Alla kategorier Sängar Skåne Lund Blomsterbergs Sängar i Lund

Blomsterbergs Sängar i Lund

Avtalsvägen 13, 227 61 Lund — Visa karta

Välkommen till oss på Blomsterbergs Sängar i Lund!

Hos oss hittar du en välsorterad och väletablerad sängbutik där du erbjuds full service. Vi säljer skandinaviska sängar av högsta kvalitet och har ofta fantastiska erbjudanden.

Vi tycker att det ska vara enkelt att köpa ny säng. Därför har vår personal all den kunskap som behövs och är riktiga sömnexperter. Har du inte tid att komma förbi butiken? Då kan du boka en särskild sängprovning så hjälper vi dig välja säng helt utan stress.

Vi har hjälpt människor till en god nattsömn sedan år 1926!
Lör-Sön: 11:00-17:00

Läs vad 25 kunder tycker om Blomsterbergs Sängar i Lund

• Henrik C
    Henrik C skrev om Blomsterbergs Sängar i Lund
    Vi köpte en jensen supreme i lundabutiken, men har även varit i löddebutiken. På båda ställena fanns trevlig och kunnig personal. De hjälpte oss på många sätt för att kombinera bästa möjliga sovkomfort anpassat för våra olikheter.
    De som levererade sängen var trevliga och väldigt serviceminded.
    Efter två veckors sovande är vi mycket nöjda. Läs mer
  • Barbro B
    Barbro B skrev om Blomsterbergs Sängar i Lund
    Fantastiskt trevlig, säljare köpte dubbelsäng Hilding..vi satte ihop sänggavlar o olika. Sängbord , så allt blev jättesnyggt, men dyrt🤪Och allt blev kanon här hemma.Har ringt honom o tackat för en trevlig sängaffär! Läs mer
  • Tereza M
    Tereza M skrev om Blomsterbergs Sängar i Lund
    Väldigt bra och trevlig bemötande.God service.Jätte nöjd som kund.Väldigt bra och kunnig försäljare.Återkommer gärna Läs mer
  • Susanne F
    Susanne F skrev om Blomsterbergs Sängar i Lund
    Köpte en säng och fick den levererad hem Fick även hjälp att prova ut en säng som passade oss. Läs mer
  • Kerstin G
    Kerstin G skrev om Blomsterbergs Sängar i Lund
    Perfekt bemötande
    Säng över förväntan
    Nöjd kund Läs mer
  • Peter R
    Peter R skrev om Blomsterbergs Sängar i Lund
    Mycket bra service i butiken och killarna som levererade var helt underbara en stor eloge till er alla. Själv säljare så jag uppskattar sånt här extra mycket.
    Mvh Peter Läs mer
  • Frauke W
    Frauke W skrev om Blomsterbergs Sängar i Lund
    Jättebra service och bemötande! Vi är helnöjda! Läs mer
  • Johan A
    Johan A skrev om Blomsterbergs Sängar i Lund
    Vi köpte sängar som väl mötte våra förväntningar efter att pratat med personal i butik. Allt fungerade perfekt med information om leverans som också skedde inom ett intervall på 10 min kring utsatt tid. Inbärning och leverans var snabb och allt var helt och rent som gjordes av trevliga chaufförer. Läs mer
  • Ulf A
    Ulf A skrev om Blomsterbergs Sängar i Lund
    Köp och leverans utmärkt. Tog flera nätter att vänja sig vid sängen men nu går det bra Läs mer
  • Håkan E
    Håkan E skrev om Blomsterbergs Sängar i Lund
    Köpte dubbelsäng och fick hemlevererat. Bra service och bra pris. De ordnade en snabbleverans för att vi bara kunde ta emot sängen inom 2 dagar. Trevliga ich effektiva vid leveransen hem med. Läs mer
  • Kenneth
    Kenneth skrev om Blomsterbergs Sängar i Lund
    Köpt en säng. Säljarna får topp betyg kunniga o vänliga. Leverans enligt ÖK Montering av säng var gjord av trevlig personal. En nöjd kund Läs mer
  • Anne B
    Anne B skrev om Blomsterbergs Sängar i Lund
    Trevligt bemötande av personal. Säljaren hade goda kunskaper, när vi köpte vår nya säng. Visade oss olika sängar. Han lyssnade på oss, vad det var för säng som vi var ute efter. Han jagade inte på oss, som vissa säljare kan göra utan vi gick tänka igenom i lugn och ro. Läs mer
  • Torulf R
    Torulf R skrev om Blomsterbergs Sängar i Lund
    Lysande kundservice, bra pris och leverans i rätt tid. De bar in och installerade sängen och tog med sig allt emballage. Tillverkaren Jensen hade levererat för kort bäddmadrass men det löste vår säljare smidigt genom att låta oss behålla den plus att vi fick en ny med rätt mått. Kan verkligen rekommendera Blomsterbergs! Läs mer
  • Arne W
    Arne W skrev om Blomsterbergs Sängar i Lund
    Mycket bra bemötande av personal. SnAbb leverans. Mycket nöjd med produkten. Läs mer
  • Britt-marie N
    Britt-marie N skrev om Blomsterbergs Sängar i Lund
    Vi är väldigt nöjda med sälaren i Lund. Mycket kompetent o jordnära. Ingen krängare.
    Vi köpte en höj o sänkbar säng, Jensen. Läs mer
  • Lars A
    Lars A skrev om Blomsterbergs Sängar i Lund
    Ett mycket kunnigt och trevligt bemötande! Läs mer
  • Monica A
    Monica A skrev om Blomsterbergs Sängar i Lund
    Allt fungerade perfekt från köp till montering Läs mer
  • Olsson-wallin W
    Olsson-wallin W skrev om Blomsterbergs Sängar i Lund
    Skulle handla en kudde xtra lång till frun.. kom därifrån med 2 st dito samt 3 omgångar örn-gott så jag hoppas det går bra för er i er satsning mitt i getingboet bland dom övriga sängförsäljarna.....duktiga och trevliga försäljare Läs mer
  • Bengt G
    Bengt G skrev om Blomsterbergs Sängar i Lund
    Mycket kompetent och bra bemötande i affären. Lätt att få leveranstid som passade. Tiden hölls och snabbt kom sängen på plats. De som levererade var trevliga och hänsynsfulla som t ex att de tog av sig skorna utan att jag bad dem. Läs mer
  • Thorhildur G
    Thorhildur G skrev om Blomsterbergs Sängar i Lund
    Mycket bra service. Allt som utlovats har Blomsterbergs hållit. Sängen är fin och vi rekommenderar butiken i Lund och deras kunniga personal. Läs mer
  • Eva- L
    Eva- L skrev om Blomsterbergs Sängar i Lund
    Hej! Trevligt och kompetent bemötande i butiken. Snabb leverans och bra serviceman alla inblandade! Läs mer
  • Anna L
    Anna L skrev om Blomsterbergs Sängar i Lund
    Väldigt bra service från början till slut! Läs mer
  • Maria J
    Maria J skrev om Blomsterbergs Sängar i Lund
    Fantastiskt bra säljare i butiken. Mycket kunnig och inte alls ”på”. Fick hemleverans där dom både bär In, monterar och tar med sig allt emballage! Jag är supernöjd med min säng! Läs mer
  • Fredrik R
    Fredrik R skrev om Blomsterbergs Sängar i Lund
    Kunnig personal. Trevligt bemötande utan massor av ”säljsnack”. Saklig information. Snabb leverans. Läs mer
  • Johan R
    Johan R skrev om Blomsterbergs Sängar i Lund
    Proffsigt, smidigt och trevligt. Läs mer

Avtalsvägen 13, 227 61 Lund