Digital Inn AB/Macoteket

1.7

13 omdömen om Digital Inn AB/Macoteket

ÅSA W
Skrev om Digital Inn AB/Macoteket

Ville köpa en air, ointresserad personal som säger saker de inte lovar. På sergelgatan svarar de inte i telefon och mail svarar de aldrig på. Funderar på att gå ner och avsäga mig beställningen.

Mobilfrid AB
4.7/5 i betyg av 1500 omdömen 4.7 av 1500 omdömen

Snabb och pålitlig service, håller vad dom lovar!

Kristoffer F
Skrev om Digital Inn AB/Macoteket

Ännu en recension av något jag brinner för och besöker ofta, Mac och Mac-återförsäljare. Denna gång inLife på Sveavägen. Helt ok Apple Premium Reseller som av ngn anledning blandar Mac med PC, men det får man ju kanske ta. Personalen är kunnig och för det mesta trevlig, men kan kännas lite lat ibland. Kan kanske bero på att många är i över medelålder och man saknar lite ungt blod och energi. Schyssta lokaler och bra utbud av tillbehör, även om man inte alltid har riktigt bra koll på allt man säljer i tillbehörsväg.

Jennifer H
Skrev om Digital Inn AB/Macoteket

Jag har bara bra erfarenheter av inLife. Deras personal är kunnig och hjälpsam...kan ha att göra med att det bara är killar i personalen och att jag är tjej ;-) men har aldrig fått vänta länge på betjäning här. Nu senast blev det en extern hårddisk och så fort personalen inser att jag inte är helt rudis när det gäller datorer så blev hjälpsamheten ännu mer påtaglig. Jag uppskattar speciellt att dom ligger lågt med sina försök till merförsäljning.

Hot Help
4.8/5 i betyg av 584 omdömen 4.8 av 584 omdömen

Snabb service och kunnig personal.

Emil G
Skrev om Digital Inn AB/Macoteket

Köpt där en gång. En laddare till macbook pro av en dryg person. Jag fick fråga efter hjälp först och när jag väl fick den kändes det som man var ivägen. Dessutom var den dyrare än i andra butiker. När jag påpekade det så frågade personen om jag ville ha den eller inte. Då jag bor långt ifrån Stockholm och var tvungen att passa ett tåg sa jag motbjudande ja till erbjudandet. Butiken är bra placerad och riktigt ny och fräsch. Sortimentet är också kanon. Med en trevligare personal kunde jag kanske komma tillbaka. Något...

Andreas v
Skrev om Digital Inn AB/Macoteket

Dålig affär. Dryg personal. Ville inte byta mitt tangentbord som det helt klart var grovt misshandlat. Helt snett, spelade säkert 4 mm... Killen stod och kände på det i säkert 15 minuter för att sedan säga att jag kunde få ett annat, men som var begagnat.. Idiot. Tillslut fick jag ett nytt! wow...

Daniel N

Risig support!

Christian B
Skrev om Digital Inn AB/Macoteket

Har köpt en hel del produkter hos inLife och är nöjd med den hjälp jag har fått. Har i och för sig inte haft några problem med de saker jag köpt.

angel s
Skrev om Digital Inn AB/Macoteket

jag e så besviken att jag har köpt min mac från inlife ab. ingen support, ingeting man skickar mail, kommer svaret aldrig.

Patrik A
Skrev om Digital Inn AB/Macoteket

Har handlat av dem förut, men köpte via Dustin denna gång då de ej hade den datorn jag ville ha inne. Jag försökte få lite hjälp med en grej, eftersom inte Dustin har någon användarsupport, men de ville inte hjälpa mig. Jag försökte beställa minne av dem men de visste inte vilket minne jag skulle ha.

John  G
Skrev om Digital Inn AB/Macoteket

Jag behövde hjälp med installation på min mac och fick dålig hjälp. Personalen var oengagerad vid servicedisken och, som det visade sig senare, gav mig felaktig information. Det verkar som om de inte är så intresserade av att ta hand om privatkunder som redan handlat, utan bara av att sälja. Men jag måste rekommendera Macoteket istället!

angel s gillar detta
Johanna B
Skrev om Digital Inn AB/Macoteket

Apple är ett av de bästa varumärkena på marknaden, tyvärr gör inlife på sveavägen inte namn för sina produkter. jag fick ett betydligt trevligare bemötande i reparationsdisken när min pappa var med. fick en känsla av att de ville lura av mig pengar på min trasiga dator när jag var där själv. Mannen som står vi köpdisken är å andra sidan otroligt trevligt och hjälpsam. Vid reparationen tar det jobbigt lång tid att få hjälp, ett plus för butiken är att jag direkt fick en ny ipod när min krånglade. Men välj en annan applebutik om du behöver hjälp med din dator.

Patrik A gillar detta
Henrik H
Skrev om Digital Inn AB/Macoteket

Dålig service om man köper något där och otrevlig personal. Köp istället på apples hemsida så får du mycket bättre service och blir inte lurad.

Leon
Skrev om Digital Inn AB/Macoteket

Som alla andra Apple-återförsäljare så är coola Apple-produkter deras enda existensberättigande. Apple-återförsäljare kommer från en värld före iMac och iPod, det vill säga från en tid då Mac var obskyra specialistprodukter som endast desktop publishing-proffs hade råd med att köpa. Som distributör på den tiden behövde man knappast göra nånting mer än att ta emot beställningar. Tiderna har förändrats och nu kan du köpa Apple-produkter nästan överallt. Det verkar inte inLife ha förstått, för servicekänslan är noll. Personalen...

Patrik A gillar detta