Createbymattis

Buntmakarvägen 103, 141 73 Segeltorp — Visa karta

Välkommen till Create by Mattis!

Jag är certifierad frans- och brynstylist och erbjuder en rad behandlingar för alla åldrar. Mina mest populära behandlingar är fransförlängning samt formning av ögonbryn med en hårborttagningsmetod från Persien/Indien som använts i tusentals år, på både män och kvinnor.

De produkter jag använder är professionella och godkända och jag lägger fokus på dig som kund och dina önskemål inför varje behandling.

Hos mig får du både inspiration och möjlighet att få vackra, fylliga fransar och välformade ögonbryn. Du kan boka tid online eller ringa mig direkt för att hitta en tid som passar dig!
Öppet just nu
Lör-Sön: 10:00-18:00

Läs vad 19 kunder tycker om Createbymattis

• Lottie S
    Lottie S skrev om Createbymattis
    Jag har fått ett bra bemötande har gjort
    Singelfransar med d kurva och är nöjd!
    2017-09-06 mathias l svarar Lottie S
    Hej,
    Va roligt att du är nöjd =) Så tacksam
    Finns det något jag kan förbättra för att få dina besök ännu bättre?
  • Anna Å
    Anna Å skrev om Createbymattis
    Mycket bra, duktig och lätt att boka tid. Rekommenderas!
  • Clara P
    Clara P skrev om Createbymattis
    Jag gjorde ett nytt sett av singelfransar och jag blev supernöjd, det var ett proffsigt bemötande av Mathias och en mysig miljö. Nu har det gått över två veckor och jag har tappat en del fransar så jag ska fylla på om några dagar, när det gått runt 3 veckor.
  • Rana H
    Rana H skrev om Createbymattis
    Jag fixade fransarna hos Mathias. Han är vänlig, professionell och noggrann vilket är ett måste när man arbetar med fransar.
  • Tina L
    Tina L skrev om Createbymattis
    Ögonbrynskris. Toppenbra hjälp och bemötande
  • Camilla Å
    Camilla Å skrev om Createbymattis
    Proffessionellt bemötande, noggrann och lugn.
    Otroligt fina volymfransar.
  • Goscha A
    Goscha A skrev om Createbymattis
    Är jättenöjd med mina nya fransar! Har gjort fransförlängning på annan salong i två års tid men valde att byta till Createbymattis vilket var ett bra beslut då resultatet blev så bra. Rekomenderar att blanda singel med volymfransar om man inte vill ha för mycket men samtidigt inte för lite förändring :) efter en vecka har jag fortfarande alla fransar kvar.
    Mattias känns proffesionell och kunnig.
    Kommer definitivt tillbaka för påfyllning!
  • Hanna B
    Hanna B skrev om Createbymattis
    Toppenbra behandling och mottagande. Mycket nöjd med mina fina fransar.
  • Camilla N
    Camilla N skrev om Createbymattis
    Har ingenting att jämföra med men jag är nöjd.
  • Mathias
    Mathias skrev om Createbymattis
    Super duktig med att forma & styla ögonbrynen. Kan starkt rekommendera denna salong
  • Elisabeth P
    Elisabeth P skrev om Createbymattis
    Ögonfransförlängning.
    Mycket bra bemötande
    Kunnig
  • Cia S
    Cia S skrev om Createbymattis
    Noggrann och med mycket bra resultat! Fransarna satt mycket bra. Rekommenderas!
  • Sofia K
    Sofia K skrev om Createbymattis
    Tycker mattias är super duktig och kommer gå till han igen inte bara för fixa fransar utan också mina ögon bryn.
  • Nanny B
    Nanny B skrev om Createbymattis
    Var så nöjd . Mina fransar var noggrant ditsatta och satt längre än vad som blev sagt .
  • Ljubica M
    Ljubica M skrev om Createbymattis
    Jätte nöjd med ögonbrynen och servicen
  • Anba B
    Anba B skrev om Createbymattis
    Mattias är otroligt proffsig och duktig på det han gör. Alltid bra service och det känns som han alltid gör det lilla extra för kunden. Varje gång jag lämnat en fransförlängning hos create by Mattis så är jag supernöjd. Rekommenderar honom starkt för fransförlängning!
  • Anna A
    Anna A skrev om Createbymattis
    Superduktig och jättenöjd! Det är lite långt att åka bara, så jag har tyvörr på grund av jobb varit tungen att byta. Skulle han vara tillgänglig i stan hade jag alla gånger i veckan valt mattis <3
  • Cisco O
    Cisco O skrev om Createbymattis
    Trevlig och bra service. Mysig hemma salong. Professionell!
  • Michaela P
    Michaela P skrev om Createbymattis
    varje gång man går där i från har man fantastiska fransar :)
    Mycket duktig fransstylist!

Buntmakarvägen 103, 141 73 Segeltorp