Alla kategorier Restaurang Stockholms län Stockholm Norrmalm Vasastan Cliff Barnes

Cliff Barnes

Norrtullsgatan 45, 113 45 Stockholm — Visa karta

Läs vad 10 kunder tycker om Cliff Barnes

• Anton J

2015-08-16

Anton J skrev om Cliff Barnes Restaurang AB
    Vill du dansa till sjunga med-låtar, känna peppen och är ett skönt gäng som vill rocka loss är detta platsen! Kl 23 slår de i gonggongen och då är det IGÅNG.

Restaurangen är helt ok också, halloumiburgaren var riktigt god, men det är ju inga vita dukar på bordet direkt (uteserveringen) och det är lite klibbigt. Servicen, maten är inget att klaga på, men de kunde gaska upp sig lite på att få det trevligt.

Cliff Barnes är en av Stockholms bästa platser för riktigt roligt röj och där toklevererar de nästan varje helg! Läs mer
  • Mattias

2014-07-12

Mattias skrev om Cliff Barnes Restaurang AB
    jättebra mat och perfekt ställe på Fredag och lördagkvällar. Dock lite tråkigt att dom bara har öppet till klockan 01:00. Men sjukt bra musik och trevlig personal. Läs mer
  • 2013-12-20

Hanna S skrev om Cliff Barnes Restaurang AB
    Brutalt god mat! Öppna uteserveringen på riktigt 2014 så folk hittar tillbaka... Läs mer
  • 2012-07-27

drom p skrev om Cliff Barnes Restaurang AB
    Lunch: Bra kvalite o variation men endast isbergssallad som sallad är trist. Lite grönsaker i salladen så skulle jag luncha där oftare. Läs mer
  • Björn W

2012-07-03

Björn W skrev om Cliff Barnes Restaurang AB
    Egentligen ingen märkvärdig lokal, men dra på trissor vilket skönt drag det är på Cliff. Har varit där några gånger senaste åren och alltid haft kul, vilket inte är lika lätt nu när man har blivit +30:) Har inte käkat där, men det får det bli någon gång snart Läs mer
    Cajsa J, Tobias B, Jakob J, Joakim B gillar detta
  • 2009-06-12

Annika T skrev om Cliff Barnes Restaurang AB
    Världens bästa restaurang, bra luncher och kanonös på fredagar och lördagar, jag skulle flytta in om jag fick plats med ungarna under bardisken! ;) Läs mer
  • 2009-03-15

Carina J skrev om Cliff Barnes Restaurang AB
    Toppenlunch och bra middagar under lugna kvällar. vissa kvällar ordentligt ös, inget för den som vill äta imlugn och ro. Mycket bra kök generellt och trevlig servis. Läs mer
  • Daniel T

2008-03-19

Daniel T skrev om Cliff Barnes Restaurang AB
    Cliff Barnes är alltid en höjdare. Maten är bra och personalen är alltid skönt avslappnade. Wallenbergaren äger.
    Stället är inget för romantiska middagar, på kvällarna blir volymen och trycket galet.. Åk hit med kompisgänget istället..

Gillar verkligen att man betalar luncherna genom att lägga slantar i en korg.. Läs mer
    Philip R gillar detta
  • 2008-03-08

Nils G skrev om Cliff Barnes Restaurang AB
    Vilket ställe! Man måste ha bra framförhållning för att få ett bord en fredag kväll, vi bokade 3 veckor i förväg. Jag och 3 vänner käkade burgaren, oj oj oj vilken stor portion och den var hur god som helst. När vi vid 22 tiden ätit klart så kickade stället igång med ett sanslöst tryck i sann afterskianda. Öl går att få i kannor vilket spär på den sköna afterski stämmningen. Jag tror aldrig jag varit på ett ställe med så packat med folk.Skönt att det inte går att få köföreträde vilket ger en mycket mer avslappnad miljö. Hade det vart möjligt hade jag gärna givit stället 6 recos : ). Läs mer
  • Camilla

2008-01-17

Camilla skrev om Cliff Barnes Restaurang AB
    Jag blir alltid glad när jag går till Cliff Barnes. Det är svårt att inte smittas av personalens personliga och glada bemötande. Menyn är rolig (läs humoristisk) och maten är god, väldigt god, och serveras i väl tilltagna portioner. Killen som köper in restaurangernas viner och dessutom serverar gör finfina vinrekommendationer och om han är på rätt humör kan man få turen att få en liten vinprovning.

Jag kan verkligen rekommendera måndagkvällar då man får både förätt och efterrätt för 160 riksdaler, otroligt prisvärt. Dessutom är det ganska lugnt och stillsamt på vardagkvällarna. Fram emot helgen blir det däremot ett drag utan motstycke, bra stämning och trevliga människor. Här kan det bli en helkväll! Läs mer

Bästa restaurangerna i Stockholm:

Bastiaan F Bastiaan F tycker:
“We had a great evening, thanks...” Läs mer
4.2 i betyg av 2093 omdömen

Årstavägen 49, 12054, Årsta