Gabriel Youhanoun

Gabriel Youhanoun

Gabriel Youhanoun är mäklare på Bronze Fastighetsförmedling

och har varit registrerad mäklare sedan 2019. Gabriel Youhanoun har varit aktiv på Reco.se sedan 2019 och har fått 90 omdömen sedan 2019-10-17. Gabriel Youhanoun har haft 58 försäljningar det senaste året och har tillfrågat 91% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2019-10 - 2020-09

Läs vad 90 Läs vad Gabriel Youhanoun

• Gabriel sålde vår lägenhet på Evenemangsgatan, vi tycker att han är en duktig, professionell och skicklig mäklare! Han förstår kundens behov och försöker göra bästa han kan för att uppfylla kundens krav. Han har hjälpt oss hela vägen och vi känner oss nöjda! Vi kan rekommendera Gabriel till alla köpare och säljare, ta ett möte med honom!
    Pouya K sålde sin lägenhet med hjälp av Gabriel Youhanoun en del av Bronze Fastighetsförmedling
    • 75.0 m²
    2020-10-30
  • Gabriel is a social person and very active during the sale process. He clearly showed us that his main focus is to help everyone, both buyer and seller side, to come to the best possible agreement.
    Salar A köpte sin lägenhet med hjälp av Gabriel Youhanoun en del av Bronze Fastighetsförmedling
    • 75.0 m²
    2020-10-30
  • Gabriel gör verkligen sitt yttersta och är alltid tillgänglig för frågor. Har många kontakter och brett kundnät som han lyckas väldigt bra med, genom att pyssla ihop köpare och säljare.
    Hamed B sålde sin lägenhet med hjälp av Gabriel Youhanoun en del av Bronze Fastighetsförmedling
    2020-10-24
    • 78.0 m²
    2020-10-24
  • Köpt en fin 3a på 78kvm! Trevlig och engagerad mäklare och väldigt hjälpsam. Försöker svara på alla frågor och när han inte har svar tar han reda på det och återkopplar snabbt! Tillgänglig på tel eller sms för frågor som dyker upp. Glad för köpet!
    Stella S köpte sin lägenhet med hjälp av Gabriel Youhanoun en del av Bronze Fastighetsförmedling
    2020-10-23
    • 78.0 m²
    2020-10-23
  • Strukturerad, bra organiserad och bra kundvård
    Yacir P köpte sin lägenhet med hjälp av Gabriel Youhanoun en del av Bronze Fastighetsförmedling
    2020-10-21
    • 72.0 m²
    2020-10-21
  • Bättre mäklare får man leta efter! Från första stund kände vi oss trygga och att vi hamnat i proffsiga händer. Perfekt från A till Ö. kan ärligt och uppriktigt säga att vi är otroligt nöjda med vår lägenhetsförsäljning.det var Inte en gång har vi varit besvikna, frustrerade eller irriterade Gabriel Youhanoun har på ett proffsigt, realistiskt och personligt sätt slussat oss genom hela processen, varenda fråga, oavsett hur liten eller stor, så har vi fått snabb feedback och förklaringar. Tack till Gabriel Youhanoun på Bronze Fastighetsförmedling. Vi kan verkligen rekommendera Gabriel Youhanoun, som vi haft kontakt med, vare sig det gäller om du ska sälja eller köpa lägenhet. Från första stund kände vi oss trygga och att vi hamnat i proffsiga händer. Perfekt från A till Ö.
    Tony Z sålde sin lägenhet med hjälp av Gabriel Youhanoun en del av Bronze Fastighetsförmedling
    2020-10-20
    • 72.0 m²
    2020-10-20
  • Jag köpte min första lägenhet av Gabriel och var sjukt nöjd med professionaliteten, hur tillmötesgående han var och hans djupa kundförståelse. Fantastisk!
    Sam Z
    Sam Z köpte sin lägenhet med hjälp av Gabriel Youhanoun en del av Bronze Fastighetsförmedling
    2020-10-19
    • 23.5 m²
    2020-10-19
  • Mycket snabb smidig Mäklare. Trevlig person, effektiv och serviceminded. Ingenting att klaga på.
    Lukas L köpte sin lägenhet med hjälp av Gabriel Youhanoun en del av Bronze Fastighetsförmedling
    2020-10-11
    • 41.0 m²
    2020-10-11
  • Hjälpsam och service inriktad, tack för smidig affär
    Martina H köpte sin lägenhet med hjälp av Gabriel Youhanoun en del av Bronze Fastighetsförmedling
    2020-10-09
    • 41.0 m²
    2020-10-09
  • Otroligt professionell mäklare, med ett genuint intresse av att få sina kunder nöjda! Inget lämnas åt slumpen, allt följs upp i minsta detalj och du kan sitta tryggt om du väljer Gabriel. Under hela processen fanns han tillgänglig för frågor, funderingar och stöttade där det behövdes. Har känt mig säker och bra bemött under hela försäljningsprocessen. Kommer definitivt att rekommendera Gabriel till alla som går i säljtankar!
    HOMAN M skrev om Gabriel Youhanoun en del av Bronze Fastighetsförmedling

Nybodagatan
Slutpris: 2 100 000 kr
Hallonbergsplan
Slutpris: 2 070 000 kr

Tjänsteföretag lever på sitt goda ryckte