Nojan

48 omdömen om Nojan

Sedan starten hos Reco 2024
Annica N

Trevligt och proffsigt bemötande. Inget besvärande småprat vilket jag uppskattar. Kände att håret blev ordentligt "genomklippt". Mycket nöjd kund som kan rekommendera denna duktiga frisör. 🙂

Björn P

Resultatet blev bra. Han kändes lite osäker, men han är ju lärling så det är ok. Frågade ibland bad jag tyckte, på ett bra sätt

Angelica M

Trevligt bemötande. Jag skulle färga mitt hår med en färg. Jag trodde att han skulle vara mer självgående. Fick mycket hjälp av erfarenhet kollega. Nådde inte upp till mina förväntningar då han hade svårt att ta till sig instruktioner av kollega.

Gunilla K

Mycket trevlig och tillmötesgående, så nöjd 😍 återkommer när det är dags. Köpte torrschampo för mer volym 🙂

Elin L

Väldigt duktig kille som hjälpte oss med våra hår när vi klippte oss. Det enda som var lite tråkigt var att stylingen efteråt uteblev.

Sara O

Nojan var noga och jätteduktig. Vi blev så nöjda jag och min mor.

Sandra O

Noggrann och bra resultat! Vill gärna gå dit igen.

Adian A

Super snäll. Noga och fokuserar på det han gör. Tog hjälp av handledare för att det skulle bli så bra som möjligt vilket kändes super bra. Har inget dåligt att säga:) kmr definitivt tillbaka

Emilie A

Superbra, lyhörd frisör, sonen blev otroligt nöjd med håret och ser bättre ut än målbilden Ronaldo :)

Malin W

Upplevde honom som väldigt noggrann, blev även supernöjd över mina slingor i helt perfekt nyans.