Gabriel Youhanoun
Aktiv på Reco.se sedan 2019
2019-01 - 2019-12

Läs vad 20 Läs vad Gabriel Youhanoun

• ERIK ARMIN S
    ERIK ARMIN S köpte sin lägenhet med hjälp av Gabriel Youhanoun en del av Bronze Fastighetsförmedling

2020-01-21

Bästa mäklaren jag varit i kontakt med, och då har jag mer än 10 bostadsaffärer i bagaget. Lyhörd, noggrann och rak. Inga konstigheter eller frågetecken, och de få jag hade redde han ut på nolltid. Rekommenderas verkligen! Kommer definitivt att använda mig av Gabriel för mina framtida bostadsaffärer! Läs mer
  • Waldemar G sålde sin lägenhet med hjälp av Gabriel Youhanoun en del av Bronze Fastighetsförmedling

2020-01-21

Efter ett flertalet misslyckade försök lyckades Gabriel sälja våran bostad till ett drömpris. kunnig, representativ
    och engagerad . Mycket driven med ambitioner att göra ett bra jobb för sin uppdragsgivare

En riktig professionell mäklare som jobbar efter affärsmässighet. Snabb att informera om varje steg i försäljningsprocessen. Stor social kompetens.
    Jag är mycket nöjd !
    Kan absolut rekommendera honom och skulle utan tvekan använda mig av honom igen om det någon gång i framtiden skulle bli aktuellt med någon ny försäljning för mig Läs mer
  • Arun K köpte sin lägenhet med hjälp av Gabriel Youhanoun en del av Bronze Fastighetsförmedling

2019-12-18

Hallonbergen
    Gabriel helped me to find the exact house what we were looking for in the good location. Läs mer
    Gabriel Y gillar detta
  • Iman S sålde sin lägenhet med hjälp av Gabriel Youhanoun en del av Bronze Fastighetsförmedling

2019-12-16

Råsunda
    Jag skulle rekommendera alla som vill sälja sin bostad att kontakta Gabriel, precis som jag gjorde. Gabriel är en oerhört engagerad mäklare som höll mig uppdaterad under hela försäljningsprocessen, vilket jag verkligen uppskattar. Gabriel lyckades även, med en hel del kämpande, sälja min lägenhet för mer än vad jag förväntade mig att kunna få!

Tack Gabriel. Vi lär höras igen! :) Läs mer
    Gabriel Y gillar detta
  • Ridouan B sålde sin lägenhet med hjälp av Gabriel Youhanoun en del av Bronze Fastighetsförmedling

2019-12-14

Hallonbergen
    Sålt min 60 kvm i hallonbergsplan
    Jag har blivit bemött bra
    Jag fick va jag vill önskade
    Jag tycker att han vad duktig och riktig krigare
    Mkt duktig mäklare Läs mer
    Gabriel Y gillar detta
  • Poonam S köpte sin lägenhet med hjälp av Gabriel Youhanoun en del av Bronze Fastighetsförmedling

2019-12-02

Huvudsta
    Gabriel was highly friendly and had a personal involvement in evaluating the apartment. His patience in listening to us and providing us the most of information is highly commendable.
    He has great insight in the real estate field and spirits to persuade the buyers.
    I am happy to be his client. Läs mer
    Gabriel Y gillar detta
  • Dana M sålde sin lägenhet med hjälp av Gabriel Youhanoun en del av Bronze Fastighetsförmedling

2019-11-30

Huvudsta
    Gabriel är en otroligt proffsig och engagerad mäklare som vi har varit mycket nöjd med under hela försäljningsprocessen! Vi har sålt vår bostad,utan tvekan säga att Gabriel har sköt affären på bästa möjliga sätt! Gabriel är en målmedveten och förtroendegivande fastighetsmäklare som har gjort allt för att tillmötesgå våra högt ställda krav, med en tuff marknad som motvind. Vi kan varmt rekommendera Gabriel och kommer rekommendera honom till alla i vår bekantskap, med ett gott samvete om att vi rekommenderar en person som håller vad han lovar, alltid är tillgänglig, väldigt serviceinriktad och professionell i sin yrkesroll. Vi är mer än nöjda och ser fram emot att göra våra nästkommande affärer tillsammans med Gabriel ✍️🍾🥂 Läs mer
    Gabriel Y gillar detta
  • Sara R köpte sin lägenhet med hjälp av Gabriel Youhanoun en del av Bronze Fastighetsförmedling

2019-11-22

”Skam den som som ger sig”, sa Gabriel och det har verkligen varit tur för oss att Gabriel har drivits av detta motto. Han är tillgänglig, fokuserad och servicemedveten - allt man kan önska sig hos en mäklare. Han ger sig inte förrän han har hittat vad du söker! Läs mer
    Gabriel Y gillar detta
  • Semira S sålde sin lägenhet med hjälp av Gabriel Youhanoun en del av Bronze Fastighetsförmedling

2019-11-22

En väldigt målinriktad, professionell, trevlig, kunnig och smidig mäklare, som fick sålt på lägenheten snabbt, till det önskade slutpriset, och jobbade för att både göra mig (säljare) och köparen så nöjda som möjligt, han är dessutom alltid tillgänglig i princip hela tiden. Rekommenderar Gabriel starkt! " Läs mer
    Gabriel Y gillar detta
  • Savan H sålde sin lägenhet med hjälp av Gabriel Youhanoun en del av Bronze Fastighetsförmedling

2019-11-22

Gabriel är helt fantastisk!
    Engagerad och lyhörd med kunden i fokus! Det var ett nöje att sälja min lägenhet! Läs mer

Senaste försäljningarna

Lötsjövägen