Riskutbildning

Riskutbildning en del av Din körskola

219 omdömen om Riskutbildning

Kevin I
Skrev om Riskutbildning en del av Din körskola

Väldigt lärorikt, väl utbildad personal, man lär säg väldigt snabbt och bli bekväm med sin körning

Melissa Ö
Skrev om Riskutbildning en del av Din körskola

Utbildningen var utmärkt, bra lärare som var noggrann.

Sakib B
Skrev om Riskutbildning en del av Din körskola

Jag hade köpt introduktions utbildning och risk 1 från din körskola. Jag blev väl bemött och lektionerna var jätteroliga och lärorik. Speciellt Maria. En riktig stjärna. Även Johanna.

Kerstin E
Skrev om Riskutbildning en del av Din körskola

Har köpt teoripaket samt risk 1 och 2.Har alltid blivit trevligt bemött oavsett om det är i telefon eller ansikte mot ansikte är körskolan i Hallunda jag har kontakt med.Mär jag gjorde risk 1 så var det en lärare från fleminsberg som höll i den hon var otrolig kändes inte som vi var där i nästan 3 timmar tiden flög.Jag ska varmt rekommendera vänner och släkt att ta sitt körkort via dom.

Din Körskola i Flemingsberg och Din Körskola gillar detta
Svar från Riskutbildning

Tack snälla Kerstin för dina varma ord. Det uppskattar vi verkligen och strävar alltid efter att ha så nöjda elever som dig :). Lycka till med körkortet önskar vi dig.

Yuliya L
Skrev om Riskutbildning en del av Din körskola

Jag köpte risk 1. Lärare var Maria. Det var intressant att lyssna och lektionen hade olika aktiviteter, t.e. grupp arbete, diskutionen.

Filip L
Skrev om Riskutbildning en del av Din körskola

Vi hade en jättebra lärare som hette Maria. Trots att trafikteori inte är det roligaste så var upplägget interaktivt och det hela kändes därav meningsfullt och var faktiskt roligt också.

Güler O
Skrev om Riskutbildning en del av Din körskola

Jag var på kursen risk 1, kursledare heter Maria hon var grym!! Vilken kurs rekommenderar stort tiden flöt bara förbi

Nehal E
Skrev om Riskutbildning en del av Din körskola

Riskettan: Rolig föreläsning. Föreläsaren Maria var energisk, rolig, trevlig och duktig. Hade förväntat mig en tråkig föreläsning där jag skulle sova med öppna ögon. Men Maria lyckades göra den rolig med massa aktiviteter och intressanta diskussioner. Det sattes igång en riktig tankeställare om nackdelarna med narkotika och trötthet i trafiken. Att konsekvenserna kan vara förödande. Risktvåan : Trevlig personal och väldigt rolig moment. Man lärde sig vikten av ABS bromsen och hur bromssträckan påverkas av olika underlag. Man får större respekt för trafikreglerna när man upplevde aktiviteten.

Saga L
Skrev om Riskutbildning en del av Din körskola

Jag var på riskettan i Hallunda och tyckte att läraren var riktigt bra! Det märktes att hon tyckte om det hon gjorde, vilket smittade av sig och gjorde mig mer engagerad. Tyckte även om upplägget med att basera praktiskt taget hela utbildningen på diskussionsövningad. Jag lär mig som mest på det sättet och det blev aldrig långtråkigt heller, just för att det alltid var nya saker att diskutera och olika tankegångar att lyssna på. Sammanfattningsvis är jag väldigt nöjd med min riskutbildning!

Beriwan Y
Skrev om Riskutbildning en del av Din körskola

Riskutbildningen var väldigt lärorik och roligt, vilket gjorde att man ville sitta och bara lyssna på innehållet om utbildningen.