Alla kategorier Kemtvätt Stockholms län Stockholm Bromma Riksby Brommaplans Kemtvätt HB

Brommaplans Kemtvätt HB

Tunnlandet 7, 168 36 Bromma — Visa karta

Läs vad 8 kunder tycker om Brommaplans Kemtvätt HB

• Tobias E

2019-01-18

Tobias E skrev om Brommaplans Kemtvätt HB
    Bra utfört arbete men tar överpriser vid uthämtning och inte det som de sa vid inlämning. Trots att de gav 30% rabatt efter min protest fick jag betala dubbelt så mycket som de sa vid inlämning. Läs mer
  • Sergey D

2018-08-05

Sergey D skrev om Brommaplans Kemtvätt HB
    Tvättade sönder min skjorta och vill inte ta ansvar. Riktigt otrevlig också! Läs mer
  • 2017-01-18

Lilian skrev om Brommaplans Kemtvätt HB
    Har tvättat där flera gånger, sjukt bra i allmänhet. Till en början är bemötandet av personalen där jätte trevligt, de hjälper dig upp till 100%.
    Har tvättat, skjortor, jackor, mattor och även klänningar. Det har inte varit ett problem alls. Kvalitén på tvätten är super bra, renhet samt miljövänligt.
    Har även sytt in byxor samt en klänning som har varit lite stor, och även detta har de fixat galant.
    Har tvättat där ett tag och kommer alltid att göra det!! Läs mer
  • Lars P

2015-02-08

Lars P skrev om Brommaplans Kemtvätt HB
    Ville inte ersätta mig när de tappat bort min skjorta. De sa att de skulle ringa om den dök upp vilket de inte har gjort. Läs mer
  • 2014-03-28

Axel K skrev om Brommaplans Kemtvätt HB
    Superbra kemtvätt. Lämnar in mina skjortor där på löpande band, och aldrig haft problem. Har även lämnat in kavajer, på både tvätt och skräddning.
    Har tvättat jackor också, aldrig haft något strul! Läs mer
  • 2013-06-14

Nelly M skrev om Brommaplans Kemtvätt HB
    Väldigt trevligt bemötande! Tar väl hand om arbetet och utför detta suveränt. Jag har alltid varit nöjd med Brommaplans Kemtvätt samt har alltid tvättat där. Jag rekommenderar denna kemtvätt till alla!! Läs mer
  • Brian A

2011-07-08

Brian A skrev om Brommaplans Kemtvätt HB
    Mycket trevligt bemötande och bra service. Fångade till och med upp mig på gatan en gång när jag vänt på klacken eftersom de hade stängt. Läs mer
  • 2010-10-21

sara t skrev om Brommaplans Kemtvätt HB
    Tvättade sönder min goose jacka och vill inte ta ansvar. Riktigt otrevlig också! Läs mer

Bästa kemtvättarna i Stockholm:

Dan E Dan E tycker:
“Pålitliga, håller alltid vad d...” Läs mer

Sankt Göransgatan 65, 11238, Stockholm