Alla kategorier Ventilation Stockholms län Stockholm Kungsholmen Stora Essingen BostadsVentilation Stockholm

BostadsVentilation Stockholm

Flottbrovägen 28, 112 64 Stockholm — Visa karta

BostadsVentilation Stockholm är en komplett ventilationsfirma. Vi gör allt mellan nyinstallation, service och reparationer. Vi löser dina ljudproblem och låga luftflöden. Kanalrengöring och filterbyten. Lämnar inte en kund fören denne är 100% nöjd. Kundkretsen består av bostadsrättsföreningar, företag men främst privatpersoner.
Terapivägen 14B, 14156, HUDDINGE
KenNor El & Styr
Elizabeth G:
Are you a foreigner ? establishing a bussiness or living in Stockholm Sweden and needs electrical help? finding a reliable , honest , qua...

Ventilationsfirmor nära BostadsVentilation Stockholm:

Eastmansvägen 23, STOCKHOLM
Vi ser till att luften i ditt hem är hälsosam och ren. Varmt välkomna till Radea... Läs mer ›
Johan E:
Utan tvekan det bästa företag jag haft att göra med inom byggindustrin.

HUVUDSTALUNDSVÄGEN 8, Solna
OVK-Center | En tjänst som matchar bostadsrättsföreningar och fastighetsägare me... Läs mer ›
Christopher R:
Skötte ovk besiktningen i min lägenhet snabbt och smidigt.

Drottninggatan 83, Stockholm
Vi är ett familjeföretag som jobbar för att luften i din fastighet ska vara häls... Läs mer ›
Sofie S:
Bra bemötande. Grundligt arbete. Smutsade ner mycket dock.

Rosenlundsgatan 13, STOCKHOLM
Ventus Norden erbjuder värme och ventilation för ett nordiskt klimat. Vi är pass... Läs mer ›
Dagmar R:
Jag fick ett proffsigt bemötande hela tiden. Det kändes som dom är väldigt seriösa. Dom gjorde rent vårt ventilationssystem och skickade ett...

Läs vad 31 kunder tycker om BostadsVentilation Stockholm

• Ulf R
    Ulf R skrev om BostadsVentilation Stockholm
    Vi var i behov av fullständig renovering av ventilationen i ett hus som vi fick tillgång till i början av december. Vi kontaktade lite olika företag, men fick klart bäst känsla efter att ha pratat med Adnan på BostadsVentilation Stockholm.

Känslan visade sig vara helt rätt. Adnan hade mkt bra lösningar på de problem som behövde fixas och han gjorde ett strålande jobb! Proffsigt, snyggt och snabbt utfört och till ett mycket rimligt pris. Vi kommer garanterat anlita Adnan igen för framtida ventilationsjobb. Det borde du också göra!

Sammantaget, Bostadsventilation Stockholm är ett mycket bra företag som tar sina kunder och jobbet på största alvar. Vi kan inte annat än att varmt rekommendera BostadsVentilation Stockholm!

//Ulf
  • Staffan L
    Staffan L skrev om BostadsVentilation Stockholm
    Adnan är duktig, snabb, trevlig och professionell.
  • Johan S
    Johan S skrev om BostadsVentilation Stockholm
    Proffsigt, tryggt och snabbt. Kan verkligen rekommendera.
  • Kjell S
    Kjell S skrev om BostadsVentilation Stockholm
    Mycket bra genomfört jobb! Jag kan verkligen rekommendera Bostadsventilation Stockholm. Vi installerade nytt FTX-system i 70-talsvilla och är mycket nöjda med jobbet från start till slut.
  • Magnus B
    Magnus B skrev om BostadsVentilation Stockholm
    Snabba och enkla att ha och göra med. Bra servicegrad.
  • Fredrik L
    Fredrik L skrev om BostadsVentilation Stockholm
    Kom i tid. Flexibel, ordentlig. Städade efter sig. Gjorde utmärkta tekniska tekniska lösningar. Kan inte annat än att rekommendera till 100%!
  • Johan R
    Johan R skrev om BostadsVentilation Stockholm
    Snabbt, proffsigt och höll tiderna bra. Rekommenderas.
  • Fredric A
    Fredric A skrev om BostadsVentilation Stockholm
    Snabb kontakt och snabb lösning på de problem jag hade. Kan starkt rekommendera andra att jobba med dem.
  • Andreas E
    Andreas E skrev om BostadsVentilation Stockholm
    Rekommenderar detta företag starkt! Superbra service. Bra kommunikation. Sätter kunden i fokus.
  • Thomas T
    Thomas T skrev om BostadsVentilation Stockholm
    Jättebra service och väl utfört arbete. Kommer att rekommendera bostadsventilation i framtiden.
  • Lars-olof L
    Lars-olof L skrev om BostadsVentilation Stockholm
    Trevlig, saklig, lätt att komma överens med.
  • Daniel D
    Daniel D skrev om BostadsVentilation Stockholm
    Byte av takfläkt. Svarade snabbt, lämnade ett bra pris, kom i tid och gjorde ett bra jobb. Rekommenderas!
  • Erik
    Erik skrev om BostadsVentilation Stockholm
    Bostadsventilation gjorde jobbet snabbt och var mycket proffsigt till ett bra pris.
  • Evald F
    Evald F skrev om BostadsVentilation Stockholm
    Anlitade BostadsVentilation Stockholm för byte av villaventilation (nytt FTX-aggregat), köksfläkt och badrumsfläkt. Allt utfördes enligt tidplan och till offererat pris. Efter kompletterande injusteringsarbeten fungerar allt till belåtenhet. Kan verkligen rekommendera detta företag! Gott hantverkskunnande och trevligt bemötande!
    Evald Fernstedt, Hägersten
  • Nikolina C
    Nikolina C skrev om BostadsVentilation Stockholm
    Vi anlitade BostadsVentilation Stockholm för installation av Ftx ventilationssystem.
    Mycket bra service. Allt fungerade utmärkt!
    Rekommenderas !!!
  • Kristian S
    Kristian S skrev om BostadsVentilation Stockholm
    Jag kan inte säga annat än att vi är väldigt nöjda med bostadsventilation Stockholm. Priset var betydligt lägre än de andra offerter vi tog in
  • Magnus O
    Magnus O skrev om BostadsVentilation Stockholm
    De kom i tid, de utförde jobbet enligt överenskommelse, tidsplan och kostnad samtidigt som de tänkte till själva för att se till att deras åtgärder blev optimala och inte enbart enligt specifikation.
  • Pär R
    Pär R skrev om BostadsVentilation Stockholm
    Bostadsventilation drog en ny kanal till våran köksfläkt, jag ringde på torsdagen, på fredag eftermiddag var de ute och kollade på jobbet fast de slutat för dagen. Fick offerten på söndag kväll och jobbet var gjort veckan efter. Kunnig, trevlig kille och bra pris.
  • Jonas A
    Jonas A skrev om BostadsVentilation Stockholm
    Beställde ett enklare ventilationsjobb. Adnan på Bostadsventilation gjorde jobbet snabbt och var mycket service minded och till ett bra pris. Kan varmt rekommendera firman.
  • Jonas W
    Jonas W skrev om BostadsVentilation Stockholm
    Riktigt bra löst av problemet jag hade. Hade även koll på värmepannan med fläkten som var grundproblemet och köpte in nya delar och byte även det (över förväntan). Trevlig kille. Rekommenderas
  • Marko K
    Marko K skrev om BostadsVentilation Stockholm
    Killen som kom hem till oss hade ett vänligt bemötande var punktlig och gjorde det som sagts. Uppfyllde alla mina förväntningar.
  • Jens T
    Jens T skrev om BostadsVentilation Stockholm
    Bra utfört arbete, påbörjade arbetet snabbt efter beställning samt flexibla och mycket lätta att ha att göra med.
  • Rikard K
    Rikard K skrev om BostadsVentilation Stockholm
    Mycket professionellt bemötande, oslagbar service och dessutom till stans bästa priser!
  • Youssef R
    Youssef R skrev om BostadsVentilation Stockholm
    Jag fick snabbt hjälp av en bra, kunnig och väldigt trevlig person. Vänder mig garanterat dit nästa gång jag behöver hjälp igen.
  • Jonas V
    Jonas V skrev om BostadsVentilation Stockholm
    BostadsVentilation Stockholm har dragit in i en ny ventilation i en tillbyggd del av huset. Från första mötet till offert så har BostadsVentilation Stockholm varit tillgängliga vid eventuella frågor under hela arbetet men även hållit oss uppdaterade om avvikelser, framsteg. BostadsVentilation Stockholm har en kundvänlig approach med kunden i fokus.
  • Jenny G
    Jenny G skrev om BostadsVentilation Stockholm
    Väldigt professionellt bemötande. Rengöring av ventilationsrör, byte av fläktmotor, korrigering av diverse fel mm.

Väldigt nöjd kund.
  • REPRESENTANT A
    REPRESENTANT A skrev om BostadsVentilation Stockholm
    Mycket kunnig och trevlig personal!!
  • Peter M
    Peter M skrev om BostadsVentilation Stockholm
    Mycket proffsigt utfört arbete, kom i tid och utförde arbetet enligt offert.

Kunnig och trevlig personal. Rekommenderas starkt.
  • Dennis D
    Dennis D skrev om BostadsVentilation Stockholm
    Mycket seriöst och professionellt företag. Installationen gick väldigt smidigt och snyggt blev det.
    Rekommenderas varmt.
  • Jonas Ö
    Jonas Ö skrev om BostadsVentilation Stockholm
    Snabba och proffsiga! Håller vad dom lovade.
  • Niko F
    Niko F skrev om BostadsVentilation Stockholm
    Mycket bra service och snabb installation. Väldigt nöjd med Adnan!

Flottbrovägen 28, 112 64 Stockholm