Alla kategorier Inredningsarkitekt Stockholms län Stockholm Norrmalm Vasastan Design Therapy Sweden AB

Design Therapy Sweden AB

Tomtebogatan 48A, 113 38 Stockholm — Visa karta

Läs vad 7 kunder tycker om Design Therapy Sweden AB

• Helene W
    Helene W skrev om Design Therapy Sweden AB
    Vi är väldigt nöjda med stylingen av vår lägenhet inför försäljning. Emma såg potentialen och kom med många kreativa idéer. Allt sköttes väldigt smidigt och vi kunde tryggt lämna över jobbet till henne. Emma gjorde lägenheten mycket attraktiv och det bidrog starkt till en väldigt lyckad försäljning. Läs mer
  • Amanda
    Amanda skrev om Design Therapy Sweden AB
    Design Therapy gjorde ett toppenjobb med min lägenhet! Jag hade haft den uthyrd och dem fick därför bistå med det mesta. Emma var väldigt flexibel och enkel att ha att göra med och lägenheten fick högt intresse och såldes innan visning! Läs mer
  • Tina R
    Tina R skrev om Design Therapy Sweden AB
    Anlitade nyligen Design Therapy inför en lägenhetsförsäljning och är toppen nöjd. Stylingen blev urfin och lockade mycket folk till visningen. Duktig och trevlig personal, som jag varmt kan rekomendera. Läs mer
  • Åsa
    Åsa skrev om Design Therapy Sweden AB
    Jag anlitade Design Therapy för att stajla min lägenhet inför försäljning. Jag hade nästan inga möbler som skulle användas själv så jag tömde min lägenhet och teamet fick fria händer. Det gick supersmidigt: från planeringsmöte, tydligt offert, möblerna flyttades in i lgh och allt var på plats på kort tid. Inför både fotografering och visning så fixade de till växter och nya snittblommor. När lägenheten var såld så tog de bort alla grejerna lika smidigt och utan att lämna fula hål i väggar etc. Kort och gott: mycket proffsigt och effektivt!
    Åsa, Stockholm Läs mer
  • Anna B
    Anna B skrev om Design Therapy Sweden AB
    Varit helt extremt nöjd med Design Therapy vid alla tillfällen jag har anlitat dem (har anlitat flera olika firmor genom åren)!
    Fantastiska skickliga och proffsigt utförda stylingar samt extremt trevlig, kunnig och tillmötesgående personal. Bostäderna har verkligen blivit väldigt mycket mer attraktiva och nått sin fulla potential!
    Ger dem min allra starkaste och varmaste rekommendation! Läs mer
  • Jessica L
    Jessica L skrev om Design Therapy Sweden AB
    Jag blev mycket nöjd med stylingen. Snabbt jobbat och blev väldigt bra bemött av trevlig personal! Läs mer
  • Anna  M
    Anna M skrev om Design Therapy Sweden AB
    Företaget utgav sig för att leverera högkvalitativ, lyxig inredning men istället stylade de lägenheten med IKEA möbler och handdukar från Hemtex. Synliga klisterlappar med IKEA-loggan var lämnade på möblerna och genomgående var inredningen smutsig och vi fick själva rengöra möblerna för att det skulle se okej ut. Inredningsdetaljerna och möblerna som de visade på sin instagram stämde inte alls med den stil de levererade.
    På balkongen stylade de med växter som inte tålde vinterkylan vilket föranledde att de dog efter första visningen. De erbjöd sig inte att byta ut växterna till följande visning utan antydde att vi lämnat växterna ute. Problemet var att de själva stylat balkongen ett par timmar innan visningen och då mäklaren tog in växterna direkt efter visningen hade de såklart redan dött. Sammantaget var det oproffsig styling som inte stämde med det som utlovats i förväg och otrevligt bemötande när vi hade frågor och synpunkter på utförandet. Vi blev mycket förvånade och besvikna då de var ett av de dyrare alternativen och ägaren uppgav sig vara den bästa inredaren i Stockholm. Läs mer

Bästa inredningsarkitekterna i Stockholm: