BostadsBesiktningar

BostadsBesiktningar

Ring 08-408 320 05 bostadsbesiktningar.se

Välkommen till BostadsBesiktningar! Bostadsbesiktningar är specialiserade på besiktningar av lägenheter. Vi hjälper köpare, säljare och mäklarbyråer med bostadsrättsbesiktningar, avflyttningsbesiktningar. Även besiktning av totalrenoveringar, badrum och kök. Vi utför inga villabesiktningar utan endast lägenheter i Stockholm...

12 omdömen om BostadsBesiktningar

MARZIE B
Skrev om BostadsBesiktningar

Fick hjälp med en besiktning av min bostadsrätt.

Dryft Sverige AB
4.8/5 i betyg av 182 omdömen 4.8 av 182 omdömen

Proffsig och snabb service, kan verkligen rekommenderas

Fredrik Göran Walter L Fredrik Göran Walter L
SINA F
Skrev om BostadsBesiktningar

Vi skulle sälja vår lägenhet, och fick hjälp med besiktningen av badrum med kort varsel. Sedan fick vi ett protokoll direkt efter.

Stefan L
Skrev om BostadsBesiktningar

Trevligt bemötande! Proffsigt utfört! Bra kunnande! Mycket nöjd!

Karl H
Skrev om BostadsBesiktningar

Skicklig besiktningsman, ingav stort förtroende. Väl utfört arbete. Protokollet levererades samma dag. Aningen kostsam men nödvändig.

Reza R
Skrev om BostadsBesiktningar

Superbra service och bra koll. Hade branschkunnig med under besiktningen "just in case" som också var imponerad av deras kunskap och framförallt punkter som påpekades där man tydligt märker att det är långa branscherfarenheten som talar. Gällde husköp.

Sebastian P
Skrev om BostadsBesiktningar

Min dotter skulle köpa en bostadsrätt som var totalrenoverad. Vi krävde att få göra en lägenhetsbesiktning och anlitade bostadsbesiktningar som undersökte hela lägenheten. Besiktningsmannen var noga och hittade en del anmärkningar som vi begärde säljaren åtgärda. Tydlig rapport, bra service. Väl investerade pengar

Peter Åke S
Skrev om BostadsBesiktningar

Vi har använt bostadsbesikningar vid vår renovering av badrum för att få fuktspärr och fall på golv godkänt. Mycket sakkunnig personal som snabbt kom med protokoll på utfört arbete. Kan varmt rekommendera detta företag som kan sin sak.

MARIA H
Skrev om BostadsBesiktningar

Angav fel ålder på badrummet. Angav att skydd saknades under diskbänken vilket det inte gjorde. Blandade ihop vad som fanns/inte fanns i gäst WC och badrum. Slog på golvvärmen och lämnade den på max

Johan B
Skrev om BostadsBesiktningar

Besiktningsmannen var trevlig, kunnig och lyhörd. Fick svar på alla mina frågor. Väl investerade pengar.

THOMAS S
Skrev om BostadsBesiktningar

Jag anlitade Bostadsbesiktningar inför ett köp av en bostadsrätt. Besiktningen gav mig viktigt information om bostadens skick som var avgörande för köpet. Ett protokoll skickades till mig samma dag. Rekommenderas varmt

Kiraz Azra P
Skrev om BostadsBesiktningar

Vi anlitade BostadsBesiktningar i samband med ett husköp för att noga kontrollera alla badrum. Det visade sig att det fanns flera allvarliga brister som ingen kände till. Vi lyckades avbryta kontraktet och låta köpet återgå. Vi rekommenderar dem speciellt Sajad som hjälpte oss, och kommer garanterat anlita dem igen inför nästa köp!

Erik W
Skrev om BostadsBesiktningar

Gjorde en badrumsbesiktning inför försäljning av lägenhet. Hade kontakt med Sajad, mycket bra bemötande och snabb återkoppling. Efter utfört arbete kom besiktningsprotokollet snabbt. Rekommenderas! //Erik W