Alla kategorier Rörmokare Stockholms län Sollentuna Bogi Värme AB

Sjöängsvägen 10, 192 72 Sollentuna — Visa karta

Läs vad 2 kunder tycker om Bogi Värme AB

• Katja Å
    Katja Å skrev om Bogi Värme AB
    Omöjliga att nå när de skulle åtgärda de fel de gjort, som, enligt besiktningsman på slutbesiktningen, ansåg vara "icke fackmannamässigt utfört" Läs mer
  • Anders B
    Anders B skrev om Bogi Värme AB
    Bogi respekterar inte ens sina lojala kunders tid!

Jag har anlitat Bogi ca 3-4 ggr senaste året för olika rör/värmearbeten i samband med vår krånglande värmepump. Totalt har vi väl lagt 15-20 000 kr på detta företag.

I januari 2011 stannade värmepumpen igen och vi behövde hjälp. Bogi hade då mycket att göra och vi fick en tid 2,5 v framåt i tiden. När dagen var där tog jag ledigt från jobbet och väntade hemma. Vid 16-snåret ringer slutligen Bogi och meddelar att deras rörkille hade blivit sjuk på morgonen (!) och inte skulle komma. Jag har inget problem med att hantverkare kan bli sjuk men däremot tycker jag det är uselt att låta kunden vänta hemma hela dagen innan kunden meddelas.

OK, jag tänkte att alla kan göra ett misstag så vi bokade en ny tid, som hamnade 1,5 v ytterligare framåt i tiden. Besöket skulle komma mellan kl 14-16 den dagen.

När den andra dagen kom och jag åter igen satt hemma från jobbet på em, så började jag bli lite misstänksam när ingen hade kommit vid 15.30. Jag ringer då Bogi och får veta att rörkillen hade varit i vår närhet under förmiddagen och hellre ville ha gjort jobbet då. Tydligen skulle Bogi "ha sökt mig och min fru under förmiddagen". Tja, min mobil var på hela dagen och ingen hade ringt den, eller mitt hemnummer. Min fru satt i möte på fm och kunde inte ta emot några samtal.

Jag blev irriterad och sa att det var oacceptabelt att INTE komma på avtalad tid, två gånger i rad, och dessutom utan att meddela kunden! Jag krävde att de skulle återkomma med förslag om 'kompensation', t ex reducerat pris etc, om de ville behålla mig som kund.

Nu, två veckor senare, har fortfarande inte Bogi hört av sig så viktigare än så anser de tydligen inte att lojala kunder är... Läs mer

Bästa rörmokarna i Sollentuna:

Susanne K Susanne K tycker:
“Snabb service, bra pris, bra j...” Läs mer

FABRIKSVÄGEN 7 BV, 17148, Solna