Alla kategorier Läkarvård Stockholms län Stockholm Kungsholmen Stadshagen Capio s:t Görans Sjukhus AB

Capio s:t Görans Sjukhus AB

Sankt Göransgatan, 112 33 Stockholm — Visa karta

Läs vad 2 kunder tycker om Capio s:t Görans Sjukhus AB

• Elina E
    Elina E skrev om Capio s:t Görans Sjukhus AB
    Jag har haft mycket med Capio S:t Görans Sjukhus nu i sommar efter en armfraktur. Jag har både fått hjälp från akutmottagningen, ortopedakuten, ortopedmottagningen, röntgen och arbetsterapeuter. Jag är riktigt nöjd med den hjälp och den vård jag fått.. Jättetrevlig personal som verkligen gör sitt bästa för att ge bra vård. Synd bara på de långa väntetiderna som man ofta utsätts för, men samtidigt så vet jag att personalen jobbar på så snabbt det kan. Tack S:t Göran för all hjälp! Läs mer
  • Mikael N
    Mikael N skrev om Capio s:t Görans Sjukhus AB
    Precis så proffsigt som man förväntar sig att ett sjukhus ska vara. Alla jag träffade på akuten, kirurgakuten och kirurgmottagningen var trevligt och gjorde ett professionellt intryck.

Visst, på ett ställe drivet av människor går det att hitta något att anmärka på, men i det stora hela ingenting jag tycker är värt att nämna. Jag skulle känna mig trygg med att gå till S:t Görans om jag behövde. Läs mer

Bästa läkarmottagningarna i Stockholm:

Magdalena S Magdalena S tycker: