Bygg Panik AB

Amalia Jönssons Gata 19, 421 31 Västra frölunda — Visa karta

Byggpanik är ett byggföretag med effektiv, snabb och lättillgänglig bygghjälp som specialitet. Vi har kunskap och erfarenhet inom det mesta som rör bygg från tak till el, VVS, grävning, badrum, målning, tillbyggnad, nybyggnad och renovering.

Det finns inget inom bygg som vi på Byggpanik inte klarar av så du som vill ha snabb tillgång till ett ambitiöst och kompetent byggföretag i Göteborg gör helt rätt i att kontakta oss.
Kärrastrandvägen 119, 45176, Uddevalla
Svenska Byggruppen
Erika A:
Vi tog hjälp av företaget i fråga att lägga om vårt tak med nya takpannor, nya läkt samt plåtarbeten och en skorstenshuv. Från vår första ...

Byggföretag nära Bygg Panik AB:

Gustaf Wernersgata 8 B, Västra Frölunda
Kom gärna förbi oss på en kopp kaffe så berättar vi gärna mer. Läs mer ›
Berat T:
Proffsiga, trevliga hantverkare som kommer även med råd.

Hantverksvägen 1, Askim
Egen pool, renovera badrum eller fixa nytt kök? Kontakta oss så kan vi berätta m... Läs mer ›
Lars P:
Köksgolv, hall, badrum och tvättstuga. Vi är nöjda med hur dom har utfört dessa arbeten

Dirigentgatan 3, Västra Frölunda
Kontakta gärna Gotia Tak för konsultation. Läs mer ›
Peter G:
Gotia Tak gör i princip alla våra tätskikt på tak och terrasser i Gbg med omnejd, pålitliga, kommer på avtalade tider samt utför bra arbeten...

Ågatan 30, MÖLNDAL
Certifierade målare i Göteborg, Kungsbacka, Kungälv. Vi utför allt från små till... Läs mer ›
Eivor J:
Vill tacka för vinsten på 8 timmar , fick hjälp m uppsättning av tapeter, måla golvlister o hallväggen. Mycket nöjd o rekommenderar Patric W...

Läs vad 10 kunder tycker om Bygg Panik AB

• Nabil A
    Nabil A skrev om Bygg Panik AB
    Snabb service trots att det inte var 'panik' och kunniga hantverkare, tack för en fint jobb!
  • Stig C
    Stig C skrev om Bygg Panik AB
    Vi kom i kontakt med Bygg Panik AB genom rekommendation av en god vän tillika nöjd kund.
    Våra kontakter med Bygg Panik AB har varit mycket positiva i jämförelse med tidigare hantverkare som vi anlitat. Pålitliga och kunniga medarbetare som arbetar snabbt och diskret samt städar och gör rent efter sig.
    Bygg Panik AB gör bra jobb på ett trevligt sätt och det känns tryggt att kunna få deras hjälp när det behövs.
    Västra Frölunda december 2015
    Stig och Gina Carlsson
  • Ann-kristin N
    Ann-kristin N skrev om Bygg Panik AB
    Jättetrevliga och proffsigt utfört arbete!
  • Magnus L
    Magnus L skrev om Bygg Panik AB
    God kommunikation, noggranna, snabba, prisvärda, lösningsbenägna och väldigt trevliga. Detta gör att jag mer än gärna vågar mig på att rekommendera Byggpanik. Skulle inte tveka att använda mig av dem igen.
  • Gunnar A
    Gunnar A skrev om Bygg Panik AB
    Jag fick snabb o effektiv hjälp av Er firma. Duktiga o skickliga hantverkare snabb o efffektivt pappersarbete. God kontakt med
    Ansvarig Byggledare för ombyggnaden .
    Riktigt nöjd
  • Martin J
    Martin J skrev om Bygg Panik AB
    Högsta betyg! Blev nöjd med snickaren! Tack Martin.
  • Kerstin H
    Kerstin H skrev om Bygg Panik AB
    Hej! Ja som kund känner jag mej nöjd och glad att ni äntligen har varit här.Ni har ju en charmknutte hos er Torbjörn att prata med honom då kan man ju inte bli annat en glad.Hälsningar till er alla från Kerstin & Hans Holmqvist.
  • Niklas M
    Niklas M skrev om Bygg Panik AB
    Väldigt nogranna snickare! Supernöjd!
  • Kathrine H
    Kathrine H skrev om Bygg Panik AB
    Snabbt och smidigt. trevligt bemötande, dålig kommunikation gällande fakturering.
  • Robert N
    Robert N skrev om Bygg Panik AB
    Trevlig och kunnig personal och ett snyggt och proffsigt utförande!

Amalia Jönssons Gata 19, 421 31 Västra frölunda