Alla kategorier Byta Däck Skåne Malmö Däckonline

-Kvitto klart alltid
-Garanti på alla däck
-Kundmottagning 20 platser
-Kaffe,vatten så klart gratis

Välkommna o pröva oss garanterat att ni blir nöjda, med pris, produkt och så klart med servicen.

Läs vad 6 kunder tycker om Däckonline

• J
    J skrev om Däckonline
    Sämsta jä-la skitföretaget jag någonsin haft med att göra, supporten är ett gäng förbannade inkompetenta nötter som inte kan något överhuvudtaget om däck eller ens gummi för den delen... köpte odubbade vinterdäck för nått år sen... dom hette good ride, dom va rent av livsfarliga att åka med trots att dom skulle va anpassade för nordiskt klimat enligt däckonline! Slitbanans mönster kunde man rentav vicka på med fingrarna... jag har ingen prestandabil med en helsikes massa hästkrafter, en vanlig diesel 520d bmw-kombi med en ynklig motor på 2.0L (184hk).
    Reklamerade däcken, samt fick tillbaka den lagda summan.
    Sen får jag ett Mail 8-10mån efter där det står att dom skickade däcken till tillverkaren som påstod att det är inget fel på däcken... inget om att dom inte är anpassade för nordiskt klimat...
    så nu vill däckonline ha tillbaka sina pengar men... samt vägrar att skicka mig däcken ens, alltså dom vill behålla både pengar samt däck!

Har mailat dom att för att göra det så smärtfritt som möjligt så kan dom skicka mig däcken först men det vägrar dom!

Nu hotar dom med inkassokrav o har börjat hitta på egna straffavgifter!!!

Krävs det så går jag till polisen med alla Mail!

Ps ni som handlar från dessa nötter, börja med att ta en titt på tillverkningsdatum på däcken... oftast är det gamla däck dom säljer, därav låga priset!! Läs mer
  • Erik S
    Erik S skrev om Däckonline
    KATASTROF!

Först så misslyckas frakten så det måste göras om och det tar ett par veckor.
    Sen är däcken 3 år gamla när jag får dem. Det orkar jag inte bry mig om då, men när ett av däcken går sönder vid montering börjar de riktiga problemen. Jag ska reklamera däcket.

Det är som att maila med en automatisk kuntjänst... kan de ens svenska? De förstår verkligen inte vad man skriver.

De lovade att hämta däcket då jag önskade. Jag sa fredag. Jag fick svar att det kommer hämtas tor-fre. Jag sa nej, det går inte torsdag... posten kom torsdag och skulle hämta upp det.
    Sen skickade jag följande mail och fick efterföljande som svar.

"Hej!

Nu eftersom ni inte gjorde som ni lovat missade jag upphämtningen eftersom
    den kom på fel dag (som jag också precis meddelade er att den skulle göra).

Och från och med nu på måndag kommer jag jobba mellan 0730-1630 varje
    vardag.
    När på dygnet är det möjligt att få upphämtning? Det måste ju ske absolut
    tidigast 1635 eller på en helgdag."

"Bästa Herr Snöfors,

Vänligen låt oss veta om budfirman har hämtat däcken från dig.

Om de inte har gjort det, vill vi be dig att informera oss om när det skulle vara bekvämt för dig att ha däcken upphämtade av budfirman från din adress.

Tack så mycket."

Det är som att de inte ens försöker låtsas som att de läser mailen. Läs mer
  • Conny V
    Conny V skrev om Däckonline
    Köpte fyra Gislaved-däck på dackonline.se och betalade med VISA. Dan efter kom mejl om att de inte hade de däcken utan i stället skulle jag få Nankang, skräpdäck från Kina. Ringde och frågade om det inte fanns något annat alternativ, men det visade sig att de bara hade Nankang. När jag beställde dan innan fanns det mer än 20 olika märken och modeller att välja bland.
    Uppenbarligen lockar de med kända märkesdäck som de inte alls har, låter kunden betala för dessa, för att sen försöka lura på en kinaskräp i stället.
    Köper aldrig mer däck på nätet. Det är helt klart en skum bransch. Läs mer
  • Emil J
    Emil J skrev om Däckonline
    Snabba leveranser hem till dörren - är man inte hemma så åker man bara till Postens företagscenter och plockar upp dem någon timme senare. Man får trackingnummer så man kan följa sin försändelse på nätet och på någon dag har man däcken hemma. Bra priser med frakten inkluderad i priset, inga dolda avgifter. Det enda som är lite synd är att de inte säljer fälgar också.

KÖP! Läs mer
  • Thomas W
    Thomas W skrev om Däckonline
    Klara och tydliga besked per mail. Billigt och snabb service. Kan vara lite vajsing med firman som man anlitar att sätta på däcken men det kan inte Däckonline klandras för. Läs mer
  • Ove L
    Ove L skrev om Däckonline
    Jag har köpt sommardäck från firman. Bra pris och snabb leverans.
    Sparade flera hundra kronor jämför med däckfirmor på stan Läs mer

Bästa däckbytarna i Malmö:

Scheelegatan 15, 21228, MALMÖ