Crimson Färglabb AB

3.5

15 omdömen om Crimson Färglabb AB

Elin Maria B
Skrev om Crimson Färglabb AB

Mycket dålig service från deras kundtjänst. Skickar glasram helt utan skydd så den går sönder i leveransen och vägrar kompensera för detta.

Printer.se
4.8/5 i betyg av 89 omdömen 4.8 av 89 omdömen

Vi får alltid bra hjälp och goda råd av Printer! Vi har beställt broschyrer, rollups och anteckningskort över 5 års tid. Vi är troligtvis en

Rasmus R
Skrev om Crimson Färglabb AB

Efter att ha fått helt undermåliga bilder som totalt förstörts av den s.k. Autokorrigeringen får jag det sämsta bemötandet jag någonsin varit med om. Usel service och dåliga bilder.

Daniel M
Skrev om Crimson Färglabb AB

Efter att ha reklamerat en print som uppenbarligen hanterats fel/slarvigt (stora fingeravtryck över den) fick jag istället för en ursäkt höra att det inte kan ha hänt hos dem (underförstått att det var jag som orsakat det). De fixade en ny print och jag bad dem packa den platt så jag enkelt kunde inspektera på plats så inte samma överraskning skulle ske igen. När jag kom dit fick jag en ihoprullad print igen och när jag öppnade den fanns det skador även på denna. ÄNNU en gång fick jag höra att de inte gör fel, att det antagligen...

Profilkompaniet
4.6/5 i betyg av 221 omdömen 4.6 av 221 omdömen

vänligt bemötande och kvalitetsprodukter som levereras på utsatt tid eller bättre än så. Behövde på väl kort varsel ett tryck till en reklam

Niklas L
Skrev om Crimson Färglabb AB

Obefintlig kundservice. Ej levererat enl beställning, svarar ej på mail. Kan EJ rekommendera ngn att beställa canvas från dem. Trots användande av deras profil samt kalibrerade skärmar får man ett uselt resultat, 2-3 steg för mörk, färgerna helt avvikande, skärpan obefintlig. Använde mig av annan leverantör ist för att jämföra. Bra mycket bättre och billigare.

Jan V
Skrev om Crimson Färglabb AB

De gånger vi anlitat Crimson har de gjort ett strålande jobb. Vi har inte gjort några avancerade framkallningar i och för sig.

Joakim B
Skrev om Crimson Färglabb AB

Enda framkallnings stället i stan! Egna mått, bra priser, gratis testbild till datorn och framför alt snabb service! Skickade mina förstoringar kl 23.30 hämtade dom kl 17 dagen efter. Alla bilder utan repor, små dammkorn som fläckat korten osv. Släpp dom här snabb maskinerna och ta det på Crimson! 14 st 21x21 cm blank papper 250:- på mindre än 24 timmar! Super kvalitet!!!

Nikke L och Jan V gillar detta
Stefan A
Skrev om Crimson Färglabb AB

Overkligt dåligt bemötande, suraste personerna jag stött på (alla brancher) Har repat mina negativ vid ett antal tillfällen. Billigt att skriva ut dock.

Peter N
Skrev om Crimson Färglabb AB

Mycket snabb service och helt klart godkänt resultat. Kanske inte billigast i alla lägen men räknar man in snabbhet och resultat så ligger de med i toppen. Plus för bredare valmöjlighet vad gäller format på bilderna.

Erik L
Skrev om Crimson Färglabb AB

Jag har använt Crimson till att både beställa utskrifter av foton samt affischer (som består utav det fotot man själv valt ut). Väldigt bra kvalité på både leverans och produkter. En ny tjänst som jag inte har hunnit ta vara på ännu är möjligheten att trycka upp valfria foton på canvasdukar, något som kan bli hur snyggt som helst. Om du vill piffa upp väggarna i rummet med unika foton som du själv tagit i stora affisch-format så har du hittat till rätt sida. Sidan använder sig även av ett väldigt smidigt interface som gör...

Joakim B gillar detta
Fredrik C
Skrev om Crimson Färglabb AB

Har använt mig av Crimson ett par gånger och har alltid tyckt att bilderna sett lite skumma ut, inget fel på kvalitén egentligen utan snarare att jag fått känslan av att deras printrar är lite skumma. Framkallade precis över 200 hundra bilder där alla såg för jäkliga ut, svärtan var helt fel färger såg helt sjuka ut och stämde inte alls med mina orginal. Efter att påpekat detta fick jag veta att de använder en auto-korrigering av bilderna som i de flesta fall gör kopiorna bättre men inte mitt fall blev det inte så. Crimson...

Joakim B och Tobias H gillar detta
Donnie D
Skrev om Crimson Färglabb AB

Helt sjukt bra. Bra priser och en kvalité som är fantastisk. Har inte varit i kontakt med de på ett personligt plan för att detta inte behövs. Men jag gissar att de är lika trevliga som bilderna är fina.

Anna H
Skrev om Crimson Färglabb AB

Crimson är ett av de bästa labben i landet, snabbt och prisvärt. Däremot har jag på senare tid tyckt att resultatet varit väldigt varierande, lite olika färgskiftningar och ganska softa bilder. Tycker nog att Procenter ger bättre färger, men så är de också dyrare och har krångligare beställningssystem. Crimson är smidiga som sjutton. Kundservice är ganska bra.

Ulrika B
Skrev om Crimson Färglabb AB

Crimson ger snabb service och god kvalitet på bilderna. Jag har använt mig av deras tjänster vid ett flertal tillfällen och alltid varit lika nöjd med resultatet. De gånger då jag beställt via webben har bilderna levereats inom några dagar trots att det varit mitt i semstern.

Filip L

Beställde tackkort till studenten. De blev riktigt snygga! Tack Crimson

Karl E
Skrev om Crimson Färglabb AB

Otroligt bra kvalitet på bilderna och snabb leverans. Gjorde två förstoringar som blev mycket bra. De har olika delsajter beroende på vad man ska framkalla.. om man är proffs eller amatör. Mycket bra kundservice också- jag hade en fråga som jag snabbt fick hjälp med. Crimson har en skön inställning till sina kunder och man känner sig som en gammal kund, även första gången! Crimson har varit bäst i test de senaste åren vid upprepade tillfällen i de flesta fototidningar vilket säger en hel del om deras jämna service och kvalitet....