Brommaplans Kemtvätt HB

2.8 i betyg av av 11 omdömen

Läs vad 11 kunder tycker om Brommaplans Kemtvätt HB

• 2020-10-02

MAZEN K skrev om Brommaplans Kemtvätt HB
    Jag tvättar där hela tiden, och är jätte nöjd med servicen. De är alltid trevliga och hjälpsamma. Billiga priser! Han har lyckats ta bort alla fläckar på alla mina kläder/mattor. Rekommenderar stort. Läs mer
  • Reco tipsar!
    BVTLER AB
    4.8 / 5 i betyg — 155 omdömen
    Badge2020
    "Kan rekommendera Bvtler! Enkla att kommunicera med och vi är mycket nöjda med städtjänsten vi köper. Flexibla och noggranna!"
    Martina N
  • 2019-11-12

Rhidian L J S N K skrev om Brommaplans Kemtvätt HB
    Önskar jag hade läst recensionerna här innan jag gick dit!!
    Otrevlig ägare som ljög mig rakt upp i ansiktet, hånskrattade och sa att jag skulle gå någon annanstans efter han tagit 450:- för att korta av ett 300 kronors påslakan!
    Och som nedan så sa han att jag fått 50:- rabatt och att hans pris var baserat på 3 timmars arbete och att han måste betala hans sömmares en och en halvtimmes resa till butiken.
    Men Hans hånleende, och han kom ut, från disken och ställde sig framför mig och skrattade, när min fem åriga son var med...
    UNDVIK!!
    Skulle ge -1 i betyg om det var möjligt! Läs mer
  • Anna R

2019-05-15

Anna R skrev om Brommaplans Kemtvätt HB
    Det stämmer precis det som skrivs nedan och på andra sajter - detta företag säger ett pris vid inlämning och tar ett betydligt högre pris vid utlämning men påstår att man fått "rabatt"! Jag har nu begärt prisinformation om samma matta två gånger, angett mått och typ av matta och material och fått en prisuppgift på 360-370 kr. Pris vid utlämning: 490 kr (med "rabatt" som sagt!). På inlämningskvittot var det mycket svårt att se vad det stod och jag litade på den muntliga informationen tidigare. Till nöds kunde man kanske dock läsa 149 kr (som då skulle vara per kvadratmeter förstod jag). Då skulle priset blivit högre än det muntliga priset 370 kr men fortfarande 50 kr billigare än jag fick betala, trots att jag fått "specialpris bara för mig!"

Ska sägas att mattan inte hade några fläckar eller att det finns någon annan anledning att ta extra betalt.
    När jag gick in och konfronterade ägaren sa han att "det är inte vi som bestämmer, det är tvätteriet" trots att han en timme tidigare i telefon uppgett att mattan skulle kosta högst 370 kr att tvätta. (Jag ringde anonymt efter att ha hämtat ut min matta för att dubbelkolla så att jag inte missuppfattat något tidigare).

Kanske överflödigt att säga att jag aldrig kommer att anlita denna kemtvätt igen. Läs mer
  • Tobias E

2019-01-18

Tobias E skrev om Brommaplans Kemtvätt HB
    Bra utfört arbete men tar överpriser vid uthämtning och inte det som de sa vid inlämning. Trots att de gav 30% rabatt efter min protest fick jag betala dubbelt så mycket som de sa vid inlämning. Läs mer
    Anna R gillar detta
  • Sergey D

2018-08-05

Sergey D skrev om Brommaplans Kemtvätt HB
    Tvättade sönder min skjorta och vill inte ta ansvar. Riktigt otrevlig också! Läs mer
  • 2017-01-18

Lilian skrev om Brommaplans Kemtvätt HB
    Har tvättat där flera gånger, sjukt bra i allmänhet. Till en början är bemötandet av personalen där jätte trevligt, de hjälper dig upp till 100%.
    Har tvättat, skjortor, jackor, mattor och även klänningar. Det har inte varit ett problem alls. Kvalitén på tvätten är super bra, renhet samt miljövänligt.
    Har även sytt in byxor samt en klänning som har varit lite stor, och även detta har de fixat galant.
    Har tvättat där ett tag och kommer alltid att göra det!! Läs mer
  • Lars P

2015-02-08

Lars P skrev om Brommaplans Kemtvätt HB
    Ville inte ersätta mig när de tappat bort min skjorta. De sa att de skulle ringa om den dök upp vilket de inte har gjort. Läs mer
  • ALEXANDER A

2014-03-28

ALEXANDER A skrev om Brommaplans Kemtvätt HB
    Superbra kemtvätt. Lämnar in mina skjortor där på löpande band, och aldrig haft problem. Har även lämnat in kavajer, på både tvätt och skräddning.
    Har tvättat jackor också, aldrig haft något strul! Läs mer
  • 2013-06-14

Nelly M skrev om Brommaplans Kemtvätt HB
    Väldigt trevligt bemötande! Tar väl hand om arbetet och utför detta suveränt. Jag har alltid varit nöjd med Brommaplans Kemtvätt samt har alltid tvättat där. Jag rekommenderar denna kemtvätt till alla!! Läs mer
  • Brian A

2011-07-08

Brian A skrev om Brommaplans Kemtvätt HB
    Mycket trevligt bemötande och bra service. Fångade till och med upp mig på gatan en gång när jag vänt på klacken eftersom de hade stängt. Läs mer
  • 2010-10-21

sara t skrev om Brommaplans Kemtvätt HB
    Tvättade sönder min goose jacka och vill inte ta ansvar. Riktigt otrevlig också! Läs mer

Bästa Kemtvättarna nära Brommaplans Kemtvätt HB:

Gunnar Å Gunnar Å tycker:
“Mycket bra städat. Helt nöjd m...” Läs mer
BVTLER AB (6.7km)

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte