Alla kategorier Bilverkstad Skåne Sjöbo Blentarps Däck & Mek AB

Blentarpsvägen 48, 275 62 Blentarp — Visa karta

Celsiusgatan 38A, 21214, MALMÖ
Mekonomen BilLivet Katrinelund
Daniel O:
Korta väntetider och en service som hittills varit top notch varje gång. Mekaniker som tänker på vad som är bäst för både dig och din bil. B...

Läs vad 1 kund tycker om Blentarps Däck & Mek AB

• Erik S
    Erik S skrev om Blentarps Däck & Mek AB
    Jag är nyinflyttad i Blentarp och jag är djupt imponerad av det proffsiga bemötande man får hos Blentarps Däck & Mek AB.

Jag har lämnat in två stycken bilar där: en bmw och en volvo och de gjorde en grundlig kostnadsfri analys. På volvon lyste varningslampan för "lambda-sond" men när de gjort analysen så visade det sig bara vara glapp i kontakten, så de lämnade tillbaka bilen och bad mig köra med den igen "för om det är problem så kommer lampan tändas igen". Mycket proffsigt och förtroendeingivande tycker jag.

På BMWn var det höger ABS-givare bak som gått sönder. Den beställde de samma dag och sen har vi bokat upp tider som matchar med när reservdelarna anländer. Underbart att jag kan använda bilen tills den ska in på reparation. Det är respekt för andras tid! tack!

Blentarpsvägen 48, 275 62 Blentarp