Blomsterbergs Sängar i Lund

Blomsterbergs Sängar i Lund

Välkommen till oss på Blomsterbergs Sängar i Lund! Hos oss hittar du en välsorterad och väletablerad sängbutik där du erbjuds full service. Vi säljer skandinaviska sängar av högsta kvalitet och har ofta fantastiska erbjudanden. Vi tycker att det ska vara enkelt att köpa ny säng. Därför har vår personal all den kunskap som...

212 omdömen om Blomsterbergs Sängar i Lund

JERKER N
Skrev om Blomsterbergs Sängar i Lund

Hej Köpte en Hästen säng för 1 år sen och fick ett väldigt bra mottagande.Proffsigt och kunnig säljare. Var där idag när dom öppnade och skulle köpa en ny säng till min dotter.Ett par som var före oss fick hjälp.Vi gick och tittade så länge och tänkte att säljaren kanske kollar med oss efter en stund. Efter 30 min gick vi därifrån.Helt värdelös service /Jerker

Lars I
Skrev om Blomsterbergs Sängar i Lund

Jag köpte en ställbar säng. Bemötandet i butiken var mycket bra Är omgående leverans =3 veckor så bli betyget bra men vi tyckte det var lång tid Att vänta

Yvonne S
Skrev om Blomsterbergs Sängar i Lund

Köpte dubbelsäng. Fick ett bra bemötande. Superbra service utav kunnig personal, var väldigt trevliga och hjälpsamma. Allt var toppen.

Stefan W
Skrev om Blomsterbergs Sängar i Lund

Mycket bra bra och snabb leverans

Annika J
Skrev om Blomsterbergs Sängar i Lund

Vi köpte en Hilding kontinental i Lund. Vi kom in i butiken utan förväntningar och blev bemött av en mycket trevlig säljare som tog sig tid att hjälp oss och förklara för- och nackdelar med olika modeller. Besöket slutade med ett köp som vi är mycket nöjda med!!

Kjell S
Skrev om Blomsterbergs Sängar i Lund

Köpte ställbar säng, mycket brs bemötande. Leverans hem och montering på plats, inget kunde skötts bättre supernöjda.

Crister B
Skrev om Blomsterbergs Sängar i Lund

Vi köpte en underbar säng i butiken i Lund. Daniel tror jag han hette , och han var verkligen både kunnig o trevlig. Jag kommer att rekommenderar min vänner ock bekanta ett besök i denna butik.

Eva V
Skrev om Blomsterbergs Sängar i Lund

Blev mycket bra och trevligt bemött. Fick hjälp att välja rätt säng för oss och fick den hemkörd och inburen utan extra kostnad 👍

Jenny N
Skrev om Blomsterbergs Sängar i Lund

Mycket bra service! Mycket kunnig personal! Väldigt bra bemötande och omhändertagande av hela familjen så att vi två vuxna kunde prova sängar utan att behöva tänka på busiga barn!

Margarita D
Skrev om Blomsterbergs Sängar i Lund

Fantastiska! Vi köpte en kontinentalsäng som i butik kändes väldigt bra. När den väl kom hem var upplevelsen annorlunda. Jag fick så enormt ont i min rygg och kunde knappt ställa mig upp på mornarna. Efter ett par besök i butik där personal meddelade att det är svårt att byta säng men att jag kunde få byta fasthet. Detta var inte ett alternativ då jag hade testat min mans sida av sängen och jag hade lika ont. Till slut fick jag tag i chefen. Halvt gråtfärdig beskrev jag situationen för honom. Jag uppgav att jag förstod...

Majvi P
Skrev om Blomsterbergs Sängar i Lund

Jättebra kundbemöttande, av kunnig säljare. Vid köp av ställbar säng. Och den snabba leveransen av den nya sängen avgjorde att det blev Blomsterbergs Sängar. Mycket nöjd.

Hanna T
Skrev om Blomsterbergs Sängar i Lund

Mycket kunnig personal, fick svar på alla funderingar. Mycket fin bemötande

Ekki R
Skrev om Blomsterbergs Sängar i Lund

Köpte en dubbelsäng med höj och sänkbar huvud och fotände, med trådlös fjärrkontroll. Ingick hemleverans samt bortforsling av den gamla sängen. Jag kan bara berömma punktligheten och professionaliteten!! Punktlig snabb mycket trevlig personal. både i butik och leverans. Alltid gärna igen kan varmt rekommendera firman!!

Johnsson R
Skrev om Blomsterbergs Sängar i Lund

Kunnig och lyhörd säljare. Leverans och service fungerade utmärkt.

Elin B
Skrev om Blomsterbergs Sängar i Lund

Köpte jensens ställbar säng. Gratis påslakan, kuddar och täcke skulle ni kunna behållt själva och dragit ner på priset på sängen istället. Vilka skitdåliga rent ut sagt. Lakanen andas ej, oanvändbara. Kuddarna är obekväma. Täcket skulle vara svalt, men det var det långt ifrån. Blev lurad att köpa två sängar istället för en i dubbel storlek. Ni måste lyssna mer på kunden. Jag förstår inte ett försäljningsknep att prata mig till att välja något ni talar bättre för. Jag är inte nöjd. Kommer inte att rekommendera er....

Bengt E
Skrev om Blomsterbergs Sängar i Lund

Säng Jenssen o bra bemötande av personalen nöjd med köpe

Carina K
Skrev om Blomsterbergs Sängar i Lund

Köpte sängar. Fick bra råd och trevligt bemötande.

Diana I
Skrev om Blomsterbergs Sängar i Lund

Bra service när jag skulle köpa en ny bäddmadrass. Fick prova olika för att känna vilken som passade mig bäst.

Regina A
Skrev om Blomsterbergs Sängar i Lund

Mycket trevligt säljare som gjorde allt i sin makt för att vi skulle bli nöjda med vår köp av säng. Flexibel sätt att sälja och mycket engagerad

Jonas H
Skrev om Blomsterbergs Sängar i Lund

Jag fick löftet att ni inte skulle använda mitt telefonnummer till sms-utskick någonsin. Trots detta dyker detta upp och svarar man inte direkt kommer en påminnelse. Sms är påträngande och ni bryter ett löfte . Jag kommer aldrig mer att handla av Blomsterbergs.

Clara L
Skrev om Blomsterbergs Sängar i Lund

Har köpt en Ekens ställbar säng som jag är mycket nöjd med. Pratade med väldigt trevliga försäljare. Företaget levde upp till mina förväntningar som var att köpa en bra säng till ett pris som jag hade råd med. Leveransen var enligt överenskommelse och det gick smidigt och mycket bra. Att kunna bli av med min gamla säng var också jättebra annars hade det varit svårt för mig att transportera bort den. Sammanfattningsvis är jag jättenöjd med Blomsterbergs sängar personal och leveransen.

Lousie Å

Bra säljare Bra säng Bra service

Ingrid T
Skrev om Blomsterbergs Sängar i Lund

Säng. Trevligt bemötande. Hjälpsamt. Sommarrabatt.

Eva F
Skrev om Blomsterbergs Sängar i Lund

Har en underbar Jensen säng som jag sover gott i 😴😴😴

Fredrik L
Skrev om Blomsterbergs Sängar i Lund

Bra information och dito produkt.

Jan K
Skrev om Blomsterbergs Sängar i Lund

Ett mycket trevligt och ödmjukt bemötande och med goda råd med stort hänsynstagande till våra funderingar. Som kund kände jag mig sedd o närvarande. Vi köpte sängen, för att den var bra, men just Blomsterberg för det fantastiska bemötandet.

Christofer E
Skrev om Blomsterbergs Sängar i Lund

Vi är helnöjda med allt från service till leverans!

Kjell-åke W
Skrev om Blomsterbergs Sängar i Lund

Jag och min fru köpte nya sängar av Mars Granehall. Vi blev mycket bra bemötta av Mats han var hjälpsam och tog verkligen hand om oss. Vi är väldigt nöjda med vårt köp och på sätt som Blomsterbergs bemötte oss.

Leif A
Skrev om Blomsterbergs Sängar i Lund

Köpte sängar med hemleverans och borttagning av våra gamla sängar. Det fungerade utmärkt

Ulla A
Skrev om Blomsterbergs Sängar i Lund

bäddmadrassöverdrag i frotte BRA JA Bra varor, men för höga priser!

Birgitta P
Skrev om Blomsterbergs Sängar i Lund

Köpte Hilding sängar som vi valde m utmärkt vägledning av säljaren i Lund! Leverans o retur gamla sängar fungerade av artiga personer och helt enl avtal och viktigast de nya sängarna är mycket sköna, sover utmärkt bra i dem!

Christine M
Skrev om Blomsterbergs Sängar i Lund

Säng Hilding ställbar. Trevligt bemötande. Bra info om sängen och jämförelse med andra sängmärken. Är nöjd med sängen.

Leif C
Skrev om Blomsterbergs Sängar i Lund

Hästen sängar Mycket bra Förväntningarna på sängarna var höga,men redan efter två månader blev madrasserna sumpiga.Detta förvärras hela tiden.Detta påpekades i butiken efter ca två månader.Beskedet vi fick var att det var helt normalt för Hästens sängar att madrasserna sjunker ihop. Upplevelsen i butiken vid köptillfället var bra ,men kvaliteten på sängarna är vi mycket tveksamma till. M.V.H. Leif

Björn S
Skrev om Blomsterbergs Sängar i Lund

Fick en bra deal på en fantastisk säng, trevligt bemötande och bra service. Enda kruxet var att jag fick vänta på mina sängkläder som inte fanns i lager vid tillfälle, och dessa dröjde längre än väntat. Vill ändå rekommendera butiken pga omsorgsfull personal som kompenserade mig för väntan och var lätt att kommunicera med.

Tord H
Skrev om Blomsterbergs Sängar i Lund

Dubbelsäng.Mycket bra.Gott bemötande bra kunskap

Matilda L
Skrev om Blomsterbergs Sängar i Lund

Leveransen var supersmidig, snabb och trevlig. Så bra det kan bli!

Maria P
Skrev om Blomsterbergs Sängar i Lund

Jag köpte en bänk. Jag skulle vänta mycket länge för att de hade ingen i lagret men varje gång jag ringde, togs jag emot på bästa sättet, alltid på ett trevlig och fint sätt. Tack för er vänlighet! Maria. 🌺

Tony M
Skrev om Blomsterbergs Sängar i Lund

Väldigt bra bemötande! Jättefin srevice! Kan varmt rekomendera Blomsterbergs sängar! Har aldrig sovit så bra i en säng förrut.😊😊😊

Rosita H

Engagerad och kunnig personal

Irene L
Skrev om Blomsterbergs Sängar i Lund

Säng Bra bemött Levde upp till förväntningar Kunde enkelt byta till mjukare madrass Leverans mycket bra

Peter L
Skrev om Blomsterbergs Sängar i Lund

Köpte säng! Bra & proffsigt bemötande, goda råd, snabb leverans och montering på plats!

Fredrik A
Skrev om Blomsterbergs Sängar i Lund

Vi köpte en höj och sänkbar säng som var 210 cm lång. Vi valde er för vi blev lovade 1-2 veckors leveranstid, sen blev vi uppringda och leveransen blev 1,5 månad senare efter det och färgen vi skulle få också hade blivit ändrad. Efter dem 6 veckorna blev den ytterligare 1 vecka sen. Jag ringde sedan för att jag ville byta den ena bäddmadrassen för vi var inte nöjda med den. Då skulle det ta 2- 3 veckor att få den, sen gick det 3 månader och vi hade fortfarande inte hört något om bäddmadrassen. Nu har vi sagt att vi inte...

Kjell A
Skrev om Blomsterbergs Sängar i Lund

Superservice och toppenbemötande av Daniel när jag köpte min Jensen säng. Jag kan stärkt rekommendera Blomsterbergs till alla som står i begrepp att köpa säng!

Mattias W
Skrev om Blomsterbergs Sängar i Lund

Proffsigt och trevligt med väldigt trevlig personal

Susanne J
Skrev om Blomsterbergs Sängar i Lund

Jag köpte en ställbar dubbelsäng. Bemötandet var superbra.Jag förväntade mig en skön säng. Och det stämde till 100%. Leveransen fungerade också till 100%. Mycket bra service. Jag är mycket nöjd.

Elisefarm A
Skrev om Blomsterbergs Sängar i Lund

Vi köpte sängar och är galet nöjda! Fantastisk upplevelse från utprovning till leverans. Världsklass! Elisefarm

Robert E
Skrev om Blomsterbergs Sängar i Lund

2 st. ställbara sängar. Trevligt bemötande och hjälpsam. Förväntade oss att fä bra hjälp att hitta rätt. Ja det tyckte v. Proffsigt

Cecilia L
Skrev om Blomsterbergs Sängar i Lund

Vi köpte Hilding ställbara sängar som vi är mycket nöjda med. Bemötandet i butiken med trevlig och kunnig personal och att leveransen fungerade perfekt.

Monika P
Skrev om Blomsterbergs Sängar i Lund

Vi köpte en Jensen Ambassadör säng som är ställbar samt sänglampor och bord. Det blev jättesnyggt. Bra bemötande av personalen - de är kunniga om sängar / sömn. Våra förväntningar på Blomsterbergs är kunnig personal bra bemötande snabb leverans varorna på plats i vårt hem och bortforsling av de gamla sängarna - vi har handlat hos Blomsterbergs tidigare

Daniel S gillar detta
Karin P
Skrev om Blomsterbergs Sängar i Lund

Jag köpte en dubbelsäng och jag blev väl bemött och är nöjd med servicen och mitt köp.

Daniel S gillar detta