Casdiowhite

Casdiowhite

4.2

Casdiowhite erbjuder en unik och vetenskapligt avancerad produktlinje för tandblekning hemma som föryngrar ditt leende och gör dina tänder vitare efter bara några timmars behandling. Våra paket för tandblekning innehåller allt du behöver för ett vackert leende.

10 omdömen om Casdiowhite

Malin M
Skrev om Casdiowhite

Casdiowhite en snabb order bekräftelse kring min beställning. Det har nu gått 3dagar sen beställningen kom och jag har påbörjat tandblekningen dock så glömde jag att dra ur skenan efter 3min så den försvann, ringde upp Casdiowhites support och fick en ny kostnadsfri. Det kallar man service

DentOn Tandvård
4.9/5 i betyg av 538 omdömen 4.9 av 538 omdömen
BadgeTwoYears

Johan D
Skrev om Casdiowhite

Bästa tandblekningen och jävligt billig!

Jörgen D
Skrev om Casdiowhite

Casdiowhite rekomenderas varmt då min blekning vart bättre på bara några dagar, tackar för den goda servicen Tomas erbjudit!

Formedico Estetik
4.9/5 i betyg av 107 omdömen 4.9 av 107 omdömen

Professionella med hög standard och noggrannhet

Jessica L Jessica L
Mni
Skrev om Casdiowhite

BLUFFÖRETAG!! Tar betalt men levererar inte beställningen. Svarar inte på mail/tel. Akta er för att handla hos Casdiowhite. Gissar att alla överdrivet positiva kommentarer tidigare är falska.

Tomas Å
Skrev om Casdiowhite

Riktigt bra tandblekning, casdiowhite tandblekning må nog vara den bästa på marknaden! Fick vita tänder redan efter 25-40 minuter utan några som helst problem, seriöst företag som vårdar sina kunder med snabba svar, alltid fått svar inom 12h

camilla m
Skrev om Casdiowhite

Var skeptisk till en början, trodde inte det skulle fungera men efter mycket om och men så bestämde jag och kollegan att beställa ett varsitt paket. Fick hem det inom 48h och vi testade den, Både jag och Annika hade fått en vitare nyans på tänderna efter första behandlingen! Maken ska nu också ha ett, så stort + för den enkla E-handeln

jan b
Skrev om Casdiowhite

Fick en snabb leverans, ville ha deras advance paket men den var slutsåld vilket jag tyckte var synd, beställde Advance paketet endå. Har rökt i många herrans år och då vill man pröva något starkt kännde jag. Drog iväg ett mail till dom och fick en rabattkod på 25% om jag väntar en vecka extra. Skit bra service måste jag säga!

Jörgen C
Skrev om Casdiowhite

Troligtvis marknadens snabbaste leveranser och service. Fick verkligen mitt dröm leende haha ser ut som brad pitt känns det som:P

Robin
Skrev om Casdiowhite

riktigt bra och snabba leveranser och svar inom 12h! Jag behövde paketet för att ge det till frugan då hon fyllde år, då kunde man fylla i kassan"lev inom 24h" smidigt och bra

johan g
Skrev om Casdiowhite

Funkar jätte bra! Fått KRITVITA tänder!!! Schysst support och bemötande, fick paketet inom 24h

Jörgen C gillar detta