Alla kategorier Dator Stockholms län Stockholm Kungsholmen Digital Inn

Sankt Eriksgatan 45, 112 34 Stockholm — Visa karta

Läs vad 5 kunder tycker om Digital Inn

• Fritjof A
    Fritjof A skrev om Digital Inn
    Jag håller med Emma K här nere, bra ställe att gå till om man vill få lite bra tips om musikproduktion på Mac - ena halvan av Antiloop finns ofta bakom disken.

Dock så är det ju kort sagt inte världens mest attraktiva priser. Apple style ;) Läs mer
  • Kristoffer F
    Kristoffer F skrev om Digital Inn
    Ovanligt engagerad och trevlig personal, med några ytterst få undantag. Inte världens största sortiment alla gånger, men grejerna de tar in är av det bättre slaget och de är alltid ärliga i sina rekommendationer vad jag märkt, och drar sig inte för att rekommendera andra alternativ eller återförsäljare även om de själva inte har det, något som jag tycker är ett tecken på uppriktig service.
    Får de ordning på den lite slitna lokalen blir detta min favoritbutik no.1 alla kategorier! Läs mer
  • Ludvig L
    Ludvig L skrev om Digital Inn
    Mitt helhetsintryck för denna butik är riktigt, riktigt bra. Mycket engagerad personal (bortsett från en kille). Oavsett situation levererar dem service så det sjunger om det. Ska du köpa en Mac eller tillbehör, så vet jag åt vilket håll jag pekar! Läs mer
  • Johan
    Johan skrev om Digital Inn
    Har blivit bemött på olika sätt i denna butik. Intrycket ger blandade känslor;
    kunnighet och vänlig hjälpsamhet från vissa anställda och direkt ohjälpsamhet från andra.
    Överlag ligger min misstro i Apples hanterande av sina missnöjda kunder och beroende på vem i personalen som hjälper dig kan du här få snabb service (syftar i mitt fall på utbyte av trasiga här inhandlade varor) eller spydiga svar (syftar i mitt fall åter på utbyte av ytterligare trasiga varor inhandade på Humac).
    Jag kommer inte att köpa någonting i denna butik igen. Läs mer
  • Emma K
    Emma K skrev om Digital Inn
    Uppriktigt engagerad kompetent personal. Ett tips för alla musikproducenter att gå hit, då några i personalen är mycket kunniga både på mac och musikproduktion. Ett plus att man kan handla på faktura som företagare. Läs mer
    Fritjof A gillar detta

Bästa företagen inom dator i Stockholm:

Jon S Jon S tycker:
“Bra bemötande, trevliga och ko...” Läs mer

Dragonvägen 86, 19470, UPPLANDS VÄSBY