Alla kategorier Sängar Skåne Lund Blomsterbergs Sängar i Lund

Blomsterbergs Sängar i Lund

Avtalsvägen 13, 227 61 Lund — Visa karta

Välkommen till oss på Blomsterbergs Sängar i Lund!

Hos oss hittar du en välsorterad och väletablerad sängbutik där du erbjuds full service. Vi säljer skandinaviska sängar av högsta kvalitet och har ofta fantastiska erbjudanden.

Vi tycker att det ska vara enkelt att köpa ny säng. Därför har vår personal all den kunskap som behövs och är riktiga sömnexperter. Har du inte tid att komma förbi butiken? Då kan du boka en särskild sängprovning så hjälper vi dig välja säng helt utan stress.

Vi har hjälpt människor till en god nattsömn sedan år 1926!
Lör-Sön: 11:00-17:00

Läs vad 87 kunder tycker om Blomsterbergs Sängar i Lund

• Åströms M
    Åströms M skrev om Blomsterbergs Sängar i Lund
    Trevligt bemötande, bra produkt tackar så mycket Läs mer
  • Kristina H
    Kristina H skrev om Blomsterbergs Sängar i Lund
    Säng 120 cm Hilding Anders Skön . bra försäljare dock var jag inte beredd på att den var 20 cm högre än min gamla Hästensäng! Skulle klart frågat!! Fick lite panik när den flyttade in😜 Bra tips att info den som inte köpt säng på länge ang dagens höga sängstandard Läs mer
  • Peter R
    Peter R skrev om Blomsterbergs Sängar i Lund
    Mycket bra bemötande och proffesionellt hela kedjan. Leverans på utsatt tid. Läs mer
  • Nikolay V
    Nikolay V skrev om Blomsterbergs Sängar i Lund
    All good so far, accurate delivery and good service. Läs mer
  • Madelaine O
    Madelaine O skrev om Blomsterbergs Sängar i Lund
    Jag fick ett mycket professionellt bemötande från början till slut. Pratade bl.a med Daniel i telefon som hjälpte oss med ordern av en säng.
    Killarna som levererade satte ihop den på 15 minuter. Läs mer
  • Viktor H
    Viktor H skrev om Blomsterbergs Sängar i Lund
    Har svårt att påminna mig om att jag någonsin fått så bra och personlig service som när jag köpte säng på Blomsterbergs i Lund. Bustiksansvarige Daniel med personal är verkligen otroligt trevlig, hjälpsam och kunnig. Kan inte annat än att varmt rekommendera ett köp här! Läs mer
  • Kenth S
    Kenth S skrev om Blomsterbergs Sängar i Lund
    Köpte en Jensen suprime . Toppen säng Läs mer
  • Olle E
    Olle E skrev om Blomsterbergs Sängar i Lund
    A. Justera sned fotända på ställbar säng vilket berodde på monteringsfel/brist/slarv/ingen leveranskontoll .Lyftarmen var ej monterad,bara två hål inga originalskruvar fastskruvade.
    B. Bra
    C.Stora.Allt klappat ock klart. Mycket missnöjd.
    D.Dåligt att ej vara utrustad med originalskruvar.( Servicebil och
    två tekniker ). Fick leta efter skruvar i mitt garage ,ingen passa-
    de. Fick ingen ny servicetid. BESVIKEN. Läs mer
    2018-06-07 Daniel S svarar Olle E
    Hej Olle,
    Jag vill börja med att tacka för ett trevligt och bra samtal.
    Skönt att höra att det inte riktigt var så illa som jag först trodde när jag läste din Reco.
    Som jag sa till dig på telefon är det svårt att kontrollera godset innan vi kör ut till kund då vi gärna inte vill ta av emballaget utanför kundens bostad då risken för att smutsa ner sängen ökar.
    Jag har pratat med Jensen nu som skulle ta en vända med produktionen så att kontrollerna skärps och att förhoppningsvis samtliga skruvar ska medfölja samtliga av deras sängar.
    Har även pratat med lagerkillarna och framfört dina fina ord för snabb återkoppling av dem för att korrigera problemet du hade.
    Jag önskar dig en fin sommar och många sköna sovtimmar i era nya sängar.

Daniel Svensson
  • Maria J
    Maria J skrev om Blomsterbergs Sängar i Lund
    Köpte säng . Super bra service . Kunnighet!!! Servicemindeded . Absolut super nöjd Läs mer
  • Albin S
    Albin S skrev om Blomsterbergs Sängar i Lund
    Super! Allt var bra, bemötandet, montering och hjälpen. Läs mer
  • Mikael Y
    Mikael Y skrev om Blomsterbergs Sängar i Lund
    Proffesionellt bemötande och superb service. Läs mer
  • Nils S
    Nils S skrev om Blomsterbergs Sängar i Lund
    Allt fungerade som det skulle. Läs mer
  • Johan T
    Johan T skrev om Blomsterbergs Sängar i Lund
    Fantastisk rådgivning vid val av säng av Pontus Könsberg. Snabb effektiv leverans och montering. Läs mer
  • Robin J
    Robin J skrev om Blomsterbergs Sängar i Lund
    Jag köpte en Jensen säng i modellen ambassadör. Jag blev väldigt väl bemött i butiken och fick en utmärkt service med valet av säng, samt leverans och montering. Läs mer
  • Rolf H
    Rolf H skrev om Blomsterbergs Sängar i Lund
    Mycket nöjda👍
    Ett fantastiskt bemötande i Nova Lund👏👏
    Leverans såsom överenskommit.
    Synd att det var så svårt att hitta butiken på NOVA LUND
    Nära att vi gav upp!
    Ingrid och Rolf Läs mer
  • Hans-göran N
    Hans-göran N skrev om Blomsterbergs Sängar i Lund
    Vi köpte nya sängar, Caroe Diem. De hade tid för oss. Vi testade olika kombinationer. Vi fick ett par dsgars betänke tid. Vänliga, informativa. Också efter stt vi bestämt oss visa de sin service mind. Sedan fungerade sllt perfekt också med leveransen även om det vsr fem veckor efter att vi köpt sängarna. 👍👍👍👍👍 Läs mer
  • Dirk V
    Magnus P skrev om Blomsterbergs Sängar i Lund
    Bra service. Engagerad säljare. Läs mer
  • Marcus N
    Marcus N skrev om Blomsterbergs Sängar i Lund
    Köpte en säng på blomSterbergs sängar i Lund.
    Blev bemött väldigt proffsigt och fick en perfekt service och precis den hjälp jag behövde.
    Fick den hemkörd och uppsatt under det datumet vi bestämde och allt gick precis som vi bestämt.
    Är helt enkelt väldigt nöjd och har rekommenderat stället till flera.
    Tack för allt, mvh Marcus Nilsson en nöjd kund. Läs mer
  • Bernd R
    Bernd R skrev om Blomsterbergs Sängar i Lund
    Mkt bra radgivning, snabb leverans, bra service ...kanske prismässigt i övre medelklass (men Sverige är generellt 30% över Tyska marknadspriser inte bara I detta segment)... Läs mer
  • Agneta N
    Agneta N skrev om Blomsterbergs Sängar i Lund
    Trevligt bemötande i butik. Proffsig och hjälpsam. Leveransen av carpe diem-sängen fungerade väl. Med andra ord, vi är väldigt nöjda. Läs mer
  • Camilla A
    Camilla A skrev om Blomsterbergs Sängar i Lund
    Positivt bemötande. Service minded. Läs mer
  • Johan S
    Johan S skrev om Blomsterbergs Sängar i Lund
    Sängar, fantastisk service vid hemleverans och så trevlig tillmötesgående säljare Läs mer
  • Carin R
    Carin R skrev om Blomsterbergs Sängar i Lund
    Köpte 2 st sängar. Mkt trevligt bemött av kunnig personal. Bra pris på utställngssängar.Snabb service och hemkörning .
    Känner mig dock lite lurad, trodde jag köpte två fasta men fick en fast och en medium. Mitt eget fel dock,som kanske inte lyssnade ordentligt....
    Sköna är dom iaf ! Läs mer
  • Jakob Ö
    Jakob Ö skrev om Blomsterbergs Sängar i Lund
    Vi fick bra bemötande av säljaren. Läs mer
  • Monica W
    Monica W skrev om Blomsterbergs Sängar i Lund
    Kontinentalsäng, 130 bred. Brmötandet var utomordentligt. Förbäntningarna inglrlivades mer väl. Läs mer
  • Gerhard L
    Gerhard L skrev om Blomsterbergs Sängar i Lund
    Jensen dubbelsäng.
    Bra bemötande.
    Goda förväntningar som uppfylldes.
    Bra o personlig service med bra priser. Läs mer
  • Eva B
    Eva B skrev om Blomsterbergs Sängar i Lund
    Vi köpte en säng och blev väl bemötta.
    Vi hade inga förväntningar men upplevde företaget seriöst. Läs mer
  • Christina O
    Christina O skrev om Blomsterbergs Sängar i Lund
    Sängar och sängbord väl bemötande och tillmötesgåend Läs mer
  • Ewa K
    Ewa K skrev om Blomsterbergs Sängar i Lund
    Köpte en Hilding Family Plus ramsäng

Riktigt bra och proffsigt bemötande av försäljaren! Jag har en del problem med ryggen och är känslig mot tryck vilket jag berättade och han därmed tog hänsyn till. Sängen kom när den skulle och allt fungerade bra.

Jag är absolut nöjd med valet av säng. Enda negativa är att den luktade en del i början och att bäddmadrassen (Style) glider så man får rätta till den efter någon dag. Men, så länge sängen är skön för kroppen är det ett mindre problem tycker jag. Läs mer
    2018-04-17 Daniel S svarar Ewa K
    Hej Ewa,

Kul att du är nöjd med sängen och att den är skön för dig att ligga i.
    Gällande att bäddmadrassen glider så kan man använda ett klassiskt halkskydd (silikonbaserad) mellan bäddmadrassen och resårbotten, det ökar friktionen och brukar hjälpa en del.
    Daniel
  • Helene B
    Helene B skrev om Blomsterbergs Sängar i Lund
    Jag köpte en säng. Och är nöjd med allt. Helene Läs mer
  • Yvonne P
    Yvonne P skrev om Blomsterbergs Sängar i Lund
    Fick bra hjälp första gången jag var i affären på nova Lund och bestämde mig på stående fot för att köpa en ny säng. Leveransen fungerade bra. Nöjd med att bli av med min gamla säng. Den nya är lite högre men precis lagom mjuk. Så jag är jättenöjd. Läs mer
  • Kenny L
    Kenny L skrev om Blomsterbergs Sängar i Lund
    Kundservice ut i fingerspetsarna. Finns inget annat att ge än toppbetyg! Läs mer
  • Anders S
    Anders S skrev om Blomsterbergs Sängar i Lund
    Bra! Läs mer
  • Kenneth O
    Kenneth O skrev om Blomsterbergs Sängar i Lund
    Mycket bra👍👍 allt från köp till leverans.
    Rekomenderas Läs mer
  • Thomas J
    Thomas J skrev om Blomsterbergs Sängar i Lund
    Ett trevligt bemötande, kände att säljaren gav oss lugn o ro att fundera över vårt sängköp.
    Vi köpte 2 Jensen sängar, hemlevererade av trevliga killar. Läs mer
  • Madelaine H
    Madelaine H skrev om Blomsterbergs Sängar i Lund
    Ett snabbt och trevligt bemötande i butik av Daniel (Nova). Serviceinriktad och lyhörd över mina önskemål. Även en enkel och bra kommunikation vid leverans. Toppbetyg, med andra ord! Jag kommer varmt att rekommendera er till andra 🙏🏻 Läs mer
  • Anette J
    Anette J skrev om Blomsterbergs Sängar i Lund
    Jag har köpt en ramsäng med bäddmadrass. Min budget var liten, men jag fick ändå superbra service hela vägen och behövde aldrig känna mig "fattig".
    Jag vet sedan innan att Blomsterbergs är seriöst och med fin service. Ändå överträffades mina förväntningar och jag är mycket nöjd. Läs mer
  • Kenneth B
    Kenneth B skrev om Blomsterbergs Sängar i Lund
    Vi köpte en kontinental säng, vi blev väldigt väl bemötta. Personalen pekade på en säng som uppfyllde våra krav, en som vi inte upptäckt som vi fick för halva priset och leverans inom 3 dagar (vi hade räknat med 5 veckor). Installationen hemma var kanon och man tog den gamla sängen med sig.
    Allt var mycket bra Läs mer
  • Sylve J
    Sylve J skrev om Blomsterbergs Sängar i Lund
    Köpt nya sängar. Bra leverans och service som alltid. Läs mer
  • Mats K
    Mats K skrev om Blomsterbergs Sängar i Lund
    Professionella o kunniga när vi köpte ny säng med tillbehör. Läs mer
  • Ylva P
    Ylva P skrev om Blomsterbergs Sängar i Lund
    Mycket gott bemötande. Professionellt och stort kunnande. Mån om att hitta rätt vara till kunden. Förtroendeingivande. Mycket bra service med hemkörning i hela Skåne samt att sängen monterades på plats och att emballage togs om hand. Läs mer
  • Maria V
    Maria V skrev om Blomsterbergs Sängar i Lund
    Jag köpte en säng och fick superbra service av en kunnig och hjälpsam säljare. Känner mej helnöjd med servicen. Jag hade bra förväntningar då vi köpte soffgrupp för 8 år sen fr samma företag. Mycket snabb leverans av säng redan 2. dagar efter helgen! Då det är ett stort köp kändes det bra att handla på ett företag vi handlat förut i. Läs mer
  • Eva S
    Eva S skrev om Blomsterbergs Sängar i Lund
    Utmärkt bemötande god service mycket sköna hilding sängar bra leverans timing
    Kan inte vara mycket bättre Läs mer
  • Ingrid T
    Ingrid T skrev om Blomsterbergs Sängar i Lund
    Jag köpte en säng. Bra service Läs mer
  • Roth G
    Roth G skrev om Blomsterbergs Sängar i Lund
    Mycket BRA bemötande. Kunnig försäljare. Mycket nöjda med sängarna vi köpte. Blomsterbergs kan rekommenderas! Läs mer
  • Johan R
    Johan R skrev om Blomsterbergs Sängar i Lund
    Köpt ställbara sängar. Bra säljare i butiken, leverans enligt ök, men ena motorn trasig. Byttes ut dagen efter så det löstes på bästa sätt. Läs mer
  • Marie W
    Marie W skrev om Blomsterbergs Sängar i Lund
    Bra service och trevlug personal vid köp av ny säng
    Vi visste vad vi ville ha men fick ändå en bra service och bra pris trots kampanj
    Hade bara sett annons i tidningen visste inte så mycket eller något alls om företaget
    Bra upplevelse Läs mer
  • Jenny L
    Jenny L skrev om Blomsterbergs Sängar i Lund
    Kontinentalsäng
    Fick snabbt kontakt med personal som lyssnade på vårt behov och önskemål.
    Leverans tidigare än vad som lovades, dessutom hemleverans med inbärning och montering samt bortforsling av gamla sängar.
    Mycket nöjda! Läs mer
  • Kenneth S
    Kenneth S skrev om Blomsterbergs Sängar i Lund
    Kontenentalsäng 180 cm, reglerbar fot och huvudända. Jättebra bemötande av personalen och kunnig på sitt område. Läs mer

Avtalsvägen 13, 227 61 Lund