Colours By Jenny Hansson

Colours By Jenny Hansson

coloursbyjennyhansson.se
  • BadgeEightYears

Du hittar Colours By Jenny Hansson på Nybrogatan 83 i centrala Stockholm. Salongen ligger centralt men på behagligt avstånd från storstadsstressen. Vår kompetens och passion finns inom klippning, färgning och styling.Vi gör vårt bästa för att du ska få komma hit och koppla av och få en stund av njutning. Vi arbetar miljömedvetet...

150 omdömen om Colours By Jenny Hansson

Tatjana V
Skrev om Colours By Jenny Hansson

Tanja är en otroligt professionell och skicklig frisör. Alltid nöjd när jag går därifrån. Känner mig trygg i hennes händer. Jag litar på henne och hon levererar alltid ett fantastiskt resultat! Inte rädd att prova något nytt och vet vad som funkar för mig 🥰 Bästa frisören jag haft! Alltid supernöjd!!💯

Mikaela W
Skrev om Colours By Jenny Hansson

Blir alltid så himla nöjd och jag kan varmt rekommendera Tanja, hon är otroligt proffsig och lyhörd! 😊⭐️

Malin A K G
Skrev om Colours By Jenny Hansson

Jag har gått hos Tanja många år och följer henne var hon än jobbar någonstans. Det finns ingen bättre frisör. Hon är mycket kunnig, lyhörd för mina önskemål och jag känner mig så fin i håret när jag går därifrån. Hon är dessutom en varm och ödmjuk människa.

Linda L

Proffsiga och väldigt färgkunniga. Gått till Jenny i mer än 10 år nu

Clara Märta Kristina L
Skrev om Colours By Jenny Hansson

Jag har gått till Nathalie i ett par år nu och är alltid lika nöjd med färg och klipp. Rekommenderas varmt!

Britt-Marie Ö
Skrev om Colours By Jenny Hansson

Har varit kund hos Jenny sen många många år tillbaka. Under alla år känner jag att jag fått den bästa behandligarna för mig och mittt hår färgning, slingor, klippning och styling. Har också samma upplevelse när Nathalie tar hand om mig och mitt hår. Upplever trevlig stämning mellan Jenny, Nathalie och Beatrice som smittar av sig på oss kunder. Desutom gott kaffe med ”små söta bitar”

Lena B
Skrev om Colours By Jenny Hansson

Cecilia är superduktig både i att färga och klippa. Jag är alltid nöjd. Rekommenderas varmt!!!

Lisbeth H
Skrev om Colours By Jenny Hansson

Lugnt avkopplande och jätte duktiga frisörer

Victor L
Skrev om Colours By Jenny Hansson

Det blir alltid lika bra hos Nathalie. En av Stockholms bästa frisörer.

Barbro N
Skrev om Colours By Jenny Hansson

Helt underbart.Jag känner mig ,välkommen och trygg hos er.Blir bemött med respekt och Nathalie lyssnar på mig❤️

Marie K
Skrev om Colours By Jenny Hansson

Har gått till Colours i flera år och är alltid jättenöjd! Natalie har alltid bra förslag som matchar mina önskemål och hon levererar med kvalite. Hade en period av hemma-färgning som slutade i katastrof men fick snabb och professionell hjälp av Jenny. Ovärderligt. Här finns både kompetens och trevligt bemötande. Ser fram emot nästa gång.

Skrev om Colours By Jenny Hansson

Har gått till Nathalie i några år nu. Det är inte den billigaste salongen i stan, men man får vad man betalar för och detta är den lyx jag unnar mig. Blir alltid nöjd med resultatet, så väl superbra färg som klippning som passar mitt hår. Rekommenderas varmt!

Skrev om Colours By Jenny Hansson

Fantastiskt. Jätte nöjd med mina slingor och nyansering samt klippning!

Helena V
Skrev om Colours By Jenny Hansson

Utan tvekan den bästa frisören på färg och toning! Jag har provat många toppsalonger i Stockholm och Colours by Jenny Hansson är en klass för sig. Det är en fin, och fräsch interiör som är lugn och trevlig, jag blir alltid bemött på ett personligt sätt.

Skrev om Colours By Jenny Hansson

Fantastiskt bemötande, nog det bästa som sker på min månad är att komma hit, min frisör är så trevlig, hon kan klippa mig som ingen annan jag har varit hos. Salongen är fin och man känner sig nästan hemma där. 10/10 skulle klippa mig där varje dag

Hanna G
Skrev om Colours By Jenny Hansson

Fantastiska! Andra gången jag går hit för att färga/slinga samt klippa och det är jag fortfarande så glad för, håret får sånt liv och fyllighet. Man märker att håret liksom inte bara blir snyggt av att gå dit, det mår bättre än det gjorde innan. Så nöjd!

Anette L
Skrev om Colours By Jenny Hansson

Fantastiskt!!! Jenny är helt outstanding och salongen oerhört fin. Så tacksam att jag hittat henne. /Såsnyggihåret

Thomas R
Skrev om Colours By Jenny Hansson

En väldigt lyxig och professionell upplevelse. Väldigt kunnig personal med ett vänligt bemötande. Ljusa och fräscha lokaler. Älskade massagestolen i hårtvätten. Även bra utbud av produkter för stajling och vård. Väldigt nöjd! En klippning med det lilla extra.

LINNÉA L
Skrev om Colours By Jenny Hansson

Dom är verkligen jätte duktiga här! Det här är tredje gången jag går till Jenny för att fixa mitt hår. I Somras gjorde jag ett undantag och gick till bebas frisörsalong för att det gick snabbare att få en tid innan jag skulle resa. Kom dock ut med grått, gult och brunt istället för vit platina som jag bad om och hon var ganska otrevlig när jag bad henne att fixa det. Fel kan alltid hända för att vi är människor men hur man hanterar det förändrar mycket. Jag kommer tillbaka till Jenny för att jag vet att jag kan...

Solveig S
Skrev om Colours By Jenny Hansson

Lyxig salong där man blir väl omhändertagen och trivs. Jenny är en kompetent frisör som förstår ens behov och önskemål. Har alltid blivit mer än nöjd med resultatet efter ett besök här.

Julia B
Skrev om Colours By Jenny Hansson

Nathalie var supertrevlig och professionell. Supernöjd! Köpte med mig schampo och balsam också som jag är riktigt nöjd med!

Monica V
Skrev om Colours By Jenny Hansson

Hej Sammantaget blir det bästa betyg för min behandling hos N. Sökte via nätet hittade er salong som tog emot och behandlade mig och mitt hår på bästa sätt. Lugnt och rådgivande fick jag svar på om min egen idé av behandling vilket resulterade i bottengfärg och klipp/fön. Poängterar också massage och gott kaffe. Rekommenderar er salong inklusive trevligt bemötande .

Lisbeth Kaxa L
Skrev om Colours By Jenny Hansson

Jättenöjd! Allt bara bra.......................................................

Amanda L
Skrev om Colours By Jenny Hansson

Jag har klippt och färgat håret hos Nathalie och blir alltid supernöjd! Salongen är mysig och man blir väl omhändertagen, samtidigt som man får en riktigt snygg frissa!

Lena E
Skrev om Colours By Jenny Hansson

Jag var hos Nathalie, så duktig,👍 jag går till henne igen o jag är ganska petig med mitt hår. Lena

Anna M
Skrev om Colours By Jenny Hansson

Jag blir alltid väldigt bra bemött. Natalie är mycket noga att färgen blir den rätta och klipper håret föredömligt.

Carita F
Skrev om Colours By Jenny Hansson

Utmärkt på alla vis. Lugn och skön atmosfär och som kund känner man sig sedd och omhändertagen.

Erik P
Skrev om Colours By Jenny Hansson

Har aldrig haft en frisör som är så kunnig och passionerad i hår som Nathalie på color by Jenny Hansson. Hon är hjälpsam, trevlig och extremt noggrann med allt hon gör!! Söker du efter en frisör som är kunnig och som kan hjälpa dig att skapa just den där hårfrisyren du alltid velat ha har du kommit rätt!

Danielle G

Mycket trevligt och professionellt

Gustav C
Skrev om Colours By Jenny Hansson

Strålande service från bokning, sms påminnelse till färdig klippning. Bra jobbat😊

Helena F
Skrev om Colours By Jenny Hansson

Helheten. Opretentiöst, familjärt, ärligt och ”det lilla extra”. Slutresultatet: har aldrig varit så nöjd förut.

Karolina A
Skrev om Colours By Jenny Hansson

Jag blev väldigt nöjd med min nya hårfärg. Har besökt ett flertal olika frisörer i området och blivit missnöjd, men hos Jenny blev mitt hår äntligen som jag ville ha det. Det är så kul att bli nöjd efter sitt frisörbesök. Förra gången fick jag en allergisk reaktion då jag har en känslig hårbotten, men Jenny lyssnade på mig när jag beskrev vad som hade hänt. Hon lyckades med att färga håret så att det blev fint och utan att jag fick en allergisk reaktion denna gång. Om du är osäker på vilken frisör du ska gå till så kan jag varmt rekommendera Jenny. Hon är verkligen jättebra!

Camilla H
Skrev om Colours By Jenny Hansson

Personligt och väldigt fint bemötande och så kunniga. Kan verkligen rekommendera.

Camilla G
Skrev om Colours By Jenny Hansson

Lyxigt bemötande i harmonisk miljö. Professionell frisör och en fantastisk kreatör av färg- Colours By Jenny Hansson 🙏🏼

Eva L
Skrev om Colours By Jenny Hansson

Positivt bemötande och bra resultat!

Kicki L
Skrev om Colours By Jenny Hansson

Mycket trevligt bemötande av proffesionella frisörer! Helt och hållet nöjd med resultatet!

Nina R
Skrev om Colours By Jenny Hansson

Riktiga professionella frisörer, kunniga och kan sin sak och med råge. Supertrevliga. Alltid ett vänligt ord till övers. Kan varmt rekommenderas. Mvh Nina

Karin S
Skrev om Colours By Jenny Hansson

Ville få en ljusare hårfärg och va osäker på om det skulle gå, men Jenny löste det , är så nöjd. Man kände sig hemma från första stund. Så trevligt bemötande. Blev så grymt nöjd. Verkligen professionella från början till slut. Rekommenderas starkt!

Lena Maria Catharina J
Skrev om Colours By Jenny Hansson

Superproffsiga och trevliga frisörer med stort engagemang och kunnande. Stor, fin och ren lokal, väl ”Corona-anpassad”. Rekommenderas!

NEGAR E
Skrev om Colours By Jenny Hansson

Jag är så nöjd! Efter många år bestämde jag mig för att klippa av mitt långa tjocka hår till en kort page! Vågade inte gå till vem som helst då jag är otroligt kräsen och har tjockt hår. Jenny la ner tid på konsultationen, var väldigt inlyssnande och gav mig tips och råd! Resultatet blev över förväntan, men förutom det blev jag otroligt väl omhändertagen och kände aldrig att jenny stressade eller prioriterade annat. Jag var i fokus under hela besöket. Mycket fräsch salong och bra produkter. Kommer fortsätta gå hos Jenny!

Eleonora Emilia U
Skrev om Colours By Jenny Hansson

Jag kom till Jenny med hemmafärgat sönderblekt hår & extrem utväxt i hopp om att få känna mig fin igen. Direkt när jag kommer dit blir jag fantastiskt bemött. Under tiden jag satt i stolen blev jag så ompysslad att jag aldrig ville lämna. Utöver den helt perfekta vistelsen gick jag där ifrån med en varmare ton i håret, utväxten vad borta & jag har aldrig varit mer nöjd eller känt mig finare i håret. Ärligt talat så är Colours den bästa frisörsalongen jag varit på där allt är välplanerat & alla detaljer uppskattas!

Erik Jonas A
Skrev om Colours By Jenny Hansson

Så otroligt nöjd med mitt hår efter mitt senaste besök på Colours. Väldigt varmt bemötande och en otrolig yrkesskicklighet. Måste vara stans bästa salong!

Charlotte I
Skrev om Colours By Jenny Hansson

Efter år av blond färgning som aldrig blev särskilt bra sökte jag upp Jenny. Hon fattade omedelbart galoppen, fixade till en harmonisk nyans som stämmer med mina övriga färger. Trodde knappt att det var möjligt. Hade glömt känslan. Lyhörd för mitt skadade hår känner jag mig helt trygg med processen. Som helhet; en upplevelse av genuin professionalitet och mycket fint bemötande. Charlotte.

Carol L
Skrev om Colours By Jenny Hansson

Jag kom till Jenny med förstört hår. Första gången jag var där fick jag ett mkt proffessionellt mottagande och resultatet blev bra. Kostade dock över 5,000 kr. Andra gången jag var där blev det katastrof. Jenny lyssnade inte alls på vad jag ville ha utan gjorde vad hon ville. Jag litade på henne eftersom det blivit så bra första gången. Nu blev det katastrof. Jag såg hemsk ut och var fullkomligt chockad över hur hon kunde göra så här. Därefter fick jag kraftigt allergiutveckling i skalpen. Hon erbjöd visserligen att...

Carol L gillar detta
Svar från Colours By Jenny Hansson

Hej Carol! Så väldigt tråkigt att se ditt inlägg här efter vår långa konversation! Också väldigt tråkigt att jag tydligen inte lyckades nå fram med det jag försökte förklara för dig om hur vi ska nå en långsiktig och hållbar fin nyans för ditt hår. När jag förstod att du inte blev nöjd över resultatet så bad jag dig att få ordna det genast men du avböjde. Du sa till och med att du förstod att jag blev ledsen över att inte få göra dig nöjd men att du såg det långsiktigt. Du vet att du är välkommen att kontakta mig och att...

Helene O
Skrev om Colours By Jenny Hansson

Jag klippte och färgade håret plus att jag köpte hårprodukter, förväntningen var att jag skulle få ordning på mitt slitna hår och det levde dem upp till fullo med. Mycket trevligt bemötande. Sammanfattningvis fick jag en SPA upplevelse under besöket.

Helene L
Skrev om Colours By Jenny Hansson

Stamkund som alltid är nöjd med toning slingor samt klippning. Fint bemötande av frisör som är lyhörd och idérik.

Therese K
Skrev om Colours By Jenny Hansson

Otroligt professionella frisörer som är mycket måna om resultatet. Fantastiskt fint bemötande. Har aldrig varit så nöjd med en frisör tidigare. Trodde inte sådana existerade!

Mona P
Skrev om Colours By Jenny Hansson

Färgade och klippte i samråd med Nathalie. Blev, som alltid, väl bemött av. En härlig, avkopplande upplevelse.

Jenette S
Skrev om Colours By Jenny Hansson

Så nöjd med både klippning och färgning

Hanna H
Skrev om Colours By Jenny Hansson

Jag kommer alltid därifrån supernöjd. Nathalie kan verkligen färg och hittar alltid rätt nyanser så att håret får liv och att det ser naturligt ut, anpassat efter årstid. Lugn lokal med lyhörd och väldigt trevlig personal. Rekommenderas verkligen!