Alla kategorier Sängar Skåne Lund Blomsterbergs Sängar Blomsterbergs Sängar i Lund

Blomsterbergs Sängar i Lund

Avtalsvägen 13, 227 61 Lund — Visa karta

Välkommen till oss på Blomsterbergs Sängar i Lund!

Hos oss hittar du en välsorterad och väletablerad sängbutik där du erbjuds full service. Vi säljer skandinaviska sängar av högsta kvalitet och har ofta fantastiska erbjudanden.

Vi tycker att det ska vara enkelt att köpa ny säng. Därför har vår personal all den kunskap som behövs och är riktiga sömnexperter. Har du inte tid att komma förbi butiken? Då kan du boka en särskild sängprovning så hjälper vi dig välja säng helt utan stress.

Vi har hjälpt människor till en god nattsömn sedan år 1926!
Lör-Sön: 11:00-17:00

Läs vad 145 kunder tycker om Blomsterbergs Sängar i Lund

• Cristina A skrev om Blomsterbergs Sängar i Lund
    En Jensen ställbar säng . Mycket trevlig säljare som kanske kunde ha berättat om hur man tog hand om sängen. Skakningarna av madrassen måste jag nog fråga om. Killarna som levererade tyckte det var jobbigt att de skulle ta av skorna Läs mer
  • Angela R skrev om Blomsterbergs Sängar i Lund
    Vi köpte en ställbar Hilding säng. Bra bemötande av personalen. Skön visning säng, men inte lika skön och bekvämt när den väl kom hem. Har fortfarande ont i axeln och höften. Läs mer
  • Patrick B skrev om Blomsterbergs Sängar i Lund
    Engagerad och förtroendegivande genomgång av olika alternativ med målet att hitta den rätta sängen för oss. Dessutom väldigt konkurrensmässiga priser. Läs mer
  • Per-anders S skrev om Blomsterbergs Sängar i Lund
    Köpte 2 sängar och blev bemött på ett prodsigt och vänligt sätt. Helhetslösning ned hemkörning, montering och trevligt bemötande kan bara ge topp-betyg! 👍 Läs mer
  • Kerstin R skrev om Blomsterbergs Sängar i Lund
    Carpe diem säng.
    Proffsigt och vänligt bemötande. Läs mer
  • Peter R skrev om Blomsterbergs Sängar i Lund
    Fantastisk kundservice, proffsigt bemötande å sängen helt underbar Läs mer
  • Jonas N skrev om Blomsterbergs Sängar i Lund
    Köpte 2 st sängar vi blev bra bemöta av säljaren de som kom leverade var bra Läs mer
  • Bo S skrev om Blomsterbergs Sängar i Lund
    Köpte en sockel till en säng som jag köpt på ett annat ställe. Fungerade perfekt!
    Bra bemötande. Inga problem.
    Dock - dåligt skyltat. Svårt att hitta butiken. Läs mer
  • Kenneth J skrev om Blomsterbergs Sängar i Lund
    Köpte två ställbara Jensen sängar. Fick mycket bra hjälp att komma fram till vilken säng som passade osd. Leverans och montering helt enligt förväntningarna. Läs mer
  • Marianne E skrev om Blomsterbergs Sängar i Lund
    Köpt en säng.
    Bra service i affären. Även toppen service vid leverans.
    Helnöjd med varan. Läs mer
  • Nils W skrev om Blomsterbergs Sängar i Lund
    Köpte en säng och säljaren var kunnig, lyhörd och tillmötesgående.
    Betalade handpenning i affären och slutbeloppet (via cc) efter de monterat nya sängen i sovrummet och tagit den gamla med sig. Läs mer
  • Sofia H skrev om Blomsterbergs Sängar i Lund
    Trevligt bemött, köpte en Hilding säng.
    Trevliga leverantörer, och dom kom i tid.
    Allt blev ett stort plus. Läs mer
  • Mikael A skrev om Blomsterbergs Sängar i Lund
    Köpte säng som levererades och monterades på plats. Grym service! Läs mer
  • Annika W skrev om Blomsterbergs Sängar i Lund
    Jensens Ambassardör
    Bra och bra personal
    Tog lång tid att få sängen än vad som lovades
    Förväntningar var att sängen skulle kommit på leveransdagen
    Annars bra upplevelse Läs mer
  • Nina L skrev om Blomsterbergs Sängar i Lund
    Väldigt bra, kunnig och hjälpsam personal. Leveranstiden får däremot inte lika bra betyg då jag fortfarande inte fått alla varor jag beställt men det beror kanske snarare på ytte faktorer än själva butiken. Jag är ändå väldigt nöjd med hur jag blivit bemött. Läs mer
  • Nkeiruka M skrev om Blomsterbergs Sängar i Lund
    Det är jätte skönt att söva på min säng. Jag är så nöjd. Läs mer
  • Gunilla S
    Gunilla S skrev om Blomsterbergs Sängar i Lund
    Trevlig upplevelse . Sökte en ny säng blev visad o fick sedan prova i lugn o ro utan stress. Mkt trevligt bemötande. Läs mer
  • Jimmy J
    Jimmy J skrev om Blomsterbergs Sängar i Lund
    Jenny i Löddeköpinge var helt fantastisk
    Hon var jätte duktig
    Rekomenderas varmt Läs mer
    Jenny Pernton, Daniel S gillar detta
  • Roland L skrev om Blomsterbergs Sängar i Lund
    Vi köpte Jensen sängar och är mycket nöjda med allting. Läs mer
  • Cecilia J skrev om Blomsterbergs Sängar i Lund
    Jag köpte en Hilding säng till mig och maken. Jag var på Nova i Lund och blev bemött mycket trevligt båda gångerna jag var där. När jag bestämt mig fixades alla papper och efter ett par dagar ringde de upp och vi bokade in en dag. Killarna tog hand om våra gamla sängar och monterade in den nya. Fantastiskt bra på alla sätt 😀 Läs mer
  • Tommy F skrev om Blomsterbergs Sängar i Lund
    Köpt. En Hilding Anders säng och är mycket nöjda. Bra och professionell service. Läs mer
  • Per B skrev om Blomsterbergs Sängar i Lund
    Jättebra bemötande och snabb leverans och bra att dom tog med det gamla Läs mer
  • Lennart L skrev om Blomsterbergs Sängar i Lund
    Säng. Allt fungerade bra. Snabb affär snabb leverans och snabb uppackning Läs mer
  • Zuta N skrev om Blomsterbergs Sängar i Lund
    Jag köpte en kontinentalsäng från Hilding.
    Servicen var ypperlig !
    Jag är jättenöjd! Läs mer
  • Nicole W skrev om Blomsterbergs Sängar i Lund
    Hilding säng. Bra bemött. Kändes pålitligt och bra. Möjligen något för säljinriktad personal. Läs mer
  • Claes D skrev om Blomsterbergs Sängar i Lund
    Proffsigt bemötande, och mycket bra service Läs mer
  • Birgitta J skrev om Blomsterbergs Sängar i Lund
    Vi köpte Hilding Anders continentalsäng. Vi blev mycket väl bemötta av personalen. Sängen är helt underbar att sova i! Läs mer
  • Sven P skrev om Blomsterbergs Sängar i Lund
    Bra service och snabb leverans Läs mer
  • Sofie C skrev om Blomsterbergs Sängar i Lund
    Kontinental dubbelsäng. Trevligt och proffsigt bemötande. Snabb leverans. Läs mer
  • Lars H skrev om Blomsterbergs Sängar i Lund
    Bra pris. God service i butiken och utmärkt leverans och iordningställande.
    Vi är mycket nöjda. Läs mer
  • Thomas S skrev om Blomsterbergs Sängar i Lund
    Vi köpte ny dubbelsäng.
    Vi blev bemöta förstklassigt av kunnig personal.
    Snabb leverans och trevlig personal som kom och installerade sängen.
    Ni vinner mycket på leverans och bortförande av den gammal.

Mvh/Thomas Läs mer
  • Kenneth H skrev om Blomsterbergs Sängar i Lund
    Vi har handlat två gånger hos dem, och blivit väl bemött. Trevlig personal. Bra service. Jag rekommenderar dem. Läs mer
  • Åsa Ö skrev om Blomsterbergs Sängar i Lund
    Sängköp, mycket trevligt bemötande och lätt att förstå varför jag skulle köpa just den bäddmadrassen! Övertygande argument utan att vara påstridig! Bara fakta!! Vid leverans - snabba och trevliga killar som var mycket effektiva! Jag är mycket nöjd!!! Återkommer gärna om det skulle behövas!!!! Läs mer
  • Elin W skrev om Blomsterbergs Sängar i Lund
    Jättebra service i butiken och smidig leverans. Läs mer
  • Kerstin S
    Kerstin S skrev om Blomsterbergs Sängar i Lund
    Köpte en ställbar säng, 120x200.
    Väl bemött.
    Snabbare leverans än utlovat.
    Bra killar som levererade och satte samnan den.
    Allt fungersde till belåtenhet, mer än väl! Läs mer
  • Eva R skrev om Blomsterbergs Sängar i Lund
    Jensen säng.
    Väldigt kunnig butikschef som var trevlig, tillmötesgående och lyssnade på vad jag ville ha. Framförallt visste hur kundservice ska fungera!
    Även leverans av sängen var väldigt bra. Hänsynstagande till mitt beslut och köp. Proffesionellt utförd leverans och montering. Jag är en nöjd kund. Läs mer
  • Bengt J skrev om Blomsterbergs Sängar i Lund
    Köpte ny dubbelsäng. Det blev en Hilding o jag är mycket nöjd, än så länge...
    Fick toppen - service av Jocke!!! Läs mer
  • Martin H skrev om Blomsterbergs Sängar i Lund
    Jag köpte en säng
    Kände mig väldigt nöjd med det bemötande vi fick Läs mer
  • Chriss B skrev om Blomsterbergs Sängar i Lund
    Köpt två bra sängar mycket trevlig personal samt leveranspersonal.tack Läs mer
  • Fredrik J skrev om Blomsterbergs Sängar i Lund
    Vi köpte en säng. Hjälpen vi fick i butiken var mycket professionell och kändes aldrig som att de försökte sälja på så mycket som möjligt utan de var ärliga. Läs mer
  • Per-olof P skrev om Blomsterbergs Sängar i Lund
    Såg i en annons att Blomsterbergs sålde en säng som vi skulle kunna vara intresserade av.
    När vi kom in i butiken så blev vi välkomna på ett positivt sätt.
    Vi provade på den säng som vi var intresserade av , fick en utförlig presentation av säljaren.Han erbjöd oss att prova ytterligare en säng och även här en proffsig och utförlig presentation. Det slutade med att vi köpte den senare.
    Leveransen hem var bra , kom på avtalad tid, trevlig och bra personal
    Vi har rekommenderat våra vänner om att det var en bra butik att kolla sängar.
    Säljaren som är Dennis skall ni vara rädda om
    Proffsig och trevlig

Med vänlig hälsning,
    P O Pettersson Läs mer
  • Thomas A skrev om Blomsterbergs Sängar i Lund
    En dubbel säng av märket Hilding med gavel färg grå Läs mer
  • Kristina B skrev om Blomsterbergs Sängar i Lund
    Mycket bra service och bemötande utöver det vanliga. Läs mer
  • Inger L skrev om Blomsterbergs Sängar i Lund
    Hej
    Ett proffsigt bemötande både från säljare och de som levererade sängen
    Köpte en Jensen säng till ett mycket bra pris
    Är jättenöjd och rekommenderar Blomberg i Lund till andra
    Hälsningar Inger Läs mer
  • Erik M skrev om Blomsterbergs Sängar i Lund
    Blomsterbergs i Lund köpte jag en ny dubbelsäng o jag + min flickvän fick mycket bra råd o jag köpte till oss! Sover superbra i nya sängen! Mvh Erik Moding Läs mer
    2018-09-11 Daniel S svarar Erik M
    Hej Erik,

Vad skönt att du blev nöjd och att ni sover gott, det är det viktigaste. Misstänker att det har blivit något konstigt i betygsättningen:)
    Jag önskar er fortsatt många och långa sovtimmar i er Jensen säng.

Daniel Svensson
  • Sven M skrev om Blomsterbergs Sängar i Lund
    Köpte sängar som levererades på utsatt tid. Bra service och bemötande. Läs mer
  • Maria M
    Maria M skrev om Blomsterbergs Sängar i Lund
    Vi har precis köpt nya ställbara sängar. Extremt bra bemötande, vi var inne och provlåg vid minst 6 tillfällen, och blev bemötta mera som gäster än som de jobbiga kunder vi var.
    Vi fick ärliga och raka svar på alla frågor, och många tips och råd. Läs mer
  • Urban P skrev om Blomsterbergs Sängar i Lund
    Vi har köpt ställbara sängar av märket Hilding. Vi blev väldigt väl bemötta, stannade en god stund i butiken innan vi gjorde vårt val.
    Vi förväntade oss god service och högt kunnande. Vi blev inte besvikna, allt det fick vi.
    Det tog väldigt lång tid att hitta den bästa inställningen på sängen. Det trodde vi inte att det skulle vara en så stor grej. Negativt är att madrassen glider av när man höjer sängen, men det är inget som inte går att föra tillbaka. Och en sak till, den ena sängar ger redan små ljud ifrån säg, väldigt sällan, men blir det oftare får vi reklamera det Läs mer
  • Marianne G skrev om Blomsterbergs Sängar i Lund
    Köpte säng på rean. Den billigaste! Fick trots det ett mycket trevligt bemötande av båda säljarna som jag träffade.
    Leveransen hem fungerade bra. Kom vid utsatt tid och även dessa hade ett trevligt sätt mot kunden. Läs mer
  • Klas A skrev om Blomsterbergs Sängar i Lund
    Beställde säng på telefon, levererad och på plats inom 2 dagar.

Snabbt och smidigt. Dessutom är sängen en Hilding väldigt skön! Läs mer

Avtalsvägen 13, 227 61 Lund