Design Therapy Sweden AB

4.0

8 omdömen om Design Therapy Sweden AB

DENNIS M
Skrev om Design Therapy Sweden AB

Urusla! Möttes, trots flera försök till kontakt, av noll service och total tystnad när jag ville köpa möbler som de stylat ett objekt med som jag köpte. Supertråkig behandling av en potentiell framtida kund!

Bygglovshjälpen.se
4.8/5 i betyg av 62 omdömen 4.8 av 62 omdömen
BadgeThreeYears

Kristina L Kristina L
Helene W
Skrev om Design Therapy Sweden AB

Vi är väldigt nöjda med stylingen av vår lägenhet inför försäljning. Emma såg potentialen och kom med många kreativa idéer. Allt sköttes väldigt smidigt och vi kunde tryggt lämna över jobbet till henne. Emma gjorde lägenheten mycket attraktiv och det bidrog starkt till en väldigt lyckad försäljning.

Amanda
Skrev om Design Therapy Sweden AB

Design Therapy gjorde ett toppenjobb med min lägenhet! Jag hade haft den uthyrd och dem fick därför bistå med det mesta. Emma var väldigt flexibel och enkel att ha att göra med och lägenheten fick högt intresse och såldes innan visning!

Tina R
Skrev om Design Therapy Sweden AB

Anlitade nyligen Design Therapy inför en lägenhetsförsäljning och är toppen nöjd. Stylingen blev urfin och lockade mycket folk till visningen. Duktig och trevlig personal, som jag varmt kan rekomendera.

Åsa
Skrev om Design Therapy Sweden AB

Jag anlitade Design Therapy för att stajla min lägenhet inför försäljning. Jag hade nästan inga möbler som skulle användas själv så jag tömde min lägenhet och teamet fick fria händer. Det gick supersmidigt: från planeringsmöte, tydligt offert, möblerna flyttades in i lgh och allt var på plats på kort tid. Inför både fotografering och visning så fixade de till växter och nya snittblommor. När lägenheten var såld så tog de bort alla grejerna lika smidigt och utan att lämna fula hål i väggar etc. Kort och gott: mycket proffsigt och effektivt! Åsa, Stockholm

Anna B
Skrev om Design Therapy Sweden AB

Varit helt extremt nöjd med Design Therapy vid alla tillfällen jag har anlitat dem (har anlitat flera olika firmor genom åren)! Fantastiska skickliga och proffsigt utförda stylingar samt extremt trevlig, kunnig och tillmötesgående personal. Bostäderna har verkligen blivit väldigt mycket mer attraktiva och nått sin fulla potential! Ger dem min allra starkaste och varmaste rekommendation!

Jessica L
Skrev om Design Therapy Sweden AB

Jag blev mycket nöjd med stylingen. Snabbt jobbat och blev väldigt bra bemött av trevlig personal!

Anna  M
Skrev om Design Therapy Sweden AB

Företaget utgav sig för att leverera högkvalitativ, lyxig inredning men istället stylade de lägenheten med IKEA möbler och handdukar från Hemtex. Synliga klisterlappar med IKEA-loggan var lämnade på möblerna och genomgående var inredningen smutsig och vi fick själva rengöra möblerna för att det skulle se okej ut. Inredningsdetaljerna och möblerna som de visade på sin instagram stämde inte alls med den stil de levererade. På balkongen stylade de med växter som inte tålde vinterkylan vilket föranledde att de dog efter första...