Createbymattis

Buntmakarvägen 103, 141 73 Segeltorp — Visa karta

Välkommen till CreatebyMattis!

Jag är certifierad frans- och brynstylist och erbjuder en rad behandlingar för alla åldrar. Mina mest populära behandlingar är fransförlängning, Lash lift & formning av ögonbryn med en hårborttagningsmetod från Persien/Indien som använts i tusentals år, på både män och kvinnor.

De produkter jag använder är professionella och godkända och jag lägger fokus på dig som kund och dina önskemål inför varje behandling.

Hos mig får du både inspiration och möjlighet att få vackra, fylliga fransar och välformade ögonbryn. Du kan boka tid online eller ringa mig direkt för att hitta en tid som passar dig!
Öppet just nu
Lör-Sön: 10:00-18:00

Läs vad 41 kunder tycker om Createbymattis

• Ellinor W skrev om Createbymattis
    Jag blev väldigt bra bemött och fick snabb hjälp med en tid för ett nytt sett singelfransar! Otroligt nöjd med resultatet! Har aldrig tidigare blivit så nöjd trots priset var det dubbla på andra stället. Kommer definitivt fortsätta att välja Mathias. Läs mer
  • Lova B skrev om Createbymattis
    Mattias är den bästa någonsin på ögonfransar, så detaljerad, snabb och mysig!
    Sen erbjöd han trådning i ansiktet med en imponerande teknik och finess.
    Vill inte gå till någon annan Läs mer
  • Magdalena P skrev om Createbymattis
    Jag fixar singelfransar hos Mattis och han är verkligen kunnig på sitt område.
    Väldigt serviceminded när man hör av sig för att boka ”akuttid” när det inte finns några lediga på webben. Läs mer
  • Lotta J
    Lotta J skrev om Createbymattis
    Varmt, trevligt och professionellt bemötande och gör fantastiska fransar! Läs mer
  • 2018-08-09

Omdömet har granskats och är verifierat

Inger J skrev om Createbymattis
    Han tog betalt för ett besök som han påstod att jag bokat. Det var förra våren och min första behandling fransförlängning. Efter det går jag var tredje vecka för påfyllning . 600 kronor per besök. Men inte hos Mattias. Aldrig i livet. Han fick 500 kronor men förlorade 10 000 och mer. Läs mer
    2018-08-09 mathias l svarar Inger J
    Hej,
    Det var väldigt tråkigt att du tycker så &
    ger ett felaktigt betyg. När man bokar en tid ingår man i ett avtal där boknings policyn säger att man blir fullt debiterad vid uteblivet besök eller sen avbokning precis som alla andra bokningssystem & salonger.
  • Linda Von P skrev om Createbymattis
    Jag gör singelfransar och fixar mina ögonbryn hos Mathias. Han är ett proffs. Går alltid därifrån supernöjd. Rekommenderas varmt. Läs mer
  • Lena B skrev om Createbymattis
    Supernöjd med mina Yumi lashes. Mycket trevligt bemötande och otroligt proffsig. Rekommenderas! Läs mer
  • Anna T skrev om Createbymattis
    Supernöjd! Kommer definitivt tillbaka! Läs mer
  • Elisabeth P skrev om Createbymattis
    Frangörlängning
    Mycket bra bemötande Läs mer
    2018-06-22 mathias l svarar Elisabeth P
    Hej Elisabeth.
    Du får gärna återkomma & berätta för mig vad jag kan göra för att det ska bli ännu bättre 😊
  • Fia I skrev om Createbymattis
    Kanonbra!! Bra bemötande och proffsigt utfört Läs mer
  • Emmie M skrev om Createbymattis
    Brukar göra fransförlängning, blir alltid välbemött. Man vet att man alltid kommer gå nöjd därifrån. Läs mer
  • Cecilia Ö skrev om Createbymattis
    Jag har haft fransförlängning i snart sex år nu och testat en handfull olika salonger. Jag är väldigt nöjd med resultatet hos Createbymattis. Proffsigt bemötande, flexibla tider och en lyhördhet för vad man som kund önskar. Läs mer
  • Eva E skrev om Createbymattis
    Jag gjorde Yumi lashes och förutom väldigt trevlig service fick jag fantastiskt fina sommarfransar. Är supernöjd! Läs mer
  • Jill H skrev om Createbymattis
    Gjort fransförlängning. Toppenbra och professionellt bemötande. Nöjd med resultatet. Läs mer
  • Elin L skrev om Createbymattis
    Lyhörd, trevlig, prisvänlig och hållbart resultat! Läs mer
  • Birgitta S skrev om Createbymattis
    Mycket bra Mattias är noggrann
    Seriös
    Noga med instruktioner och skötsel råd.
    Flexibel med tider
    Trevlig
    Inte för dyr
    Proffsigt bemötande
    Nära hemifrån Läs mer
  • Emelie O
    Emelie O skrev om Createbymattis
    Bokade fransförlägning volume.
    Blev super nöjd!! Fantastiskt resultat. Bra lim så fransarna höll längre än förväntat!

Createbymattis är verkligen en expert på det han gör.

Bakrundsmusiken och hemtrevlig känsla gör att man kopplar av, ett extra plus i kanten!

Rekommenderar verkligen honom! 5/5 kommer garanterat tillbaka. :-) Läs mer
  • Anna B skrev om Createbymattis
    Väldigt behjälplig och trevlig när jag hade missförstått att det var en extra kostnad innan Nyårsafton. Trevlig kille som tar sitt yrke på allvar! Läs mer
  • Ylva W skrev om Createbymattis
    Jag är mycket nöjd som kund med bemötande och med min fransförlängning hos Createbymattis. Läs mer
  • Thera H skrev om Createbymattis
    Jag litar bara på Mattis att fixa mina ögonbryn! Han är bäst!!! Läs mer
  • Jenny  B skrev om Createbymattis
    Trevlig och proffsig. Fransförlängning! Läs mer
  • Nanny E skrev om Createbymattis
    Bra bemötande . Lugn atmosfär . Läs mer
  • Lottie S skrev om Createbymattis
    Jag har fått ett bra bemötande har gjort
    Singelfransar med d kurva och är nöjd! Läs mer
    2017-09-06 mathias l svarar Lottie S
    Hej,
    Va roligt att du är nöjd =) Så tacksam
    Finns det något jag kan förbättra för att få dina besök ännu bättre?
  • Anna Å skrev om Createbymattis
    Mycket bra, duktig och lätt att boka tid. Rekommenderas! Läs mer
  • Clara P skrev om Createbymattis
    Jag gjorde ett nytt sett av singelfransar och jag blev supernöjd, det var ett proffsigt bemötande av Mathias och en mysig miljö. Nu har det gått över två veckor och jag har tappat en del fransar så jag ska fylla på om några dagar, när det gått runt 3 veckor. Läs mer
  • Rana H skrev om Createbymattis
    Jag fixade fransarna hos Mathias. Han är vänlig, professionell och noggrann vilket är ett måste när man arbetar med fransar. Läs mer
  • Tina L
    Tina L skrev om Createbymattis
    Ögonbrynskris. Toppenbra hjälp och bemötande Läs mer
  • Camilla Å skrev om Createbymattis
    Proffessionellt bemötande, noggrann och lugn.
    Otroligt fina volymfransar. Läs mer
  • Goscha A skrev om Createbymattis
    Är jättenöjd med mina nya fransar! Har gjort fransförlängning på annan salong i två års tid men valde att byta till Createbymattis vilket var ett bra beslut då resultatet blev så bra. Rekomenderar att blanda singel med volymfransar om man inte vill ha för mycket men samtidigt inte för lite förändring :) efter en vecka har jag fortfarande alla fransar kvar.
    Mattias känns proffesionell och kunnig.
    Kommer definitivt tillbaka för påfyllning! Läs mer
  • Hanna B skrev om Createbymattis
    Toppenbra behandling och mottagande. Mycket nöjd med mina fina fransar. Läs mer
  • Camilla N skrev om Createbymattis
    Har ingenting att jämföra med men jag är nöjd. Läs mer
  • Mathias
    Mathias skrev om Createbymattis
    Super duktig med att forma & styla ögonbrynen. Kan starkt rekommendera denna salong Läs mer
  • Elisabeth P skrev om Createbymattis
    Ögonfransförlängning.
    Mycket bra bemötande
    Kunnig Läs mer
  • Cia S skrev om Createbymattis
    Noggrann och med mycket bra resultat! Fransarna satt mycket bra. Rekommenderas! Läs mer
  • Sofia K skrev om Createbymattis
    Tycker mattias är super duktig och kommer gå till han igen inte bara för fixa fransar utan också mina ögon bryn. Läs mer
  • Nanny B skrev om Createbymattis
    Var så nöjd . Mina fransar var noggrant ditsatta och satt längre än vad som blev sagt . Läs mer
  • Ljubica M
    Ljubica M skrev om Createbymattis
    Jätte nöjd med ögonbrynen och servicen Läs mer
  • Anba B skrev om Createbymattis
    Mattias är otroligt proffsig och duktig på det han gör. Alltid bra service och det känns som han alltid gör det lilla extra för kunden. Varje gång jag lämnat en fransförlängning hos create by Mattis så är jag supernöjd. Rekommenderar honom starkt för fransförlängning! Läs mer
  • Anna A skrev om Createbymattis
    Superduktig och jättenöjd! Det är lite långt att åka bara, så jag har tyvörr på grund av jobb varit tungen att byta. Skulle han vara tillgänglig i stan hade jag alla gånger i veckan valt mattis <3 Läs mer
  • Cisco O
    Cisco O skrev om Createbymattis
    Trevlig och bra service. Mysig hemma salong. Professionell! Läs mer
  • Michaela P skrev om Createbymattis
    varje gång man går där i från har man fantastiska fransar :)
    Mycket duktig fransstylist! Läs mer

Buntmakarvägen 103, 141 73 Segeltorp