Alla kategorier Byta Däck Stockholms län Stockholm Hässelby-Vällingby Råcksta Gummicentralen i Vällingby AB

Gummicentralen i Vällingby AB

Jämtlandsgatan 155, 162 60 Vällingby — Visa karta

Rallarvägen 11, 18440, Åkersberga
Däckteam Åkersberga
Jack L:
Utmärkt service, mycket nöjd med bemötandet.

Däckbytare nära Gummicentralen i Vällingby AB:

Jämtlandsgatan 131-133, Vällingby
Varmt välkommen - Vi tar bra hand om din bil! Läs mer ›
Kristina S:
Toppen verkstad! Tog sig tid att skaffa fram en begagnad del så jag slapp betala 40000 på märkesverkstaden, det kostade 3000 istället!

Läs vad 2 kunder tycker om Gummicentralen i Vällingby AB

• Thomas D
    Thomas D skrev om Gummicentralen i Vällingby AB
    Varning för en riktigt klantig däckverkstad. Lämnade in 5 st kromade handgjorda Kelsey-Hayes från 50-talet (replikor) för omläggning.Första varningsklockan ringde när jag mötte verkstadschefen Arne och bad honom vara försiktig med mina dyrgripar. Han svarade att ska du inte använda bilen eller ska den stå under en presenning? Jag svarade att om de ska repas så vill jag stå för det själv. Fick tillbaka dem repiga därför att de inte känt till hur ekerfälgar ska balanseras och nu har luften gått ur vänster framhjul och det är pyspunktering i de övriga efter ca 3 mil. Ekerfälgar ska antingen balanseras på bilen eller också i en speciell balanseringsmaskin utan gripfötter och som då inte utgår från fälgcentrum i balanseringen. Det är dessa hårdgummiskodda gripfötter som har repat mina fälgar.På grund av att de inte haft kunskapen om detta så har de placerat vikter överallt, även på utsidan.Nu står bilen i mitt garage med snart helt tomma hjul runtom.
  • Thomas P
    Thomas P skrev om Gummicentralen i Vällingby AB
    Gummicentralen håller bra priser och håller framför allt vad de lovar. De har haft förvaring av mina däck under många år och däckskifte går alltid snabbt och smidigt. De är till och med så bra att det är värt att åka hela vägen ut till Vällingby.
    Emma K gillar detta

Jämtlandsgatan 155, 162 60 Vällingby