Alla kategorier Läkarvård Stockholms län Stockholm Norrmalm Cityakuten i Praktikertjänst, City Akuten Nya Ögon

Cityakuten i Praktikertjänst, City Akuten Nya Ögon

Apelbergsgatan 48, 111 37 Stockholm — Visa karta

CityAkuten erbjuder specialistkompetens inom en rad olika medicinska områden i de tre storstäderna Stockholm, Göteborg och Malmö. Vi står för snabb, effektiv privatvård och behandling; förebyggande, akut och tidsbeställd. Oavsett om du är privat
Hammarby Allé 32, 12061, STOCKHOLM
Birgitta L:
Trevligt bemötande o proffsig syntest, jag är mycket nöjd. Birgitta Landin Carlsson

Läkarmottagningar nära Cityakuten i Praktikertjänst, City Akuten Nya Ögon:

Hammarby Allé 32, STOCKHOLM
Hos oss är synundersökningen och det personliga bemötandet i fokus. Vi erbjuder ... Läs mer ›
Birgitta L:

Läs vad 1 kund tycker om Cityakuten i Praktikertjänst, City Akuten Nya Ögon

• maria n
    maria n skrev om Cityakuten i Praktikertjänst, City Akuten Nya Ögon
    Opererade mig hos Nya Ögon för 6 månader sen. Har haft glasögon/linser sen 6-års ålder och är nu 31 år. Blev väldigt väl omhändertagen och personalen är trevlig.
    Det känns att de är professionella och sätter patienten i första hand. De gör noggranna undersökningar och ger väldigt bra information.

Noggrann och bra uppföljning efter operationen.

Är supernöjd!!

Apelbergsgatan 48, 111 37 Stockholm