Lisa E

Lisa E

52 omdömen om Lisa E

Ann F
Skrev om Lisa E en del av CUT Örnsköldsvik

Trevligt bemött,!😊 Jag ville ”få ordning” på mitt hår och det fick jag. Känner mig fin i håret nu. (klippte mig). Hon är en duktig frisörska!🌺🌸🌺

Nina F
Skrev om Lisa E en del av CUT Örnsköldsvik

Grymt duktig och uppfattade direkt mina önskemål om färg! Supernöjd!

Erika S
Skrev om Lisa E en del av CUT Örnsköldsvik

Lisa är väldigt trevlig, ödmjuk och har en fin personlighet. Hon pratar lagomt mycket. Trots att man pratar tillsammans så känner jag att hon är koncentrerad på det jobb hon utför, i detta fall var det en klippning. Hon tvättade även håret på mig och hon utstrålar även då ett lugn till sättet och i hennes rörelser. Jag känner tillit till Lisas kunskap. Hon lyssnar in hur jag själv önskar, men hon kan oxå delge mig hennes tips och idéer . Hon nämner då jag betalat och är klar att det är bara att komma tillbaka om det är något som inte känns bra om behov för justering. Jag är 100% nöjd med Lisa.

Kevin W
Skrev om Lisa E en del av CUT Örnsköldsvik

Hon var trevlig med sitt bemötande, och gjorde det jätte bra med att klippa den frisyren jag ville ha.

Anne Jeanette A

Jätte nöjd bra bemötande och bra redultat

Ann S
Skrev om Lisa E en del av CUT Örnsköldsvik

Lisa är alltid glad och trevlig! Hon är en professionell frisör med idéer om att förnya frisyren som passar mitt utseende och person!

Veronica P

Lyssnar in och gör det som man tillsammans kommit fram till.

Carina H

•Är duktig i sitt yrke, och ger tips å knep hur man kan göra för att själv kunna göra det bästa med håret själv. • Man blir vänligt bemött ,känner sig som "hemma",skämtar å skrattar å minns va man talade om sist man var där....🤣 • Minns inte alla produkter jag köpt, men den sista var en necessär med en massa hårprodukter som min dotter fick i födelsedagspresent. • Rekommenderar varmt Cut hair för deras kunskap,skicklighet och vänlighet. ( lät som reklam 🤭🤣)

Lena O
Skrev om Lisa E en del av CUT Örnsköldsvik

Kunnig, bra klippning. Klippte kort frisyr. Trevlig. Pratar inte för mycket , inte heller för lite.

Ann F
Skrev om Lisa E en del av CUT Örnsköldsvik

Trevlig och kunnig! Hon klippte mig fint, känner att jag har en frisyr nu, det hade jag inte innan.