Bredband2 AB

Bredband2 AB

Ring 0771-51 85 00 www.bredband2.com
Omdömen totalt
86
Snittbetyg
1.3

Om företaget

Bredband2 är en bredbandsoperatör som levererar bredband via optisk fiber i lokala nätverk (LAN), främst till privatpersoner i stadsnät, allmännyttiga hyresfastigheter och bostadsrättsföreningar, samt till företag. Bolaget är en av Sveriges största operatörer av internetaccess i fibernät till privatpersoner, med närvaro i över 130 stadsnät/orter från Malmö i söder till Luleå i norr.

Skriv ett omdöme

86 omdömen om Bredband2 AB

Visar 86 omdömen med 1.3 i snittbetyg
Mats Eric S
Skrev om Bredband2 AB

Trillade ner en retursedel, på vad, jo efter ett telefonsamtal till Bredband2 så är det tydligen någon dosa som jag inte använt sedan 2012, och eftersom jag sagt upp min telefoni ska dosan tillbaka så nu får jag leta eller betala 695:- Någon skrev 500:- så detta verkar vara godtyckligt. Letar nytt bredbandsföretag.

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Per Simon Daniel S

Höjde månadsavgift från 245:- till 300:- med bara en liten notis i fakturan trots överrenskommet avtal. De sa priserna hade gått upp, detta till trots kunde man teckna till 251kr mån på nätet samma bredband. Då sa hon på kundtjänst att priserna även skulle höjas för de som köper på nätet idag, snacka om bedrägeri. Riktigt kasst. Sa upp direkt.

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Magnus S
Skrev om Bredband2 AB

Hade bytt från Bredband2 till annan… Hade bytt från Bredband2 till annan leverantör när ett ett träd som inte står på vår tomt rev ned fiberkabeln(luftburen ledning). Försökte anmäla detta till B2 för åtgärd av Telia Öppen fiber/Skanova som sköter infrastrukturen. De vägrade ta emot anmälan och sa åt oss vänta tills vår nya leverantörs kontrakt hade börjat gälla så de slapp ansvaret. Vi hade samtidigt IP-tefoni som vi skulle behålla från Bredband 2, men det struntade de fullständigt i. Så vi sa upp IP-telefonin också. Undvik denna sopiga leverantör. När hade du din upplevelse?: 08 augusti 2023

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Nils Erik Edmund B

Säger att de skickar retursedel till lånad router, vilket de aldrig gör. Sedan skickar de faktura istället på ej återlämnad router på 500 kr.

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Sanna J
Skrev om Bredband2 AB

Har varit segt Wi-Fi länge. Nu dessutom ligger det nere och det är helt omöjligt att nå de. Sämst support. Nu påstår de att det kommer ta 2-5 arbetsdagar innan det är löst men vi måste ha hjälp nu. De kan dock inte ge något besked om när vi får hjälp. Under all jäkla kritik hur dåligt det kan vara! De kompenserar inte heller att hela ens mobildata brinner upp.

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Kinan A
Skrev om Bredband2 AB

Tjänsten är dålig. Internet stängs då och då av. När jag kontaktar dem säger de till mig att de kommer att åtgärda problemet, men efter flera månader stängs internet av igen. När jag skrev kontrakt med dem via internetsidan fanns det ingen startavgift, men de skickade en bekräftelse till min email om att jag skulle betala en startavgift 250 k och 10 kronor för en e-faktura. Jag ringde dem och sa att jag kommer att lämna in en polisanmälan. De bad mig om ursäkt och sa till mig att det var ett misstag och de kommer att lösa... 

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Carl Martin S
Skrev om Bredband2 AB

Ett bedrövligt dåligt företag. Noll koll på rutiner, bredbandet var dåligt och supporten en mardröm. Undvik till alla priser.

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Ardi V
Skrev om Bredband2 AB

Lita inte på detta företag. Dom ljuger med falska ord och lurar in sina kunder och håller absolut inte vad dom säger. Lyckas man få tag på dom i telefon så fortsätter dom ljuga där och detta är det största svineriet hos ett företag jag varit med om!!!! Lovade mig att om jag teknar med dom den 12 Juni att när internet kopplas in från 1 juli, så har jag från 1 juli 14 dagar ångerrätt. Behövde detta då jag var osäker om det fanns internet i bygnaden jag flyttade till. Nu när jag försöker utnyttja denna ångerrätt så säger... 

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Karin K
Skrev om Bredband2 AB

Haft dem som bredbandsleverantör via fiber i många år. Men nu mär de ska leverera mobilt bb till mig så klarar de det inte. Missar att skicka simkort, skickar simkort till slut som inte funkar. Säger att jag fått fel modem vilket inte stämde. Efter mycket om och men behöver jag inte betala för den tid det inte funkat. Men det fick jag tjata mig till! Är väl självklart att inte behöva betala för en tjänst som inte funkar. Fått ladda ner extra surf från 3 men dör får jag ingen kompensation av bredband 2. Skitdåligt!!!! Byter bb leverantör nu.

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Carl Olof Gustav M

kollade bredband på min adress via bredbandsval och detta kom upp högst upp med jättebra betyg. jag tecknade 500/500mbit och kopplade in min router. När det väl funkade så funkade det bra, men en ping på 17-38ms på fiberlina kändes lite väl dåligt. efter flera avbrott de första 2 veckorna så sa jag upp tjänsten. kostade mig 1000kr för 15 dagar bredband som inte ens fungerade. jag kan inte rekommendera detta till någon.

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Lars N
Skrev om Bredband2 AB

Kraftig kostnadshöjning…. Har fungerat bra men skickade idag ut info om kraftig höjning av månadskostnaden från 1/9 trots en tidigare förhandlad abonnemangskostnad som löper ut senare. Känns som att jag får byta leverantör.

1
Per Simon Daniel S gillar detta
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Rickard Ö
Skrev om Bredband2 AB

***UNDVIK DENNA INTERNETLEVERANTÖR!*** (man borde kunna ge minusstjänor i betyg) I över TVÅ VECKOR har jag nu varit utan internet. Ja, jag gjorde allt som den första personen på deras kundtjäst bad mig om. Testade olika TP-kablar, utförde en hard reset, kopplade in direkt i fiberboxen utan min egen router etc. etc... Efter hard reset och diverse felsökning skulle jag ringa upp och, vad jag trodde, vi skulle utföra lite fler tester. När jag ringde upp igen fick jag prata med en annan medarbetare som tittade på mitt ärende... 

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Helena A
Skrev om Bredband2 AB

Dem har stängt internet i 2 veckor men tycker att jag ska betala för hela månad !!!

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Paula M
Skrev om Bredband2 AB

Extremt oprofessionellt företag där de inte har någon koll. Drar för mycket på fakturor från kunder och när man påpekar det dröjer den flera veckor innan återbetalning. Dåligt bemötande från kundtjänst och de visar inget intresse av att lösa de problem och misstag de själva orsakat. Välj annat bolag som levererar ert bredband.

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Lars K
Skrev om Bredband2 AB

Urusel kundtjänst, har varit kund i 15 år men nu är det dags att ge upp och byta till något annat. Blev mer eller mindre nonchalerad när jag kontaktade kundtjänst, de skickade ett brev med att de höjer kostnaden för mitt bredband och de ville inte ens diskutera, som alla andra leverantörer gör, att erbjuda ett annat pris för att jag skulle fortsätta som kund, nix bara "take it or leave it" så det blir att lämna! Inget bra bemötande eller kundorienterat alls, så jobbar inte vi på vårt företag, vi är måna om våra trogna kunder!... 

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Maria Elisabeth R
Skrev om Bredband2 AB

Har sedan många år haft Bredband2 som bredbandsleverantör hemma.Nu byter vi till dem även i vår stuga. Beställde inkoppling av tjänsten till den 30/4. Idag är det den 2/5 och ff inget fungerande nät. Ringer till kundtjänsten och ber om hjälp. Får där veta att det just nu är många som ska bli inkopplade och att jag står på kö…Jag kommer få ett sms när det är inkopplat. Min beställning har de kunnat jobba med sedan mitten ev mars då beställningen gjordes. Så jag köper inte argumentet om väntetid och inte heller att jag vackert... 

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Per-Arne Bertil N
Skrev om Bredband2 AB

Tecknade avtal på 310:-mån i 12 månader. Första fakturan meddelar man prishöjning till 497:-/ mån, 60%. Katastrof. Välj annan leverantör!

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Joel L
Skrev om Bredband2 AB

Det ABSOLUT sämsta företag jag någonsin varit i kontakt med. Det är i princip omöjligt att komma fram på telefon, samtalet bryts. Jag la timmar på att bara nå fram. Jag fick ringa och säga upp mitt abonnemang TRE gånger innan de faktiskt registrerade min uppsägning. De sa alltså att de sa upp abonnemanget men gjorde det inte. Helt uppenbart en uttalad företagsstrategi. De VÄGRAR också skicka ut retursedel för att returnera utrustning, men påstår att de gjort det trots att det gått nära två månader. De väntar bara på att... 

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Ida Mathilda Erika G

Fick stora problem efter en migrering som stadsnätet gjorde vilket orsakade att min IP-adress hamnade i Malmö, vilket är fel ände av landet där jag bor. De hade ingen aning om hur man kunde byta ut / förnya min IP adress. De bad mig (LOL) att kontakta stället där jag hade köpt min dator om hjälp för det! Dessutom hade jag blivit tilldelad en adress som var blockerad på både Steam, Ubisoft och andra spelplattformar för PC vilket gjorde att mitt Internet förblev oanvändbart för min del. Detta klagade jag såklart på, men fick... 

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
AGNETA C
Skrev om Bredband2 AB

Vi blev tyvärr kund när Bredband2 köpte upp A3 med deras kunder. När vi gjorde felanmälan på vårt Internet tog det 15 hela dagar att laga felet för dem. Vi ringde kundtjänst personal vid flertalet tillfällen för att påskynda ärendet, utan att någon i personalen agerade eller tog kontakt med tekniker. Vi fick information om att felet skulle åtgärdas inom 1-5 dagar. När 5 dagar passerat sa kundtjänstpersonal att det kan ta sju arbetsdagar till.Jag bad att få framföra vårt missnöje till någon chef, och fick ett sms att chefen... 

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Christoffer Robin H

Välj någon annan bredbandsleverantör! Blev automatiskt skickad till bredband2 från min gamla internetleverantör Thing (för de lade ner eller något) och det blev strul med att betala till dem pg.a. flytten, kunde inte lägga till dem på Autogiro/E-faktura... Detta problem uppstod till följd av tekniskt strul som hände pg.a. flytten som jag inte ens var orsaken till att den skedde. Jag ska tydligen enligt en på servicen betala en faktura som de hotar med att skicka till inkasso om jag inte betalar på 520 kr... De kunde... 

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
NILS KRISTIAN N
Skrev om Bredband2 AB

Håll er borta. Supporten är extremt dålig, 2 timmar kan du räkna med, plys att du blir rundflyttad mellan olika avdelningar in absurdum . Stängt fast dom säger i meddelandet att dom har öppet. Hastigheten är usel. Företaget är uselt. Givetvis borde GEAB ta bort bredband2 från dess urval på viaeuropa. Kan inte förstå att seriösa smutsar ner sig med att erbjuda sina kunder såna blufförerag som Bredband2. Dessutom vägrar företaget att kompensera den räkning som avser månaden när det inte fanns internet.

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
KRISTOFFER B
Skrev om Bredband2 AB

Vi har dem i vår bostadsrättsförening, otroligt dåliga hastigheter. Vi betalar för 250/250 och och när man ringer dem så är det okunnig personal som inte förstår vad man pratar om som gör att felsökningen tar väldigt långt tid. A3 var mycket bättre innan bredband 2 tog över. Undvik detta företag.

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Michael L
Skrev om Bredband2 AB

Otroligt dåliga. Du får inte den hastigheten du betalar för och när du ska felrapportera detta får du prata med okunnig personal som gör att allt tar väldigt mycket längre tid än vad det borde göra. Dom vill också att du ska ha din dator inkopplad direkt i bredbandsuttaget mellan 08-17 för att dom ska kunna felsöka, för vissa betyder det att du inte kan arbeta under en hel dag.

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Christer Mikael P
Skrev om Bredband2 AB

Oduglig inge nät på fem dagar ingen feedback

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Per Roland E
Skrev om Bredband2 AB

Har precis som andra fått betala 30% mer för 100/100 än andra abonnenter. Hade A3 innan, men tyvärr hamnade hos detta företag. Oseriöst. Undvik dem.

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
JOHN RASMUS F
Skrev om Bredband2 AB

Bredband2 lät mig 30% mer än andra kunder för exakt samma tjänst. När jag påtalade det bad de inte ens om ursäkt och personalen var arrogant och nedlåtande. De ljuger också om bindningstiden, oavsett hur om det står 0 månaders bindningstid är det alltid en månad. Ohederligt företag som förhoppningsvis snart går i konkurs.

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Ola Magnus F
Skrev om Bredband2 AB

Fick en faktura med en påminnelseavgift, och när jag betalt frågade jag kundtjänst hur de fakturerat första fakturan utan påminnelseavgift. De berättade då att de haft strul och inte skickat ursprungsfakturan. Den med avgift var den första de skickade. Jag ville ha påminnelseavgiften tillbaka, men de vägrade betala tillbaka den.

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
ELIN P
Skrev om Bredband2 AB

Jag har aldrig någonsin varit mer missnöjd med ett företag. Tidigare kund hos th1ng som, vad jag förstått, sålt sina privatkunder till Bredband2. Min upplevelse av företaget är i princip identisk med föregående recension: vårt bredband "dog" helt 15 december 2021. Vi felanmälde direkt och fick höra att det inte skulle vara några problem att fixa, det skulle antagligen hinnas med redan nästa dag och det skulle ta absolut max en vecka. I annat fall skulle Bredband2 höra av sig till oss. Över julen lämnade jag och min sambo... 

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Claes O
Skrev om Bredband2 AB

Hmmm, varför har jag inte tittat på kundomdömen hos reco.se tidigare.... Var ursprungligen en kund hos A3 som senare slogs ihop med Bredband2. Mitt bredband "dog" just innan julhelgen den 23 december 2021 och jag har inte haft någon fiberförbindelse sedan dess. På grund av helger felanmäldes detta direkt efter jul den 27:e när Help Desk öppnade och jag har haft ett flertal kontakter med gruppen sedan dess. Idag, den 26 januari 2022 har jag fortsatt inget bredband och har självklart sagt upp vårt abonnemang med hänvisning... 

1
ELIN P gillar detta
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
MATTIAS W
Skrev om Bredband2 AB

Den absolut sämsta leverantören jag någonsin stött på. Urkass och otrevlig kundservice, lögner på lögner. Har tidigare anmält dem till Telekområdgivarna. Förhalar byten när man byter från dem trots bekräftelsemail om uppsägning. När jag fick mail från min dåvarande leverantör att de har blivit uppköpta av Bredband2 lade jag in en uppsägning direkt eftersom jag haft stora problem med Bredband2 tidigare. Men trots det släpper inte Bredband2 mig som kund enligt uppsägning. Till slut skrev jag ett argt mail och bad dem om... 

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
ANDRÉ T
Skrev om Bredband2 AB

Det vaerkar vara ett riktigt oseriöst företag, som inte har koll på deras egna jobb, fick ringa minst en gång i månaden och blev lovad nya saker varje gång.... otroligt tidskrävande utan reslutat. nej ALDRIG MER, REKOMENDERAR INTE!

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Björn Henning Sebastian H

Ljuger om kommande prishöjningar så man inte ska hoppa på konkurrenters tidsbegränsade erbjudanden! Sen höjer de ändå priset ett par veckor senare! Har också kommit på dem med att "glömma" att sänka priset när det skett en generell prissänkning. Då var de minsann inte så snabba att justera. Undvik!

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Maria T
Skrev om Bredband2 AB

Jätteofta som bredbandet inte fungerar och ändå krävs vi på fullt pris. Riktigt usla, undvik!

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Karl Tage Martin E

Vi har varit kunder hos Bredband2 i två år. Otroligt nöjda!! Man får nästan alltid lite mer hastighet än vad man betalar för och vi märker inte av några avbrott, som inte har med fibernledningen i sig att göra, utan skulle säga 100% upptid. När vi flyttade var Bredband2 mycket hjälpsamma och fixade ett bättre pris och såg dessutom till så att Telia byggde om sin öppna fiber i området så de kunde leverera högre hastighet till oss. Otroligt nöjd med Bredband2 och rekommenderar dem starkt!

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Magnus H
Skrev om Bredband2 AB

Då jag inte längre hade behov av bredbandstjänsten sa jag upp den per mail till nästkommande månadskifte och efterhörde i samma kontakt en korrigerad slutfaktura. Uppsägningen förhalades i vanlig ordning av Bredband 2 genom irrelevanta erbjudanden som jag artigt tackade nej till. Därefter har jag betraktat min kontakt med företaget som avslutad och inväntat min slutfaktura, utan att tänka mer på saken. 211025 får jag en varning om att mitt bredband har stängts av och skriver då till företaget att jag redan har sagt... 

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
KRISTIAN S
Skrev om Bredband2 AB

Sedan den 5juli 2021 har Bredband2 gått ihop med A3, som tidigare kund hos A3 har vi betalat 309kr/m för våran internetuppkoppling 100/10mb per sekund. Bredband2 har fortsatt debiterat oss 309kr/mån trots att deras motsvarande uppkopplingshastighet finns tillgängligt till ett lägre pris, 257kr/mån, dom vägrar att att återbetala mellanskillnad sedan juli, och dom kommer inte att att kompensera för att dom inte ändrat priset förrens jag kontaktade dom. Men det nya priset kommer gälla från nästa månad så den fakturan jag fått... 

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Revekka Igorievna B

Katastrof kundbemötande, konstant ostabilt bredband, inge internet varannan dag och när man ringer om det så får man ingen hjälp och inga felanmälningar görs då heller för att alla skiter i dig totalt! Ha ALLT annat förutom Bredband 2! Dessutom är de extremt dyra i jämförelse med andra fiber leverantörer. Dom är bara skamliga... skulle inte ens ha dom om de var gratis. Usch på er!

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
BACHIR C
Skrev om Bredband2 AB

Ett företag som mint sagt saknar både servicekänsla och god etik i inkassoverksamhet. A3 har nyss blivitA Bredband2, den första fakturan som kom efter detta var felaktig, jag bestred fakturan skriftligt och tidigt. Istället för att få rättad faktura som jag bad så skickades betalningspåminnelse och kort efter inkassokrav per post, inkassokravet kommer från själva Bredband2 alltså de tjänar på detta. Dessutom båda har skickats till min gamla adress, vilket gör att jag inte kunde se de förrän förfallodagen har passerats.... 

1
Revekka Igorievna B gillar detta
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
MATTIAS RICKARD K
Skrev om Bredband2 AB

Helt sanslös kundtjänst. Det är helt uppenbart att den bara är till för att hålla kunderna borta. Uttröttningstaktik och helt idiotiska felsökningsprocedurer, och en del "Vi hittar inte er i vårt register" eller "Det är på gång att fixas" osv. Och när man har fått ett ärendenummer i mail tillbaks från dem så säger de sedan i telefon "Nej det ärendet finns inte i vårt system". Jag ringde dem eftersom flera i vår samfällighetsförening hade massor av problem med packet loss, men de förstår inte ens vad det innebär utan kräver... 

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
EMIL A
Skrev om Bredband2 AB

Jag tycker det är tråkigt att fibret ligger nere ca 1-2 gånger i månaden på nätterna. På morgonen fungerar det sen igen. Skicka ut tekniker DIREKT dygnet runt. Jag byter snart ut er.

1
MATTIAS RICKARD K gillar detta
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
FREDRIK J
Skrev om Bredband2 AB

En överstruken geting till Bredband2! - Men om du vill ha bredband som går upp och ner lika ofta som bussen är sen, då är detta något för dig! Timslånga telefonköer, med kundtjänst som inte vet vad de pysslar med, och felsökningsåtgärder så som - "Är sladden i?", och med veckolånga avbrott som inte åtgärdas innan man ringer och frågar ifall något ö.h.t. händer i ärendet. Det här är riktigt dåligt.

1
MATTIAS RICKARD K gillar detta
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
JOSEF T
Skrev om Bredband2 AB

Jag sa upp abonnemanget under uppsägningstiden. Fick faktura på över 700 kr, och får fortfarande fakturor.

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
MARTIN S
Skrev om Bredband2 AB

Megavarning!!! Är ny kund hos Bredband2 och som extra bonus för detta kommer påminnelseavgift 60 kr samt inkassokrav en vecka senare på 180 kr under semestertid på en faktura jag inte fått i brevlådan. Jag ringde kundtjänst och klagade men dom insåg inte att dom gjort fel utan ansåg att jag skulle betala. Min rekommendation är att byt leverantör, dom verkar ha som affärsidé att mjölka kunderna på oskäliga avgifter

2
MATTIAS RICKARD K och FREDRIK J gillar detta
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
FREDRIK K
Skrev om Bredband2 AB

Dåligt internet dålig kundservice

2
MATTIAS RICKARD K och FREDRIK J gillar detta
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Rebecca N
Skrev om Bredband2 AB

Byt omedelbart. Aldrig stött på liknande kundbemötande eller det faktum att man inte går att nå eller löser problem som uppstår. Även sagt att felsök är gjort när det senare visar sig vara lögn. Välj annat bolag.

2
MATTIAS RICKARD K och FREDRIK J gillar detta
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Knut Göran B
Skrev om Bredband2 AB

Många snackar. Vi lyssnar. Det stämmer säkert men Bredband2 klarar inte av att GÖRA!!!! De kunde inte fixa funktionen samtal väntar på telefonen. Det fungerade med Universal Telecom. Efter uppköpet av dessa får det bli en annan leverantör.

1
MATTIAS RICKARD K gillar detta
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Elena M
Skrev om Bredband2 AB

Dålig service! Skulle avsluta min abonnemang. Blev kopplad runt 3 gånger, satt i kö över 1 timme. Ingen av servicekillar vet vad de håller på! Skandal! Använd inte deras tjänster!!!

2
FREDRIK J och Rebecca N gillar detta
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Jan Stefan A
Skrev om Bredband2 AB

Har nu haft denna ISP i två dagar, sa upp i går em, Inte nog med att dom kör ångerrätt från beställnings datum INTE från det jag tog det i bruk!! Skojeri! Har aldrig varit med om sämre skrääääp. Har 100/10 och farten ner varierar mellan 16-97 mb,, ja ni ser rätt 16(sexton) mb.. och i dag fick jag mail om jag stannar kvar får jag halva priset 4 mån OM JAG BINDER MIG ! ÅR.. tänk 16 mb i ett år,, hahahahahahahahah... Obs! har testat med bredbandskollen och speedtest 24ggr.....

1
FREDRIK J gillar detta
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Björn Georg W
Skrev om Bredband2 AB

Mitt mobilnummer är registrerat i NIX. Trotts detta ringer företaget upp mig för att sälja sina tjänster. Jag kommer att anmäla företaget och de riskerar dryga nöten.

1
FREDRIK J gillar detta
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela

Filtrera omdömen