bra behandling av tandhygnist Yostena är mycket nöjd!
Botkyrka Dental AB
Om företaget
Varmt välkommen till Botkyrka Dental i Tumba! Vi erbjuder både allmäntandvård och specialisttandvård inom käkkirurgi. Vi utför även estetiska behandlingar, tandreglering med aligners, implantatbehandlingar, estetiska injektionsbehandlingar samt behandling av sömnapné och snarkning. Om du är tandvårdsrädd kan du känna dig...
353 omdömen om Botkyrka Dental AB
Sedan starten hos Reco 2024
Trevliga Lokaler, Lätt att komma in jag går med rullator, Trevlig personal
Mycket bra service plus trevlig personal. 😍
Vänliga och proffsiga, Toni är grym
Bra service och väl bemötande 🙂👍
Lätt att få och boka tid hos dem Trevliga och kunniga tandläkare
Bra bemötande, professionellt tips och råd
Vänligt bemötande och professionell behandling!
Det var jätte bra där bra service bra o trevligt personal det var lungt o avkoppling där
Mycket trevligt och professionellt bemötande
Bra...............................
Jag vill rekommendera Yostena Youssef. Hon är otroligt skicklig och grundlig tandhygienist. Snabbt, smärtfritt och med ett magiskt bemötande och fantastiskt resultat! Hit går jag mer än gärna tillbaka nästa gång. Bättre tandhygienist går helt enkelt inte att hitta!
Det var jätte trevligt och brofosel diskution mycket bra jobbat Tack för mig
Väldigt hjälpsamma och trevliga
Antoine Tony Elkhoury på Botkyrka Dental AB är internationellt erkänd expert på tandskenor vid sömnapné anlitad inte bara i Stockholm och Sverige utan runt om i Europa och världen. Han har avancerad utrustning för ett mycket smidigt och snabbt framtagande av nya tandskenor och för lagring av de data som behövs om en tandskena skulle behöva ersättas vid skada. Han har mycket lång erfarenhet i yrket med fortsatt och kontinuerlig vidareutbildning och fortbildning. Hans är mycket trevlig och proceduren för framtagandet sker på bästa sätt. Allt är bra, det är nästan onödigt bra!
Trots tandläkarädsla så fick jag ett fantastiskt bemötande och dom känns proffsiga och seriösa. Kommer absolut rekommendera dom till alla mina vänner och bekanta. Dom känns som mina nya kompisar ❤️
De är fantastiska på Botkyrka Dental! Väldigt lyhörda, ger jättefina rekommendationer utifrån vad som blir bäst och faktiskt mest prisvärt för mig, vilket verkligen uppskattas. Mina tänder har aldrig varit så bra som nu. Jag älskar att jag har hittat hit, jag kommer följa dr Rebecca var hon än går.
Mycket trevliga, snabba, serviceinriktade, my kind of people.
Bemötandet hos Botkyrka dental var utomordentligt bra, all personal som jag mötte var väldigt artig och vänlig, förklarade saker sakkunnigt och lugnt så att ens egna spänningar försvann. Jag ser framemot besöken hos Sahar och litar på att det blir ett bra jobb som jag kommer att vara nöjd med ❤️
Myckch mycket trevligt personal man känner sej mycket bra bemötande ni är värda tiotusen Rosor
Inga förväntningar alls egentligen. Trevlig personal o proffsig, blir väldigt väl emottagen
Jag var väldigt nöjd 😄 med min behandling 02 79
Mycket bra tand läkare mer har jag inte och säga
Alltid ett trevligt bemötande både på plats och i telefon
Super trevliga och duktiga personal,
Trevlig personal som känns seriösa.
Mycket nöjd. Väldigt nöjd med allt . REKOMMENDERAS VARMT
Den bästa klinik jag varit hos. Så professionella tandläkare och övrig personal, och dessutom en så varm och fin atmosfär som känns direkt när man stiger in genom porten. Gått här i flera år och väldigt glad att jag hittade hit.
Jag var jättenöjd och tussen tack till yostena Youssef 💫💫
Jag blev bra bemött av personalen och dom ordnade mitt problem på en gång
Fick en akuttid samma dag. Trevligt bemötande. Fick hela tiden löpande information om pris och metod.
Mycket professionella och kunniga tandläkare som verkligen tar sig tid och anstränger sig extra för att handskas med tandläkarrädda personer som mig.
Mycket trevliga o proffisionella
Mycket bra Bemötande och bra behandling
Mycket trevligt personal och proffsigt Rekommenderar starkt
Trevliga bemötande och hjälpsam personal. Personalen är proffs och arbetade smidigt. Det känns mycket välkomna att besökt Botkyrka Dental.
Bra bemötande, allt gick smidigt till. Mycket nöjd
Det funkar bra för det mesta.
Trevlig personal fina lokaler vackert väder
Jag tycker att dental AB är inte ärliga och de vilse leder kunderna När jag var hos de i akut och mycket viktigt situation sa tandläkaren Saher vid min besök: att hon ska rensa min tand som hade inflammation och ska döda nerven och fylla provisorisk för tillfället eftersom jag skulle resa utomlands dagens efter Men vad tandläkaren gjorde att hon snabbt rensade min tand 🦷 och fyllde den profiseriskt Men drog inte av nerven Jag fick skador i min tunga och käken insidan där Vasa tänder kom åt
Hej Sherzad, Vi beklagar att du känner dig missnöjd efter ditt besök hos oss. Som du själv nämner bokades du in på ett akutbesök samma dag du ringde på grund av smärta i en tand som behövde rotbehandlas, vi ville självklart hjälpa dig samma dag eftersom du skulle resa dagen efter. Vid sådana akuta tillstånd utförs en trepanering, vilket är det första steget i en rotbehandling. Syftet är att snabbt avlasta tanden genom att öppna upp till nerven och på så sätt minska trycket och lindra smärtan tills fortsatt behandling...
Bra service och fint bemötande
Bra och duktig personal، tack
Super! Jag hade tomografii 3 d, jätte snällt personal
Mycket nöjd! Man bemöts av mycket trevlig personal som kan sitt jobb och är lösningsorienterade.
Trevliga visste vad som skulle göras allmänt ok
Bra bemötande, alltid trevlig och kompetent personal. När man kommer dit så hälsas man direkt välkommen och får bra service direkt.
Väl emottagen av Tomas ett bra samtal om vilken hjälp jag kan få mvh Gunnar
Efter de har fått remiss från min tand läkare de kontaktade mig och jag fick tid inom 24 timmar Efter röntgen av under och över käck fick jag genomgång och förklaring runt benen i munnen Tack för en väldigt bra mottagande och mycket bra förklaring
Lätt att få tid. Trevligt bemötande. Kunnig personal.
Jag är nöjd med mötet med tandläkare Glad att jag behövde inte vänta länge Tiden fick jag jätte fort och man är hjärtligt välkommen Jag är nöjd med mina lagade tänder 👍