Broxxa AB

Broxxa AB

broxxa.com

Vi hjälper dig som lider av fetma och övervikt till ett lättare liv! Som patient välkomnas du av personal som gjort egna viktresor. Vi vet hur tufft det kan vara. All mottagning sker digitalt av legitimerade läkare och sjuksköterskor. Du räknar inga kalorier hos oss, istället hjälper vi dig att optimera dina vanor. Skapa inre...

7 omdömen om Broxxa AB

Maria K
Skrev om Broxxa AB

Dr Alette är påläst om senaste forskningen gällande viktminskning med hjälp av medicin och livsstilsförändringar. Hon har själv gjort en viktresa vilket ger henne trovärdighet. Broxxa känns tryggt, proffesionellt med närhet till enskilt stöd när det behövs. Rekommenderas varmt för den som vill göra en viktresa.

Svar från Broxxa AB

Hej Maria! Tack för ditt omdöme! Vad glad jag blir att du gillar vårt forskningsbaserade förhållningssätt!

Victoriakliniken
4.4/5 i betyg av 118 omdömen 4.4 av 118 omdömen

Anna K
Skrev om Broxxa AB

Professionell och otroligt kunnig personal med ett mycket gott bemötande! Dr Alette med personal har själva gjort en viktresa med viktstabilitet. Det ger extra trovärdighet och att vid kurstillfällena få en dos av den nyaste forskningen på området, pedagogiskt presenterat, är det där lilla extra. Alette är den mest kunniga i Sverige inom sitt område och det är därför jag anlitat detta företag.

Svar från Broxxa AB

Tack Anna! Vad härligt att du är nöjd och njuter av en lättare tillvaro! Hälsningar Alette

Karin E
Skrev om Broxxa AB

Dr Alette Brostad är en mycket kompetent läkare och har ett fantastiskt fint bemötande. Jag har kontaktat henne för stöd och medicinsk hjälp med viktnedgång då jag har haft problem med vikten hela livet. Äntligen har jag fått både psykologiskt stöd, praktiskt stöd och medicinskt stöd att gå ner i vikt. Både Alette och hennes personal har själva haft problem med vikten och därav blir stödet och bemötandet exceptionellt bra. Jag kan varmt rekommendera Alette med personal.

Tusen tack för ditt omdöme Karin! Hälsningar Alette

Karin G
Skrev om Broxxa AB

Bästa bemötandet, har inget att klaga på! Dr Alette har egen erfarenhet av viktnedgång och därför fått mitt förtroende just på grund av det. Får goda råd längs vägen och värdefull kunskap. Enormt nöjd☺️

Svar från Broxxa AB

Hej Karin! Vad glad jag blir att du skriver! Tusen tack för ditt omdöme. Hoppas att du mår bra! Hälsningar Alette

Eva M
Skrev om Broxxa AB

Jag kommer alltid att vara glad att jag hittade Alette när jag bestämde mig att gå ner i vikt en sista gång. Hon har själv gjort sin viktresa med samma metod som hon lär ut. En professionell och lyhörd läkare som man kan lita på!

Svar från Broxxa AB

Tack Eva! Så gott att du är nöjd. Visst är det skönt att vara flera om viktresan? Tack att du tog dig tid att skriva ett omdöme! Hälsningar Alette

Birgitta S
Skrev om Broxxa AB

Helt avgörande för mitt livskvalitet.

Alette B gillar detta
Svar från Broxxa AB

Tusen tack för ditt inlägg Birgitta. Jättefint att höra! Visst är det underbart med livskvalitet? Njut! Hälsningar Dr Alette

Susanne B
Skrev om Broxxa AB

Mycket seriöst företag med enormt goda kunskaper inom sitt område. På alla sätt vänliga i bemötanden mot kunder. Kan starkt rekommendera detta företag!

Alette B gillar detta
Svar från Broxxa AB

Hej Susanne och tack för din fina recension. Vad glad jag blir att höra att du gillar det vi gör. Hälsningar Dr Alette