Alla kategorier Spa Stockholms län Stockholm Kungsholmen Blue Medi Spa

Blue Medi Spa

Kungsholmstorg 2, 112 21 Stockholm — Visa karta

Blue Medi Spa är ett medicinskt spa i centrala stockholm. Vi har försökt skapa en atmosfär av lugn och harmoni. En känsla av asien möter dig när du kommer in, här kan du glömma vardagen och njuta av ansiktsbehandlingar och kroppsbehandlingar. I den inre delen av lokalen finner ni vårt spa. Vi har två behandlingsbäddar vilket ger möjlighet för duobehandlingar (2 personer samtidigt).

Kombinera kroppsbehandling med bad i vår jacuzzi. Här kan ni bada ensam eller tillsammans. Jacuzzin går även att hyra separat .

I den yttre delen har vi tre behandlingsrum som är ljusa och modernt inredda. Här erbjuder vi bland annat ansiktsbehandlingar, fotvård, manikyr, vaxning etc. Till mer avancerade klinikbehandlingar som tandblekning, botox, restylane, kemiska peel, ucw etc. använder vi oss av den senaste medicinska utrustningen.
Kista Galleria, 16453, Kista
Mini Spa, Kista Galleria
Speranta P:
Bra bemötande. Bra service. Trevlig och kunnig personal. Mycket nöjd med allt!

Spa nära Blue Medi Spa:

Pipersgatan 7, STOCKHOLM
Kom in och ta en paus från vardagen hos oss på Sthlm Hud & Spa. Läs mer ›
Sara P:
Välkomnande och professionellt bemötande. Bra produkter.

Kungsholmsgatan 40, Stockholm
Välkommen till Emelie hudterapeut! Läs mer ›
Rebecca V:
Trevligt besök hos Emelie, fixade mina ögonbryn och blev riktigt nöjd både med färg och form!

Upplandsgatan 33, Stockholm
Låt dig själv slappna av och njuta av en lugn stund hos oss på AGE Balance Skinc... Läs mer ›
Carina K:
Trevligt bemötande och proffsig härlig behandling

Vidargatan 1, Stockholm
Välkommen till en skönhetssalong med brett utbud och djup kompetens. Vi hjälper ... Läs mer ›
Melissa L:
Toppensalong! Caroline är superproffsig i utförande, bemötande och service! Rekommenderas varmt!

Läs vad 10 kunder tycker om Blue Medi Spa

• Kerstin
    Kerstin skrev om Blue Medi Spa
    Mitt första besök blev mitt sista på Blue Medi Spa. Terapeuten hade sannolikt en dålig dag då det finns positiva recensioner från andra kunder men hennes agerande förstörde min behandling. Slarvig behandlingen och hon lämnade rummet vid flera tillfällen. Lät mig ligga i ångan ca 15 minuter medan hon var ute ur rummet. Jag tog tiden efter ca 5 minuter. Funderade på att resa mig upp och gå.
    Borde sagt ifrån där och då men jag var så förvånad över hur dåligt jag blev behandlad att jag helt kom av mig. Aldrig mer Blue Medi Spa!!
  • Jennie W
    Jennie W skrev om Blue Medi Spa
    Fantastisk service och kvalitetsprodukter.
    De är väldigt tillmötesgående.
    Fin inredning.
    Trevlig personal
  • Maria S
    Maria S skrev om Blue Medi Spa
    Bemötandet var bra. Hudterapeut var dessvärre 15 minuter försenad fast jag var första kunden denna dag. Stämningen var bra, men jag kommer nog att välja en annan salong nästa gång.
  • Niklas S
    Niklas S skrev om Blue Medi Spa
    Trevligt, mysigt och avkopplande
  • Teresa I
    Teresa I skrev om Blue Medi Spa
    Toppklass behandling. Proffsigt och skönt.Här vet de vad de håller på med! Jag rekommenderar det varmt!
  • Helen H
    Helen H skrev om Blue Medi Spa
    Personlig och trevlig personal och en helt underbar ansiktsbehandling!
  • Peter B
    Peter B skrev om Blue Medi Spa
    Jag tycker att det är ett trevligt spa med bra personal och hög service . Kan rekomenderas!
  • Wladimir N
    Wladimir N skrev om Blue Medi Spa
    Fin inredning, tyckte dock att det var alldeles för litet och bastun var inte precis vad jag hade tänkt mig, massagen gör att Blue Medi Spa godkänd betyg
  • Jonathan R
    Jonathan R skrev om Blue Medi Spa
    Ett litet spa med mysig inredning.
    Vi besökte spat med företaget.
    Massagen vi tog var mycket avslappnande.
  • Ida A
    Ida A skrev om Blue Medi Spa
    Gjorde en ansiktsbehandling där för något år sedan. Blev riktigt nöjd. Jätte gullig tjej.

Kungsholmstorg 2, 112 21 Stockholm