Bygg Gest AB

Klarvädersgatan 28, 418 39 Göteborg — Visa karta

Välkommen till Bygg Gest!

Som stolta medlemmar av byggkeramikrådet håller vi huvudet högt när vi hjälper dig med badrumsrenovering, snickeri, måleri, köksmontering m.m. Professionalism, noggrannhet och hög säkerhet är något vi prioriterar i alla de jobb vi utför. Behöver du hjälp att bygga altan? Eller är det dags att renovera köket. Oavsett om det gäller ett nytt tak, trappor eller golv så ser vi till att hjälpa dig på bästa vis genom att kommunicera med dig innan , under och efter arbetet är slutfört. Vår affärsfilosofi bygger på att vidhålla långa relationer. Varmt välkommen att höra av dig till oss om du har några frågor eller funderingar angående ditt nya drömprojekt.

Läs vad 9 kunder tycker om Bygg Gest AB

• Ottmar C

2019-01-02

Ottmar C skrev om Bygg Gest AB
    Mycket tillmötesgående, service-minded och proffsiga! Läs mer
  • Olivia T

2018-12-30

Olivia T skrev om Bygg Gest AB
    Anlitade BYGG GEST för totalrenovering av övervåningen. Supernöjd med resultatet! Läs mer
  • Cuong L

2018-12-30

Cuong L skrev om Bygg Gest AB
    Underbara människor att jobba med och är väldigt service inriktade efter kundens bästa. Kommer anlita de till nästa projekt! Läs mer
  • 2018-12-29

Anna L skrev om Bygg Gest AB
    Vi anlitade Bygg Gest för att bygga ett 15 kvm förråd på tomten. Vi blev mycket nöjda med resultatet och vi hade en bra dialog under tiden. De höll sig till utsatt tidplan, var lätta att ha att göra med och lämnade en bra och detaljerad offert. Vi kommer att anlita dem för vårt nästa projekt! Läs mer
  • 2018-12-25

Mattias A skrev om Bygg Gest AB
    En totalrenovering av lägenhet. Kök, badrum och 2 rum. Fantastiskt bemötande och oerhört lösningsorientetade. Det håller sig inom tidsramar och gör ett grymt jobb. Kan verkligen rekommendera Bygg Gest! Läs mer
  • Zlatko P

2018-12-23

Zlatko P skrev om Bygg Gest AB
    Vi har anlitat Bygg Gest för att renovera toaletterna. Hantverkarna har utfört mycket bra arbete vilket gav ett bra resultat. Vi är nöjda och varmt rekommenderar det företaget.
    Tack ännu en gång för ett fint arbete. Läs mer
  • Carlos M

2018-12-23

Carlos M skrev om Bygg Gest AB
    Bygg Gest totalrenoverade vår 2ROK sekelskifteslägenhet till en 3ROK. I deras åtagande ingick allt utom inköp av ytskiktsmaterial såsom kakel, klinker etc. enligt vår ök. men i övrigt gjorde dem allt! Med allt menas bl a rivning, installation av nytt kök i ett annat rum (och därav alltså flytta avlopp, vatten etc. för att möjliggöra detta), renovering av badrum, bygga nya innerväggar, ommålning och lagning av innertak, höjning av innertak i hall, montera och måla stuckaturer av polyuretan/ frigolit m.m.
    Innan vi träffade Bygg Gest hade vi träffat och ”intervjuat” ett flertal andra byggare men det blev ingen match. Vi hoppades på att hitta en byggare som vi kunde lita på, då vi skulle befinna oss utomlands under en tid då renoveringen utfördes. Med Bygg Gest fick vi till slut byggarna man drömmer om! Slutresultatet blev absolut toppklass! Jag jobbar som beställare av större hus-byggnationer till vardags och kan, enligt min mening, göra en kvalificerad bedömning av deras resultat, och jag kan verkligen rekommendera dem. De är skickliga och har en enorm yrkesstolthet. Detta, i kombination med att de lyssnar på kunden, gör dem till en byggare att rekommendera varmt! Jag kommer absolut att använda dem igen!

Lycka till med ditt projekt! Läs mer
  • 2018-12-23

Emina V skrev om Bygg Gest AB
    Bygg Gest totalrenoverade vår sekelskifteslägenhet från en sliten tvåa på 73 kvm till en toppmodern trea! De rev väggar, byggde upp nya, ändrade planlösningen på det sätt vi ville och satte dit nytt golv, kök, badrum, målade väggar, inbyggd el, ja precis allt!
    Kontakten med byggarna fungerade så bra, de förstod vår vision och gjorde allt för att förverkliga den vilket de lyckades med. I och med att det var vår första renovering av lägenhet så var man orolig givetvis, speciellt då vi inte hade några byggare som man kände till, men med Bygg Gest släppte oron och vi fick precis det vi ville ha, båda en perfekt lägenhet men även en så bra kontakt vilket är viktigt när det gäller sådana projekt! Rekommenderar Bygg Gest varmt och vi kommer definitivt använda oss av dem igen! Läs mer
  • 2018-12-22

Tony K skrev om Bygg Gest AB
    Mycket nöjda med Bygg Gest. Bytte fasad på en del av huset (panel samt belysning). De utförde arbetet i tid och med högsta kvalitét. Yrkesstoltheten i allt de gjorde var tydlig. De var dessutom väldigt smidiga när vi gjorde små ändringar i våra önskemål under arbetets gång (inga pristillägg!).
    Vi har hittat företaget som vi kommer att anlita till nästa jobb (tvättstuga och badrum) :-) ! Läs mer

Klarvädersgatan 28, 418 39 Göteborg