Cleanhouse I Väst AB

Cleanhouse I Väst AB

Välkommen till Cleanhouse I Väst AB!

Vi är din städfirma i Göteborg. När du varken har tid eller ork för att ta tag i städning så finns vi på Cleanhouse I Väst AB nära till hands. Våra professionella medarbetare tvättar, torkar och städar rent i ur och skur. Vi utlovar städjobb med garanti. Det innebär att om du skulle hitta något fel efter 5 dagar så fixar vi det, helt kostnadsfritt.

Vi kan hjälpa till med det mesta inom städ. Nedan följer några exempel på tjänster vi erbjuder:
Hemstädning, flyttstädning, storstädning, kontorsstädning, visningsstädning, fönsterputs, mattvätt, byggstäd och mycket mer.

Tveka inte att kontakta oss när du behöver någon typ av städhjälp eller läs vad våra tidigare kunder tycker om oss här nedan.

Läs vad 112 kunder tycker om Cleanhouse I Väst AB 2

2021-04-23
    Hej, det blev väldigt fint och jag är mycket nöjd.
    2021-04-23
    Språkförbristningar, slarviga och en allmän dålig städning. Rekommenderas ej!
    2021-04-23
    Säger att de har ansvarsförsäkring men när de gör i sönder ett brunnslock för 200kr så vägrar de ersätta. De försöker pruta på priset och hittar på ursäkter hela tiden! Kan verkligen inte rekommendera detta städföretaget! Kommer aldrig att anlita de igen
    Hej Niklas, Brunnslock kostar 160kr och vi skulle gärna ersätta det och har föreslagit ersättning ett par gånger. Brunnslock finns i olika affärer till detta pris. Men ni krävde 300kr vilket vi anser var orimligt och ni kunde inte bevisa någon faktura för den belopp. Mvh, Angelika Cleanhouse I Väst AB
    2021-04-23
    Duktig personal som säger från om något saknas eller måste rättas till. Bra jobbat och du får en känsla av att det verkligen är rent när du kommer hem.
    2021-04-23
    Har städhjälp var 4e vecka. När jag kom i kontakt med cleanhouse så blev jag bemött jättebra, så himla trevliga och professionella. Och det blir så himla fint städat hemma hos mig, är så himla nöjd och prisvärt är det!!
    2021-04-23
    Trevligt bemötande, bra pris och utmärkt resultat.
    2021-04-23
    En specifik städerska hos det aktuella företaget städar uruselt och sitter av sin tid i vår soffa. Städtiden hos oss är 3 timmar men denna specifika städerskan börjar städa ca 25 minuter efter att hon anlänt till lägenheten och sitter av 40 min på slutet av sin städning. Vi vet detta då hon fastnat på vår övervakningskamera.

Däremot har vi en gång fått en annan städerska som var superduktig och städade fantastiskt!
    Hej Andreas, Tack att du meddelade oss. Vi kommer diskutera detta med personalen. Mvh, Angelika Cleanhouse I Väst AB
  • sara ö
    skrev om Cleanhouse I Väst AB
    Rent och prydligt när jag kommer hem. Enkla att kontakta. Mvh Sara Ö
    2021-04-23
    Vi är nöjda med det mesta. Om det är något som inte är bra så åtgärdar de.
    2021-04-23
    Hemstäd var 4:e vecka vilket fungerat mycket bra, och städningen sköts bra, det jag hade önskat som förbättring vore att få veta inför varje gång hur dags de kommer
    2021-04-23
    Vi har hemstäd 2ggr/mån och vi är super super nöjda med dem två som är här Och städar. Dem är trevliga och uppfyller våra krav. Finns ingenting att klaga på!
    2021-04-23
    Väldigt bra och smidigt städ. Trevlig arbetsledare, resultatet va mycket bra, det är ju ett vanligt hemstäd och inget flyttstäda.
    2021-04-23
    Vi anlitade dom för att få hjälp med flyttstäd. Det blev ett mycket bra resultat! Smidigt att kunna lämna en nyckel som dom sedan lämnade i brevinkastet efter avslutat städ. Om jag behöver städhjälp fler gånger är chansen stor att jag anlitar Cleanhouse igen.
    2021-04-23
    Vi har städning varannan vecka och vi kommer alltid hem till ett skinande hem. Vi är så otroligt nöjda med dem!
  • Fredrik L
    skrev om Cleanhouse I Väst AB
    2021-04-23
    Har städning varannan vecka.
    Proffsigt hembesök av Cleanhouse innan vi bestämde oss för vilken firma vi skulle välja.
    Lätt att byta dagar om det skulle uppstå något och jättetrevlig personal som kommer hem🤗!
    Alla i familjen är jättenöjda och jag rekommenderar verkligen Cleanhouse.
    2021-04-19
    Bra, billig och flexibel städfirma. Lätt att ha kontakt med och det utförs ett bra effektivt arbete. Vi har gett firman stora fria händer att disponera extratid där dom anser det behövs vilket har fungerar väldigt bra. Vi är nöjda och kan starkt rekommendera CleanHouse
    2021-04-13
    Bra pris, trevligt bemötande och hög kvalitet på utfört arbete. Kommer kontakta detta företag för kommande uppdrag.
    2021-04-07
    Superbra! Fint städat och finns inget att klaga på! Rekommenderas varmt!
    2021-04-07
    Storstädning av 80 m2 lägenhet. Prisvärt och bra kommunikation!
    2021-03-24
    Bra och flexibelt bemötande och noggrann städning.
    2021-03-24
    Vi köpte storstädning efter renovering. Mycket trevligt bemötande! Offerten var utförlig och städningen var över förväntan! Helt fantastiskt! Vi kommer att beställa "vanlig" städning framöver!
    2021-03-24
    Gjorde ett jättebra jobb med flyttstäd hos oss. Väldigt noggranna och professionella. Rekommenderas!
    2021-03-22
    Beställde storstädning.
    Personalen var väldigt nogranna och trevliga,
    Rekommenderas verkligen
    2021-03-22
    Rent och fint. Trevlig personal
    2021-02-21
    Exceptionellt!
    Så jäkla duktiga på sitt jobb!

Jag kan verkligen rekommendera cleanhouse.
    Vi har använt oss av denna företag i snart 1 år!!
    2021-02-19
    Mycket nöjd med min flyttstädning.
    2021-02-11
    Superbra! Effektiva, trevliga o allt var rent o snyggt. Kan varmt rekommendera Cleanhouse I Väst AB!
    2021-02-11
    Vi köpte en första storstädning där tanken var att sätta en standard inför planerad varannanveckasstädning. 9,5 tim för drygt 200 m2 inkl fönsterputs invändigt. Tyvärr var resultatet en stor besvikelse med ytor som inte ens var dammtorkat, smuts kvar på golvet på flera ställen, mycket dåligt resultat i toaletter och handfat. Lister och tavelramar hade inte rengjorts alls. Efter klagomål med "bildbevis" fick vi avdrag med 1,5 tim. Har haft städning tidigare av andra företag med mycket bättre resultat. Kan inte rekommendera Cleanhouse I Väst.
    Hej Lars, Vi såg fram emot ett samarbete och tycker det är synd att det endast blev en städning. När vi tog emot din reklamation på städningen var vi snabba med att återkoppla och erbjuda omstäd. Ni har valt att ha ett avdrag istället. Ett avdrag på 1,5h är för oss generöst utifrån vår bedömning. Vi har inte fått någon återkoppling på vår kompensation vilket gjorde att vi trodde ni var nöjda med den. Mvh, Angelika Cleanhouse I Väst AB
    2021-02-10
    Smidigt, rent och fräscht. Rekommenderar!
    2021-02-10
    Fick en offert som var lite bättre än övriga offerter, bemötandet har vart effektivt och professionellt och första städningen som nu är genomförd motsvarar absolut våra förväntningar, ser fram mot fortsatt samarbete
    2021-02-08
    Flyttstädning av villa. Smidig kommunikation och snabbt svar vid frågor innan. Städningen var superbra, tack!
    2021-02-07
    Proffsiga och väldigt trevliga
    2021-02-05
    Köpte flyttstäd när vi lämnade vår hyresrätt där jag visste sedan innan att bovärden som skulle kontrollera städet var otroligt petig. Både han och jag vad otroligt imponerade! Riktigt bra städat. Fick mycket bra bemötande när vi behövde byta dag på städet, ingenting vad några problem.
    2021-02-03
    Köpte flyttstäd, grymt duktiga och mycket noggranna!
    2021-02-02
    Vi bokade flyttstädning och köparna av huset var mycket nöjda med städningen.
    Cleanhouse i Väst har varit professionella och trevliga på alla sätt. Kan varmt rekommendera dem.
    2021-02-02
    Anlitades för flyttstädning i Trollhättan.
    Kontakterna och arbetet utfördes till full belåtenhet.
    Kan rekommenderas.
    2021-01-27
    Flyttstädningen, mycket bra städat. Hade dock viljat ha mera uppdatering om när tex. Städningen var klar. Ingen har hört av sig och frågat om man va nöjd. Tycker att det hade gett ett proffsigare intryck om man blev uppringd av personalen som berättar att allt är klart och om man tex. Inte är nöjd så är det bara att ringa.
    Annars super.
    2021-01-25
    Beställde storstädning. De kom försent och slarvade mycket med städningen. De skulle ha städat mellan kl 13.30-18, men fick städa 2 timmar till då de inte gjort sitt jobb. Upptäckte även då att de hade struntat i att städa på vissa ställen som skulle ha städats enligt checklista, men vi orkade inte diskutera mer och lät dem gå. Kan inte rekommendera denna städfirma till någon.
    2021-01-25
    Vi beställde flyttstäd som fungerade perfekt. All kontakt med företaget var smidig och tydlig. Priset var dessutom överkomligt så vi är verkligen nöjda och kan varm rekommendera Cleanhouse.
    2021-01-20
    Flyttstädning av lägenhet i stan. Tydlig kommunikation från företaget. Inga konstigheter kring städet. De stora delarna som fönsterputs, spis, köksskåp, under badkar mm gjorda utan anmärkning. Inget finlir dock. På det hela taget en helt ok upplevelse av företaget.
    2021-01-17
    Jätte bra, köparen av huset var nöjd. Bra serviceminded arbetare som kom till huset.
    2021-01-15
    Tillmötesgående, städade en söndag. Snabba på svar över mail. Jättenöjd!
    2021-01-04
    -Jag har bokat hemstäd varannan vecka.
    -Första mötet med kundansvarig var mycket bra. Trevlig och tillmötesgående.
    -Städarna jobbar på, är absolut inte otrevliga, men de verkar stressade och lite spända. Känns som de är osäkra på vad vi tycker. Känns nästan som det jag säger tolkas som negativ kritik även om det bara är saker jag frågar. Kanske språkmissgförstånd, jag vet inte.
    -Överlag är städningen ok. De är duktiga på att fixa i ordning soffa/sängar; de piffar till kuddar och plädar. Känns proffsigt när man kommer hem. Men moppa golv det kan de inte! Även om jag påpekat det till kundansvarig så blev det inget bättre. Man kan inte bara dra moppen över golvet en gång och tro det blir rent.
    Annars är de bra på att hålla tider. De jobbar på och stör oss inte (både jag och min man jobbar hemifrån).
    Flyttstäd.
    Väldigt trevliga!
    Hade inte så mycket förväntningar men de hade städat bra!
    2021-01-04
    En flyttstädning vi var mycket nöjda med. Bra kontakt i snabba svar vid frågor
    2020-12-31
    Företaget utförde städningen på absolut bästa sätt. Var väldigt noggranna.
    2020-12-30
    storstädning med fönsterputs.
    Okey men enbart med mail.
    Jag trodde att dom skulle storstäda.
    Nej inte till hundra procent.
    Ingen rengöring av fläkt eller underskåp i spisen.
    Dammtorka halva kylskåpets ovansida .
    Och en del andra enklare småsaker.
    2020-12-28
    Bästa städbolaget i Göteborg!!! 👍
    2020-12-17
    Flyttstäd. Bra bemötande. Mycket nöjd med städningen, framför allt med köket, gjorde underverk med ugn, spis och fläkt. Måste nog fråga om de använde något speciellt medel, annars förstår jag inte hur de fick ugnen som ny. Den enda lilla detaljen de missat var gummibälgen i tvättmaskinen.
    2020-12-15
    Lämnade en väldigt ostädat lägenhet. Efter flyttstädet var det renare än någonsin.