Tarika J

187 omdömen om Tarika J

Reem B
Skrev om Tarika J en del av Cityfrisörerna Gävle

10/10! Så professionell, bra bemötande till inte bara kunden utan även till mig som anhörig. Skämtsam & rolig att prata med. Viktigast av allt; lyssnar verkligen på kundens önskemål! Kommer absolut tillbaka till Tarika :)

Hanna A

Mycket trevligt bemötande! Min 8 åriga dotter som var lite nervös innan tyckte det gick jättebra och hon blev väldigt nöjd med sin nya frisyr. Hon sa själv att hon vill komma tillbaka nästa gång det är dags för klippning. Vi kom på drop in med två barn, en som skulle ta hål i öronen och en som skulle klippa sig. Mycket folk men fick ändå snabbt en tid inom en halvtimme. Kan varmt rekommendera Cityfrisörerna! Vi kommer tillbaka!

Daina N

Trevligt möte med Tarika i språk och handling. Mycket nöjd! Med vänlig hälsning, Daina🤩

David J

Professional, lugn, pratglad, förstående, hade bra tips och idéer :)

Helena S

Trevlig, proffsig, gjorde ett fantastiskt jobb 🤩

Margareta L

Hej Jättetrevlig tjej ! Väldigt omtänksam duktig och klippa hår Sköt om er Margareta Lindström

Axel L
Skrev om Tarika J en del av Cityfrisörerna Gävle

Tarika var duktig och visade sin kompetens när jag frågade vilken frisyr hon tyckte jag skulle ha. Jag är nöjd!

Emilia P

Jättebra och snabb då det var första gången för min son

Rygmor L

Mycket nöjd med mitt besök då frisören var väldigt noga med att ta reda på hur jag ville ha klippningen. Allt blev precis som jag ville. Nästa klippning blir hos samma frisör.

Tina R
Skrev om Tarika J en del av Cityfrisörerna Gävle

Serviceminded, inkännande, trevlig och jättenöjd med resultatet