Alla kategorier Dator Stockholms län Stockholm Östermalm Carfax Sverige AB

Företag inom dator nära Carfax Sverige AB:

Strandbergsgatan 61, Stockholm
Välkommen! Läs mer ›
Tommie S:
Bred kompetens. Mycket god förmåga att snabbt sätta sig in i vår IT-miljö och förstå problemställningen. Tydlighet, lösningsorientering och ...

Årstavägen 29, Stockholm
Vi på Datorreparation erbjuder dator- och mobilreparation till fasta priser! Vi ... Läs mer ›
Michael H:
Hämtade o lämnade datorn på utsatt tid. Lagade den. Bra kommunikation.

Läs vad 5 kunder tycker om Carfax Sverige AB

• Bilal T
    Bilal T skrev om Carfax Sverige AB
    KÖP EJ CARFAX !

Du får ingen mer info än vad du själv kan hitta gratis på internet

Biluppgifter.se
    Car.info.se Läs mer
  • Ann-Marie L
    Ann-Marie L skrev om Carfax Sverige AB
    Vilket skämt! Samma uppgifter som finns gratis på internet annars. Sedan är inte infon komplett så att köpa en upplysning ger ingenting. Är rapporten blank betyder det att Carfax inte har datan, kan aldrig lita på om bilen man köper är bra eller inte då Carfax inte har datan. Läs mer
  • Stig L
    Stig L skrev om Carfax Sverige AB
    Rena bedrägeriet.Alla uppgifter hämtade hos Transportstyrelsen som man själv kan få Gratis.
    Får ej dom verkliga milen som bilen rullat vid import Läs mer
  • Roger G
    Roger G skrev om Carfax Sverige AB
    Skräp! All den upplysning som Carfax lämnar finns att få gratis på transportstyrelsen.se!
    snudd på bedrägeri! Läs mer
  • Andreas E
    Andreas E skrev om Carfax Sverige AB
    Inte riktigt vad jag förväntade mig.

Det du får ut är hur många ägare bilen har haft, men inte vilka. Du får veta var och när fordonet besiktigades, om bilen fick anmärkningar vid besiktningen, men inte vilka anmärkningar. Stöld, krock och lite annat serveras, men ingen servicelogg, skadelogg eller annat viktigt, men någon enstaka gång var bilen har servats.

Sammantaget väldigt lite info. Å andra sidan är 250 kr för en månads obegränsat utnyttjande inte så mycket pengar, och den info man får är ganska väl uppställd och ger väl åtminstone en vink om vilken bil man har att göra med. Jag använder tjänsten som grovsållning inför bilköp, mer duger inte tjänsten till. Läs mer

Karlavägen 14A, 114 31 Stockholm