Createbymattis

Buntmakarvägen 103, 141 73 Segeltorp — Visa karta

Välkommen till CreatebyMattis!

Jag är certifierad frans- och brynstylist och erbjuder en rad behandlingar för alla åldrar. Mina mest populära behandlingar är fransförlängning, Lash lift & formning av ögonbryn med en hårborttagningsmetod från Persien/Indien som använts i tusentals år, på både män och kvinnor.

De produkter jag använder är professionella och godkända inom EU och jag lägger fokus på dig som kund och dina önskemål inför varje behandling.

Hos mig får du både inspiration och möjlighet att få vackra, fylliga fransar och välformade ögonbryn. Du kan boka tid online eller ringa mig direkt för att hitta en tid som passar dig!
Lör: 10:00-15:00
Sön: Stängt

Läs vad 113 kunder tycker om Createbymattis

• 2020-11-01

Ann-louise K skrev om Createbymattis
    Väldigt nöjd med min behandling och bemötandet jag fick. Nöjd med produkterna men tyckte att priset var aningens högt på dom. Rekommenderara verkligen Matthias behandlung Yumi Lashes Läs mer

Anna-maria F skrev om Createbymattis
    Fix av ögonbryn. Supertrevligt och proffsigt bemötande och bra råd! Läs mer

Ellinor T skrev om Createbymattis
    Så proffsigt och snyggt gjort! Supernöjd! Läs mer

Madelene Å skrev om Createbymattis
    En fantastiskt proffesionell och kunnig människa. Läs mer
  • anna-karin u

2020-10-30

anna-karin u skrev om Createbymattis
    Createbymattis behandlade mina ögonfransar och formade dem snyggt med Yumilashes. Det var en lugn trevlig miljö och jag kände mig väl omhändertagen. Lätt på handen och behaglig personlighet. Jag blev rekommenderad av min vän och nu rekommenderar jag mina övriga vänner att vända sig till Creatabymatyis.
    Anna-Karin Läs mer

Jenny A skrev om Createbymattis
    Välutbildad med ett proffsigt resultat! Läs mer

Gunilla H skrev om Createbymattis
    Behandling ögonbryn. Trevligt bemötande samt bra resultat. Läs mer

Josefine H skrev om Createbymattis
    Så himla duktig och proffsig! Gör brow lifts hos Mattias och blir alltid sjukt nöjd 🌟 Läs mer

Hanna S skrev om Createbymattis
    Gjort lashlift och brynfix hos Createbymattis och är oerhört nöjd. Bemötandet är fantastiskt, kvalitén även den, alltid nöjd! Läs mer
  • 2020-10-26

Sara C skrev om Createbymattis
    Har varit kund hos Mathias sedan länge och aldrig blivit missnöjd!!! Får det exakta resultatet jag ville ha! Läs mer
  • 2020-10-25

Lätt att beställa Läs mer
  • 2020-10-24

Diana L skrev om Createbymattis
    Browlift och lashlift
    Bra bemötande och riktigt bra omhändertagen!
    Resultat som håller länge. Rekommenderas verkligen. Läs mer
  • 2020-10-24

Cecilia N skrev om Createbymattis
    Ett bra och trevligt bemötande och ett fint resultat. Läs mer
  • 2020-10-23

Emma N skrev om Createbymattis
    Gjorde YumiLasches. Trevligt, proffsigt, kunnigt. Mycket nöjd. Läs mer
  • AMANDA D

2020-09-23

AMANDA D skrev om Createbymattis
    Mathias är grym på det han gör! Supernöjd varenda gång jag går därifrån. Rekommenderar starkt då han gör underverk med ens fransar!! Läs mer
  • 2020-03-16

Anita J skrev om Createbymattis
    Jag bokade en brynfix, kände mig väldigt varmt välkommen. Jag blev över förväntan mycket nöjd. En varm och mysig atmosfär med världens finaste Matthias Läs mer
    2020-06-23 mathias l svarar Anita J
    Tack så jätte mycket för dina vänliga ord Anita det värmer i själen =)
    Välkommen åter <3

Elin M skrev om Createbymattis
    Olika behandlingar för ansiktet, jättebra bemötande med jättetrevlig miljö och ett lugn. Nr ett när det kommer till att ta hand om sig själv och vilken man väljer att gå till. Läs mer
    2020-06-23 mathias l svarar Elin M
    Tack så jätte mycket! =)
    Värmer mycket.

Välkommen åter <3

Camilla B skrev om Createbymattis
    Proffigt i en mysig hemma miljö Läs mer
    2020-06-23 mathias l svarar Camilla B
    Tack så jätte mycket för ditt omdöme. Hoppas du blev nöjd med din behandling =)
    Varmt välkommen åter.
  • Alexandra A

2020-03-13

Alexandra A skrev om Createbymattis
    Mysig hemma miljö och en super söt hund som välkomnar en. Proffsigt arbete och ett jätte fint arbete med min lashlift! Kommer absolut åka hit igen när jag har vägarna förbi Stockholm! Läs mer
    2020-06-23 mathias l svarar Alexandra A
    Tack så himla mycket! =)
    Varmt välkommen tillbaka, så fixar vi fantastiska fransar igen =)

Malin C skrev om Createbymattis
    Jag gör lashlift med jämna mellanrum hos Createbymattis. Jag känner mig alltid i goda händer och är lika nöjd varje gång jag går därifrån. Mathias är professionell, lyhörd och trevlig. Dessutom är priserna mycket bättre än på många ställen mer centralt. Och som en sista guldstjärna har jag flera gånger krånglat lite i sista stund med att byta tid, Mathias har varit helt okej med det varje gång. Jag rekommenderar varmt Createbymattis! Läs mer
    2020-06-23 mathias l svarar Malin C
    Tack så mycket! <3
    Snart dags att piffa till fransarna igen =)

Monica N skrev om Createbymattis
    Mycket proffsig behandling, med trevligt bemötande. Läs mer
  • My J

2020-03-11

My J skrev om Createbymattis
    Mattias är otroligt professionell, han är super duktigt på det han gör och väldigt trevlig och rolig att ha och göra med. Man blir alltid nöjd med det han gjort och får alltid en trevlig stund där 🥰 perfekt fransförlängning, gå till Mattias 🙌🏼 Läs mer

Camilla E skrev om Createbymattis
    Supernöjd med fint bemötande och kanonbra arbete med mina ögonbryn! Rekommenderar det till mina vänner 💕 Läs mer

Anna- Karin P skrev om Createbymattis
    Bryn form och färg
    Funkar utmärkt Läs mer

Yudi L skrev om Createbymattis
    Mattias är så profesionell i bemötande lugn och behaglig atmosfär i salongen.
    Gjort Lashlift å blivit så nöjd med resultatet helt över förväntan ❣️ Mvh Yudi Läs mer

Emilia H skrev om Createbymattis
    Jag köpte yumi lashlift. Mattis var jättetrevlig och hade mysig julmusik på under besöket. Det var skönt att vi inte snackade så mycket, har tidigare varit med om att personen ska ställa massor med frågor om livet osv när jag egentligen bara vill ta det lungt. Det gjorde inte ont vid fransarna en endaste gång och han blev klar snabbare än han hade tänkt vilket bara är ett plus. Jag blev supernöjd med resultatet och mina fransar har blivit starkare och längre nu. Jag gjorde behandlingen i december men fransarna har fortfarande en jättefin böjning och jag behöver fortfarande inte böja mina fransar innan jag applicerar mascara. Läs mer
  • Sara P

2020-03-11

Sara P skrev om Createbymattis
    Yumilashes + Yumibrows Behandlingen överträffade mina förväntningar. Trevligt och omhändertagande i en mycket fin stämning. Mathias är supper trevlig och extremt duktig. Läs mer

Hanna N skrev om Createbymattis
    JUMBOFRAMSAR OCH FÄRG OCH TRÅDNING AV BRYN.
    MYCKET BRA OCH VÄL BEMÖTT Läs mer
  • 2020-03-10

Anita Å skrev om Createbymattis
    Fransfärgning och köpt Keratin till fransarna.
    Trevligt bemött.
    Företaget levde upp till mina förväntningar.
    Lugnt och avslappnat. Läs mer

Ann-louice R skrev om Createbymattis
    Köpt rengöringsmedel för ansiktet samt olika behandlingar. superbra bemötande av ägaren lugn och harmonisk! Såå skönt att bara ligga där på britsen och bli ompysslad i ansiktet. Kan varmt rekommendera en upplevelse hos Createbymattis:-) Läs mer

Susy E skrev om Createbymattis
    Kanonbra! Trevlig, enormt duktig! Läs mer

Liz L skrev om Createbymattis
    Super trevlig och väl bemött. Känner mig verkligen bortskämd efter ett besök. Mysig miljö. Rekommenderas varmt! Läs mer

Susanne K skrev om Createbymattis
    Min dotter gjorde lash-lift, vi blev supertrevligt bemötta utav Mattias och Ida blev väldigt nöjd.
    Vi kommer boka tid där igen! Läs mer
  • Carolina J

2020-03-08

Carolina J skrev om Createbymattis
    Bra mottagande i hemmamiljö med prisvänliga behandlingar. Proffsig. Läs mer

Ellinor G skrev om Createbymattis
    Har endast gjort brynfix inkl fransfärgning, men jag är super nöjd med det Createbymattis har gjort. Går endast till Createbymattis, kan varmt rekommendera andra att gå till honom då han är bäst 😊 Läs mer

Susanne N skrev om Createbymattis
    Duktig och noggrann och jag är alltid nöjd när mina ögonbryn blir fixade. Läs mer

Sandra F skrev om Createbymattis
    Fantastiskt på alla sätt och vis!! Läs mer
  • 2020-03-07

Amanda E skrev om Createbymattis
    Jag har nu gjort Yumilashes två gånger hos Createbymattis, blir lika nöjd varje gång. Det går väldigt smidigt och resultatet blir riktigt bra, jag kommer fortsätta att gå dit för mina fransar. Läs mer
  • 2020-03-07

Sofie B skrev om Createbymattis
    Fantastisk! Hann till och med sova en hel del. Så nöjd med resultatet, noggrannt och proffsig!t! Han är bäst! Läs mer
  • Marina N

2020-03-06

Marina N skrev om Createbymattis
    Mycket noggrann och duktig på det han gör. Han har både gjort Lash Lift, fransförlängning samt brynfix på mig. Allt detta var nytt för mig att göra och blev väldigt nöjd och mycket trevligt bemött. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • 2020-03-06

Yanniqe W skrev om Createbymattis
    Fint resultat och proffsigt bemötande i mysig hemmamiljö. Läs mer

Anna K skrev om Createbymattis
    Jag gjorde lashlift hos Mattias.
    Mattias sätt att bemöta mig som kund var extra ordinärt. Inga fel överhuvudtaget. Varmt välkomnande.
    Han fanns alltid där och pratade med mig. Om jag tyckte något kändes obekvämt så rättade han till det på en gång. Han frågade om allt kändes bra ofta. Vilket gjorde att jag kände mig i mycket trygga händer. Jag blev dessutom otroligt nöjd med hans utförande av mina fransar.
    Så varm och go kille. Finns inget negativt eller dåligt att säga. Varken om hans jobb eller hur han bemötte mig som kund!
    Kan rekommendera starkt! 6/5 stjärnor ❤️ Läs mer

Mia E skrev om Createbymattis
    Gjorde en lashlift hos Mattis, han är väldigt noggrann och resultatet blev riktigt bra! Läs mer

Elvira L skrev om Createbymattis
    Jag gjorde en fransbehandling för första gången hos createbymattis och blev så nöjd! Fixade yumilashes som helt klart kommer vara en framtida favorit 😍. Bra läge för söderortsbor och mathias Läs mer

Elisabeth K skrev om Createbymattis
    Har köpt olika varor och tjänster t. ex olika behandlingar och presentkort och andra varor. Bemötandet är exemplariskt. Jag ville ha fransar som syns men inte ser ut som lösögonfransar. Resultaten har blivit över förväntan.
    Mathias vet vad han gör, är trevlig och det är avkopplande att få en behandling. HAN ÄR BÄST Läs mer

Lotta Ö skrev om Createbymattis
    Fransförlängning , yumilashes bbglow och plock av bryn har jag gjort. Lever verkligen upp till förväntningarna. Trevligt och proffsigt bemötande och jag har alltid varit mer än nöjd. Går enbart hit numera. Läs mer

Monica L skrev om Createbymattis
    Har gjort flera olika behandlingar alla med samma professionella resultat. Dessutom ett proffsigt bemötande. Läs mer

Annica E skrev om Createbymattis
    Jag har köpte produkter till mina fransar samt ett antal yumi lashes behandlingar. Jag har alltid blivit bra bemött och är väldigt nöjd efter behandlingarna. Brukar rekommendera vänner och bekanta till att gå och få behandlingar hos Createbymattis. Läs mer
  • 2019-08-04

Helen A skrev om Createbymattis
    Gjorde yumi-ögonfransar (skonsam lash lift) och blev supernöjd med resultatet! Jättefin böj som hållit länge! 😊 även färgen sitter bra, ser ut som jag har mascara trots osminkad! 😊 För övrigt trevligt bemötande! 😊 Läs mer
    mathias l gillar detta

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte