Alla kategorier Reservdelar Västra Götaland Göteborg Biltema Göteborg

Biltema Göteborg

Östra Magårdsvägen 4, 417 05 Göteborg — Visa karta

Biltema kännetecknas av kvalitetsprodukter till mycket låga priser. Produktområdena är bil, verktyg, båt, bygg, teknik, fritid, hem, kemi.
Enedalsgatan 11, 50452, BORÅS
Mekonomen Borås City
Ann-catrine D:
Mycket vänligt och tillmötesgående bemötande samt snabb och bra service.

Läs vad 6 kunder tycker om Biltema Göteborg

• Eddie p
    Eddie p skrev om Biltema Göteborg
    Riktigt dålig kundservice. Satt i telefonkö i en halvtimme medans den inspelade kärringen i luren återupprepade samma lögn om och om igen "vi gör vårat bästa för att hjälpa dig så fort vi kan" Efter att jag har ödslat hela min enda lunchrast på att telefonköa så orkade någon i kundservice inte ignorera den ringande telefonen längre och jag får meddelandet "vi har mycket att göra nu, sug röv" eller iallafall något i den stilen och mitt samtal kopplades ner, Det hela slutade med att jag fick fixa skuts till varuhuset för att gå till den väldigt underbemannade kundservicen och framföra mitt ärende där. Därefter får jag reda på att biltema inte tycker att det är en garantisak att skitcykeln dom sålde för 8 månader sen inte går att cykla i backar med utan att kedjan kuggar över på samtliga växlar, Efter detta så gav jag upp allt hopp och åkte till en riktig cykelverkstad där jag genast fick kompetent hjälp
  • Anders K
    Anders K skrev om Biltema Göteborg
    Riktigt bra Biltema butik, STOR! Mycket bra när man skall ha lite fix till cykeln, lite olja till gräsklipparen. Den personal jag stött på är riktig trevlig och hjälpsam och det är aldrig några köer att tala om.
    Anton V gillar detta
  • Anton V
    Anton V skrev om Biltema Göteborg
    Utan biltema hade jag tvingats åka kollektivt till det tredje året i gymnasiet för några år sedan.
    En 940:a behöver ständigt mer kärlek och biltema gav mig bra priser.
    Anders K gillar detta
  • Rasmus G
    Rasmus G skrev om Biltema Göteborg
  • Jonas A
    Jonas A skrev om Biltema Göteborg
    En affär med allt som man kan behöva och mycket mer. Stort utbud till de flesta bilmodeller och årsmodeller. Mycket prisvärda delar som har bra kvalitet. Mycket stort utbud av allt annat till fritiden och huset. Har cycklar som är mycket bra och som fins i de flesta stilar och storlekar. Har det mesta till fiske och vatten intressen. Mycket trevlig personal som är kunniga och hjälpsamma..
  • Nils L
    Nils L skrev om Biltema Göteborg
    Jag har själv jobbat på det här varuhuset och kan verkligen rekommendera ett besök här. Alla varor står välsorterade och ifall du inte hittar det du letar efter så finns lätt-tillgängliga "Hitta Lätt"-datorer till ditt förfogande, där det står precis vart i butiken du kan hitta det du letar efter.

Östra Magårdsvägen 4, 417 05 Göteborg