Gabriel Youhanoun

Gabriel Youhanoun

Gabriel Youhanoun är mäklare på Bronze Fastighetsförmedling

Gabriel Youhanoun har varit registrerad mäklare sedan 2019-09. Gabriel Youhanoun har varit aktiv på Reco.se sedan 2019-10 och har fått 205 omdömen med ett betyg på 4.9. Gabriel Youhanoun har haft 69 försäljningar sen 2020-12 och har tillfrågat 99% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-12 - 2021-11

Läs vad 205 Läs vad Gabriel Youhanoun

• köpte sin lägenhet med hjälp av Gabriel Youhanoun en del av Bronze Fastighetsförmedling
    2021-11-27
    Vi har köpt bostad via Gabriel och nu också valt att anlita honom för att sälja vår nuvarande bostad! Alla processer har gått otroligt smidigt och snabbt då Gabriel alltid är tillgänglig och gör varje steg enkelt för oss som kund.

Gabriel är en mycket engagerad, trygg, målinriktad och begåvad mäklare som gör sitt yttersta i alla lägen. Dessutom gillar vi Gabriel som person då han är behaglig, lyhörd och bryr sig om sina kunder till 100%.

Vi rekommenderar Gabriel varmt!
    2021-11-23
    Jag kan varmt rekommendera Gabriel, han är engagerad och förtroendeingivande samt håller en bra och öppen dialog.
    Vi kommer absolut att anlita Gabriel inför vår nästa bostadsaffär.
    2021-11-23
    Grym mäklare som är otroligt trevlig. Rekommenderar starkt!
    2021-11-19
    Kände mig så trygg med Gabriel. Rak och ärlig kommunikation, samt ett enormt engagemang hela vägen!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Gabriel Youhanoun en del av Bronze Fastighetsförmedling
    2021-11-18
    Gabriel har gjort ett fantastiskt jobb med att sälja vår lägenhet och har levt upp till våra förväntningar med marginal. Förutom påvisad stort engagemang och entusiasm så har vi framförallt känt oss väldigt trygga i vårt samarbete. Som säljare har vi känt att vi är av högsta prioritet för Gabriel.

Vi har ett väldigt varmt intryck av Gabriel som person och han är otroligt tillmötesgående samt professionell i sin yrkesroll.

Vi ser gärna ännu ett framtida samarbete tillsammans med Gabriel!
    2021-11-18
    Bra bemötande, engagerad, service minded, lösningsorienterad, snabb, punktlig, professionell, bra säljare.
    2021-11-18
    Kanon! Bra engegemang, driv och tålamod att få oss nöjda i vår försäljning
    2021-11-16
    Gabriel är en väldigt duktig och professionell mäklare. Han fick oss att känna oss trygga genom hela försäljningen och överträffade alla våra förväntningar. Vår lägenhet vart såld till ett väldigt bra pris på endast en vecka. Vi rekommenderar Gabriel varmt till alla som vill njuta av sin försäljning.
    2021-11-16
    Saknar riktigt ord för att beskriva Gabriels engagemang, vänlighet och professionalism. Resan från första samtalet och genom hela försäljningen blev en otrolig upplevelse som vi kommer att bära med oss väldigt länge.
  • 2021-11-16
    Mäklare utav toppklass! Väldigt pålitlig, transparent, ärlig, kunnig men framförallt jordnära. Mäklaren är proffsig och hela processen känns väldigt bekväm. Han är inte "på" som andra mäklare utan leder dig tryggt och säkert genom processen. Valet av mäklare är väldigt viktigt och det har stor betydelse att man är kunnig inom sitt säljområde. Gabriel kan Solna otroligt bra, trender, kunder, prisutveckling, marknaden o s v. Rekommenderas starkt!