Casdiowhite

, 147 32 Stockholm — Visa karta

Casdiowhite erbjuder en unik och vetenskapligt avancerad produktlinje för tandblekning hemma som föryngrar ditt leende och gör dina tänder vitare efter bara några timmars behandling. Våra paket för tandblekning innehåller allt du behöver för ett vackert leende.
Götgatan 55, 11621, STOCKHOLM
Tandläkare Eva Malmqvist-Carnolf
Niklas H:
Otroligt väl bemött och jättenöjd. Skönt att hittat en bra tandläkare i Stockholm.

Företag inom tandblekning nära Casdiowhite:

Tumba torg 114, TUMBA
Välkommen till Tandläkare Dyana Jergis, hos oss anser vi att alla har rätt till ... Läs mer ›
Lotta F:
Jag är väldigt nöjd med både behandling och med det trevliga bemötandet. Atmosfären är lugn och trygg vilket är viktigt när man väl ska sätt...

EKLUNDSHOVSVÄGEN 22, Tullinge
Vi är din familjetandläkare i Tullinge! Läs mer ›
Bird O:
Väldigt proffsiga och välbemötande. Fina och fräscha lokaler. //Bird

Lokes väg 4, NORSBORG
Tandeas kliniker är inrymda i ljusa trivsamma lokaler. Utrustningen är modern me... Läs mer ›
Volkan C:
Bra personel och duktig jag är mycke nöjd

Läs vad 10 kunder tycker om Casdiowhite

• Malin M
    Malin M skrev om Casdiowhite
    Casdiowhite en snabb order bekräftelse kring min beställning.

Det har nu gått 3dagar sen beställningen kom och jag har påbörjat tandblekningen dock så glömde jag att dra ur skenan efter 3min så den försvann, ringde upp Casdiowhites support och fick en ny kostnadsfri. Det kallar man service
  • Johan D
    Johan D skrev om Casdiowhite
    Bästa tandblekningen och jävligt billig!
  • Jörgen D
    Jörgen D skrev om Casdiowhite
    Casdiowhite rekomenderas varmt då min blekning vart bättre på bara några dagar, tackar för den goda servicen Tomas erbjudit!
  • MNI
    MNI skrev om Casdiowhite
    BLUFFÖRETAG!!
    Tar betalt men levererar inte beställningen.
    Svarar inte på mail/tel.

Akta er för att handla hos Casdiowhite.

Gissar att alla överdrivet positiva kommentarer tidigare är falska.
  • Tomas Å
    Tomas Å skrev om Casdiowhite
    Riktigt bra tandblekning, casdiowhite tandblekning må nog vara den bästa på marknaden! Fick vita tänder redan efter 25-40 minuter utan några som helst problem, seriöst företag som vårdar sina kunder med snabba svar, alltid fått svar inom 12h
  • camilla m
    camilla m skrev om Casdiowhite
    Var skeptisk till en början, trodde inte det skulle fungera men efter mycket om och men så bestämde jag och kollegan att beställa ett varsitt paket. Fick hem det inom 48h och vi testade den, Både jag och Annika hade fått en vitare nyans på tänderna efter första behandlingen! Maken ska nu också ha ett, så stort + för den enkla E-handeln
  • jan b
    jan b skrev om Casdiowhite
    Fick en snabb leverans, ville ha deras advance paket men den var slutsåld vilket jag tyckte var synd, beställde Advance paketet endå. Har rökt i många herrans år och då vill man pröva något starkt kännde jag. Drog iväg ett mail till dom och fick en rabattkod på 25% om jag väntar en vecka extra. Skit bra service måste jag säga!
  • Jörgen C
    Jörgen C skrev om Casdiowhite
    Troligtvis marknadens snabbaste leveranser och service. Fick verkligen mitt dröm leende haha ser ut som brad pitt känns det som:P
  • Robin
    Robin skrev om Casdiowhite
    riktigt bra och snabba leveranser och svar inom 12h! Jag behövde paketet för att ge det till frugan då hon fyllde år, då kunde man fylla i kassan"lev inom 24h"
    smidigt och bra
  • johan g
    johan g skrev om Casdiowhite
    Funkar jätte bra! Fått KRITVITA tänder!!!
    Schysst support och bemötande, fick paketet inom 24h
    Jörgen C gillar detta