Bogi Värme AB

2.3

6 omdömen om Bogi Värme AB

Denize C
Skrev om Bogi Värme AB

Haft Bogi på besök då vi har en pannan som strular och servicenivån hos dem är fantastisk. De har gjort allt för att hitta problemet, om det betyder att leta efter fel i krypgrund eller vind så har de gjort det. Jag rekommenderar Bogi till alla som jag känner.

Precision VVS & Byggteknik AB
4.8/5 i betyg av 41 omdömen 4.8 av 41 omdömen

Reisi Kathleen Elisabeth N

Superdåliga på återkoppling och uppdatering efter att man fått offert. Trots att de är väldigt proffsiga på vad de gör är det inte värt att anlita företaget för att vänta på deras produkter/tjänster eller när de äntligen hinner höra av sig efter 20 tals samtal/sms/email under ett halvår. De lovar all hjälp med VVS men hör sen inte alls av sig. Superdåligt! (jag har väntat på deras återkoppling på en ny luftvärmepump och genomgång av golvvärmesystem över ett halvår nu)

MIRIAM W
Skrev om Bogi Värme AB

Bogi värme installerade en ny elpanna med kort varsel då vår gick sönder. Lätt att få kontakt med, gav offert och god råd. De installerade på överenskommet datum utan konstigheter. En buckla i panelen åtgärdade de utan bekymmer. Faktura kom inom rimlig tid efter genomfört arbete. Tack för värmen.

Inneklimat Service IVT Center
4.3/5 i betyg av 315 omdömen 4.3 av 315 omdömen

Vi bor på ön och tänkte anlita lokala Vi har installerat två värmepump från IVT företaget! Slutsatsen är medarbetare har väldigt dåligt omdö

Mohannad O Mohannad O
Lars Peter L
Skrev om Bogi Värme AB

Fakturan kom flera månader efter utfört arbete! Sedan var den på 10 dagar med betaldag mitt i månaden. Blir annat företag nästa gång.

Katja Å
Skrev om Bogi Värme AB

Omöjliga att nå när de skulle åtgärda de fel de gjort, som, enligt besiktningsman på slutbesiktningen, ansåg vara "icke fackmannamässigt utfört"

Kyl & Värmepumpservice IVT Center
4.5/5 i betyg av 223 omdömen 4.5 av 223 omdömen

Trevlig och kompetent servicetekniker. Väl utförd underhållsservice. Snabb respons på förfrågan, kort väntetid för besöket. Dessutom kom

Anders B
Skrev om Bogi Värme AB

Bogi respekterar inte ens sina lojala kunders tid! Jag har anlitat Bogi ca 3-4 ggr senaste året för olika rör/värmearbeten i samband med vår krånglande värmepump. Totalt har vi väl lagt 15-20 000 kr på detta företag. I januari 2011 stannade värmepumpen igen och vi behövde hjälp. Bogi hade då mycket att göra och vi fick en tid 2,5 v framåt i tiden. När dagen var där tog jag ledigt från jobbet och väntade hemma. Vid 16-snåret ringer slutligen Bogi och meddelar att deras rörkille hade blivit sjuk på morgonen (!) och inte...