Gabriel Youhanoun

Gabriel Youhanoun

Gabriel Youhanoun är mäklare på Bronze Fastighetsförmedling

Gabriel Youhanoun har varit registrerad mäklare sedan 2019-09. Gabriel Youhanoun har varit aktiv på Reco.se sedan 2019-10 och har fått 134 omdömen med ett betyg på 5.0. Gabriel Youhanoun har haft 61 försäljningar sen 2020-05 och har tillfrågat 92% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-05 - 2021-04

Läs vad 134 Läs vad Gabriel Youhanoun

• Love E
    2021-05-14
    Gabriel fixade en snabb och smidig försäljning av min lägenhet till det pris jag var ute efter och lite till. Han gav ett stabilt intryck direkt och har varit engagerad och lyhörd hela vägen.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Gabriel Youhanoun en del av Bronze Fastighetsförmedling
    2021-05-12
    Jag är supernöjd med bemötandet och det lyhörda och professionella förhållningssätt mäklaren, Gabriel Youhanoun har.
    Gabriel har mina starkaste rekommendationer och jag kommer att vända mig till honom om jag behöver en mäklare i framtiden.
    Kan varmt rekommendera Gabriel Youhanoun .
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Gabriel Youhanoun en del av Bronze Fastighetsförmedling
    2021-05-07
    Han är en utmärk mäklare då jag sålde min lägenhet och en trevlig person
    2021-05-04
    Sålde min lägenhet mha Gabriel.
    Han har varit en klippa under hela processen. Pga omständigheter behövde han sälja lägenheten helt utan hjälp från mig och han tog sig an uppdraget som att det vore hans egen lägenhet.
    Evig tacksam. Och såld för rekord summa.
  • Krister B
    2021-05-04
    Gabriel sålde vår lägenhet på rekordtid samt satte ett nytt prisrekord. Är inget annat än nöjd. Det är inte första gången vi anlitat honom och det lär inte bli sista gången heller.
  • Jane S
    2021-05-04
    Gabriel hjälpte mig i försäljningen av min lägenhet en etta på 34 kvm i Hagastadens utkant. Gabriel är oerhört professionell, han är bra på att lyssna och samla information. Väldigt tillmötesgående och han går in i försäljningen till 110%. Jag kunde inte anlitat en bättre mäklare, har fått stor hjälp rakt igenom då jag själv boendes på annan ort inte har kunnat vara närvarande. Fick även ett bra tips på ett home styling företag som hjälpt mig med de visuella bitarna. Jag är så nöjd!
  • Sally J
    2021-05-04
    Vi har köpt en bostad på Evenemangsgatan 24 i Solna. På visningen av bostaden mötte vi en mycket trevlig och professionell mäklare Gabriel. Han svarade på alla våra frågor och la även till viktiga saker om den aktuella bostaden. Han fick oss att känna oss trygga genom sitt genuint ärliga intryck. Gabriel upplevdes vara lika ärlig mot både oss som köpare och mot säljare, vilket för oss kändes äkta. Han var mycket mån om att det ska vara en fin affär "win-win" för alla. Han överträffade mina förväntingar med att vara så personlig men samtidigt väldigt professionell. För att nämna några goda egenskaper som vi märkte av är att han förhandlar ärligt/rättvist med båda parter, har ett empatiskt bemötande och svarar upp snabbt. Gabriel rekommenderas varmt! En favorit av toppklass!
    2021-04-23
    Som köpare har Gabriel alltid varit tillgänglig för frågor. Han har förklarat allting till 100%. Seriös mäklare som jag definitivt skulle rekommendera. Enda negativa är att han jagar rekommendationer här. (Vet hur viktigt det är, egentligen är det 4:A. Riktigt duktig mäklare. )
    • Järvastaden
    2021-04-13
    Gud skicka ängeln Gabriel till mig. Gabriel va den enda som kunde sälja lägenheten för de pris jag ville ha. Känslan är att ingen gör sitt jobb hundraprocentigt som Gabriel.
    • Järvastaden
    2021-04-08
    My husband and I bought a lovely apartment in Järvastaden that Gabriel was a realtor for. We don't speak fluent Swedish so Gabriel was nice to translate everything to us, including all of the parts of the contract. He was so extremely efficient and fast that he even worked during Easter holiday to close our deal. During the private viewing we had tons of questions and Gabriel patiently answered all of them. He also seemed very friendly and tried to explain all the aspects of buying an apartment in Sweden to us. We would recommend his service.