har ensam rätt på den bilen, unik med utrusningen och snygg i design. Med Vänliga hälsningar, Bilsalongen i Skåne AB

Zlate C
Skrev om Bilsalongen i Skåne AB

En seriøs god forhandler, mange tak for en god oplevelse, og jeg vil anbefale dig til alle jeg kender. God service og bilen opfylder alle mine forventninger...tack så Mycket!!

Svar från Bilsalongen i Skåne AB

Hej Zlate! Tack för för att du valde oss som leverantör av din nya bil, hoppas att du att du trivs med din nya bil. Vårt motto är att kunden alltid går med ett leende härifrån.

Pia L
Skrev om Bilsalongen i Skåne AB

Jag var i akut behov av en ny bil, och Bilsalongen i Skåne kunde matcha mina behov! Och vips så ordnade dom både med att ta min gamla bil emellan och billån. Jag kunde köra därifrån i min nya fina bil efter en knapp timme!

Svar från Bilsalongen i Skåne AB

Hej Pia! Det glädjer oss att du är nöjd med din nya bil, det är vår ära att kunna hjälpa dig med din nya fina Volvo. Tack och hoppas att vi även kan hjälpa dig i framtiden med dina bil affärer. Det är vår motto här på Bilsalongen att kunden alltid går med ett leende härifrån.

Anneli B
Skrev om Bilsalongen i Skåne AB

Väldigt kundmedvetna och trevliga på ett bra sätt. Inte sliskigt stereotypa bilkrängare. Rekommenderas!

Svar från Bilsalongen i Skåne AB

Hej Anneli och Folke! Tack för förtroendet att välja oss som leverantör till er nya bil! Hoppas att ni är nöjda med bilen och att ni får trevilga mil framöver. Med vänliga hälsningar Bilsalongen i Skåne AB