Alla kategorier Internet Stockholms län Stockholm Södermalm Bredbandsbolaget

Katarinavägen 15, 116 45 Stockholm — Visa karta

Läs vad 4 kunder tycker om Bredbandsbolaget

• Andreas T
    Andreas T skrev om Bredbandsbolaget
    Jag har aldrig någonsin fått ett så dåligt bemötande som hos Bredbandsbolaget.
    Jag skulle kunna skriva en hel bok om er.
    Precis allt som har kunnat gå fel, har blivit fel.
    Det är alltid minst 25 minuters väntetid till support eller fakturafrågor. Läs mer
  • Nadja H
    Nadja H skrev om Bredbandsbolaget
    Jag beställde fiber till min villa förra året (2017). Bokade tid för underleverantörerna att komma hem till mig denna vår (2018) , tog ledigt från jobbet, ringde till Bredbandsbolaget när jag blev ombedd, hämtade ut routern som jag fick hemskickad och följde i övrigt alla instruktioner från både BB och underleverantören el-tel.

Från ingenstans fick jag för några veckor sen ett mail från Bredbandsbolaget om att de ställt in min installation av fiber. Jag ringde till Bredbandsbolaget och frågade varför, de sa att de begått ett misstag. Detta misstag kommer leda till att jag får fiber installerat ETT ÅR SENARE, 2019.

Jag får ingen ekonomisk kompensation, trots att jag nu måste använda mig av mobilt internet ännu ett år för stora kostnader och trots att misstaget är helt och hållet deras. Har förstås anmält ärendet till Konsumentverket, vi får se vad de säger.

Som om det inte vore nog fick jag häromdagen hem en faktura på 19600 kronor från Bredbandsbolaget. Jag skulle alltså betala för fiberinstallationen som jag kommer att få först om mer än ett år. Vet inte vad jag ska säga. Är bara trött. Läs mer
  • Maria T
    Maria T skrev om Bredbandsbolaget
    Uselt. Bredbandsbolaget tycker tydligen det är ok att man är utan fiber över 2 veckor för de har så undermåliga underleverantörer dvs. bredbandsgruppen som inte ens kommer på utsatt tid flera gånger! De tycker det är "tråkigt" och de förstår men de gör inget åt saken. Vägrar hjälpa. Läs mer
  • Lisa H
    Lisa H skrev om Bredbandsbolaget
    En garanti för instabilt internet, dåliga hastigheter och undermålig hjälp från kundtjänst. Läs mer