Alla kategorier Kemtvätt Stockholms län Stockholm Östermalm City Snabbtvätt

City Snabbtvätt

Styrmansgatan 52, 114 60 Stockholm — Visa karta

City Snabbtvätt har ett strålande läge mitt i centrala Stockholm med mångårig branscherfarenhet. Vi erbjuder professionell tvättservice för alla typer av textilier, så som ytterkläder, skjortor, lakan, mattor etc. Vi har även skrädderi och har möjlighet att laga eller justera kläder efter önskemål. Alla våra tjänster utförs på plats i våra egna maskiner vilket gör att vi kan hålla snabba tider för återlämning. Allt för att säkerställa nöjda kunder, det är dessa som kommer tillbaka. Välkomna till oss!
Öppet just nu
Lör: 10:00-14:00
Sön: Stängt

Läs vad 13 kunder tycker om City Snabbtvätt

• John N
    John N skrev om City Snabbtvätt
    Mycket bra service, snyggt stuket och bra tvättat Läs mer
  • Mats B skrev om City Snabbtvätt
    Vår familj har sedan många år anlitat City Snabbtvätt.
    Alltid lika tillmötesgående och service-inriktade.
    Dessutom trevliga och humoristiska. Hög kvalitet och skulle något inte vara till kundens belåtenhet - så rättas det till.
    Affärsidén är kvalitet med snabb leverans. Det stämmer verkligen för
    City SNABB-TVÄTT. Läs mer
  • Ragnar E
    Ragnar E skrev om City Snabbtvätt
    Mycket trevligt och vänligt bemötande´. Läs mer
  • Anita S skrev om City Snabbtvätt
    City Snabbtvätt vill jag verkligen varmt rekommendera. Alltid proffsigt utförande och vänligt bemötande. Läs mer
  • Sissela N skrev om City Snabbtvätt
    Bästa och trevligaste kemtvätten i stan! Superbra service, snabb och trevligaste personalen! Rekommenderas starkt!! Läs mer
  • Marika Irene H skrev om City Snabbtvätt
    Lämnar sedan något år in både vit- och kemtvätt där, i stort sett varje vecka. Snabb service och man blir alltid trevligt bemött! Marika Läs mer
  • Kerstin E skrev om City Snabbtvätt
    Perfekt resultat
    Trevligt bemötande
    Snabb leverans Läs mer
  • Curt O skrev om City Snabbtvätt
    Trevlig och serviceminded personal, alltid bra kvalitet på jobben och snabb leverans om det behövs. Läs mer
  • Mesaia H skrev om City Snabbtvätt
    Fantastisk tvättservice. Snabbt, kunnigt och trevligt bemötande. Högsta rekommendationer! Läs mer
  • Birgitta A skrev om City Snabbtvätt
    Regelbunden inlämning av vit-och kemtvätt, alltid till vår fulla belåtenhet. Alltid lika trevligt bemötande och under årens lopp har vi blivit mycket goda vänner och jag hyser fullt förtroende för ägaren med familj. Läs mer
  • Kerstin E skrev om City Snabbtvätt
    Utmärkt kemtvätt med trevligt bemötande. Läs mer
  • Johan W skrev om City Snabbtvätt
    Proffsigt, snabbt, grym service! Samt flexibla ! Läs mer
  • Göran Ö skrev om City Snabbtvätt
    Klarar det mesta i tvättväg. Ger alltid tillmötesgående service och snabb leverans. Läs mer

Bästa kemtvättarna i Stockholm:

Sankt Göransgatan 65, 11238, Stockholm