Alla kategorier Sängar Skåne Lund Blomsterbergs Sängar i Lund

Blomsterbergs Sängar i Lund

Avtalsvägen 13, 227 61 Lund — Visa karta

Välkommen till oss på Blomsterbergs Sängar i Lund!

Hos oss hittar du en välsorterad och väletablerad sängbutik där du erbjuds full service. Vi säljer skandinaviska sängar av högsta kvalitet och har ofta fantastiska erbjudanden.

Vi tycker att det ska vara enkelt att köpa ny säng. Därför har vår personal all den kunskap som behövs och är riktiga sömnexperter. Har du inte tid att komma förbi butiken? Då kan du boka en särskild sängprovning så hjälper vi dig välja säng helt utan stress.

Vi har hjälpt människor till en god nattsömn sedan år 1926!
Lör-Sön: 11:00-17:00

Läs vad 58 kunder tycker om Blomsterbergs Sängar i Lund

• Ewa K
    Ewa K skrev om Blomsterbergs Sängar i Lund
    Köpte en Hilding Family Plus ramsäng

Riktigt bra och proffsigt bemötande av försäljaren! Jag har en del problem med ryggen och är känslig mot tryck vilket jag berättade och han därmed tog hänsyn till. Sängen kom när den skulle och allt fungerade bra.

Jag är absolut nöjd med valet av säng. Enda negativa är att den luktade en del i början och att bäddmadrassen (Style) glider så man får rätta till den efter någon dag. Men, så länge sängen är skön för kroppen är det ett mindre problem tycker jag. Läs mer
    2018-04-17 Daniel S svarar Ewa K
    Hej Ewa,

Kul att du är nöjd med sängen och att den är skön för dig att ligga i.
    Gällande att bäddmadrassen glider så kan man använda ett klassiskt halkskydd (silikonbaserad) mellan bäddmadrassen och resårbotten, det ökar friktionen och brukar hjälpa en del.
    Daniel
  • Helene B
    Helene B skrev om Blomsterbergs Sängar i Lund
    Jag köpte en säng. Och är nöjd med allt. Helene Läs mer
  • Yvonne P
    Yvonne P skrev om Blomsterbergs Sängar i Lund
    Fick bra hjälp första gången jag var i affären på nova Lund och bestämde mig på stående fot för att köpa en ny säng. Leveransen fungerade bra. Nöjd med att bli av med min gamla säng. Den nya är lite högre men precis lagom mjuk. Så jag är jättenöjd. Läs mer
  • Kenny L
    Kenny L skrev om Blomsterbergs Sängar i Lund
    Kundservice ut i fingerspetsarna. Finns inget annat att ge än toppbetyg! Läs mer
  • Anders S
    Anders S skrev om Blomsterbergs Sängar i Lund
    Bra! Läs mer
  • Kenneth O
    Kenneth O skrev om Blomsterbergs Sängar i Lund
    Mycket bra👍👍 allt från köp till leverans.
    Rekomenderas Läs mer
  • Thomas J
    Thomas J skrev om Blomsterbergs Sängar i Lund
    Ett trevligt bemötande, kände att säljaren gav oss lugn o ro att fundera över vårt sängköp.
    Vi köpte 2 Jensen sängar, hemlevererade av trevliga killar. Läs mer
  • Madelaine H
    Madelaine H skrev om Blomsterbergs Sängar i Lund
    Ett snabbt och trevligt bemötande i butik av Daniel (Nova). Serviceinriktad och lyhörd över mina önskemål. Även en enkel och bra kommunikation vid leverans. Toppbetyg, med andra ord! Jag kommer varmt att rekommendera er till andra 🙏🏻 Läs mer
  • Anette J
    Anette J skrev om Blomsterbergs Sängar i Lund
    Jag har köpt en ramsäng med bäddmadrass. Min budget var liten, men jag fick ändå superbra service hela vägen och behövde aldrig känna mig "fattig".
    Jag vet sedan innan att Blomsterbergs är seriöst och med fin service. Ändå överträffades mina förväntningar och jag är mycket nöjd. Läs mer
  • Kenneth B
    Kenneth B skrev om Blomsterbergs Sängar i Lund
    Vi köpte en kontinental säng, vi blev väldigt väl bemötta. Personalen pekade på en säng som uppfyllde våra krav, en som vi inte upptäckt som vi fick för halva priset och leverans inom 3 dagar (vi hade räknat med 5 veckor). Installationen hemma var kanon och man tog den gamla sängen med sig.
    Allt var mycket bra Läs mer
  • Sylve J
    Sylve J skrev om Blomsterbergs Sängar i Lund
    Köpt nya sängar. Bra leverans och service som alltid. Läs mer
  • Mats K
    Mats K skrev om Blomsterbergs Sängar i Lund
    Professionella o kunniga när vi köpte ny säng med tillbehör. Läs mer
  • Ylva P
    Ylva P skrev om Blomsterbergs Sängar i Lund
    Mycket gott bemötande. Professionellt och stort kunnande. Mån om att hitta rätt vara till kunden. Förtroendeingivande. Mycket bra service med hemkörning i hela Skåne samt att sängen monterades på plats och att emballage togs om hand. Läs mer
  • Maria V
    Maria V skrev om Blomsterbergs Sängar i Lund
    Jag köpte en säng och fick superbra service av en kunnig och hjälpsam säljare. Känner mej helnöjd med servicen. Jag hade bra förväntningar då vi köpte soffgrupp för 8 år sen fr samma företag. Mycket snabb leverans av säng redan 2. dagar efter helgen! Då det är ett stort köp kändes det bra att handla på ett företag vi handlat förut i. Läs mer
  • Eva S
    Eva S skrev om Blomsterbergs Sängar i Lund
    Utmärkt bemötande god service mycket sköna hilding sängar bra leverans timing
    Kan inte vara mycket bättre Läs mer
  • Ingrid T
    Ingrid T skrev om Blomsterbergs Sängar i Lund
    Jag köpte en säng. Bra service Läs mer
  • Roth G
    Roth G skrev om Blomsterbergs Sängar i Lund
    Mycket BRA bemötande. Kunnig försäljare. Mycket nöjda med sängarna vi köpte. Blomsterbergs kan rekommenderas! Läs mer
  • Johan R
    Johan R skrev om Blomsterbergs Sängar i Lund
    Köpt ställbara sängar. Bra säljare i butiken, leverans enligt ök, men ena motorn trasig. Byttes ut dagen efter så det löstes på bästa sätt. Läs mer
  • Marie W
    Marie W skrev om Blomsterbergs Sängar i Lund
    Bra service och trevlug personal vid köp av ny säng
    Vi visste vad vi ville ha men fick ändå en bra service och bra pris trots kampanj
    Hade bara sett annons i tidningen visste inte så mycket eller något alls om företaget
    Bra upplevelse Läs mer
  • Jenny L
    Jenny L skrev om Blomsterbergs Sängar i Lund
    Kontinentalsäng
    Fick snabbt kontakt med personal som lyssnade på vårt behov och önskemål.
    Leverans tidigare än vad som lovades, dessutom hemleverans med inbärning och montering samt bortforsling av gamla sängar.
    Mycket nöjda! Läs mer
  • Kenneth S
    Kenneth S skrev om Blomsterbergs Sängar i Lund
    Kontenentalsäng 180 cm, reglerbar fot och huvudända. Jättebra bemötande av personalen och kunnig på sitt område. Läs mer
  • Oscar G
    Oscar G skrev om Blomsterbergs Sängar i Lund
    Supernöjd!
    Eurobonus erbjudandet var dock avgörande. Läs mer
  • Björn R
    Björn R skrev om Blomsterbergs Sängar i Lund
    Vi köpte nya sängar hos Blomsterbergs i Lund, bra bemötande, kunnig försäljare och bra leverans. Läs mer
  • Tommy L
    Tommy L skrev om Blomsterbergs Sängar i Lund
    Mycket trevlig och kunnig personal.
    Vi köpte två Jensen ställbara sängar.
    Våra förväntningar blev med råge uppfyllda. Läs mer
  • Tommie G
    Tommie G skrev om Blomsterbergs Sängar i Lund
    Jag köpte en Haväng kontinental säng.
    Jätte trevligt bemötande av en behaglig och ödmjuk säljare .
    Företaget levde upp mer än väl till mina förväntningar och jag uppskattade verkligen att transport och montage ingick i priset, plus att ni tog med dom gamla sängarna.
    Jag är helnöjd med hela konceptet 👍👍 Läs mer
  • Christian S
    Christian S skrev om Blomsterbergs Sängar i Lund
    Mycket nöjd med service och bemötande. Läs mer
  • Thomas N
    Thomas N skrev om Blomsterbergs Sängar i Lund
    Köpte en säng som vi fick väldigt god vägledning att hitta och den känns väldigt rätt nu. Läs mer
  • Julia P
    Julia P skrev om Blomsterbergs Sängar i Lund
    Mycket kunnig och hjälpsam personal i butik samt mycket duktiga och trevliga herrar som leverade mitt köp.
    Väldigt nöjd kund! Läs mer
  • Mette H
    Mette H skrev om Blomsterbergs Sängar i Lund
    Jag köpte en Jensensäng. Mkt trevlig personal i affären med bra kunskap. Informerade om hur det fungerar vid leverans. Jag blev kontaktad dagen efter och överenskommelse om dag blev klart. De ringde i god tid för att ändra tiden, dock samma dag. Bra killar som levererade o monterade och tog med gamla sängen. Jag är väldigt nöjd o har redan rekommenderat affären till några vänner som söker säng :-) Läs mer
  • Christer D
    Christer D skrev om Blomsterbergs Sängar i Lund
    Vänligt bemötande i affären. Säljaren var inte pushig utan informerade väl. Läs mer
  • Jessica K
    Jessica K skrev om Blomsterbergs Sängar i Lund
    Snabb och trevlig service!

Sängen kom snabbare än beräknat och när den kom hem sattes den upp på max 15 minuter. In med det nya, ut med det gamla!

Varför bytte vi inte säng tidigare? Nu sover vi som på moln! Läs mer
  • Magnus L
    Magnus L skrev om Blomsterbergs Sängar i Lund
    Vi köpte sängar. Trevligt förtroendeingivande försäljare. Läs mer
  • Sandra K
    Sandra K skrev om Blomsterbergs Sängar i Lund
    Superbt bemötande och hjälp till att prova ut en säng i butik. Nöjda & sover som prinsessor! Läs mer
  • Henrik C
    Henrik C skrev om Blomsterbergs Sängar i Lund
    Vi köpte en jensen supreme i lundabutiken, men har även varit i löddebutiken. På båda ställena fanns trevlig och kunnig personal. De hjälpte oss på många sätt för att kombinera bästa möjliga sovkomfort anpassat för våra olikheter.
    De som levererade sängen var trevliga och väldigt serviceminded.
    Efter två veckors sovande är vi mycket nöjda. Läs mer
  • Barbro B
    Barbro B skrev om Blomsterbergs Sängar i Lund
    Fantastiskt trevlig, säljare köpte dubbelsäng Hilding..vi satte ihop sänggavlar o olika. Sängbord , så allt blev jättesnyggt, men dyrt🤪Och allt blev kanon här hemma.Har ringt honom o tackat för en trevlig sängaffär! Läs mer
  • Tereza M
    Tereza M skrev om Blomsterbergs Sängar i Lund
    Väldigt bra och trevlig bemötande.God service.Jätte nöjd som kund.Väldigt bra och kunnig försäljare.Återkommer gärna Läs mer
  • Susanne F
    Susanne F skrev om Blomsterbergs Sängar i Lund
    Köpte en säng och fick den levererad hem Fick även hjälp att prova ut en säng som passade oss. Läs mer
  • Kerstin G
    Kerstin G skrev om Blomsterbergs Sängar i Lund
    Perfekt bemötande
    Säng över förväntan
    Nöjd kund Läs mer
  • Peter R
    Peter R skrev om Blomsterbergs Sängar i Lund
    Mycket bra service i butiken och killarna som levererade var helt underbara en stor eloge till er alla. Själv säljare så jag uppskattar sånt här extra mycket.
    Mvh Peter Läs mer
  • Frauke W
    Frauke W skrev om Blomsterbergs Sängar i Lund
    Jättebra service och bemötande! Vi är helnöjda! Läs mer
  • Johan A
    Johan A skrev om Blomsterbergs Sängar i Lund
    Vi köpte sängar som väl mötte våra förväntningar efter att pratat med personal i butik. Allt fungerade perfekt med information om leverans som också skedde inom ett intervall på 10 min kring utsatt tid. Inbärning och leverans var snabb och allt var helt och rent som gjordes av trevliga chaufförer. Läs mer
  • Ulf A
    Ulf A skrev om Blomsterbergs Sängar i Lund
    Köp och leverans utmärkt. Tog flera nätter att vänja sig vid sängen men nu går det bra Läs mer
  • Håkan E
    Håkan E skrev om Blomsterbergs Sängar i Lund
    Köpte dubbelsäng och fick hemlevererat. Bra service och bra pris. De ordnade en snabbleverans för att vi bara kunde ta emot sängen inom 2 dagar. Trevliga ich effektiva vid leveransen hem med. Läs mer
  • Kenneth
    Kenneth skrev om Blomsterbergs Sängar i Lund
    Köpt en säng. Säljarna får topp betyg kunniga o vänliga. Leverans enligt ÖK Montering av säng var gjord av trevlig personal. En nöjd kund Läs mer
  • Anne B
    Anne B skrev om Blomsterbergs Sängar i Lund
    Trevligt bemötande av personal. Säljaren hade goda kunskaper, när vi köpte vår nya säng. Visade oss olika sängar. Han lyssnade på oss, vad det var för säng som vi var ute efter. Han jagade inte på oss, som vissa säljare kan göra utan vi gick tänka igenom i lugn och ro. Läs mer
  • Torulf R
    Torulf R skrev om Blomsterbergs Sängar i Lund
    Lysande kundservice, bra pris och leverans i rätt tid. De bar in och installerade sängen och tog med sig allt emballage. Tillverkaren Jensen hade levererat för kort bäddmadrass men det löste vår säljare smidigt genom att låta oss behålla den plus att vi fick en ny med rätt mått. Kan verkligen rekommendera Blomsterbergs! Läs mer
  • Arne W
    Arne W skrev om Blomsterbergs Sängar i Lund
    Mycket bra bemötande av personal. SnAbb leverans. Mycket nöjd med produkten. Läs mer
  • Britt-marie N
    Britt-marie N skrev om Blomsterbergs Sängar i Lund
    Vi är väldigt nöjda med sälaren i Lund. Mycket kompetent o jordnära. Ingen krängare.
    Vi köpte en höj o sänkbar säng, Jensen. Läs mer
  • Lars A
    Lars A skrev om Blomsterbergs Sängar i Lund
    Ett mycket kunnigt och trevligt bemötande! Läs mer
  • Monica A
    Monica A skrev om Blomsterbergs Sängar i Lund
    Allt fungerade perfekt från köp till montering Läs mer

Avtalsvägen 13, 227 61 Lund