Hazhar H

255 omdömen om Hazhar H

Susanna E

Noggrann, väl omhändertagen, nöjd med frisyren..

Jesper W

Grymt bra kille, väldigt noggrann och professionell. Kom med bra tips

Elisabett S

Mycket trevlig. Skulle egentligen klippt mig hos Sara som blev sjuk Hazhar lyssnade noga hur jag ville bli klippt och det blev bra. Kom med bra tipps gällande produkt för mitt hår vilket jag även köpte. Trevliga samtal etc mycket nöjd

Thomas E

Hazhar överträffade mina förväntningar. Jag arbetar inom bygg och har hjälm på huvudet långa dagar, vilket gör att mitt hår slits jättemycket. Jag var därför lite orolig hur det skulle bli när det var så slitet. Hazhar, lyssnade på mina önskemål om att behålla lite längd och jag gav honom fria händer att göra det han trodde skulle bli bäst, vilket jag är jätteglad för. Jag blev super nöjd med frisyren! Och håret känns super mjukt igen. Dessutom var han otroligt trevlig och lättsam att prata med. Han erbjöd om jag ville...

P-o W
Skrev om Hazhar H en del av Cityfrisörerna Gävle

En lugn och mycket nogran man som är väldigt lyhörd och lätt att samtala med

Jessica D

Jätteduktig och trevlig! Blev precis som jag önskade. Kommer definitivt tillbaka 😊

Patrik B

Mycket trevlig och lade ner förvånansvärt mycket tid på mitt föga imponerande hårsvall. Jag är helnöjd!

Camilla P

Hazhar klippte min son gjorde ett super bra jobb! Sonen och mamman är väldigt nöjda!

Philip F

Jag är väldigt simpel när det kommer till klippning. Hazhar vet vad han gör och klipper på ett professionellt sätt. Jag blev nöjd

Rene A
Skrev om Hazhar H en del av Cityfrisörerna Gävle

Super bra bemötande då han klippte lillgrabben på 3 år som aldrig varit till frisören innan. Jätte, jätte nöjd!!