Välkommen till CreatebyMattis!

Jag är certifierad frans- och brynstylist och erbjuder en rad behandlingar för alla åldrar. Mina mest populära behandlingar är fransförlängning, Lash lift & formning av ögonbryn med en hårborttagningsmetod från Persien/Indien som använts i tusentals år, på både män och kvinnor.

De produkter jag använder är professionella och godkända inom EU och jag lägger fokus på dig som kund och dina önskemål inför varje behandling.

Hos mig får du både inspiration och möjlighet att få vackra, fylliga fransar och välformade ögonbryn. Du kan boka tid online eller ringa mig direkt för att hitta en tid som passar dig!

Läs vad 150 kunder tycker om Createbymattis 2

2022-02-17 Insamlad av företaget
    Jag anade att detta skulle bli mitt ekonomiska fall. Nu kommer jag aldrig vilja sluta... Men det gör inget, resultatet är så fint så det är värt det. Jag har kört yumilash och yumibrows och känt mig toknöjd! Och Mattis är fantastiskt enkel och härlig att bli ompysslad av. Tack tack!
    Tack så mycket Maria för ditt fina omdöme & så roligt att du blev nöjd med din behandling! =)
    Ja, det är lite beroendeframkallande men så värt det <3 Varmt välkommen åter
  • 2022-02-17 Insamlad av företaget
    Jättefint bemötande och jättebra resultat! Tryggt, avslappnat och tiden flyger! Mathias är jätteduktig och varje gång är jag nöjd med resultatet.
    Tack så mycket för dina fina ord Christine! =)
    Glad att du är nöjd med behandligen. Hoppas vi ses snart!
    2022-02-14 Insamlad av företaget
    Createbymattis did a great job! Made me feel beautiful that added my self confidence! My eyes/eyelashes extremely transformed! I highly recommend createbymattis!

Thank you for the great and wonderful job!

Createbymattis deserves 10 stars!!!
    Thank you Aniceta =) So happy that you liked your transformation <3 Createbymattis
  • 2022-02-14 Insamlad av företaget
    Jag gjorde lash lift och färgning, är supernöjd med resultatet och fick ett förstklassigt bemötande. Kan absolut rekommendera!
    Tack så jätte mycket 🙏🏻 Så roligt att höra att du gillade behandligen. Du är så välkommen åter =D Createbymattis
    2022-02-13 Insamlad av företaget
    Blev så nöjd efter mitt besök och rekommenderar dig ett besök
    Tack så jätte mycket🙏🏻😇💖 Vad roligt att höra att du blev nöjd med behandlingen. så tacksam att du väljer mig som din stylist. Tusen tack’✨ Createbymattis
    2022-02-12 Insamlad av företaget
    Jag har gått till Mattias och gjort yumilashes (lashlift) och brynfix i ett halvår nu och han gör perfekt resultat varje gång! Jag är SÅ nöjd, och resultatet håller som lovat upp till 5-6 veckor. Mattias är trevlig och omtänksam, samtidigt som han är otroligt proffesionell med resultat i världsklass. Inte förvånad att han vunnit priser!
    Tack så jätte mycket Lina. DU är för gullig!🙏🏻😇💖 så tacksam att du väljer mig som din stylist. Tusen tack’✨ Createbymattis
    2022-02-12 Insamlad av företaget
    Proffsigt och avslappnat i en skön miljö.
  • 2022-02-11 Insamlad av företaget
    Blir alltid bra bemött hos Mathias, förväntningarna är stora och är supernöjd med mina blackdiamonds fransar.
    Tack så jätte mycket & vad roligt att du gillade Black Diamond 🙏🏻😇💖 så tacksam att du väljer mig som din stylist. ’✨ Createbymattis
    2022-02-11 Insamlad av företaget
    Mattis är toppen, så noggrann och kunnig och alltid ett trevligt och glatt bemötande!
    Tack så jätte mycket Therese 🙏🏻😇💖 så tacksam att du väljer mig som din stylist. Tusen tack för ditt omdöme✨ Createbymattis
    2022-02-11 Insamlad av företaget
    Createbymattis är en genomproffsig frans- och brynexpert som tar emot i mysig och avslappnad hemmiljö. Det är som att komma till den allra bästa salongen i Paris, som råkat hamna i ett radhus utanför Stockholm. Mattias är supertrevlig och den första någonsin som INTE råkat göra mina färgkänsliga bryn för mörka. Stilsäkert och utan minsta tvekan skapar han bästa formen och färgen. Createbymattis är ett sällsynt fynd av typen man egentligen bara vill dela med bästa vännerna.
    Tack så mycket för ditt fina omdöme Mette! =)
    Så tacksam 🙏🏻😇💖 att du väljer mig som din stylist. Tusen tack’✨
    2022-02-11 Insamlad av företaget
    Mycket professionell och trygg i sitt bemötande. Kände mig trygg hela behandlingen (Yumilashes) och är så nöjd med resultatet som fortfarande håller bra efter mer än 5 veckor. Kommer definitivt att komma tillbaka.
    Tack så jätte mycket Anna🙏🏻😇💖 så tacksam att du väljer mig som din stylist. Tusen tack’✨ Createbymattis
    2022-02-11 Insamlad av företaget
    Mattias är otroligt duktig och noggrann i sitt arbete! Mina fransar är inte de lättaste att göra men de är hur fina som helst, tack vare Mattias!
    Tack så jätte mycket 💖 så tacksam att du väljer mig som din stylist✨ Createbymattis
    2022-02-11 Insamlad av företaget
    Väldigt bra och avslappnande.
    Blev en lash och brynfix som underhålls med lashfood.
    Nöjd
    Tack så jätte mycket för dina fina ord🙏🏻😇💖 Så tacksam att du valde att komma till mig✨ Createbymattis
    2022-02-10 Insamlad av företaget
    Vill du bli behandlad av ett proffs så kan jag varmt rekommendera Createbymattis så otroligt duktig och professionell på alla sätt och vis. Serviceinriktad, positiv och gör alltid det lilla extra för att jag som kund ska vara nöjd. Tack 🙏💕
    Tack så jätte mycket 🙏🏻😍
    Uppskattar det jättemycket
    2022-02-10 Insamlad av företaget
    Ögonfranspermanent o färgning samt ögonbrynen.
    Mycket professionellt!
    Fantastiskt resultat!
    Jag är supernöjd!
    Snart dax igen!
    så tacksam att du väljer mig som din stylist
    2022-02-10 Insamlad av företaget
    Jag skickade sms tre dagar innan bokad tid och frågade hur det såg ut med parkering runtom men fick aldrig någon återkoppling så avbokade tiden. Ingen aning om han är duktig eller ej!
    Hej Wanda.
    Ååh nej, gjorde jag inte, då ber jag hemskt mycket om ursäkt. Det var inte alls meningen😟 Ska kolla upp detta omedelbart.
  • 2022-02-09 Insamlad av företaget
    Mathias är supertrevlig och proffsig. Alltid lika nöjd med resultatet och kommer fortsätta göra ögonfransförlängning hos honom. Supernöjd som kund!
    Ååh vad roligt att höra! 🤩 Tack snälla Stephanie🙏🏻😍 Createbymattis
    2022-02-09 Insamlad av företaget
    Mattias är så proffsig alltid nöjd när jag går därifrån. Bekväm behandlingsäng som gör att tiden går fort😴
    Tack så jätte mycket för dina fina ord🙏🏻😇💖
    så tacksam att du väljer mig som din stylist. Alltid skönt med en lite tupplur 😉🤩
  • Grace B
    2021-09-22 Spontant omdöme
    Supernöjd med mina ögonbryn efter browlift hos Mattis! Grym på färg och form och alltid trevligt bemötande. Rekommenderas varmt.
    så tacksam att du väljer mig som din stylist
    2021-09-15 Insamlad av företaget
    Supernöjd med min lash lift!😊
    Vad roligt att höra 🙏🏻😍😇
    Hoppas du hittade ett serum/Kerstin mascara. Du är varmt välkommen åter 🌸
  • PIA L
    2021-07-21 Spontant omdöme
    Yumilashes proffsigt utförd av trevlige Mattias, supernöjd!
    Vad roligt att höra 😍
    Hoppas vi ses snart igen
    2021-06-22 Insamlad av företaget
    Jättetrevligt och bra resultat
    Tack så jätte mycket 🙏🏻😇 så tacksam att du ville komma till just mig✨ Createbymattis
    2021-06-18 Insamlad av företaget
    Att gå till Mattias är en fröjd. Trevligt bemötande och grymt professionell och väldigt duktig på det han gör! Jag kan varmt rekommendera Createbymattis!!!
    Tack så jätte mycket för dina fina ord🙏🏻😇💖 så tacksam att du väljer mig som din stylist😘 Createbymattis
    2021-06-16 Spontant omdöme
    Är alltid så nöjd med mina lash lifts när jag varit hos Createbymattis, otroligt proffsig och trevlig. Gjort hos andra tidigare och inte alls blivit nöjd. Rekommenderar verkligen, kommer aldrig byta fransstylist igen! :-)
    Tack så jätte mycket 😇💖 så tacksam att du väljer mig ✨🤩 Createbymattis
    2021-06-15 Insamlad av företaget
    Supertrevlig och välkomnande! Man känner sig väl omhändertagen och resultatet är fantastiskt! Yumi lashes känns såå bra för fransarna och jag skulle aldrig gå till ngn annan än Mattias!
    Tack så jätte mycket för dina fina ord🙏🏻😇💖 så tacksam att du väljer mig Så jag får pyssla om dig & dina fransar✨ Createbymattis
    2021-06-15 Insamlad av företaget
    Proffsigt och snyggt! Alltid kundens bästa i fokus!
    2021-06-13 Insamlad av företaget
    Mattias , jag blev otroligt nöjd med mina fransar , resultatet blev över förväntan . Du är oxå otroligt varm och yrkeskunnig , ses igen .
    Tack så jätte mycket för dina fina ord🙏🏻😇💖 så kul att du hittade till mig✨ Createbymattis
    2021-06-10 Insamlad av företaget
    Helt fantastiskt bemötande.
    Nöjd med Resultatet.
    2021-06-08 Insamlad av företaget
    Toppen fin service. Jag gjorde yummy lashes och yummy brows och det blev ett jätte fint resultat !! Super nöjd 😄
    Tack så jätte mycket fina du 😇💖 så tacksam att du väljer mig som din stylist Createbymattis
    2021-06-08 Insamlad av företaget
    Bästa fransstylisten jag någonsin gått till. SÅ otroligt trevlig och man känner sig så sjukt välkommen! Mitt största tips är att boka en tid DIREKT! Bästa valet jag någonsin gjort!!!
    Tack underbara du för dina fina ord🙏🏻😇💖 så tacksam att du väljer mig som din stylist Createbymattis
  • Emelie M
    2021-06-04 Insamlad av företaget
    Första gången jag gjorde brow and lash lift och jag kände mig 100% trygg hos Createbymattis. Även supernöjd med resultatet.
    Ååh vad roligt att höra!✨✨
    Tack så mycket🙏🏻🤩
  • 2021-06-04 Insamlad av företaget
    Alltid lika trevligt att få komma till Matthias och få bli ompysslad :)
    Vad roligt att höra, så tacksam att du väljer mig som din stylist✨💖 Createbymattis
  • LINN W
    2021-03-17 Spontant omdöme
    Alltid supernöjd! Så himla proffsig och dessutom supertrevlig 👌
    Tack fina Linn✨💖
    så tacksam att du väljer att gå till mig✨
  • 2021-02-18 Spontant omdöme
    Fantastiska fransar och bryn, bortom vad jag trodde var möjligt att få till på mina glesa! Och allt jobb under en lugn och avslappnad stund väl omhändertagen av ett proffs. Rekommenderar ⭐️
    Ååh vad roligt att höra ✨💖 Tack så jätte mycket för dina fina ord🙏🏻😇💖 så tacksam att du väljer mig som din stylist Createbymattis
    2021-01-08 Spontant omdöme
    Gjort yumilashes hos Createbymattis, superproffsigt jobb 🌟 Man känner sig väl omhändertagen. Lugn och mysig miljö.
    5 stjärnor av 5!
    2021-01-03 Spontant omdöme
    Super proffesionellt! Trevlig stämning & utmärkt resultat!! Super nöjd
  • 2020-12-03 Spontant omdöme
    Den absolut bästa jag någonsin gått till. Känns proffsigt och man märker att han är skicklig i sitt yrke. Jag har varit toppennöjd efter varje besök. Jag gör lashlift och ibland ögonbrynsfix med. Kan VARMT rekommendera!
  • 2020-11-01 Insamlad av företaget
    Väldigt nöjd med min behandling och bemötandet jag fick. Nöjd med produkterna men tyckte att priset var aningens högt på dom. Rekommenderara verkligen Matthias behandlung Yumi Lashes
  • 2020-10-30 Insamlad av företaget
    Fix av ögonbryn. Supertrevligt och proffsigt bemötande och bra råd!
    2020-10-30 Insamlad av företaget
    Så proffsigt och snyggt gjort! Supernöjd!
  • 2020-10-30 Insamlad av företaget
    En fantastiskt proffesionell och kunnig människa.
  • 2020-10-30 Insamlad av företaget
    Createbymattis behandlade mina ögonfransar och formade dem snyggt med Yumilashes. Det var en lugn trevlig miljö och jag kände mig väl omhändertagen. Lätt på handen och behaglig personlighet. Jag blev rekommenderad av min vän och nu rekommenderar jag mina övriga vänner att vända sig till Creatabymatyis.
    Anna-Karin
    2020-10-28 Insamlad av företaget
    Välutbildad med ett proffsigt resultat!
    2020-10-28 Insamlad av företaget
    Behandling ögonbryn. Trevligt bemötande samt bra resultat.
  • 2020-10-28 Insamlad av företaget
    Så himla duktig och proffsig! Gör brow lifts hos Mattias och blir alltid sjukt nöjd 🌟
    2020-10-28 Insamlad av företaget
    Gjort lashlift och brynfix hos Createbymattis och är oerhört nöjd. Bemötandet är fantastiskt, kvalitén även den, alltid nöjd!
    2020-10-26 Insamlad av företaget
    Har varit kund hos Mathias sedan länge och aldrig blivit missnöjd!!! Får det exakta resultatet jag ville ha!
    2020-10-25 Insamlad av företaget
    Oavsett behandling blir man väl omhändertagen :)
  • 2020-10-25 Insamlad av företaget
    enkelt, snabbt och bra
    Lätt att beställa
    2020-10-24 Insamlad av företaget
    Browlift och lashlift
    Bra bemötande och riktigt bra omhändertagen!
    Resultat som håller länge. Rekommenderas verkligen.