Alla kategorier Övrigt Stockholms län Stockholm Norrmalm Vasastan Däckia Stockholm Norrtull

Däckia Stockholm Norrtull

Ynglingagatan 18, 113 47 Stockholm — Visa karta

Böker du däck och fälgar i Stockholm? På Däckia Stockholm/Norrtull gör de allt. De byter gärna däck på din bil eller hjälper dig att välja nya däck och fälgar.
Box 6088, 17106, Solna
Habtemariam M:
Jag är en jätte nöjd kund och tvekar inte att rekom MTB till andra.

Övriga företag nära Däckia Stockholm Norrtull:

Box 6088, Solna
Habtemariam M:
Jag är en jätte nöjd kund och tvekar inte att rekom MTB till andra.

Läs vad 2 kunder tycker om Däckia Stockholm Norrtull

• Christer
    Christer skrev om Däckia Stockholm Norrtull
    Anlita ej denna firma, det försöker luras.

Lämnade in en Volvo V70 för hjulinställning och fick besked via telefon att det inte gick utan att de måste byta ett styrstag pga. glapp innan det kunde göra hjulinställningen. Pris för byte av styrstag skulle gå på 1500-2000Kr.

Då Vindrutan ändå skulle bytas på Volvo så hämtades bilen ut mot en startavgift på 300Kr.
    Volvo fick du uppdraget att utöver byte av vindruta även byta styrstag och göra hjulinställning.

Dom om min förvåning när de ringer från Volvo och säger att det gick alldeles utmärkt att göra hjulinställningen utan byta av styrstag som inte alls glappade.

En indikation på att denna däckfirma fuskar är att de valt att inte ha kundkommentarer på Eniro.

Hade en förhoppning att däckfirmor anslutna till Däckia var mer skötsamma än andra, men jag vet bättre nu.
  • MIcke S
    MIcke S skrev om Däckia Stockholm Norrtull
    Kom överrens med säljaren om ett pris på 1100kr för en hjulinställning. När jag skulle hämta bilen så debiterade de mig 1800kr jobbet. När jag påpekade det överenskomna priset så svarade han med att ljuga mig upp i ansiktet och påstod att han informerat mig om att det skulle kunna kosta 1800kr ifall alla hjul justerades. Jag sa att man ALLTID måste kolla med kund ifall extra arbete görs eller ifall det kan blir fråga om merjobb vilket kan kosta mer. Vi hade endast kommit överrens om en framhjulsinställning. Något som de verkar skita i på Vanadis Gummi ..numera DÄCKIA. Ett riktigt jäkla lurendrejeribolag i mina ögon. Gå inte dit. Det finns fler historer om detta företag på nätet. Googla så ska ni se. Det finns många bättre verkstäder att vända sig till som arbetar på ett korrekt och ärligt sätt. Ta era pengar dit istället!

Ynglingagatan 18, 113 47 Stockholm