Brandkurser
Aktiv på Reco.se sedan 2016-04-12
En brand kan ha förödande konsekvenser, det förstör oftast inte bara materiella ting, det för ofta med sig risker om liv, hälsa och kan ödelägga hela verksamheter. Man kan till stor del förebygga olyckor, men om de inträffar är det av största importans att veta hur man ska agera. En grundförutsättning för att få en trygg och säker arbetsmiljö är att alla, oavsett vad man arbetar med har grundläggande kunskaper om skydd mot brand, rutiner vid larm och utrymning. I våra kurser lär vi er teori och praktik för att ge er en ökad förståelse i hur man ska agera vid brand samt hur man kan göra för att förebygga en olycka. Läs mer

Läs vad 57 Läs vad Brandkurser

• Max D skrev om Brandkurser en del av Brandfast Sverige AB

2020-06-09

Mycket bra och givande kurs (Föreståndare Brandfarlig Vara)
    Kan helt klart rekommendera Brandfast AB.
    Kursinstruktören genomförde kursen på ett mycket bra och pedagogiskt sätt. Mötte helt klart upp till våra höga förväntningar!
    Vi har genomfört utbildningen på distans. Läs mer
  • Johanna S
    Johanna S skrev om Brandkurser en del av Brandfast Sverige AB

2019-08-24

Förskolan jag arbetar på köpte utbildningen.
    Bra blandning med praktiska övningar och diskussioner.

Jag är mycket nöjd Läs mer
  • Jessica S
    Jessica S skrev om Brandkurser en del av Brandfast Sverige AB

2019-08-23

På mitt jobb så hade vi brandskydds utbildning.
    Föreläsaren var trevlig, tydlig med vad som skulle läras samt att det var roligt ( bästa vi gjorde under planerings dagarna)
    Jag tyckte jag fick ny information och jag känner mig säkrare när det gäller eld olikor. Läs mer
  • Tessan H skrev om Brandkurser en del av Brandfast Sverige AB

2019-08-23

Brandutbildning via jobbet.
    Super bra instruktör, rolig att lyssna på och kunnig på sitt yrke.
    Alltid bra och nyttigt att fylla på erfarenheter och ny tänk inom brand och säkerhet. Läs mer
  • Ulla-mija R skrev om Brandkurser en del av Brandfast Sverige AB

2019-07-29

Bra kursinnehåll och koncept! Vi fick mycket info men i en form som var lätt att ta till sig samt att det var roligt att släcka en virtuell brand. Jag har varit på motsvarande kurser flertal gånger tidigare men tyckte att den här var bäst.
    Jag köpte en laddartimer och två brandvarnare. Läs mer
  • Anna-sofi B skrev om Brandkurser en del av Brandfast Sverige AB

2019-07-06

Min arbetsgivare hade anlitat Brandfast Sverige AB för brandövning för alla anställda. Mina förväntningar var att det skulle bli lika som sist men nu fick vi göra andra övningar och han som höll i det var intressant att lyssna på. Det var mycket bra. Läs mer
  • Marie W skrev om Brandkurser en del av Brandfast Sverige AB

2019-07-05

Mycket gedigen information och duktig handledare! Upplägget passade verkligen vår verksamhet! Läs mer
  • Heiddis R skrev om Brandkurser en del av Brandfast Sverige AB

2019-07-05

Det är alltid bra med ett påminnelse om hur man skall säkra sig mot brand eller säkra sitt liv isf det kommer upp en brand
    Tack för mig Läs mer
  • Sandra J skrev om Brandkurser en del av Brandfast Sverige AB

2019-06-26

Jag köpte 2 st laddare på timer och 3 magnetiska brandvarnare.

Bemötandet var bra, saknade dock genomgång på hur vi hjälper människor som brinner. Det brukar vara med.
    Men det öppnade istället ögonen för andra faror eller svårigheter vi sitter på och behöver förbättra. Läs mer
  • Greta Z skrev om Brandkurser en del av Brandfast Sverige AB

2019-06-25

Ingen vara köptes på plats, men efter att jag började följa på socialamedier och hemsida finns planer på att beställa viss utrustning.

Vi fick ett mkt gott bemötande.

Min förväntning var hälften så stor än själva upplevelsen, mycket mycket mycket bättre än tidigare brandkurser, alla frågor besvarades väl.

Min upplevelse var mkt utmärkt. Läs mer
Kurs Heta och Brandfarliga Arbeten
Kurs HLR