Danafjordens Bygg

Danafjordens Bygg

Ring 031-92 52 51 danafjordensbygg.se

Danafjordens Bygg - Vi bygger både drömmar och måsten. För oss är inget jobb för litet eller för stort. Men Vi jobbar ständigt efter mottot “en sak i sänder” vilket innebär att vi alltid åtar oss ett jobb åt gången för att kunna sätta hundra procent fokus på just ditt projekt. Vi strävar efter att uppnå en kvalitet och effektivitet...

9 omdömen om Danafjordens Bygg

Otto Ö
Skrev om Danafjordens Bygg

Bra dialog, lätt att ha och göra med, hög kvalitet, har tagit ansvar och rättat till några få fel som uppkommit, känns trygga som leverantör, har dragit ut på tiden

Götalands Tak Plåt & Måleriservice AB
4.9/5 i betyg av 304 omdömen 4.9 av 304 omdömen

När det fungerar så bra som med Götalands Tak är det roligt att betala för hantverkare. Allt har fungerat över förväntan. Fantastiska hant

Oskar R
Skrev om Danafjordens Bygg

Jag kan verkligen rekommendera Bengt och hans Danafjordens Bygg! Otroligt kunniga, lyhörda, snabba och överhuvudtaget väldigt seriösa. Vi letade länge efter en firma som verkade lämpliga inför en utbyggnad av huset, och valet av Danafjorden ångrar vi inte.

Peter B
Skrev om Danafjordens Bygg

Bra jobb i tid till uppgjort pris

Robert S
Skrev om Danafjordens Bygg

Företaget har levererat i alla led! Trevliga och mycket kompetenta hantverkare under bra ledning av arbetsledaren. Hållit tider och kalkyler på ett föredömligt sätt!

Tobias S
Skrev om Danafjordens Bygg

Vi har fått hjälp av Danafjordens bygg för olika projekt under 3 år. Arbetet som gjorts är: en tillbyggnad i två plan, omläggning av tak och bygge av takkupa (med badrum). Vi har känt oss trygga med det jobb som gjorts och vid ev missförstånd eller missar har vi kunnat diskutera oss fram till bra lösningar. Så vi rekommenderar gärna Bengt och hans snickare.

Göran N
Skrev om Danafjordens Bygg

Danafjordens Bygg har hos mig gjort en omfattande renovering samt tillbyggnad. Entreprenaden har från början skötts på ett föredömligt sätt och genomförts med mycket stor yrkesskicklighet-

Hampus K
Skrev om Danafjordens Bygg

Jag har hjälpt två av mina barn att planera för fasadbyte och att bygga till en övervåning. I båda fallen använde vi Danafjordens Bygg. De gjorde mycket proffsiga jobb och gjorde det lilla extra utan att ta betalt för det. De var trevliga, höll tidplanen och levererade hög kvalitet. Nästa jobb som mina barn eller jag behöver göra då frågar vi Danafjordens Bygg först. Mycket starka rekommendationer Göran Kling

Maria D
Skrev om Danafjordens Bygg

Vi har anlitat Danafjorden för en totalentrepenad med tillbyggnad inklusive takomläggning, badrum, förändring av planlösning, nya ytskikt mm. Kom i kontakt m dem på rekommendation av grannarna, där de gjorde en stor utbyggnad med gott resultat. Snabb service, bra kommunikation och noggrant utfört arbete.

Ferrucio V
Skrev om Danafjordens Bygg

Danafjordens bygg engagera sig och fullföljer sitt uppdrag med sina kuder innan, under och efter byggnadsarbete.