Dgc Access AB

Sveavägen 143, 113 46 Stockholm — Visa karta

Läs vad 5 kunder tycker om Dgc Access AB

• Joakim A
    Joakim A skrev om Dgc Access AB
    Företagets servrar ligger ner med jämna mellanrum och stoppar all form av arbete för oss. På servicedesk svarar de att problemet är löst inom tio minuter, men i verkligheten tar det 2-3 timmar. Läs mer
  • Samuel
    Samuel skrev om Dgc Access AB
    I vårt fall har DGC försökt att lura oss totalt. Vi skulle flytta vårt abonnemang hos dom från en fastighet till en annan. De tar då ut en kostnad för detta. De tog in en offert från en underleverantör på en hög summa och presenterade den för mig. Där stod de att de skulle borra i fastigheten som motivation till det höga priset. Jag tvingades givetvis acceptera detta. Senare kontrollerade jag vad de gjort när allt var installerat med fastighetsägare som säger: "Nej de har inte borrat något, allt var klart för att dra in". Då ringer jag tillbaka och får reda på att de tagit in ytterligare en offert EFTER att jag signat mitt avtal som var, citat: "Mycket billigare". Men den har jag såklart inte sett? Och DGC som har som ett av sina ledord: "kundnöjdhet". Hur ska man lyckas med det när man ljuger kunderna rakt upp i ansiktet samtidigt som man lurar dom på pengar? Läs mer
  • Anders S
    Anders S skrev om Dgc Access AB
    Vi har just nu ett pågående case med DGC där de har lovat mycket mer än vad de kan hålla. Försenad leveranstid med flera veckor trots utlovat datum vid tecknande av avtal.
    Min erfarenhet av DGC tidigare har varit goda men i detta fall så har de betett sig skamligt dåligt. Var försiktiga med detta företag och se till att ha mycket god framförhållning. Se till att få allt på papper och spara alla konversationer i bevissyfte. Läs mer
  • Per H
    Per H skrev om Dgc Access AB
    Mats A
    Vi kan bekräfta din negativa erfarenhet av ert företag. Vi har tyvärr suttit fast i ett avtal med dom. trots avtal åp en symmetrisk garnaterad bandbredd elvererade dom först enbart en assymetrisk access där upptrafiken var 50% enbart, detta utan att kompensera en enda krona! Därefter åtgärdade dom symmetrin men den garanterade bandbredden försvann och sänktes flera procent utan vårt medgivande. Kan inte rekommendera dom till någon. tack och lov har jag lyckats förhindra tre större företag jag jobbar som konsult på att använda dom som leverantörer när det finns bättre företag med högre kompetens på marknaden. Läs mer
    Anders S gillar detta
  • Mats A
    Mats A skrev om Dgc Access AB
    Trodde att detta företag skulle vara bättre än telia som jag tidigare använt mig av. Nu har jag väntat och pratat med flera personer utan att erhålla ett fungerande internet till mitt företag. Rekommenderas inte! är rejält upprörd faktiskt. Läs mer
    Anders S, Per H gillar detta