Alla kategorier Dator Stockholms län Solna Dell AB

Dell AB

Frösundaleden 2B, 169 70 Solna — Visa karta

Dell erbjuder anpassade datorlösningar och tjänster till företag och hemanvändare.
Årstavägen 29, 12052, Stockholm
Anders N:
Mycket trevligt bemötande och kompetent personal. Väldigt snabb reparation och bra meddelande när den var klar. Går nåt annat sönder så komm...

Företag inom dator nära Dell AB:

Strandbergsgatan 61, Stockholm
Välkommen! Läs mer ›
O. Haag Vent-kontroll:
Jag kunde inte ladda in gratisversionen av windows 10 i min dator, Köpte en ned- laddningsbar usb från webbhallen men det fungerade inte he...

Årstavägen 29, Stockholm
Vi erbjuder fast pris! Läs mer ›
Anders N:

Läs vad 10 kunder tycker om Dell AB

• Johan R
    Johan R skrev om Dell AB
    Ja allt det föregående recoare skriver stämmer bra! Bra och snabb service har jag också fått MEN då produkten är så dålig och inte motsvarar förväntningarna med en icke fungerande Blue-Rayspelare som supporten försökt få igång flera gånger med 10-tals timmar i telefonkontakt, "blåsning" av datorn och inläggning av alla program igen. Har gjort detta 3 gånger! Struntar nu i att Blue-rayspelaren som var mycket dyr inte fungerar. Samt att DELL XPS blir HET som en SPIS kan jag inte rekommendera denna dator till någon.
  • Marcus T
    Marcus T skrev om Dell AB
    Vill du slippa allt vad datortrubbel innebär ska du satsa på en dell! Det finns inget annat företag som har så bra service. Blev chockad första gången min skärm gick sönder och det stod en kille utanför dörren nästa dag med en helt ny skärm till mig. Kommer alltid att handla utav dell!
  • Gustav Å
    Gustav Å skrev om Dell AB
    Dell är ett av få stora företag som verkligen har lyckats med sin kundtjänst. Jag har deras "på plats service" för företagets räkning. Hittills har jag bara behövt använda mig av den en enda gång och det var när jag spillde kaffe över min bärbara. Hårddisken gick sönder. Sju timmar senare var en tekniker på plats med en ny hårddisk.
  • Sebastian N
    Sebastian N skrev om Dell AB
    Bra datorer till ett bra pris. Minus på att det är lite för mycket förinstallerad programvara som man inte vill ha. Jag vill ha ett alternativ där man får alla tillhörande programvaror på cd vid sidan om.
  • Mikael P
    Mikael P skrev om Dell AB
    Jag köpte en Dell XPS M1330 för 6 månader sedan och för några veckor sedan pajjade den. Jag ringde XPS-supporten och vi snackade i 2 timmar. Jag gjorde massa tester som de sa åt mig och dagen efter kom en tekniker hem till mig och bytte grafikkort och hårddisk på plats. Det hela tog 40 minuter. Det är bra service!
  • Mattias N
    Mattias N skrev om Dell AB
    Prisvärda datorer (framför allt bärbara). tyvärr ingen möjlighet att köpa utan operativsystem än.
  • Per N
    Per N skrev om Dell AB
    Jag köpte en Dell XPS M1530 och är supernöjd. Efter beställningen gjordes så var det lätt att följa ordern och leveransdatumen stämde bra. Tyvärr levererades datorn till Schenker (som kör ut datorerna) på en fredag så de kunde inte köra ut den förrän på måndagen, men jag kunde åka själv till Schenker och hämta ut datorn själv utan problem! Vill även slå ett slag för Dells service, min skärm var av dålig kvalitet och jag ringde direkt. Allt ordnade sig jättebra och det kommer hem en tekniker till en själv och fixar problemet så man slipper skicka iväg datorn! Jag är mycket nöjd med Dells kundservice.
  • Karl A
    Karl A skrev om Dell AB
    Vill du ha en dator dator med snygg design och som inte krånglar rekomenderar jag Dell. Jag har aldrig haft några problem med mina datorer. Det är väldigt bekvämt att sitta hemma vid datorn och knappa ihop sin betsällning och sedan bara skicka iväg den. Någon vecka senare har du din nya dator hemma vid dörren. Bara plugga in strömmen för att tuta och köra.
  • Jesper G
    Jesper G skrev om Dell AB
    Dell! Dell erbjuder Datorer och kringutrustning för såväl företag som privatkunder. Du kan själv konfigurera din drömdator på deras hemsida och lägga till extra tillbehör som du önskar. När du bestämt vilken dator du vill ha beställer du den enkelt och får den sedan levererad till dörren, snabbt och enkelt. Dell har alltid en garanti som gör att de inom ett år kommer och reparerar din dator på plats. Stora rekommendationer av Dell!
  • Amanda E
    Amanda E skrev om Dell AB
    Konceptet med Dell, att man beställer datorer så som man vill ha dem, över Internet är säkert en bra idé. Men däremot har det sina nackdelar att man måste ringa supporten om det är något eller om det är något extra man vill beställa. Detta tycker jag var krånligt och man skulle jämt ha en massa nummer och papper framme. Numera har jag en annan dator och är det något är det bara att gå tillbaka med den till butiken.

Frösundaleden 2B, 169 70 Solna