Alla kategorier Byggvaruhus Stockholms län Stockholm Norrmalm Vasastan Byggtrade Nordic AB

Byggtrade Nordic AB

Saltmätargatan 14, 113 59 Stockholm — Visa karta

Vi utför en stor variation av byggjobb i hela Stockholmsregionen.
Geometrivägen 7, 14175, KUNGENS KURVA
Kvik Kungens Kurva
Stefan Å:
Vid köp av garderober fick vi trevlig och snabb service. Allt från beställning till leverans gick smidigt och enligt utsatt leveranstid. Eft...

Byggvaruhus nära Byggtrade Nordic AB:

Hunnebergsvägen 3, BROMMA
Vårt mål är alltid att du som kund ska bli nöjd. Vi har redan idag många nöjda k... Läs mer ›
Kund B:
En duktig kille som fixade rörledningarna och elementen. Rekommenderas varmt att anlita det företaget.

Läs vad 5 kunder tycker om Byggtrade Nordic AB

• Svante L
    Svante L skrev om Byggtrade Nordic AB
    Vi är myvket nöjda med Byggtrade Nordics arbete. Proffsigt utförande, flexibla och arbetet utfört enligt tidplan. Trevligt bemötande och bra samordning med andra underleverantörer. Snyggt och noggrant arbete utfört.
  • Göran W
    Göran W skrev om Byggtrade Nordic AB
    Kvalitetsmedvetna, planeringskunniga, god samordning med övriga hantverkare, tillgängliga, lyhörda, problemlösningsorienterade

relativt högt prisläge, tidsrapportering knapphändig, oklara sidoavtal,
  • Roar H
    Roar H skrev om Byggtrade Nordic AB
    Jättebra kundhantering. David hörde av sig så man hela tiden visste vad som hände.
  • Henrik C
    Henrik C skrev om Byggtrade Nordic AB
    Hej, tycker att Byggrade gör ett bra jobb och man har en väldigt bra dialog. Men som tidigare nämnt blev det inte enligt offert men då vi hade offert så löste det sig mycket bra. Kommer att använda dem igen men viktigt att ha offert som är godkänd av båda parter innan man börjar.
  • Gun L
    Gun L skrev om Byggtrade Nordic AB
    Trevliga killar.
    Håller inte tiderna.
    Inte särskillt billiga.
    Badrummet ej klart enligt den lämnade beskrivningen.
    Dock blev resultatet på det som är färdigt bra. Begär fast pris!!

Saltmätargatan 14, 113 59 Stockholm