Brommaplans Kemtvätt HB

2.5

13 omdömen om Brommaplans Kemtvätt HB

SUSANNE E
Skrev om Brommaplans Kemtvätt HB

Vi kom överens om ett pris, 1000 kr för tvätt av en matta. Jag sa att jag ville ha överenskommet pris nedskrivet på lappen som jag fick med mig vilket de gick med på. När min man sedan skulle hämta mattan slet gubben i kemtvätten åt sig lappen (och gjorde sig av med den) och sa sedan att det kostar 1390 kr och att det är ett rabatterat pris som min man ska vara nöjd med. Min man vägrade och sa att han inte tänker betala mer än det överenskomna priset. Det blev ett himla stohej och väktarna kom och erbjöd sig ringa polisen,...

BVTLER AB
4.8/5 i betyg av 522 omdömen 4.8 av 522 omdömen

Martina N Martina N
Markku Olavi T
Skrev om Brommaplans Kemtvätt HB

Lämnade in min läderväska med trasig dragkedja som skulle bytas ut, frågade om kostnaden, ägaren sa att han skulle göra ett bra pris !!! efter mycket om och men ha sa ca 750 kr. Stopp där, en nya väska kostar strax under 1000 kr. Då kom vi överens om 500 kr och vilken dragkedja jag ville ha i metall. När jag kom att hämta väskan sa han att han hade hittat precis likadan som den gamla och att det var mycket jobb med fodret mm. men han hade inte bytt den utan den gamla satt kvar. Ljuger mig rakt upp i ansiktet. Det blev tjafs...

MAZEN K
Skrev om Brommaplans Kemtvätt HB

Jag tvättar där hela tiden, och är jätte nöjd med servicen. De är alltid trevliga och hjälpsamma. Billiga priser! Han har lyckats ta bort alla fläckar på alla mina kläder/mattor. Rekommenderar stort.

Rhidian L J S N K
Skrev om Brommaplans Kemtvätt HB

Önskar jag hade läst recensionerna här innan jag gick dit!! Otrevlig ägare som ljög mig rakt upp i ansiktet, hånskrattade och sa att jag skulle gå någon annanstans efter han tagit 450:- för att korta av ett 300 kronors påslakan! Och som nedan så sa han att jag fått 50:- rabatt och att hans pris var baserat på 3 timmars arbete och att han måste betala hans sömmares en och en halvtimmes resa till butiken. Men Hans hånleende, och han kom ut, från disken och ställde sig framför mig och skrattade, när min fem åriga son var med... UNDVIK!! Skulle ge -1 i betyg om det var möjligt!

Anna R
Skrev om Brommaplans Kemtvätt HB

Det stämmer precis det som skrivs nedan och på andra sajter - detta företag säger ett pris vid inlämning och tar ett betydligt högre pris vid utlämning men påstår att man fått "rabatt"! Jag har nu begärt prisinformation om samma matta två gånger, angett mått och typ av matta och material och fått en prisuppgift på 360-370 kr. Pris vid utlämning: 490 kr (med "rabatt" som sagt!). På inlämningskvittot var det mycket svårt att se vad det stod och jag litade på den muntliga informationen tidigare. Till nöds kunde man kanske...

Tobias E
Skrev om Brommaplans Kemtvätt HB

Bra utfört arbete men tar överpriser vid uthämtning och inte det som de sa vid inlämning. Trots att de gav 30% rabatt efter min protest fick jag betala dubbelt så mycket som de sa vid inlämning.

Anna R gillar detta
Sergey D
Skrev om Brommaplans Kemtvätt HB

Tvättade sönder min skjorta och vill inte ta ansvar. Riktigt otrevlig också!

Lilian
Skrev om Brommaplans Kemtvätt HB

Har tvättat där flera gånger, sjukt bra i allmänhet. Till en början är bemötandet av personalen där jätte trevligt, de hjälper dig upp till 100%. Har tvättat, skjortor, jackor, mattor och även klänningar. Det har inte varit ett problem alls. Kvalitén på tvätten är super bra, renhet samt miljövänligt. Har även sytt in byxor samt en klänning som har varit lite stor, och även detta har de fixat galant. Har tvättat där ett tag och kommer alltid att göra det!!

Lars P
Skrev om Brommaplans Kemtvätt HB

Ville inte ersätta mig när de tappat bort min skjorta. De sa att de skulle ringa om den dök upp vilket de inte har gjort.

ALEXANDER A
Skrev om Brommaplans Kemtvätt HB

Superbra kemtvätt. Lämnar in mina skjortor där på löpande band, och aldrig haft problem. Har även lämnat in kavajer, på både tvätt och skräddning. Har tvättat jackor också, aldrig haft något strul!

Nelly M
Skrev om Brommaplans Kemtvätt HB

Väldigt trevligt bemötande! Tar väl hand om arbetet och utför detta suveränt. Jag har alltid varit nöjd med Brommaplans Kemtvätt samt har alltid tvättat där. Jag rekommenderar denna kemtvätt till alla!!

Brian A
Skrev om Brommaplans Kemtvätt HB

Mycket trevligt bemötande och bra service. Fångade till och med upp mig på gatan en gång när jag vänt på klacken eftersom de hade stängt.

sara t
Skrev om Brommaplans Kemtvätt HB

Tvättade sönder min goose jacka och vill inte ta ansvar. Riktigt otrevlig också!