Alla kategorier Dator Stockholms län Stockholm Norrmalm Digital Inn AB

Digital Inn AB

Sveavägen 35, 111 34 Stockholm — Visa karta

Årstavägen 29, 12052, Stockholm
Fredrik G:
När jag tappade datorn i golvet blev Datorreparation.se räddaren i nöden. Bra bemötande hela vägen, när jag anmält skadan via hemsidan blev...

Företag inom dator nära Digital Inn AB:

Strandbergsgatan 61, Stockholm
Välkommen! Läs mer ›
O. Haag Vent-kontroll:
Jag kunde inte ladda in gratisversionen av windows 10 i min dator, Köpte en ned- laddningsbar usb från webbhallen men det fungerade inte he...

Årstavägen 29, Stockholm
Vi erbjuder fast pris! Läs mer ›
Fredrik G:

Läs vad 14 kunder tycker om Digital Inn AB

• Åsa W
    Åsa W skrev om Digital Inn AB
    Ville köpa en air, ointresserad personal som säger saker de inte lovar. På sergelgatan svarar de inte i telefon och mail svarar de aldrig på. Funderar på att gå ner och avsäga mig beställningen.
  • Kristoffer F
    Kristoffer F skrev om Digital Inn AB
    Ännu en recension av något jag brinner för och besöker ofta, Mac och Mac-återförsäljare. Denna gång inLife på Sveavägen.
    Helt ok Apple Premium Reseller som av ngn anledning blandar Mac med PC, men det får man ju kanske ta.
    Personalen är kunnig och för det mesta trevlig, men kan kännas lite lat ibland. Kan kanske bero på att många är i över medelålder och man saknar lite ungt blod och energi. Schyssta lokaler och bra utbud av tillbehör, även om man inte alltid har riktigt bra koll på allt man säljer i tillbehörsväg.
  • Jennifer H
    Jennifer H skrev om Digital Inn AB
    Jag har bara bra erfarenheter av inLife. Deras personal är kunnig och hjälpsam...kan ha att göra med att det bara är killar i personalen och att jag är tjej ;-) men har aldrig fått vänta länge på betjäning här. Nu senast blev det en extern hårddisk och så fort personalen inser att jag inte är helt rudis när det gäller datorer så blev hjälpsamheten ännu mer påtaglig. Jag uppskattar speciellt att dom ligger lågt med sina försök till merförsäljning.
  • Emil G
    Emil G skrev om Digital Inn AB
    Köpt där en gång. En laddare till macbook pro av en dryg person.
    Jag fick fråga efter hjälp först och när jag väl fick den kändes det som man var ivägen.
    Dessutom var den dyrare än i andra butiker.

När jag påpekade det så frågade personen om jag ville ha den eller inte. Då jag bor långt ifrån Stockholm och var tvungen att passa ett tåg sa jag motbjudande ja till erbjudandet. Butiken är bra placerad och riktigt ny och fräsch. Sortimentet är också kanon. Med en trevligare personal kunde jag kanske komma tillbaka. Något jag inte kommer göra på ett tag dock.

Tillägg: Gav trots detta ovan Inlife en ny chans häromdagen. Hade tänkt att de skulle hjälpa mig med ett stort reparationsprojekt av min dator. Jag ringde och efter 20min tutande i luren la jag på. De ville helt enkelt inte ta jobbet jag gav dem.

Istället ringde jag macfixaren ab som svarade direkt. Tog datorn samma dag och ringde dagen därpå för att ge mig den goda nyheten att datorn var klar.

Inlife är en typisk butik som drivs av säljare som tror att de är så mycket bättre än alla andra bara för att de har mac. Tyvärr spelar mac's status inte någon roll. Med arrogans vinner man inga pengar.
  • Andreas v
    Andreas v skrev om Digital Inn AB
    Dålig affär. Dryg personal. Ville inte byta mitt tangentbord som det helt klart var grovt misshandlat. Helt snett, spelade säkert 4 mm... Killen stod och kände på det i säkert 15 minuter för att sedan säga att jag kunde få ett annat, men som var begagnat.. Idiot. Tillslut fick jag ett nytt! wow...
  • Daniel N
    Daniel N skrev om Digital Inn AB
    Risig support!
  • Christian B
    Christian B skrev om Digital Inn AB
    Har köpt en hel del produkter hos inLife och är nöjd med den hjälp jag har fått. Har i och för sig inte haft några problem med de saker jag köpt.
  • angel s
    angel s skrev om Digital Inn AB
    jag e så besviken att jag har köpt min mac från inlife ab. ingen support, ingeting man skickar mail, kommer svaret aldrig.
    Felix B gillar detta
  • Henrik J
    Henrik J skrev om Digital Inn AB
    Svarar inte på mail, inte ens på de enklaste frågorna, vilket gör att köplusten försvinner totalt. Har tidigare varit i kontakt med dem i ett support/garantiärende, och även då var bemötandet fullständigt bedrövligt. Gå till en seriös återförsäljare istället.
    Felix B, angel s gillar detta
  • Patrik A
    Patrik A skrev om Digital Inn AB
    Har handlat av dem förut, men köpte via Dustin denna gång då de ej hade den datorn jag ville ha inne. Jag försökte få lite hjälp med en grej, eftersom inte Dustin har någon användarsupport, men de ville inte hjälpa mig. Jag försökte beställa minne av dem men de visste inte vilket minne jag skulle ha.
  • John  G
    John G skrev om Digital Inn AB
    Jag behövde hjälp med installation på min mac och fick dålig hjälp. Personalen var oengagerad vid servicedisken och, som det visade sig senare, gav mig felaktig information. Det verkar som om de inte är så intresserade av att ta hand om privatkunder som redan handlat, utan bara av att sälja. Men jag måste rekommendera Macoteket istället!
    angel s gillar detta
  • Johanna B
    Johanna B skrev om Digital Inn AB
    Apple är ett av de bästa varumärkena på marknaden, tyvärr gör inlife på sveavägen inte namn för sina produkter. jag fick ett betydligt trevligare bemötande i reparationsdisken när min pappa var med. fick en känsla av att de ville lura av mig pengar på min trasiga dator när jag var där själv. Mannen som står vi köpdisken är å andra sidan otroligt trevligt och hjälpsam. Vid reparationen tar det jobbigt lång tid att få hjälp, ett plus för butiken är att jag direkt fick en ny ipod när min krånglade. Men välj en annan applebutik om du behöver hjälp med din dator.
    Patrik A gillar detta
  • Henrik H
    Henrik H skrev om Digital Inn AB
    Dålig service om man köper något där och otrevlig personal. Köp istället på apples hemsida så får du mycket bättre service och blir inte lurad.
    Felix B gillar detta
  • Leon
    Leon skrev om Digital Inn AB
    Som alla andra Apple-återförsäljare så är coola Apple-produkter deras enda existensberättigande. Apple-återförsäljare kommer från en värld före iMac och iPod, det vill säga från en tid då Mac var obskyra specialistprodukter som endast desktop publishing-proffs hade råd med att köpa. Som distributör på den tiden behövde man knappast göra nånting mer än att ta emot beställningar. Tiderna har förändrats och nu kan du köpa Apple-produkter nästan överallt. Det verkar inte inLife ha förstått, för servicekänslan är noll. Personalen är i bästa fall gubbig och i sämsta fall arrogant. Prisnivån ligger dessutom snäppet över både Apple Store och elektronikkedjorna. Detta gör att det finns få skäl till att välja inLife.
    Felix B, Patrik A gillar detta

Sveavägen 35, 111 34 Stockholm