Crimson

Elsa Brändströms Gata 52, 129 52 Hägersten — Visa karta

Läs vad 12 kunder tycker om Crimson

• Jan V
    Jan V skrev om Crimson
    De gånger vi anlitat Crimson har de gjort ett strålande jobb. Vi har inte gjort några avancerade framkallningar i och för sig.
  • Joakim B
    Joakim B skrev om Crimson
    Enda framkallnings stället i stan! Egna mått, bra priser, gratis testbild till datorn och framför alt snabb service! Skickade mina förstoringar kl 23.30 hämtade dom kl 17 dagen efter. Alla bilder utan repor, små dammkorn som fläckat korten osv.

Släpp dom här snabb maskinerna och ta det på Crimson!

14 st 21x21 cm blank papper 250:- på mindre än 24 timmar!

Super kvalitet!!!
    Nikke L, Jan V gillar detta
  • Stefan A
    Stefan A skrev om Crimson
    Overkligt dåligt bemötande, suraste personerna jag stött på (alla brancher) Har repat mina negativ vid ett antal tillfällen. Billigt att skriva ut dock.
  • Thomas K
    Thomas K skrev om Crimson
    Verkade bra till att börja med. Sen har vi sett lite dåliga resultat. Speciellt i deras "Express" service. Annars mycket proffsigt labb.
    Administrationspersonalen är dock ofta otrevliga och här kan vi snacka ett företag som vägrar erkänna när de har fel.

Tre stora tabbar det sista halvåret. Nu blir det att leta reda på ett nytt labb.
  • Peter N
    Peter N skrev om Crimson
    Mycket snabb service och helt klart godkänt resultat.
    Kanske inte billigast i alla lägen men räknar man in snabbhet och resultat så ligger de med i toppen.
    Plus för bredare valmöjlighet vad gäller format på bilderna.
  • Erik L
    Erik L skrev om Crimson
    Jag har använt Crimson till att både beställa utskrifter av foton samt affischer (som består utav det fotot man själv valt ut). Väldigt bra kvalité på både leverans och produkter. En ny tjänst som jag inte har hunnit ta vara på ännu är möjligheten att trycka upp valfria foton på canvasdukar, något som kan bli hur snyggt som helst. Om du vill piffa upp väggarna i rummet med unika foton som du själv tagit i stora affisch-format så har du hittat till rätt sida. Sidan använder sig även av ett väldigt smidigt interface som gör det lätt att visa exakt hur du vill att dina affischer/foton ska tryckas ut.
    Joakim B gillar detta
  • Fredrik C
    Fredrik C skrev om Crimson
    Har använt mig av Crimson ett par gånger och har alltid tyckt att bilderna sett lite skumma ut, inget fel på kvalitén egentligen utan snarare att jag fått känslan av att deras printrar är lite skumma. Framkallade precis över 200 hundra bilder där alla såg för jäkliga ut, svärtan var helt fel färger såg helt sjuka ut och stämde inte alls med mina orginal.

Efter att påpekat detta fick jag veta att de använder en auto-korrigering av bilderna som i de flesta fall gör kopiorna bättre men inte mitt fall blev det inte så. Crimson drog ut nya kopior till mig, vilket jag tycker är extremt bra och tyder på ett företag som bryr sig om och vårdar sin kundrelation.
    Joakim B, Tobias H gillar detta
  • Donnie D
    Donnie D skrev om Crimson
    Helt sjukt bra. Bra priser och en kvalité som är fantastisk. Har inte varit i kontakt med de på ett personligt plan för att detta inte behövs. Men jag gissar att de är lika trevliga som bilderna är fina.
  • Anna H
    Anna H skrev om Crimson
    Crimson är ett av de bästa labben i landet, snabbt och prisvärt. Däremot har jag på senare tid tyckt att resultatet varit väldigt varierande, lite olika färgskiftningar och ganska softa bilder. Tycker nog att Procenter ger bättre färger, men så är de också dyrare och har krångligare beställningssystem. Crimson är smidiga som sjutton. Kundservice är ganska bra.
  • Ulrika B
    Ulrika B skrev om Crimson
    Crimson ger snabb service och god kvalitet på bilderna. Jag har använt mig av deras tjänster vid ett flertal tillfällen och alltid varit lika nöjd med resultatet. De gånger då jag beställt via webben har bilderna levereats inom några dagar trots att det varit mitt i semstern.
  • Filip L
    Filip L skrev om Crimson
    Beställde tackkort till studenten. De blev riktigt snygga! Tack Crimson
  • Karl E
    Karl E skrev om Crimson
    Otroligt bra kvalitet på bilderna och snabb leverans. Gjorde två förstoringar som blev mycket bra. De har olika delsajter beroende på vad man ska framkalla.. om man är proffs eller amatör. Mycket bra kundservice också- jag hade en fråga som jag snabbt fick hjälp med. Crimson har en skön inställning till sina kunder och man känner sig som en gammal kund, även första gången! Crimson har varit bäst i test de senaste åren vid upprepade tillfällen i de flesta fototidningar vilket säger en hel del om deras jämna service och kvalitet. Alla kan vinna någon gång, men endast de som verkligen håller hög klass klarar att vinna upprepade gånger!

Elsa Brändströms Gata 52, 129 52 Hägersten